Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

GI-metoden på Svensk TV4 kl 22.45

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-04-08, 19:57   #1
Fnutte
Medlem
 
Fnutte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Akershus
Alder: 49
Innlegg: 411
Fnutte er virkelig snillFnutte er virkelig snillFnutte er virkelig snillFnutte er virkelig snill
Thumbs up

GI-metoden på Svensk TV4 kl 22.45

I Kvällsöppet med Ekdal på svensk Tv4 kl 22.45 er tema i kveld "GI-frälsning eller fejk"

Sitat:

Debatt med bland annat GI-gurun Fredrik Paulun , GI-läkaren Annika Dahlqvist som själv gick ner 18 kilo med GI, övervikts-professorn Claude Marcus och Annica Sohlström från Livsmedelsverket.

http://www.tv4.se/1.364609/2008/04/0...ing_eller_fejk

__________________




til alle fra Fnutte
Fnutte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-04-08, 21:58   #2
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: GI-metoden på Svensk TV4 kl 22.45

takk, nå står kanalen klar

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 02-04-08, 22:04   #3
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: GI-metoden på Svensk TV4 kl 22.45

Da er dekoderen klar og dette blir å se i morgen. Takk for at du sa i fra

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 02-04-08, 22:05   #4
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: GI-metoden på Svensk TV4 kl 22.45

har du sånn fancy som tar opp... ikke jeg... så jeg må pent sitte oppe

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 02-04-08, 23:25   #5
Fnutte
Medlem
 
Fnutte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Akershus
Alder: 49
Innlegg: 411
Fnutte er virkelig snillFnutte er virkelig snillFnutte er virkelig snillFnutte er virkelig snill

Sv: GI-metoden på Svensk TV4 kl 22.45

Æsj.... ble ikke akkurat bra program ut av det. Annika klarte ikke snakke for seg, men hang seg opp i ut med margarin og inn med smør isteden uten å fortelle hvorfor.
Skjønte hva hun ville fram til men det høres jo gresk ut for alle som ikke har prøvd å sette seg inn i hvorfor lavkarbo fungerer.

Var vel kanskje ikke annet å forvente av et sånt program men var litt mer optimistisk jeg

__________________




til alle fra Fnutte
Fnutte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-04-08, 23:34   #6
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: GI-metoden på Svensk TV4 kl 22.45

Opprinnelig lagt inn av Fnutte, her.

Æsj.... ble ikke akkurat bra program ut av det. Annika klarte ikke snakke for seg, men hang seg opp i ut med margarin og inn med smør isteden uten å fortelle hvorfor.
Skjønte hva hun ville fram til men det høres jo gresk ut for alle som ikke har prøvd å sette seg inn i hvorfor lavkarbo fungerer.

Var vel kanskje ikke annet å forvente av et sånt program men var litt mer optimistisk jeg

Vi som veit, forsto... men tror heller ikke så mange andre forto
fikk ikke med alt heller her, for tven min bare hakker og piper på tv4 ... må ringe og klage i morgen

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Skaldeman på svensk Tv4 janmesi Nyheter / media 1 19-12-06 13:58


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no