Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Andre dietter

Min Ultraultimate Plan!! Hurra!

Andre dietter Her er det plass til dietter som ikke har fått sin egen kategori over.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-05-08, 20:25   #1
Nike
Seniormedlem
 
Nike sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Innlegg: 847
Nike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlys

Min Ultraultimate Plan!! Hurra!

Vel, den er ikke så ultimat at den blir lagt ut under MUP - ennå - men veien til bedre helse, mer overskudd og forhåpentlig en bonus på killer kropp, er herved lagt opp og fint skissert på kartet, og jeg gleder meg til å skride til verket! Begynner på mandag, og det kjennes så utrolig godt å ha en plan! Vet at de 2 første ukene uten karber og søtt (også kunstig), blir tøffe, men hva har man viljestyrke til..?! Dette skal gå bra, jeg gleder meg til å være igang, til den "rene" følelsen som riktig kosthold og livsstil genererer, og til alle andre helsebringende effekter som kommer. Og så håper jeg å finne masse motivasjon her inne i den første (og mulig senere) tunge tak - abstinensene for en karboman på avvenning er neimen ingen spøk..!

Ah - så forventningsfull!!!

Nike er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kalrestr/ Ren mat Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Om utroskap AnnaV Generell diskusjon 42 14-02-08 11:56


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no