Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Auguststarternes tråd

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-09-10, 20:52   #276
Lillalill
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Rygge
Innlegg: 23
Lillalill er på en erverdig vei

Sv: Auguststarternes tråd

Har ziggylapper i ovnen.

Jeg er litt irritert, for jeg hadde tenkt å bake brød, men glemte å kjøpe kruskakli. Som bakstekjerring er dette noe jeg alltid har i hus, så det sto ikke på lappen, men så var det altså tomt.

Nå har jeg brukt opp cottage cheesen, til ziggylapper. Men jeg har rømme, fløte, linfrø, sesamfrø, bakemix og masse masse egg. Noen tips? Jeg har sett gjennom MANGE oppskrifter, men det er jo så mange. Derfor jeg spør. Kanskje noen av dere har noe sånt i hodet?

Lillalill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 22:08   #277
Gerrard
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Alder: 53
Innlegg: 68
Gerrard er på en erverdig vei

Sv: Auguststarternes tråd

Har gått på ketolyse i 3 uker nå. Fornøyd med vekttap på 5 kg. Regner egentlig med at jeg kommer til å stå stille i vektnedgangen ei uke eller to nå.

Er en ting jeg lurer veldig på. Det sies at en skal få karber hovedsaklig av å spise grønnsaker som vokser over bakken fortrinnsvis blomkål og brokkoli. I følge Diett.no så må en spise ca 600 gr. med brokkoli for å få 12 gr. karber...går det an å spise såååå mye brokkoli da? Det klarer ikke jeg i allefall..Er dette riktig beregning? evt. hva annet bruker dere som karbokilder?

__________________
03.09.2012




Gerrard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 22:24   #278
aktivjente
Medlem
 
aktivjente sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 383
aktivjente har en fantastisk aura rundt segaktivjente har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Auguststarternes tråd

Opprinnelig lagt inn av Gerrard, her.

Har gått på ketolyse i 3 uker nå. Fornøyd med vekttap på 5 kg. Regner egentlig med at jeg kommer til å stå stille i vektnedgangen ei uke eller to nå.

Er en ting jeg lurer veldig på. Det sies at en skal få karber hovedsaklig av å spise grønnsaker som vokser over bakken fortrinnsvis blomkål og brokkoli. I følge Diett.no så må en spise ca 600 gr. med brokkoli for å få 12 gr. karber...går det an å spise såååå mye brokkoli da? Det klarer ikke jeg i allefall..Er dette riktig beregning? evt. hva annet bruker dere som karbokilder?

Jeg spiser en fiberrik til frokost, har litt melk i morgenkaffen, litt karber i salaten jeg spiser til lunch (paprika, agurk, salatblader osv) og så momser jeg så mye brokkoli/blomkål jeg klarer til middag. Da klarer jeg å ligge presis på 15, og det funker bra for meg!

Er inne i tredje uka mi, og vektnedgangen går saktere nå. Hvorfor må man regne med at det stopper opp etter tre uker?

__________________


Lev livet- hver dag
aktivjente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 22:40   #279
Gerrard
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Alder: 53
Innlegg: 68
Gerrard er på en erverdig vei

Sv: Auguststarternes tråd

Føler bare at det kommer til å stoppe opp nå. Men vet jo ikke det. Har bare lest endel innlegg fra folk som har startet med ketolyse tidligere (april og mai) og det synes som om det er mange som stopper opp litt etter 4-5 uker.

Prøver å holde meg mellom 15 og 20 gr. karber, men noen dager er det vanskelig. Skal prøve fiberrik jeg også, da får en litt fra staren av dagen og det blir sikkert lettere å havne på ønsket nivå.

Hva bruker du som fettkilder da? her går det mye i smør, fløte, ost, fet fisk (peppermakrell) og bacon/kyllinglår. Problemet er litt at det er mye proteiner i kjøtt og jeg vil ikke ha for mye av det..

Her er mine mål pr. dag:
15-20 gr. Karber
80-90 gr. protein
150-170 gr. fett

Har funka hittil i allefall. Tar kosttilskudd kjøpt på keolyse.no og drikker 3-4 liter vann pr.dag.

