Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Starter 1. juni - Blir du med?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-06-11, 21:06   #826
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Gratulerer, Karbomamma!!! To kilo på en uke Vær kjempestolt av deg selv!!!

Å, ja det hjelper så masse med all den positive støtten og inspirasjonen her inne, en kjempefin gjeng

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 13-06-11, 21:14   #827
Bytausa
Medlem
 
Bytausa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Trondheim
Innlegg: 55
Bytausa er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av KarboMamma, her.

Har oppdatert i vekttråden, men MÅ jo bare skryte ørlittegrann her også 2 kg ned... TO FORBASKEDE KILO! Endelig er jeg under 70, gurimalla så glad jeg er! Tusen tusen takk til alle som hang seg på rundt 1.juni.. Uten denne gjengen hadde jeg sikkert mistet motivasjonen for lengst. Og en EKSTRA stor takk til besteste Pruttilutt for all hjelp, ukesmeny, oppmuntrende ord og skravlings

Ser at dette virket som et "takk for meg og takk for alt" *ler* Det er ikke det altså, jeg ble bare så inniheiteste glad!!

Deler gleden din, du har all grunn til å være stolt

Har akkurat laget cafè latte for første gang, og yammi! den var god! Kjenner med en gang at den er mektig, så vet ikke om jeg klarer hele koppen engang

Og i kveld har jeg skikkelig good feeling for morgendagen (vekta var 67,4 i morrest), for i dag har jeg fått det til tror jeg. Inndelingen min i dag ser slik ut: Fett: 85% Protein: 13% Karb: 2%
I tillegg har jeg vært på do

Si fra hvis jeg er ille ute å kjøre her da

Bytausa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-06-11, 21:20   #828
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Bytausa, her.

Deler gleden din, du har all grunn til å være stolt

Har akkurat laget cafè latte for første gang, og yammi! den var god! Kjenner med en gang at den er mektig, så vet ikke om jeg klarer hele koppen engang

Og i kveld har jeg skikkelig good feeling for morgendagen (vekta var 67,4 i morrest), for i dag har jeg fått det til tror jeg. Inndelingen min i dag ser slik ut: Fett: 85% Protein: 13% Karb: 2%
I tillegg har jeg vært på do


Si fra hvis jeg er ille ute å kjøre her da

Du ligger helt perfekt i fordelingen!

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 13-06-11, 21:23   #829
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Kjempebra fordeling, Bytausa, grattis!!!

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 13-06-11, 21:47   #830
Bytausa
Medlem
 
Bytausa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Trondheim
Innlegg: 55
Bytausa er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Tusen takk godt å vite

Prutti: jeg har lagt inn cafè latte'n på diett.no. Mente ikke å kuppe den, men kjenner at denne risikerer å bli med hver dag så da måtte den på plass. Den er forøvrig også notert i lavkarbo-oppskriftspermen min

Bytausa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-06-11, 21:50   #831
Tham
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 12
Tham er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Heihei.

Jeg er ei jente på 21 år ifra trondeim. Har alltid vært veldig aktiv, men etter en kneskade da jeg var 17 år, så har kiloene gradvis økt. Mitt endelige vektmål er og gå ned 20 kg, og gleder meg til å se resultater!
Har vært innpå denne tråden og lusket litt før, men har ikke startet for fullt på dietten før nå! Måtte lese endel og gjøre litt research før jeg startet på noe som strider imot alt jeg tidligere har lært.
Så nå er boken innkjøpt og lest, og motivasjonen er på topp!

Litt i seneste laget og slenge meg med?

Tham er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-06-11, 21:52   #832
Rikkem0r
Medlem
 
Rikkem0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 37
Innlegg: 480
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Tham, her.

Heihei.

Jeg er ei jente på 21 år ifra trondeim. Har alltid vært veldig aktiv, men etter en kneskade da jeg var 17 år, så har kiloene gradvis økt. Mitt endelige vektmål er og gå ned 20 kg, og gleder meg til å se resultater!
Har vært innpå denne tråden og lusket litt før, men har ikke startet for fullt på dietten før nå! Måtte lese endel og gjøre litt research før jeg startet på noe som strider imot alt jeg tidligere har lært.
Så nå er boken innkjøpt og lest, og motivasjonen er på topp!

