Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Gå ned i vekt sammen?

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-08-10, 19:13   #76
Linuz
Medlem
 
Linuz sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 101
Linuz er på en erverdig vei

Sv: Gå ned i vekt sammen?

Med nyinnkjøpt vekt har jeg i dag veid inn til 103,0 kg og er 98 cm rundt livet.
Jeg har en misstanke om at min gamle vekt viste litt lite, jeg veide meg nemlig to ganger for en uke siden; 104,7 og 105,2. Så jeg tror jeg sier 105 kg og da er jeg 2 kg ned. Ganske bra!
Men helt uggen i magen så jeg aner ikke hvordan jeg skal klare jobbhverdagene om 2 uker... sukk....

__________________

Linuz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse / LCHF Svar med sitat
Gammel 09-08-10, 20:45   #77
silvia_
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: telemark
Innlegg: 45
silvia_ er på en erverdig vei

Sv: Gå ned i vekt sammen?

Gratulere

__________________






silvia_ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-08-10, 22:38   #78
StineH
Seniormedlem
 
StineH sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 34
Innlegg: 1.130
StineH har en fantastisk aura rundt segStineH har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Gå ned i vekt sammen?

Min nyinnkjøpte vekt er ikke så samarbeidsvillig og viser mer for hver gang jeg setter tærne mine oppå. *knurr*
Tror jeg skal gi meg med veiing for i kveld og heller vente til den faktiske veiedagen som tross alt ikke er før ONSDAG!

__________________
Livet som overvektig og kampen mot kiloene. Besøk gjerne journalen min



StineH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig protein og fornuftig fett, og minst mulig karbs. Svar med sitat
Gammel 09-08-10, 22:50   #79
mallilen
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 288
mallilen er ny på veien

Sv: Gå ned i vekt sammen?

Juhuu! Ned 2 kg siden tirsdag, så klager ikke. Klarer jeg holde meg der, er 5 kg nådd på sånn ca fredag

__________________


mallilen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-08-10, 22:53   #80
Vintergumman
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Spydeberg
Innlegg: 154
Vintergumman er på en erverdig vei

Sv: Gå ned i vekt sammen?

Gratulerer Kikkin og Linuz! Da er dere jo godt på vei allerede

Æsj Stine, en unøyaktig vekt er ikke noe å spare på. Den jeg hadde sist kunne vise 3-4kg forskjell alt etter hvor jeg la vekten på fotsålene. Hvis du kan gå av og på og den viser mye forskjell synes jeg du skal ta den med tilbake til butikken, ikke gjør som jeg og lev med frustrasjonen i 3 år >.<

Æh, har visst ikke etablert meg en fast veiedag, men det var 300g ned i morges.

Vintergumman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - trur eg Svar med sitat
Gammel 09-08-10, 23:19   #81
Linuz
Medlem
 
Linuz sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 101
Linuz er på en erverdig vei

Sv: Gå ned i vekt sammen?

Gratulerer til alle dere som har gått ned! Det er jo supert enten det er 300 g eller 2.3 kg!

Stine: Den vekta høres ikke god ut! Min nyinnkjøpte viser ca. det samme hver gang jeg går på den i dag, veide meg noen ganger etter hverandre bare for å sjekke. Hadde det vært en gammel vekt så hadde det kunnet vært batteriet; men det er det jo ikke..... Du dro ut en sånn flapp over batteriet, ikke sant? Eller satte inn nytt da du kjøpte?

Noen som har råd til min kjipe mage så bare kom med dem! Aner snart ikke hva jeg skal gjøre her... får ta noen ts med fiberhusk og håpe den er rolig til i morgen; da skal jeg trekke en tann!

__________________

Linuz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse / LCHF Svar med sitat
Gammel 10-08-10, 06:38   #82
privi
Medlem
 
privi sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Randaberg
Alder: 51
Innlegg: 324
privi er på en erverdig vei

Sv: Gå ned i vekt sammen?

whiii....målet er nådd. Ned 3,4 kg i uke 2. 5,8 kg på 2 uker, superfornøyd!!
Da må jeg sette nytt mål for 1.oktober. kanskje slå til å si -10 kg til 1.oktober. Da har jeg 4,2 kg igjen. Hmmm....tror jeg går for det

__________________
privi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-08-10, 10:41   #83
JKBB
Medlem
 
JKBB sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 129
JKBB er på en erverdig vei

Sv: Gå ned i vekt sammen?