__________________
03.09.2012




Gerrard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 07:17   #280
Muffin
Juniormedlem
 
Muffin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Alder: 55
Innlegg: 26
Muffin er på en erverdig vei

Sv: Auguststarternes tråd

Hei!
Har tatt av meg 1,2 kilo siden sist veing, og er jo glad for det, siden jeg da har tatt av meg den halvkiloen jeg la på meg og en del til. Ligger nå på 87,3 og er spent om jeg kommer meg bort herfra, da 87-tallet er det jeg har ligget på lenge. Liker IKKE det tallet, så det skal bort.

Men kjenner jeg må vurdre kostholdet litt. Føler meg ikke i form for tida. Alt føles som ett ork, svetten pipler bare jeg støvsuger litt, og om natten kaldsvetter jeg, og føler meg generelt i dårlig form. Noen andre som har det slik?

Er det noen her inne som kan forklare meg hvordan jeg kan endre tickeren min? Hadde blitt glad da!

Nei, nå har tida gått fra meg her. Må få avgårde meg selv på jobb, og ungene på skole!

Ha en fin dag !

__________________


Muffin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 08:38   #281
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Auguststarternes tråd

Smugveide meg idag, og vet dere hva!?!?!
Jeg har gått ned 1,3 kg siden mandag!

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 13:23   #282
IdaMarie
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 35
IdaMarie er på en erverdig vei

Sv: Auguststarternes tråd

Så flott Nupsida.

IdaMarie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Redusere karber i hverdagen Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 15:15   #283
belino
Juniormedlem
 
belino sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 38
belino er på en erverdig vei

Sv: Auguststarternes tråd

Jeg er såå glad for tipset om soyamelk. Endelig fikk jeg meg kaffe latte og det var helt himmelsk! Tusen takk du som tipset meg!

__________________




belino er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 15:21   #284
nina75
Juniormedlem
 
nina75 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Hedmark
Innlegg: 33
nina75 er på en erverdig vei

Sv: Auguststarternes tråd

Opprinnelig lagt inn av Muffin, her.

Hei!
Har tatt av meg 1,2 kilo siden sist veing, og er jo glad for det, siden jeg da har tatt av meg den halvkiloen jeg la på meg og en del til. Ligger nå på 87,3 og er spent om jeg kommer meg bort herfra, da 87-tallet er det jeg har ligget på lenge. Liker IKKE det tallet, så det skal bort.

Men kjenner jeg må vurdre kostholdet litt. Føler meg ikke i form for tida. Alt føles som ett ork, svetten pipler bare jeg støvsuger litt, og om natten kaldsvetter jeg, og føler meg generelt i dårlig form. Noen andre som har det slik?

Er det noen her inne som kan forklare meg hvordan jeg kan endre tickeren min? Hadde blitt glad da!

Nei, nå har tida gått fra meg her. Må få avgårde meg selv på jobb, og ungene på skole!

Ha en fin dag !

JEg er også uvel om natta - kaldsvetter ikke men føler at hele kroppen jobber og får ikke sove. Også får jeg så dårlig ånde spesielt på kvelden og natta. På dagtid får jeg også helt plutselig svettetåkter også når jeg ikke har gjort noe særlig.

__________________


nina75 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 15:42   #285
MarensLille...
Medlem
 
MarensLille... sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 44
Innlegg: 157
MarensLille... er ny på veien

Sv: Auguststarternes tråd

Opprinnelig lagt inn av belino, her.

Jeg er såå glad for tipset om soyamelk. Endelig fikk jeg meg kaffe latte og det var helt himmelsk! Tusen takk du som tipset meg!

Jeg har anbefalt den røde Alpro'en her inne tidligere hvertfall
(Den er det kun 0.1 kh per 100 ml...) Det regner jeg som NULL!!! Jeg lager både kaffe lattè og chai lattè med den hjemme, for jeg har en sånn liten melkeskummer som jeg kjøpte for nesten ikkeno på Ica... Works like a charm I kaffe lattèn har jeg litt natreen og noen dråper vaniljeessens, og det smaker kjeeeeeeeeeeeeempegodt!

__________________

Vekttap på Ketolyse, start 17/8-2010:


Startet på 110 kg 1/3-10. Målet er 70 kg innen 1 år!
MarensLille... er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 17:50   #286
Nokkin
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Aurskog/Høland
Innlegg: 13
Nokkin er på en erverdig vei

Sv: Auguststarternes tråd

Opprinnelig lagt inn av belino, her.

Er jeg den eneste som kjenner søtsuget, og som synes det er tøft å gå på kuren? Jeg LIKER ikke å lage mat, savner brødet kjempemasse, savner å drikke melk osv.


