Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Januarstartere - veiedag mandag?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-03-10, 18:21   #151
Bollemor
Medlem
 
Bollemor sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: trondheim
Alder: 36
Innlegg: 319
Bollemor er på en erverdig vei

Sv: Januarstartere - veiedag mandag?

Opprinnelig lagt inn av Karissima, her.

Ja en ser virkelig stor forskjell på bildene Flink har du vært ja. Har selv gått ned 3,1 kg fra midten av januar som jo ikke er mye men jeg ser det godt på magen og i livet. Har gått ned 1 str i bukser og det er jo supert. Kanskje det er rockingen som hjelper

Hehe, takk
Herlig å gå ned i kles-størrelser.
Men har stor truen på rokkeringer jeg oxo

__________________
DELMÅL 1 FØR 22.april

DELMÅL 2 fram til sommer en gang..

Bollemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-03-10, 10:35   #152
tangoto
Seniormedlem
 
tangoto sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Alder: 49
Innlegg: 558
tangoto har en fantastisk aura rundt segtangoto har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Januarstartere - veiedag mandag?

Bollemor: Så fin du har blitt - det er stor forskjell! Gratulerer og lykke til videre

Veiedag i dag og etter 12 uker er resultatet ned 5,1 kg Står på 80,4, og håper jeg får se 7-tallet snart

Lykke til videre og God Påske!

__________________
Start: 4. januar 2010 Delmål: 5 kg til 17. mai Apriltrening: yoga 0/5, spinning 275/200, rockering 365/200, sykkel 205/300. Velkommen til min journal.

tangoto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-03-10, 16:11   #153
pjusket
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Alder: 35
Innlegg: 82
pjusket er på en erverdig vei

Sv: Januarstartere - veiedag mandag?

Må henge meg på her jeg også og skryte av deg, bollemor! Ser en tydelig forskjell på bildene, hvert fall på de fra siden. Du ser råflott ut! Utrolig motiverende å se hvor flinke dere er, det hjelper virkelig på min motivasjon!

Nå har jeg tatt meg selv i nakkeskinnet (IGJEN), gått på vekta og kvitta meg med alt jeg har har "nei-mat". Jeg var jo så flink de første 5 ukene dette året, men så sklei alt av gode vaner og motivasjon ut. Men nå har jeg hentet meg inn igjen, for i går ble årets ferietur bestilt! 3 uker i sommerkjoler, bikini og strandliv. Jeg må bare klare det nå!

I dag viste vekten: 97,7kg.

Jeg vet ikke hva jeg skal sette meg som mål, men det er 12 uker til jeg drar på tur, så det er vel om å gjøre å bli kvitt så mye som mulig!

__________________


pjusket er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 05-04-10, 20:15   #154
mumfie
Medlem
 
mumfie sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Hedmark
Alder: 36
Innlegg: 62
mumfie er på en erverdig vei

Sv: Januarstartere - veiedag mandag?

Da er påsken over! Og jeg har hatt kurfri! Litt godt har det vært, og enda bedre er det at je ikke har gått opp mer enn 100 gr, ikke skjønner je hvordan det går ann... Men helt i orden!
I mårra starter je opp igjen for fult, og håper bare je klarer å motivere meg! Leser om supre resultater her inne og er stolt over samtlige!
Ønsker alle lykke til videre!

__________________


mumfie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-04-10, 20:30   #155
tangoto
Seniormedlem
 
tangoto sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Alder: 49
Innlegg: 558
tangoto har en fantastisk aura rundt segtangoto har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Januarstartere - veiedag mandag?

pjusket - så bra du har satt deg mål og gjør deg klar for sommeren!

mumfie - så utrolig bra med påskekos og bare 0,1 opp!! Genialt opplegg dette her. Da er det jo bare å kjøre trofast på videre

Jeg har spist kun lovlige måltider, men litt mye av det kanskje... Opp 0,6 på meg. Kroppen vil ikke under 80 tydeligvis

Lykke til videre!