Jeg hadde veiedag i går! Jeg står fortsatt på 94 kg, så ingenting har skjedd siste uka, men fikk jo mensen i dag da, og har hørt at det er ganske vanlig, både å stå stille, og å gå litt opp rundt denne tiden i mnd...andre erfaringer med det??

Såeh, 0 down, 5 to go! Fortsatt ved godt mot!

JKBB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-08-10, 13:11   #84
Linuz
Medlem
 
Linuz sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 101
Linuz er på en erverdig vei

Sv: Gå ned i vekt sammen?

Opprinnelig lagt inn av JKBB, her.

Jeg hadde veiedag i går! Jeg står fortsatt på 94 kg, så ingenting har skjedd siste uka, men fikk jo mensen i dag da, og har hørt at det er ganske vanlig, både å stå stille, og å gå litt opp rundt denne tiden i mnd...andre erfaringer med det??

Såeh, 0 down, 5 to go! Fortsatt ved godt mot!

Mensen betyr vanligvis et par kg ekstra for meg.... vet ikke hvordan det blir nå på lavkarbo, har ikke prøvd det ennå. Men å ikke gå opp høres bra ut!

__________________

Linuz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse / LCHF Svar med sitat
Gammel 10-08-10, 13:33   #85
tyto
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Bergen
Innlegg: 23
tyto er på en erverdig vei

Sv: Gå ned i vekt sammen?

Jeg er med! Flott at noen drar i gang! Jeg trengte det etter tre uker ferie og litt ymse mat. Har tatt av 10 kg nå og starter i dag på 112kg. 5 kg til 1. oktober bør gå bra. Veiedag på mandager

tyto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 10-08-10, 13:42   #86
silvia_
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: telemark
Innlegg: 45
silvia_ er på en erverdig vei

Sv: Gå ned i vekt sammen?

Mange flinke folk her. Jeg spiser alt for mange karb. om dagen .Skal vist spise 20 ,men det greier jeg ikke spier opp mot 30 .Bommer stadig vekk på mat som har for mange karb. også all den veiinga . Hva veier ei nøtt a eller ett bringebær ? Men men ...... jeg får prøve i morgen igjen

__________________






silvia_ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-08-10, 14:35   #87
Tutte
Medlem
 
Tutte sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Rogaland
Alder: 41
Innlegg: 420
Tutte er på en erverdig vei

Sv: Gå ned i vekt sammen?

Så kjekt å se at det er kommet en slik tråd, det hjelper ekstra på motiveringa ! Jeg reiser på ferie i litt over en uke, så fra og med mandag 23 august er jeg med her ! Regner med det har kommet noen kilo på i løpet av ferien, men det var planlagt, og gleder meg nå masse til å komme tilbake på den smale sti og forhåpentligvis se vekten gå nedover igjen !

__________________


Tutte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-08-10, 16:01   #88
Vintergumman
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Spydeberg
Innlegg: 154
Vintergumman er på en erverdig vei

Sv: Gå ned i vekt sammen?

Opprinnelig lagt inn av silvia_, her.

Mange flinke folk her. Jeg spiser alt for mange karb. om dagen .Skal vist spise 20 ,men det greier jeg ikke spier opp mot 30 .Bommer stadig vekk på mat som har for mange karb. også all den veiinga . Hva veier ei nøtt a eller ett bringebær ? Men men ...... jeg får prøve i morgen igjen

Vel, hvis du spiser egenkomponert, som det sier i signaturen din, er det jo du som bestemmer hvor mange karber du kan spise. Hvis du fremdeles går ned i vekt om du ligger nærmere 30 enn 20 er jo det bare bra. Merker selv at jeg veier ganske lite mat, men jeg vet at en håndfull mandler (jeg har små hender) veier rundt 50g. Bær og nøtter er jo innmari godt å knaske på, det er jo sunt. Men dessverre må vi passe på å ikke spise for store mengder av det, spesielt vi som skal være i ketose

Vintergumman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - trur eg Svar med sitat
Gammel 10-08-10, 18:37   #89
StineH
Seniormedlem
 
StineH sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 34
Innlegg: 1.130
StineH har en fantastisk aura rundt segStineH har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Gå ned i vekt sammen?