Har det slik jeg også, har enda, etter 4 uker fortsatt ett enormt søtsug. Går på tabletter og alt mulig for å unngå søtsyken, men hjelper ikke. Tror mye sitter i hodet.
Mitt største problem er savnet etter bakevarer, som brød - boller - rundtsykker, og ikke minst iskald melk eller biola...Sukk....

Men det er verdt det, når man går på vekta

Bit tenna sammen, dette klarer du!

__________________



Nokkin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 21:16   #287
aktivjente
Medlem
 
aktivjente sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 383
aktivjente har en fantastisk aura rundt segaktivjente har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Auguststarternes tråd

"Hva bruker du som fettkilder da? her går det mye i smør, fløte, ost, fet fisk (peppermakrell) og bacon/kyllinglår. Problemet er litt at det er mye proteiner i kjøtt og jeg vil ikke ha for mye av det.."

Fettkilder ja, Føler ikke at jeg er noe flink til å spise fett. Spiser min. en avokado pr dag, elsker laks og kveite. Når jeg spiser fisk hiver jeg over så mye smør jeg kan klare.
Ser du får til det jeg sliter aller mest med; drikke nok vann. Hvordan kan man huske å drikke, når man ikke er tørst?

__________________


Lev livet- hver dag
aktivjente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 21:43   #288
KattaG
Medlem
 
KattaG sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 62
KattaG er på en erverdig vei

Sv: Auguststarternes tråd

Opprinnelig lagt inn av MarensLille..., her.

Jeg har anbefalt den røde Alpro'en her inne tidligere hvertfall
(Den er det kun 0.1 kh per 100 ml...) Det regner jeg som NULL!!! Jeg lager både kaffe lattè og chai lattè med den hjemme, for jeg har en sånn liten melkeskummer som jeg kjøpte for nesten ikkeno på Ica... Works like a charm I kaffe lattèn har jeg litt natreen og noen dråper vaniljeessens, og det smaker kjeeeeeeeeeeeeempegodt!

Oi, det var jeg ikke klar over!! Kjøpte nettopp en alpro, men tror ikke den var rød.. Da må jeg få tak i den! Fant ut i dag at det ble litt mye med 1,5 latte som ble nesten 7 karbo tror jeg, men den alproen jeg har. Da skal jeg på jakt har du forresten prøvd den eggemelken..? Vanilje essens får man også tak i på vanlig butikk?

__________________




KattaG er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fra Grete Roede til Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 22:26   #289
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Auguststarternes tråd

Opprinnelig lagt inn av KattaG, her.

Vanilje essens får man også tak i på vanlig butikk?

Jeg kjøpte nettopp på Ica, står blant bakevarene.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 00:47   #290
salomon
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 4
salomon er på en erverdig vei
Smile

Sv: Auguststarternes tråd

Hei!
Hiver meg med jeg å. Holdt på i 2uker nå, var på vekta for første gang i dag. Gått ned 4,7 kg Dette blir gøy fremover! Vi får oppmuntre hverandre så går dette!

salomon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 08:35   #291
MarensLille...
Medlem
 
MarensLille... sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 44
Innlegg: 157
MarensLille... er ny på veien

Sv: Auguststarternes tråd

Opprinnelig lagt inn av KattaG, her.

Oi, det var jeg ikke klar over!! Kjøpte nettopp en alpro, men tror ikke den var rød.. Da må jeg få tak i den! Fant ut i dag at det ble litt mye med 1,5 latte som ble nesten 7 karbo tror jeg, men den alproen jeg har. Da skal jeg på jakt har du forresten prøvd den eggemelken..? Vanilje essens får man også tak i på vanlig butikk?

Nei, har ikke prøvd... Hmmm, tror jeg må teste det ut nuh...
Ja, 7 karber er mye i en kaffe syns jeg... Da spiser jeg heller 2 dl krem liksom! Jeg kjøpte den røde på Ica Maxi, men de har den sikkert andre steder også... Var 2 stk røde kartonger, den ene sto det 0,2 på og den andre 0,1... Tok selvfølgelig den med minst! Smaker jo soya, men med søtsoff og sterk kaffe/espresso blir den god. Kanskje du har kjøpt den som er søtet siden det var såpass med karber i den...?

__________________

Vekttap på Ketolyse, start 17/8-2010:


Startet på 110 kg 1/3-10. Målet er 70 kg innen 1 år!
MarensLille... er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 08:46   #292
KattaG
Medlem
 
KattaG sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 62
KattaG er på en erverdig vei

Sv: Auguststarternes tråd

Opprinnelig lagt inn av MarensLille..., her.

