Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold > Induksjonen

Når kan man spise epler?

Induksjonen De første 14 dagene med Atkins

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-04-05, 17:25   #1
Blossom
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2005
Innlegg: 6
Blossom er på en erverdig vei

Når kan man spise epler?

HeiHei!

Jeg går på atkins dietten ,er enda i første fase... Det jeg lurer på er når man kan begynne å spise epler igjen? Jeg elsker epler og synes det er veldig vanskelig å holde meg unna...
Håper det er noen som vet dette

Hilsen meg=)

Blossom er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 13-04-05, 22:29   #2
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Du har ikke lest boka ?????

Det må du gjøre vet du. Der står alt. Det er ikke lurt å starte på Atkins uten å ha lest boka ser du. Masse om hvordan og hvorfor der !

Før du har fått tak i boka kan du lese litt her:

Dr Atkins:

Epler kan du tilføre under vedvarende. Trinn 7 på stigen. Det betyr når du er 5-7 kilo fra målet ditt....... Epler har 10-12 karber pr 100 gram.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 14-04-05, 15:10   #3
Blossom
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2005
Innlegg: 6
Blossom er på en erverdig vei

Tusen takk for svar!

Nei jeg ikke boken og derfor ikke fått lest den.. Men skal ta og kjøpe den så jeg kan få litt imformasjon. Men hvilken bok er det jeg burde kjøpe? Det er jo forskjellige Atkins bøker ute på merkede? Hvilken anbefaler du?

Blossom er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 14-04-05, 15:20   #4
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Vi anbefaler den engelske

Dr Atkins New Diet Revolution

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 14-04-05, 16:58   #5
Skorpia
Seniormedlem
 
Skorpia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 64
Innlegg: 1.424
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av Blossom

Tusen takk for svar!

Nei jeg ikke boken og derfor ikke fått lest den.. Men skal ta og kjøpe den så jeg kan få litt imformasjon. Men hvilken bok er det jeg burde kjøpe? Det er jo forskjellige Atkins bøker ute på merkede? Hvilken anbefaler du?

Litt enklere å lese den på norsk,du får Atkins,den nye Slankerevolusjonen til kr.99 på Rema og mix butikker vaffal i paperback.

Men ok HP: Du synes den er bedre på engelsk,men har noen sjekka om paperback utgaven er revidert?

__________________
Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat
Gammel 14-04-05, 17:21   #6
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Paperback utgaven er akkurat den samme som hardcover utgaven

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
En litt lengre innføring i PCOS Albertine PCOS og karbohydratkontroll 1 27-10-08 00:03
Blåbær! mofe Kosttilskudd 2 13-03-05 02:01
Glutamin friflex Kosttilskudd 9 08-02-05 14:50
Mer om "ingers rugbrød" - og tanker om kosthold generelt Zoë Lavkarbo generelt 16 01-02-05 22:19


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no