__________________
Start: 4. januar 2010 Delmål: 5 kg til 17. mai Apriltrening: yoga 0/5, spinning 275/200, rockering 365/200, sykkel 205/300. Velkommen til min journal.

tangoto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 22:11   #156
pjusket
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Alder: 35
Innlegg: 82
pjusket er på en erverdig vei

Sv: Januarstartere - veiedag mandag?

Litt seint ute, men det var -1kg på meg denne uken. Slurvet litt siste delen av uka, så vekta kunne vel minket mer. Men men, ny uke og nye muligheter! Snakkes til mandag!

__________________


pjusket er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 00:42   #157
Monicah
Medlem
 
Monicah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 253
Monicah er ny på veien

Sv: Januarstartere - veiedag mandag?

ingen kommentar på meg... jeg har skeiet skikkelig ut og vil derfor ikke si hvordan det går... håper å være tilbake med tall på mandagen igjen
godt å se at ikke alle har tatt den helt ut i påsken

__________________


Monicah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-04-10, 12:46   #158
pjusket
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Alder: 35
Innlegg: 82
pjusket er på en erverdig vei

Sv: Januarstartere - veiedag mandag?

-1,6 på meg denne uken! Det går sakte men sikkert nedover

__________________


pjusket er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 12-04-10, 13:33   #159
tangoto
Seniormedlem
 
tangoto sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Alder: 49
Innlegg: 558
tangoto har en fantastisk aura rundt segtangoto har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Januarstartere - veiedag mandag?

Gratulerer pjusket! Superbra

Ja-ja ytterligere opp 0,6 på meg i dag, så opp fra 80,4 til 81,6 de to siste ukene.

Fikk mensen i dag, men likevel seige greier dette

Er litt spent på deg altså, Monicah.. er det så ille som hos meg??

__________________
Start: 4. januar 2010 Delmål: 5 kg til 17. mai Apriltrening: yoga 0/5, spinning 275/200, rockering 365/200, sykkel 205/300. Velkommen til min journal.

tangoto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-04-10, 17:25   #160
Monicah
Medlem
 
Monicah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 253
Monicah er ny på veien

Sv: Januarstartere - veiedag mandag?

tangoto... du vet. min kropp er jo over all forventing når det kommer til slanking. jeg er like overrasket/glad når mandagene kommer. hoppet over forrige mandag for da hadde jeg så mye vann i kroppen etter mye salt potetgull. men har nå denne uken vært flink og klart å gå ned 0,4 siden sist jeg registrerte meg på den andre tråden vi er med i

pjusket, altså 1,6 kg på en uke er jo ikke sakte men sikkert. det er jo turbofart men det er jo alltid gøy å se at det går nedover, uansett hvor mye eller lite

__________________


Monicah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-04-10, 17:48   #161
pjusket
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Alder: 35
Innlegg: 82
pjusket er på en erverdig vei

Sv: Januarstartere - veiedag mandag?

Hehe, Monicah - jeg vet at -1,6 er bra men jeg skulle så gjerne mistet 30kg på en uke og vært ferdig med hele greia!

Det er noe alvorlig galt med meg tror jeg, for om andre går ned mer eller i det hele tatt går ned blir jeg kjempeglad på deres vegne, men jeg er ikke fornøyd med meg selv om jeg ikke går ned mye mer!

Tangoto, du kan nok skylde på mensen her! Er det ikke 1kg kroppen pleier å samle i vann når man har mensen da tro? Gled deg til neste mandag da hvert fall, for da går du nok ned igjen!

__________________


pjusket er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 12-04-10, 17:56   #162
Monicah
Medlem
 
Monicah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 253
Monicah er ny på veien

Sv: Januarstartere - veiedag mandag?

ja vi vil vel alle at 30 kg skal gå av på 1-2-3. men så enkelt er det dessverre ikke. jeg kjenner at det er lett å glede seg over andre, men jeg er også veldig glad og fornøyd med mine egne tall. men det er vel fordi jeg til stadighet forventer mindre av meg selv enn jeg burde kanskje? for jeg blir jo alltid overrasket uansett hvor lite jeg går ned

__________________


Monicah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-04-10, 18:40   #163
mumfie
Medlem
 
mumfie sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Hedmark
Alder: 36
Innlegg: 62
mumfie er på en erverdig vei

Sv: Januarstartere - veiedag mandag?