Opprinnelig lagt inn av privi, her.

whiii....målet er nådd. Ned 3,4 kg i uke 2. 5,8 kg på 2 uker, superfornøyd!!
Da må jeg sette nytt mål for 1.oktober. kanskje slå til å si -10 kg til 1.oktober. Da har jeg 4,2 kg igjen. Hmmm....tror jeg går for det

Gratulerer så utroolig masse! Jeg er inne i en dårlig periode der alt egentlig er gørr og kjipt, men det er morsomt å se at andre får det til! Stå på!

__________________
Livet som overvektig og kampen mot kiloene. Besøk gjerne journalen min



StineH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig protein og fornuftig fett, og minst mulig karbs. Svar med sitat
Gammel 10-08-10, 19:42   #90
Vintergumman
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Spydeberg
Innlegg: 154
Vintergumman er på en erverdig vei

Sv: Gå ned i vekt sammen?

Awww, masse til Stine! Vi skylder alt på den nye vekta di, ikke snakk om at du har gått opp noe nå
Det sies vel også at de 2-3 første ukene er de tøffeste. Vekttapet stabiliserer seg, noe som kan være litt demotiverende for oss som så diiigre tall i starten. Man føler seg kanskje lei av bacon og egg og koteletter. Og så er du jo hjemme i norden og tilbake på jobb etter å ha kost deg flere uker i spania. Hvem blir vel ikke molefonken av mindre?

Vintergumman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - trur eg Svar med sitat
Gammel 10-08-10, 19:50   #91
StineH
Seniormedlem
 
StineH sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 34
Innlegg: 1.130
StineH har en fantastisk aura rundt segStineH har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Gå ned i vekt sammen?

Opprinnelig lagt inn av Vintergumman, her.

Awww, masse til Stine! Vi skylder alt på den nye vekta di, ikke snakk om at du har gått opp noe nå
Det sies vel også at de 2-3 første ukene er de tøffeste. Vekttapet stabiliserer seg, noe som kan være litt demotiverende for oss som så diiigre tall i starten. Man føler seg kanskje lei av bacon og egg og koteletter. Og så er du jo hjemme i norden og tilbake på jobb etter å ha kost deg flere uker i spania. Hvem blir vel ikke molefonken av mindre?

Åhh! Tusen takk for motiverende ord!
Snille, snille vintergumman!
Jeg ble rett og slett SINT på den dumme vekten, og i dag tidlig så funket den ikke lengre heller. Så nå har jeg vært å byttet den ut i en annen vekt, som er dritkul og som kostet 200 kr mer... MEN som viste 136,2 kg - nå i kveld..

DET er motivasjonsboost det! Og samboeren lå på omtrent det samme han gjorde i Spania, litt under så regner med at denne vekten rett og slett er mye hyggeligere og snillere å ha med å gjøre! Nå er det virkelig mer motivasjon og GLEDER meg til å veie meg imorgen tidlig! ^^

Kjøpte forresten denne vekten : http://www.obhnordica.no/Default.asp...ProductID=2621

Likte den utroolig godt!

__________________
Livet som overvektig og kampen mot kiloene. Besøk gjerne journalen min



StineH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig protein og fornuftig fett, og minst mulig karbs. Svar med sitat
Gammel 10-08-10, 20:19   #92
malleleo
Medlem
 
malleleo sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Stjørdal
Alder: 36
Innlegg: 213
malleleo er på en erverdig vei

Sv: Gå ned i vekt sammen?

wee ned 2,2 kg på 1 uke! og jeg hadde godisdag på lørdag, samt at jeg har spist en del cashewnøtter for å stoppe søtsuget hærlig! skal måle cm på torsdag elr fredag.. dag 10 etter 30 DS.

Gratulerrer dere andre som også har flott resultat!

__________________
malleleo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-08-10, 21:34   #93
Silje2011
Juniormedlem
 
Silje2011 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 36
Silje2011 er på en erverdig vei

Sv: Gå ned i vekt sammen?

Jeg gikk ned 5 kilo på ferie i sommer, og møtte ei venninne idag som så at jeg hadde gått ned litt øverst på magen, over rompa og akkurat der puppene og armen møtes :-)
Men trenger motivasjon og gjerne noen å gå ned i vekt med/konkurere litt mot kanskje siden jeg er ett konkuransemenneske :-)

__________________


Silje2011 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 10-08-10, 21:41   #94
StineH
Seniormedlem
 
StineH sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 34
Innlegg: 1.130
StineH har en fantastisk aura rundt segStineH har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Gå ned i vekt sammen?

