Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Andre dietter

Spis deg slank i Trondheim, og omegn!

Andre dietter Her er det plass til dietter som ikke har fått sin egen kategori over.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-08-07, 23:48   #26
Multi
Medlem
 
Multi sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 53
Innlegg: 116
Multi er ny på veien

Sv: Spis deg slank i Trondheim, og omegn!!! ;D

Jeg kunne absolutt vært interesser i noe slikt!
Iallfall hvis jeg visste at det virka!
Har lest litt på sidene deres g det virker jo som det virker for mange.
Har de ketone menyer?

__________________


Multi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF/Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-04-08, 11:55   #27
MACHIAVELLI3007
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: TRONDHEIM
Innlegg: 10
MACHIAVELLI3007 er på en erverdig vei

Sv: Spis deg slank i Trondheim, og omegn!!! ;D

For de av dere som tvilte på at dette var mulig uten for store "adm.kostnader", les: "Hah!!" Denne planen er snart i boks, og kostnadene for frakt etc. vil være relativt små...

Send meg PM, du som er interessert i å vite mer, så skal jeg sende ut info på mail! Vennligst skriv e-postadressen din på PM'et slik at jeg kan sende info om hvordan planen er lagt opp Vi ser for oss at dette skal være i gang innen 8-9 uker. Ove.

MACHIAVELLI3007 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis meg slank for F4EN!! Svar med sitat
Gammel 08-04-08, 14:59   #28
tulla
Medlem
 
tulla sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 223
tulla har en fantastisk aura rundt segtulla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Spis deg slank i Trondheim, og omegn!!! ;D

Opprinnelig lagt inn av MACHIAVELLI3007, her.

For de av dere som tvilte på at dette var mulig uten for store "adm.kostnader", les: "Hah!!" Denne planen er snart i boks, og kostnadene for frakt etc. vil være relativt små...

Send meg PM, du som er interessert i å vite mer, så skal jeg sende ut info på mail! Vennligst skriv e-postadressen din på PM'et slik at jeg kan sende info om hvordan planen er lagt opp Vi ser for oss at dette skal være i gang innen 8-9 uker. Ove.

Bare innom for å ønske dere LYKKE TIL De jeg kjenner som har spist en stund av denne ferdigmaten har bare vært positiv. (De fleste ville nok hatt større porsjoner med mat, men det ville jeg også da jeg gikk ned 60 kg på lavkarbo)

tulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-04-08, 16:06   #29
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Spis deg slank i Trondheim, og omegn! ;D

kan du ikke fortelle litt om hvordan du har fått til en bra avtale på dette da? så kan de som leser sende deg PM om de er interreserte?

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 08-04-08, 17:52   #30
MACHIAVELLI3007
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: TRONDHEIM
Innlegg: 10
MACHIAVELLI3007 er på en erverdig vei

Sv: Spis deg slank i Trondheim, og omegn! ;D

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro, her.

kan du ikke fortelle litt om hvordan du har fått til en bra avtale på dette da? så kan de som leser sende deg PM om de er interreserte?

Ikke meningen å være frekk nå, men tror du ikke Thomas Edison ville angra om han hadde fortalt alle om lyspæra før alt var i boks? Kan ikke si at jeg og Edison spiller i samme liga, men jeg vil likevel ikke røpe for mye

Det er opprettet et samarbeid med SpisDegSlank.no, og så godt som alt er ordnet med tanke på transport, oppbevaring og distribusjon i Trondheim og vi ser for oss at startskuddet går om 8-9 uker

Jeg vil ikke at dette skal virke som reklame, for det er det ikke! Fraktomkostninger vil selvsagt komme i tillegg til maten du bestiller, men det er nødvendig for å dekke transport/oppbevaring/distribusjon. Disse kostnadene vil være så lave som mulig Det har ikke vært mitt ønske å ville gjøre dette for å tjene penger, da jeg har en helt grei jobb på dagtid, men som dere vet så har jeg ønsket å prøve dette selv i ett år.

Men jeg skal langt ifra ha all æren... Dette ville ikke vært gjennomførbart uten min "kompanjong" som har stått bak det meste

Høres det interessant ut, så send meg en PM med e-postadressen din så vil jeg ta kontakt når tiden er inne

Ove.

MACHIAVELLI3007 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis meg slank for F4EN!! Svar med sitat
Gammel 08-04-08, 18:02   #31
MACHIAVELLI3007
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: TRONDHEIM
Innlegg: 10
MACHIAVELLI3007 er på en erverdig vei

Sv: Spis deg slank i Trondheim, og omegn! ;D

Forslag til plan: Levering hver fjerde torsdag. Varene kan hentes på fast møtested i Trondheim på ettermiddagen en eller annen gang mellom 16:00 og 19:00. Møtested og tidspunkt er ennå ikke bestemt, men det skal være et sted som er enkelt å komme seg til likevel om du ikke er kjent i byen og vi vil helst gjøre dette utenom rushtrafikk-tiden Lerkendal Stadion eller IKEA er noen av alternativene, men kom gjerne med tips! For de av dere som ikke har mulighet til å hente selv, vil det være muligheter for "pakke på døra" for et ekstra gebyr.

MACHIAVELLI3007 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis meg slank for F4EN!! Svar med sitat
Gammel 08-04-08, 18:11   #32
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Spis deg slank i Trondheim, og omegn! ;D

Det var ikke meningen å få deg til å røpe hemmelighetene dine, men tenkte kanskje du ville si noe siden det virket som alt var i boks. jeg vet ikke om dette er interresant før jeg i allefall vet pris, men det er helt greit, jeg lager fortsatt maten min selv

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 08-04-08, 18:22   #33
MACHIAVELLI3007
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: TRONDHEIM
Innlegg: 10
MACHIAVELLI3007 er på en erverdig vei

Sv: Spis deg slank i Trondheim, og omegn! ;D

Neida, det er ikke hemmeligheter, men man skal jo ikke skyte katta til nabo'n før skinnet er solgt...eller noe sånt! Pris vil bli publisert når alt er klart

MACHIAVELLI3007 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis meg slank for F4EN!! Svar med sitat
Gammel 08-04-08, 18:25   #34
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Spis deg slank i Trondheim, og omegn! ;D

Opprinnelig lagt inn av MACHIAVELLI3007, her.

Neida, det er ikke hemmeligheter, men man skal jo ikke skyte katta til nabo'n før skinnet er solgt...eller noe sånt! Pris vil bli publisert når alt er klart


Supert var bare det jeg ville vite

Bra at du har fått til en ordning som kan fungere

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Thor Foseid - spis deg slank uten sult Trolljenta Spørsmål og svar 10 10-02-18 15:55
spis deg slank Flax Lavkarbo generelt 6 10-03-06 21:11
Spis deg smart og vakker mofe Fysisk og mental helse 3 08-07-05 23:37


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no