Hei hei godtfolk!
Nå har jeg gjort unna nok ei veiing, og gått ned 1,7kg siste uka! Dette skyldes nok tildels halsvondt i helga, og lite mat. men dog alikevel! Så 90-tallet for første gang på flere år i helga, men har gått opp igjen etter det. Men nærmer meg under 100 med stormskritt. ser jeg sliter litt med denne kuren, og vurderer en annen. Får ikke i meg nok fett i løpet av dagen, og når jeg er på jobb(barnehage) er det ikke bare bare og forklare barna hvorfor jeg ikke spiser, eller ikke spiser det samme som de gjør!
Så jeg får lete litt rundt, og se hva jeg finner! Men takker ALLE for gode råd og god motivasjon! Nesten 10kg siden 19.januar på ketolyse, er jeg storfornøyd med!
Lykke til videre alle sammen!

__________________


mumfie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-04-10, 19:12   #164
mumfie
Medlem
 
mumfie sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Hedmark
Alder: 36
Innlegg: 62
mumfie er på en erverdig vei

Sv: Januarstartere - veiedag mandag?

eller, kanskje jeg blir lit til! Finner ikkenoe som passer meg, og nå som grillsesongen står for tur - ja kanskje det er håp for meg alikevel! Så får jeg bare spise knekkebrød på jobb
Joda, jeg henger meg på ei stund til Ser jo at det hjelper så!

__________________


mumfie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-04-10, 09:13   #165
Monicah
Medlem
 
Monicah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 253
Monicah er ny på veien

Sv: Januarstartere - veiedag mandag?

da har jeg bare 200 g igjen før jeg har tatt av 10 kg! men føler ikkje jeg er på langt nær ferdigslanket.. må nok ned 5-10 kg til.. men denne kuren er jo så enkel å følge at det gjør ingenting

__________________


Monicah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-04-10, 16:43   #166
tangoto
Seniormedlem
 
tangoto sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Alder: 49
Innlegg: 558
tangoto har en fantastisk aura rundt segtangoto har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Januarstartere - veiedag mandag?

Så bra du henger på videre Mumfie:-):-)

Monicah for deg er jo dette nesten som en lek ;-) Overraskelsesleken :-D

Ned 0,5 siden sist mandag til 81,1 kg. 0,7 kg fra bunn notering. Hmm.. vann el fett mon tro?

Stå på!:-)

__________________
Start: 4. januar 2010 Delmål: 5 kg til 17. mai Apriltrening: yoga 0/5, spinning 275/200, rockering 365/200, sykkel 205/300. Velkommen til min journal.

tangoto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-04-10, 17:43   #167
mumfie
Medlem
 
mumfie sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Hedmark
Alder: 36
Innlegg: 62
mumfie er på en erverdig vei

Sv: Januarstartere - veiedag mandag?

dagene går, og nok ei veiing er unnagjort! Og nå er je under 100kg!! Jippi!! Husker ikke sist... :-/
Men nå sikter je videre nedover, og gleder meg til sommeren for å se hvor vekta står da!
Lykke til videre alle sammen, dere er flinke!

__________________


mumfie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-04-10, 13:46   #168
Monicah
Medlem
 
Monicah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 253
Monicah er ny på veien

Sv: Januarstartere - veiedag mandag?

skal nok ikke påstå å si at det går lekende lett akkurat. har nettopp kommet hjem etter 2 dagers kurs i oslo der jeg har levd på mye mye karbos! men det er et bevist valg jeg tar når jeg skal på tur, at jeg skal kunne slappe helt av og få slankingen vekk fra tankene for en kort stund. kom tilbake i dag og har gått rett over til ketolyse igjen. siste måltidet mitt igår var en big mac med dobbel pommes frites. deili å få slikt ut av systemet

har ingen forhåpninger til vekten på mandag, mest sannsynlig så tør jeg ikke veie meg engang...

__________________


Monicah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-04-10, 20:54   #169
Tomling
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Sandnes
Innlegg: 3
Tomling er på en erverdig vei

Sv: Januarstartere - veiedag mandag?