Litt i seneste laget og slenge meg med?

Velkommen, og lykke til

__________________
A moment on the lips, forever on the hips - no more




Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 13-06-11, 21:55   #833
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Velkommen i gjengen, Tham!

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 13-06-11, 22:05   #834
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Velkommen hit, Tham!

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 13-06-11, 22:13   #835
Sanna 1
Medlem
 
Sanna 1 sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 317
Sanna 1 er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Dette er dagens "fangst" :

Fett. 181,45 g
Karboh. 12,59 g
Prot. 49,62 g

Nå setter jeg min lit til at Pruttilutt kan fortelle om dette er bra eller ei.
Jeg får jo litt hetta av alt det fettet. Ser for meg ei smørpakke ......

Sanna 1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-06-11, 22:21   #836
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Sanna 1, her.

Dette er dagens "fangst" :

Fett. 181,45 g
Karboh. 12,59 g
Prot. 49,62 g

Nå setter jeg min lit til at Pruttilutt kan fortelle om dette er bra eller ei.
Jeg får jo litt hetta av alt det fettet. Ser for meg ei smørpakke ......

Sanna, jeg synes fordelingen din ser utmerket ut! Godt med fett og passelig med karbohydrater. Supert! Hvordan ser prosentfordelingen ut? Antar den ser perfekt ut den også

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 13-06-11, 22:27   #837
Appelsinpiken
Medlem
 
Appelsinpiken sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Alder: 36
Innlegg: 369
Appelsinpiken er ny på veien

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Prøver igjen, jeg...

Noen som vet om diett.no er nede? Eller om det bare jeg hos meg det ikke fungerer?

Og: kaffe med helmelk på kafe? yay og nay ?

__________________




Appelsinpiken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-06-11, 22:30   #838
Bytausa
Medlem
 
Bytausa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Trondheim
Innlegg: 55
Bytausa er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Diett.no fungerer hos meg

Bytausa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-06-11, 22:31   #839
Sanna 1
Medlem
 
Sanna 1 sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 317
Sanna 1 er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Sanna, jeg synes fordelingen din ser utmerket ut! Godt med fett og passelig med karbohydrater. Supert! Hvordan ser prosentfordelingen ut? Antar den ser perfekt ut den også

Her er det i prosent :
Fett: 87
Protein: 11
Karbo: 3

Jeg føler meg foressten stappmett, nesten litt uvel.
Selv om mengden mat ikke har vært så stor !

Sanna 1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-06-11, 22:35   #840
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Helmelk=melk=maltose=karbohydrat.

I dag burde jeg hatt smekk på fingrene, altså. Nettopp gått gjennom dagens inntak, og det er ikke noe å skryte av. Varmen slår meg helt ut, bare spist rester av remuladesalaten og halvannen kopp eggemelk...

Energi: 816 ()
Fett: 83,7 gram - 93%
Protein: 12 gram - 6%
Karboh.: 2,97 gram: 1%

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 13-06-11, 22:45   #841
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Rene fettfasten det der pruttilutt

Jeg har hatt en god dag som jeg avsluttet med kaffekos med pruttiluts lapper. Tilsatte noen dråper vaniljeessens og noen dråper søtningsmiddel. -Kjempegod hjelp når man har lyst på noe søtt, altså - og veldig mettende! Gride å få fettprosenten opp i 82 prosent i dag, fornøyd med det!

Det har vært en ny fin dag her inne, og i morgen er det hverdag igjen, deilig med fri, men mindre fristelser i hverdagen da

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 13-06-11, 22:50   #842
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Rene fettfasten det der pruttilutt

Ja, jeg har snust litt på den der fettfasten, men har ikke likt den noe særlig. Kan ikke innbille meg at det er noe som helst fornuftig for kroppen, rett og slett en overkill. Antar vekten går litt ned til i morgen, men skal ha ordentlige måltider og ikke bare fjos som i dag, så den går vel opp igjen til onsdag Dritvekt!