Opprinnelig lagt inn av Silje2011, her.

Jeg gikk ned 5 kilo på ferie i sommer, og møtte ei venninne idag som så at jeg hadde gått ned litt øverst på magen, over rompa og akkurat der puppene og armen møtes :-)
Men trenger motivasjon og gjerne noen å gå ned i vekt med/konkurere litt mot kanskje siden jeg er ett konkuransemenneske :-)

Så kult!
Jeg har enda ikke fått noe særlige kommentarer. Litt fra samboeren og svigermor, men det VET jo at jeg har slanket meg og skiftet kosthold, så det blir liksom ikke heeelt det samme som om noen som ikke vet det bare kommer bort og sier jeg har tatt av..
Jeg er veldig konkurranse menneske, derfor jeg tenkte denne tråden er MIDT i blinken! Dessuten konkurerer jeg mot min kjære samboer. Han er endel mindre enn meg, rundt 30 kg mindre, men det er alikevell morsomt! Det gir meg bare ekstra mer grunn til å gi skikkelig gass!

__________________
Livet som overvektig og kampen mot kiloene. Besøk gjerne journalen min



StineH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig protein og fornuftig fett, og minst mulig karbs. Svar med sitat
Gammel 10-08-10, 21:43   #95
Silje2011
Juniormedlem
 
Silje2011 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 36
Silje2011 er på en erverdig vei

Sv: Gå ned i vekt sammen?

Opprinnelig lagt inn av StineH, her.

Så kult!
Jeg har enda ikke fått noe særlige kommentarer. Litt fra samboeren og svigermor, men det VET jo at jeg har slanket meg og skiftet kosthold, så det blir liksom ikke heeelt det samme som om noen som ikke vet det bare kommer bort og sier jeg har tatt av..
Jeg er veldig konkurranse menneske, derfor jeg tenkte denne tråden er MIDT i blinken! Dessuten konkurerer jeg mot min kjære samboer. Han er endel mindre enn meg, rundt 30 kg mindre, men det er alikevell morsomt! Det gir meg bare ekstra mer grunn til å gi skikkelig gass!

Vi har jo ca like mange kilo vi skal ned, for jeg har satt meg ett mål som normalvektig men om jeg skal bli tynn (som er ett stort ønske siden jeg skal stå brud om 3 år) så må jeg jo faktisk ned ca 60 kilo liksom :O

__________________


Silje2011 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 10-08-10, 21:50   #96
StineH
Seniormedlem
 
StineH sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 34
Innlegg: 1.130
StineH har en fantastisk aura rundt segStineH har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Gå ned i vekt sammen?

Opprinnelig lagt inn av Silje2011, her.

Vi har jo ca like mange kilo vi skal ned, for jeg har satt meg ett mål som normalvektig men om jeg skal bli tynn (som er ett stort ønske siden jeg skal stå brud om 3 år) så må jeg jo faktisk ned ca 60 kilo liksom :O


Så gøy!
Det er jo en skikkelig motivasjon!

Jeg har satt målet mitt på 65 kg. Da vil jeg være tynn. Jeg har aldri før i mitt liv vært tynn, så nå er det på tide. Jeg ser mange her inne er redd for å bli for ambisiøse og sette målene for lavt, eller høyt alt ettersom. Men jeg vet med meg selv at jeg IKKE er fornøyd før nålen på vekten viser 65 kg. Det kommer sikkert til å koste både svette og blod når de siste kg skal vekk, men jeg SKAL klare det.
Vi får motivere hverandre!

__________________
Livet som overvektig og kampen mot kiloene. Besøk gjerne journalen min



StineH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig protein og fornuftig fett, og minst mulig karbs. Svar med sitat
Gammel 10-08-10, 21:52   #97
Silje2011
Juniormedlem
 
Silje2011 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 36
Silje2011 er på en erverdig vei

Sv: Gå ned i vekt sammen?

Opprinnelig lagt inn av StineH, her.

Så gøy!
Det er jo en skikkelig motivasjon!