Nei, har ikke prøvd... Hmmm, tror jeg må teste det ut nuh...
Ja, 7 karber er mye i en kaffe syns jeg... Da spiser jeg heller 2 dl krem liksom! Jeg kjøpte den røde på Ica Maxi, men de har den sikkert andre steder også... Var 2 stk røde kartonger, den ene sto det 0,2 på og den andre 0,1... Tok selvfølgelig den med minst! Smaker jo soya, men med søtsoff og sterk kaffe/espresso blir den god. Kanskje du har kjøpt den som er søtet siden det var såpass med karber i den...?

ja, ikke umulig det.....! Den er faktisk uvanlig god, hehe. Skal få tak i den andre Drikekr eggemlken nå, første gang jeg prøver den! Kjempegod Men merker man ikke behøve rå overdrive med smøret

__________________




KattaG er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fra Grete Roede til Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 08:47   #293
KattaG
Medlem
 
KattaG sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 62
KattaG er på en erverdig vei

Sv: Auguststarternes tråd

Ja.. uvanlig mye skrivefeil i den meldingen der..

__________________




KattaG er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fra Grete Roede til Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 08:57   #294
Lille34
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Midt-Norge
Innlegg: 385
Lille34 er en juvelLille34 er en juvelLille34 er en juvel

Sv: Auguststarternes tråd

Hei igjen Huff, snikveide meg i dag og har gått OPP 400 g siden forrige lørdag??? Vet ikke helt hvorfor, holder meg stort sett under 15 karber hver dag, og aldri over 20. Har riktignok ikke fått trimmet så mye denne uka, men likevel. Det er så mye bedre å stå stille på vekta enn å gå opp, liksom... Mister litt motivasjon da

Har kjøpt inn cocosa, mørk sjokolade og fribol banandrops til helga. Trenger å kose meg litt på lørdagskvelden, så da blir det lavkarbo sjokoladebiter og drops. Gleder meg Satser på en skogstur i morgen. Liker den skarpe luften om høsten, og med sol i tillegg, er det nok veldig fint oppe i skogen

__________________



Lille34 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 09:02   #295
MarensLille...
Medlem
 
MarensLille... sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 44
Innlegg: 157
MarensLille... er ny på veien

Sv: Auguststarternes tråd

Opprinnelig lagt inn av KattaG, her.

ja, ikke umulig det.....! Den er faktisk uvanlig god, hehe. Skal få tak i den andre Drikekr eggemlken nå, første gang jeg prøver den! Kjempegod Men merker man ikke behøve rå overdrive med smøret

Skal lage jeg også, må bare klare å legge fra meg lille sjuklingen min uten at han begynner å skrike igjen!!! Ikke lett å være 6 mnd, ha feber OG få 3 tenner samtidig!!!

Nei, skal huske å handle usaltet smør i dag, det blir nok bedre...

__________________

Vekttap på Ketolyse, start 17/8-2010:


Startet på 110 kg 1/3-10. Målet er 70 kg innen 1 år!
MarensLille... er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 09:03   #296
KattaG
Medlem
 
KattaG sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 62
KattaG er på en erverdig vei

Sv: Auguststarternes tråd

Høres bra ut!! Jeg har min første veiing på søndag, er også ganske spent.. Ble forkjølet samme dag som jeg begynte, så har heller ikke trent.
Har du målt deg?? Det jeg synes mange glemmer her inne, er at vekten egentlig har ikke så mye å si, det er cm som teller. Det er utrolig viktig å måle seg, eller kjenne på klærne. Ok, du har gått opp 400 gram, men føler du det på kroppen?
Hvis vekten eller cm mine ikke har gått ned, kommer jeg til å bli skikkelig skuffa.. Men, skan ikke tenke på det enda! Føler meg uansett kjempebra for tiden, bare den siste delen av forkjølelsen gir slipp. Magen min føler mye bedre også!

__________________




KattaG er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fra Grete Roede til Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 09:05   #297
KattaG
Medlem
 
KattaG sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 62
KattaG er på en erverdig vei

Sv: Auguststarternes tråd

Opprinnelig lagt inn av salomon, her.

Hei!
Hiver meg med jeg å. Holdt på i 2uker nå, var på vekta for første gang i dag. Gått ned 4,7 kg Dette blir gøy fremover! Vi får oppmuntre hverandre så går dette!