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 13-06-11, 22:58   #843
Budeiea995
Medlem
 
Budeiea995 sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Marnardal
Innlegg: 160
Budeiea995 er en juvelBudeiea995 er en juvelBudeiea995 er en juvel

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Hei og hopp!
Jente på 36 med 15-20 kg for mye (veier 86 og er 174) etter hormoner ann mass i forbindelse med prøverør. Disse kiloene samt det å være mye hjemme med minsten har gjordt det vanskelig å få dette av igjen. Prøver dette for første gang og er inponert over at søtsuget gav seg etter to dager!

Har vel vært på nettet å lest alt jeg har kommet over av ketoselivsstil så nå er jeg spent!

Startet 1.juni. Forventer "bibelen" i posten i morgen og gruer meg litt. Tenk om jeg har vært helt på tur??? Torkil skrev her en plass at om man ikke er spess aktiv skal man ligge på 1300-1600kcal, mens andre sier man ikke skal tenke på kcal. Er på under 20 g karbo, kroppsvekt i protein og 100-200 gram fett. Håper det holder!!!

Har du invendinger så rop det ut!!!

Budeiea995 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: -30 kg på streng lavkarbo/ ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-06-11, 23:09   #844
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Enig i at fettfaste bare bør være en nødløsnig om man har stått veldig lenge stille og prøvd alt annet

Velkommen Budeiea. Jeg ville i første omgang prøvd uten å telle kalorier - spis når du er sulten og til du blir mett, ofte regulerer det seg av seg selv til et passe nivå for kroppen din. Lykke til

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 13-06-11, 23:09   #845
Appelsinpiken
Medlem
 
Appelsinpiken sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Alder: 36
Innlegg: 369
Appelsinpiken er ny på veien

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Bytausa, her.

Diett.no fungerer hos meg

Jammen!
Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre lenger. Nettsiden går sååå tregt, og vil rett og slett ikke slippe meg inn. Det samme gjelder forsåvidt noen andre nettsider som behøver innlogging.
Har prøvd å restarte, annen nettleser.. you name it... Så rart at det ikke fungerer.
Syns det er vanskelig å ha kontroll over hvor mye jeg har spist når jeg ikke får sjekket med diett.no. Har oversikt over karbohydratene, men ikke over mengden fett og proteiner.

__________________




Appelsinpiken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-06-11, 23:25   #846
Budeiea995
Medlem
 
Budeiea995 sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Marnardal
Innlegg: 160
Budeiea995 er en juvelBudeiea995 er en juvelBudeiea995 er en juvel

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Diett.no går veldig tregt. Etter at jeg har lagt inn å jeg som regel oppdatere fanen for å komme videre.

Budeiea995 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: -30 kg på streng lavkarbo/ ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-06-11, 23:40   #847
Foksy
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oppland
Alder: 47
Innlegg: 301
Foksy er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Hei hei alle sammen!
Jeg har vært på pinseferie hos kjæresten og nå var det jammen mye å lese over før jeg kom til bunnen!
Velkommen til alle dere nye og kjempeYEY! til alle dere som har vært superduperflinke både borte og hjemme

Selv hadde jeg min siste fettfastedag på fredag (men røk på en smell med avocado og masse rømme på kvelden...utsulta etter kjøpelunsj på dagen som jeg fant ut inneholdt 61 kcal senere på diett.no )og det resulterte i "kun" 400g ned siste dagen. Til sammen gikk jeg da ned 2,8 kg på 4 dager!!

Shortsen jeg kjøpte for under to uker ser ut som en rød søplesekk, og klær som har ligget og samlet støv i skapet kommer plutselig på igjen! Dét er deilig!!
Nå blir det ketosemat en uke, før jeg går på en til med fettfaste. Jeg orker!!

Pruttilutt: Du spurte på fredag eller no om jeg var i ketose under fettfasten, JA! Så absolutt! Hadde acetonånde som kunne tatt knekken på alt av neglelakk tror jeg, hihi...men om jeg er redd for ketoacidose...hvorfor lurer du på det? Det er ikke et ketogent kosthold som utløser det. Har ikke diabetes 1 altså Det står mer om dette her

I helga har jeg spist ketogent så godt jeg har fått til, men det har vært stengte butikker og vi har vært mye ute slik at jeg har vært nødt til å spise litt på kafé/restauranter..Ble sashimi med ekstremt lite ris på lørdag og kebab uten pita/mais til lunsj på søndag. Men på kvelden lagde vi verdens deiligste entrecote med stekt chevre og salat og hjemmelaget pesto til...han er skikkelig flink til å lage mat!

