Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Tålmodighet er en prøvelse, altså ... Hjelp ...

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-12-13, 06:09   #1
Larkollen
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2013
Innlegg: 159
Larkollen er ny på veien
Unhappy

Tålmodighet er en prøvelse, altså ... Hjelp ...

Joda det går bra for meg på lchf. Jeg "står på stedet hvil". Men gubben derimot går jo opp!!?? Hva gjør vi feil? Snart 3 uker nå og hvis ikke det snart skjer noe gidder ikke gubben mer..og i prinsippet er det han som skal ned.
Skal vi øke litt på karbene?ligger under 20 gr pr dag..
Han trener jevnlig !
Dette er jo første gang på lchf men har prøvd southbeach ol før og da gikk det raskere. Når det er sagt så er det vel også naturlig at det går saktere når det er mindre å gå ned?
Alikevell frustrerende når det står BOM stille eller går opp. De 2-3 raske kg ned pga vann så vi heller ikke noe til. En av De 2 kg jeg gikk ned gikk jeg ned før vi starta på lchf og den har jeg gått opp igjen!
Frustrerende når jeg er så sykt nøye!!

Hjelp, har du råd?

Larkollen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf igjen- nå blir det en livsstil! Svar med sitat
Gammel 03-12-13, 08:25   #2
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.199
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Tålmodighet er en prøvelse altså.. Hjelp ..

Ikke lett å si hva dere gjør feil når du ikke sier noe om hva dere gjør?

Vekttap er ingen eksakt vitenskap, noen går fort ned mens andre tar tid med å komme i gang. Så: Hvor er dere, hvor vil dere og hva spiser dere?

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 03-12-13, 08:34   #3
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Tålmodighet er en prøvelse altså.. Hjelp ..

Du har holdt på i noen få uker.. Og er blitt fortalt flere ganger at det tar tid for kroppen å komme i gang..

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-12-13, 12:11   #4
Larkollen
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2013
Innlegg: 159
Larkollen er ny på veien

Sv: Tålmodighet er en prøvelse, altså ... Hjelp ...

Det er sikkert uvant for kroppen bare:
Frokost: avocado + omega3
Lunsj: omelett med ost og skinke feks
Middag: kjøtt i fløtesaus feks eller kjøtt/ fet fisk med oljedressing/ oliven
Kvelds: egg+ et par biter hjemmelaget konfekt uten karb

Litt sukkerfri saft

Sånn ca 15-20 gr karb pr dag
25 % protein
4-5% karb
70% fett
1300 kcal på treningsfrie dager, 1750 på treningsdager( det jeg har forbrent Ila kondisjonsøkt ifølge pulsklokke)

Trener 5 dager uke, hard- intensitet + bodybalance.

Får være tålmodig da.. Gir det ut desember i hvertfall

Larkollen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf igjen- nå blir det en livsstil! Svar med sitat
Gammel 03-12-13, 12:11   #5
Larkollen
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2013
Innlegg: 159
Larkollen er ny på veien

Sv: Tålmodighet er en prøvelse, altså ... Hjelp ...

Drikker ca 2 l vann.. Kanskje for lite?

Larkollen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf igjen- nå blir det en livsstil! Svar med sitat
Gammel 03-12-13, 12:51   #6
annex
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Alder: 62
Innlegg: 816
annex har en fantastisk aura rundt segannex har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Tålmodighet er en prøvelse, altså ... Hjelp ...

Hvor er grønnsakene deres? Og mikser du lchf og lavkalori? Har du lest deg opp på nybegynnertråd og boka /bøker? Bruker du målebånd?

__________________

Høyde: 163 cm - Startvekt: 77 kg - Sluttmål: 58 - 60 kg
annex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Under 50 karber, kutte alkohol og røyk Svar med sitat
Gammel 03-12-13, 12:59   #7
Larkollen
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2013
Innlegg: 159
Larkollen er ny på veien

Sv: Tålmodighet er en prøvelse, altså ... Hjelp ...

Glemte det, spiser brokkoli og blomkål, løk .. Litt agurk og salat .. Nei ikke lavkalori.. 70% fett kan ikke kvalifisere til det akkurat..

Larkollen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf igjen- nå blir det en livsstil! Svar med sitat
Gammel 03-12-13, 17:54   #8
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Tålmodighet er en prøvelse, altså ... Hjelp ...

Spiser du lite, så spiser du lavkalori. Lavkarbo eller ei. Kan du prøve å øke litt på inntaket? 100 kalorier av gangen?

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-12-13, 19:31   #9
Larkollen
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2013
Innlegg: 159
Larkollen er ny på veien

Sv: Tålmodighet er en prøvelse, altså ... Hjelp ...

Ja jeg tenkte å prøve det nå.. Rett og slett ikke følge appen då nøye men spise meg mett når jeg er sulten.. så vil det justere seg mtp trening på sikt..prøve å ligge jevnt uansett aktivitet så blir det en bedre rytme for kroppen takk for tips!

Larkollen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf igjen- nå blir det en livsstil! Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Tålmodighet og slankestress Gerd Ketolysekuren 208 20-05-14 15:17
Ja ... Jeg er altså ei av de nye, ja EDnybegynner Eurodiett 41 02-10-10 22:41
På'an igjen - tålmodighet på prøve. Hva skjer? Felix Ketolysekuren 25 23-02-09 08:59


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no