Halloen alle sammen. Hiver meg på her med dere. Startet 18 Januar. Vekta har gått ned i et veldig varierende tempo fra uke til uke. Har til nå tatt av 12.2 kg og venter i spenning til mandag igjen.

Tomling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolsye Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 12:51   #170
Censone
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 20
Censone er på en erverdig vei

Sv: Januarstartere - veiedag mandag?

Hei på alle sammen Etter mange uker uten vektnedgang, har jeg endelig (og det sier jeg med stor glede) begynt å gå nedover igjen. Nå har ønskede vektnedgangeng passert halvparten Ned 13,3 kg siden 8. januar Har vært på shopping i dag, kjøpt meg litt av hvert, og det var så morsomt å komme inn i str 44 !!! ( er ganske bred mellom skuldrer Jippiii!!! La oss møte våren med mye flottere
figurer

__________________


Censone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 20:47   #171
mumfie
Medlem
 
mumfie sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Hedmark
Alder: 36
Innlegg: 62
mumfie er på en erverdig vei

Sv: Januarstartere - veiedag mandag?

Gratulerer med flotte resultater!
Jeg går på vekta i morgen, men uten forventninger i det hele tatt! Det gjenspeiler seg i at jeg ikke helt er tilbake på hektene og klar for ny runde! :/ Men jeg vil så gjerne!

__________________


mumfie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-04-10, 15:10   #172
MadamMim
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Sandnes
Innlegg: 236
MadamMim er på en erverdig vei

Sv: Januarstartere - veiedag mandag?

Fant plutselig ut at det var en tråd for januarstartere med veiedag mandag. Og siden jeg starta 19. januar, så dumper jeg innom. Jeg er nok som flere andre og tjuveier vei innimellom (eller hver dag..?).

Det er jammen meg mange flinke mennesker her inne da! Men det er jo et fantastisk kosthold også da!!

14 kg er borte fra min kropp på disse mnd, storfornøyd!! :-)

__________________


25 kg er borte på lavkarbo i 2010. Nå starter dansen om å få vekk de siste 15 kg!! :-)

Startdatoen nå er 18. juli 2011! Følg meg i journalen min
MadamMim er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-05-10, 07:58   #173
Censone
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 20
Censone er på en erverdig vei

Sv: Januarstartere - veiedag mandag?

900gram på ei uke er kjempeflott synes jeg Gått ned 14,2 siden januar Hurraaa!! Lurer på om vi bør starte en ny tråd?? Sånn at det blir fristende for flere å henge på men ikke datte ned :P Ikke så mange her som før

__________________


Censone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-05-10, 00:17   #174
Tomling
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Sandnes
Innlegg: 3
Tomling er på en erverdig vei

Sv: Januarstartere - veiedag mandag?

Har tatt av 1.8 kg siste uka. Totalt 13,8 kg. Er kjempe fornøyd. har bare 2,6 kg igjen til ønsker vekt.

Tomling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolsye Svar med sitat
Gammel 04-05-10, 09:45   #175
Censone
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 20
Censone er på en erverdig vei

Sv: Januarstartere - veiedag mandag?

Opprinnelig lagt inn av Tomling, her.

Har tatt av 1.8 kg siste uka. Totalt 13,8 kg. Er kjempe fornøyd. har bare 2,6 kg igjen til ønsker vekt.

Gratulere så mye !! Trener du mye?? Følger du ukesmenyen? Jeg går ned jeg og, men får aldri så stor vekttap i løpet av ei uke Har funnet ut at vekten faktisk begynte å gå ned igjen etter at jeg sluttet å trene.. hmmm Kanksje jeg trente for hardt..

__________________


Censone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Veiedag fredag karboking Fysisk og mental helse 5 18-01-09 14:11
Veiedag mandag Tariana Atkins kosthold 1 12-01-09 09:27
Ny uke over og ny veiedag Livsglede Ketolysekuren 14 15-04-08 21:29
Veiedag ..... Nille Livets lyse side 7 13-09-05 12:13


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no