Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Tro hvordan det gikk med alle "tv-slankerne"?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-04-07, 22:38   #1
villebill
Juniormedlem
 
villebill sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Nord-Norge
Innlegg: 27
villebill er på en erverdig vei

Tro hvordan det gikk med alle "tv-slankerne"?

Lurer på hvordan det gikk med alle dem fra programmer som "Tjukkholmen", "slankekrigen" og lignende. Tro hvordan de har det idag? Om de har klart å HOLDE vekta, det hadde vært interresant å se. Det er jo gjerne nettopp det å holde vekta som er vanskelig.

__________________
Jeg er i form. Rund er en form.

villebill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 25-04-07, 23:49   #2
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Tro hvordan det gikk med alle "tv-slankerne"?

En veninne av meg hadde sett han store i hmmmmm, var det slankekrigen? Andreas, for ca et år siden. Han så i følge henne sykelig tynn og veldig dradd ut, nesten som han hadde tippa over på den gale siden.

Skulle likt å sett Espen fra tjukkholmen da. Er fra samme sted, og har hatt felles venner en gang i tida.
Ellers så jeg hun linda på trikken (med treningsbag ), hun så veldig bra ut, ca 6mnd siden tenker jeg.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-04-07, 08:35   #3
Siljevanilje
Seniormedlem
 
Siljevanilje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 38
Innlegg: 3.156
Siljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt likt

Sv: Tro hvordan det gikk med alle "tv-slankerne"?

Linda jobbe som spinning instruktør på elixia i oslo tror eg. så et innslag på lokal tv her for noen måneder siden på lokal tv. siden hu er her ifra.

Siljevanilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-04-07, 08:46   #4
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Tro hvordan det gikk med alle "tv-slankerne"?

Han Espen fra Tjukkholmen ( han største?) så jeg på tv når de ungdommene hadde sånn sllankeprogram fra Lanzarote... Han var i allefall kjempepen. Ikke for tynn heller, så virket som han greier å holde vekta og ikke ta av helt...

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 26-04-07, 18:14   #5
eriksen
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Alder: 38
Innlegg: 120
eriksen er på en erverdig vei

Sv: Tro hvordan det gikk med alle "tv-slankerne"?

Jeg så to av deltakerne fra Slankekrigen i Oslo etter jul en gang, og de så ikke ut til å ha vært på slankekur, for å si det sånn. De var betydelig større enn sist jeg så dem på TV ihvertfall.
Vil ikke si noe om hvem det var da, de kan jo alltids være på dette forumet!

eriksen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vitenskapen Svar med sitat
Gammel 28-04-07, 00:05   #6
mcfrogner
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 277
mcfrogner er ny på veien

Sv: Tro hvordan det gikk med alle "tv-slankerne"?

Tore fra Slankekrigen jobber i www.libra-helse.no, det er bilde av han der.

__________________
Startvekt: 130 kg
Vekt nå: 105 kg
mcfrogner er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/Atkins/Skaldeman Svar med sitat
Gammel 28-04-07, 10:14   #7
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Tro hvordan det gikk med alle "tv-slankerne"?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

En veninne av meg hadde sett han store i hmmmmm, var det slankekrigen? Andreas, for ca et år siden. Han så i følge henne sykelig tynn og veldig dradd ut, nesten som han hadde tippa over på den gale siden.

Vi snakket om ham og andre på Evje nå i uken som var. En som kjente ham sa at han hadde gått OPP alle kiloene igjen nå, i likhet med MANGE andre av disse. Tallene er jo dystre da, hele 95 % av de sykelig overvektige som slanker seg tradisjonelt uten oppfølging etterpå (Ebeltoft, Alm-senteret og lignende, samt TV-slankere) går opp igjen alle kiloene sine i ettertid. Trist men sant.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 30-04-07, 10:42   #8
Don Vito Corleone
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 128
Don Vito Corleone er på en erverdig vei

Sv: Tro hvordan det gikk med alle "tv-slankerne"?

Jeg leste om Andreas i en 2 siders i Se og Hør for en tid tilbake, da hadde han lagt på seg en del av kiloene igjen, men skulle prøve å gå ned igjen. Han var ikledd gladiatorutstyr og greier. Håper det ordner seg for han

Don Vito Corleone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Skaldeman/Lokkebiff Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 11:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no