Jeg har satt målet mitt på 65 kg. Da vil jeg være tynn. Jeg har aldri før i mitt liv vært tynn, så nå er det på tide. Jeg ser mange her inne er redd for å bli for ambisiøse og sette målene for lavt, eller høyt alt ettersom. Men jeg vet med meg selv at jeg IKKE er fornøyd før nålen på vekten viser 65 kg. Det kommer sikkert til å koste både svette og blod når de siste kg skal vekk, men jeg SKAL klare det.
Vi får motivere hverandre!

Høres ut som en flott deal
Jeg har vært overvektig siden 2 klasse på barneskolen og har aldri fått sett flott ut i bikini, nå er jeg 19 år gammal og det er jaggu på tide å bli snasen !
Jeg også skal veie 65-70 kilo max siden jeg er 1,76 høy.
Så jeg skal trøkke rævva mi en str 36 miss sixty bukse og se flott ut! :-)

__________________


Silje2011 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 10-08-10, 21:54   #98
Silje2011
Juniormedlem
 
Silje2011 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 36
Silje2011 er på en erverdig vei

Sv: Gå ned i vekt sammen?

Opprinnelig lagt inn av StineH, her.

Min nyinnkjøpte vekt er ikke så samarbeidsvillig og viser mer for hver gang jeg setter tærne mine oppå. *knurr*
Tror jeg skal gi meg med veiing for i kveld og heller vente til den faktiske veiedagen som tross alt ikke er før ONSDAG!

Må huske at vi veier mest på kvelden! jeg når ned 5 kilo stadigvekk fra kvelden til morgenen etter
så vei deg når du står opp :-)

__________________


Silje2011 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 10-08-10, 22:17   #99
StineH
Seniormedlem
 
StineH sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 34
Innlegg: 1.130
StineH har en fantastisk aura rundt segStineH har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Gå ned i vekt sammen?

Opprinnelig lagt inn av Silje2011, her.

Høres ut som en flott deal
Jeg har vært overvektig siden 2 klasse på barneskolen og har aldri fått sett flott ut i bikini, nå er jeg 19 år gammal og det er jaggu på tide å bli snasen !
Jeg også skal veie 65-70 kilo max siden jeg er 1,76 høy.
Så jeg skal trøkke rævva mi en str 36 miss sixty bukse og se flott ut! :-)

Haha! Høres akkurat ut som meg det der! Jeg skal trykke meg inn i små bukser og faktisk se snasen ut, i stedet for bare en diger pølse i ett pølseskinn..

Veiing på morgen gjør jeg på veiedagen, som er imorgen tidlig! Gleder meg masse, masse!
Skikkelig spent! Ville vært virkelig kult å gått ned 10 kg på 3 uker, sikkert FOR mye å håpe på, men det er jo lov å håpe?.. (A)

__________________
Livet som overvektig og kampen mot kiloene. Besøk gjerne journalen min



StineH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig protein og fornuftig fett, og minst mulig karbs. Svar med sitat
Gammel 10-08-10, 22:20   #100
Silje2011
Juniormedlem
 
Silje2011 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 36
Silje2011 er på en erverdig vei

Sv: Gå ned i vekt sammen?

Opprinnelig lagt inn av StineH, her.

Haha! Høres akkurat ut som meg det der! Jeg skal trykke meg inn i små bukser og faktisk se snasen ut, i stedet for bare en diger pølse i ett pølseskinn..

Veiing på morgen gjør jeg på veiedagen, som er imorgen tidlig! Gleder meg masse, masse!
Skikkelig spent! Ville vært virkelig kult å gått ned 10 kg på 3 uker, sikkert FOR mye å håpe på, men det er jo lov å håpe?.. (A)


Selvfølgelig er det lov å håpe! uten håp og motivasjon klarer vi ikke denne lange veien! Jeg har fått en viktoria Beckham bukse i str litt for tynn som jeg SKAL inn i ! Og når vi har nådd målet tar vi en fyllekule i våre åltrange olabukser og magekorte topper og viser at vi er sexy vi også :-) men det ser nok best ut om vi når målet først :- P

__________________


Silje2011 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvorfor man ofte står stille i vekt eller går OPP i vekt på lavkarbo! Iset Lavkarbo generelt 28 20-10-11 19:43
Hva skjer ..? Opp i vekt, ned i vekt, opp og ned ..! Celba Lavkarbo generelt 11 18-08-11 14:32
Lettere å gå ned i vekt enn opp i vekt? Tidligere bruker Spørsmål og svar 7 20-02-07 13:16


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no