Også begynner han på lavkarbo selv i morgen. Han har gått på det en gang tidligere, og har blitt inspirert til å begynne igjen, sammen med noen kollegaer
Synes det er så mange rundt meg som spiser lavkarbo for tida, er det en revolusjon på gang?

I kveld har jeg laget lappene dine Pruttilutt. Spiste en med smelta smør og sukrinmelis på, og to med smelta smør og lavkalori eplemossyltetøy. De smakte deeeeilig!!!

Ha en nydelig uke alle sammen!

__________________


Foksy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 13-06-11, 23:54   #848
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Foksy, her.

men om jeg er redd for ketoacidose...hvorfor lurer du på det? Det er ikke et ketogent kosthold som utløser det. Har ikke diabetes 1 altså Det står mer om dette her

Fettfaste over tid kan trigge ketoacidose. Kroppen får ikke tilført nok energi og begynner tære på protein- og fettdepoer. Nedbryting av proteiner er slett ikke bra. Drikker man i tillegg lite og ikke får skylt ut aminosyrene kan man over tid utvikle amoniakk, og det er kritisk for kroppen. Organsvikt neste.

Mange anorektikere rammes også av ketoacidose. Antar det er en grunn til at det anbefales i korte perioder, nettopp for å forhindre langvarig belastning og stress for organene.

Håper imidlertid at du ikke ble støtt av spørsmålet mitt, det var ment i rent nysgjerrighet. Ser dessuten ut at jeg har startet min egen fettfaste i dag, har spist helt elendig.

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 14-06-11, 00:04   #849
Foksy
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oppland
Alder: 47
Innlegg: 301
Foksy er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Fettfaste over tid kan trigge ketoacidose. Kroppen får ikke tilført nok energi og begynner tære på protein- og fettdepoer. Nedbryting av proteiner er slett ikke bra. Drikker man i tillegg lite og ikke får skylt ut aminosyrene kan man over tid utvikle amoniakk, og det er kritisk for kroppen. Organsvikt neste.

Mange anorektikere rammes også av ketoacidose. Antar det er en grunn til at det anbefales i korte perioder, nettopp for å forhindre langvarig belastning og stress for organene.

Håper imidlertid at du ikke ble støtt av spørsmålet mitt, det var ment i rent nysgjerrighet. Ser dessuten ut at jeg har startet min egen fettfaste i dag, har spist helt elendig.

Blir absolutt ikke støtt skjønte bare ikke hvorfor du lurte... Det er nok en grunn til at man ikke skal holde på lenge ja. Men det blir lite nedbryting av proteiner om man får i seg nok fett. Det er fettforbrenningen dette skal trigge, heldigvis

Jeg er forsåvidt helt enig med deg i at dette ikke er spesielt bra for kroppen. Det er jo en faste. Men jeg skal la kroppen ha det bra resten av livet, den tåler en liten støyt akkurat nå for å pushe meg inn i nedgang igjen!
Men en hel uke blir for drøyt for meg, klarte såvidt 4 dager. Var konstant tørr i munnen og drakk vann HELE tiden. Følte på kroppen at det holdt med de 4 dagene

Håper du får spist bedre i morgen da, under 900 kcal er i minste laget altså..

__________________


Foksy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 14-06-11, 00:10   #850
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Foksy, her.

Håper du får spist bedre i morgen da, under 900 kcal er i minste laget altså..

Ja, kjenner det på kroppen, har ingenting å gå på Skal til sæters og gjøre meg feit i morra I alle fall i magesekkken

Nattaklem til alle og god vakt til Rikkem0r

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med? Fofa Trening 1875 27-01-15 16:10
6. juni thomas71 Generell diskusjon 6 06-06-11 20:57
Noen som starter i morgen 8. juni? Thida Ketolysekuren 24 13-06-09 19:16
Konferanse 19. juni Sprudle Generell diskusjon 20 07-06-07 15:11


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no