Så utrolig bra!

__________________




KattaG er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fra Grete Roede til Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 09:08   #298
KattaG
Medlem
 
KattaG sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 62
KattaG er på en erverdig vei

Sv: Auguststarternes tråd

Opprinnelig lagt inn av MarensLille..., her.

Skal lage jeg også, må bare klare å legge fra meg lille sjuklingen min uten at han begynner å skrike igjen!!! Ikke lett å være 6 mnd, ha feber OG få 3 tenner samtidig!!!

Nei, skal huske å handle usaltet smør i dag, det blir nok bedre...

Hehe, smart, det må jeg gjøre...! Ikke for å bli for personlig, men ammer du..? Bare tenkte på dette med ketolyse, om man kan gjøre det samtidig?

Sendte en ganske forkjølet gutt i bhg isted, han har de to siste ukene fått 4 tenner samtidig...

__________________




KattaG er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fra Grete Roede til Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 09:23   #299
MarensLille...
Medlem
 
MarensLille... sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 44
Innlegg: 157
MarensLille... er ny på veien

Sv: Auguststarternes tråd

Opprinnelig lagt inn av KattaG, her.

Hehe, smart, det må jeg gjøre...! Ikke for å bli for personlig, men ammer du..? Bare tenkte på dette med ketolyse, om man kan gjøre det samtidig?

Sendte en ganske forkjølet gutt i bhg isted, han har de to siste ukene fått 4 tenner samtidig...

Nei, jeg ammer ikke! Og jeg skjønner godt at du spør for jeg synes ikke noe om å amme i Ketose, men det får hver enkelt vurdere selv... Jeg diskuterer ikke sånt, for jeg har til tider vanskeligheter med å holde meg saklig!!!
Nå sitter jeg å drikker en lattè med eggemelk, og den ble jo sykt god!!! Jeg brukte 20 g smør, 1,5 dl vann og en eggeplomme. Traktet 2 kopper kaffe med dobbelt så mye pulver enn jeg pleier, og hadde oppi 4 suketter og 5 dråper vaniljeessens... NAAAAAAAM!!!! Men skal som sagt kjøpe usaltet smør, og en instant espresso... Da blir den nok 100 %

__________________

Vekttap på Ketolyse, start 17/8-2010:


Startet på 110 kg 1/3-10. Målet er 70 kg innen 1 år!
MarensLille... er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 09:26   #300
MarensLille...
Medlem
 
MarensLille... sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 44
Innlegg: 157
MarensLille... er ny på veien

Sv: Auguststarternes tråd

Opprinnelig lagt inn av KattaG, her.

Høres bra ut!! Jeg har min første veiing på søndag, er også ganske spent.. Ble forkjølet samme dag som jeg begynte, så har heller ikke trent.
Har du målt deg?? Det jeg synes mange glemmer her inne, er at vekten egentlig har ikke så mye å si, det er cm som teller. Det er utrolig viktig å måle seg, eller kjenne på klærne. Ok, du har gått opp 400 gram, men føler du det på kroppen?
Hvis vekten eller cm mine ikke har gått ned, kommer jeg til å bli skikkelig skuffa.. Men, skan ikke tenke på det enda! Føler meg uansett kjempebra for tiden, bare den siste delen av forkjølelsen gir slipp. Magen min føler mye bedre også!

Jeg har ikke målt, men skal begynne på mandag siden jeg har veiedag på mandager. jeg raste ned 3,7 kilo første uka!!! Andre uka var det 400 g... Denne uka er det kun 200 g foreløbig (ja, jeg har jukseveid meg litt!) men jeg kjenner på kroppen at jeg har blitt smalere!!! Selv om vekta ikke har beveget seg så mye di siste 2 ukene, føler jeg selv at jeg har blitt slankere asså! Rart... Magen er flatere, klærne sitter bedre, og jeg føler meg TOPP!!!

I looooooooooove my way of living nowadays!!!

__________________

Vekttap på Ketolyse, start 17/8-2010:


Startet på 110 kg 1/3-10. Målet er 70 kg innen 1 år!
MarensLille... er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kaffetråd nøtta Smoothies / drikke 7 23-02-11 09:09
Julekake-tråd? Sepia Ketolysekuren 14 04-11-08 18:17
MCT tråd? Distrea Spørsmål og svar 2 30-05-07 18:21


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no