Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Dr Lindbergs

Matdagen i sin helhet, eller hvert måltid for seg?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-02-10, 14:29   #1
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Matdagen i sin helhet, eller hvert måltid for seg?

På Lindberg.. Hva er viktigst?
At forholdet mellom karber, proteiner og fett er godt igjennom hele dagen, eller at hvert måltid for seg er riktig balansert?

Jeg tenker sånn i forhold til hvis man vet at det blir veldig lite fett og karber til middag, skal man spise litt ekstra fett og karber tidligere på dagen, for å få en helhetlig balanse eller?
eller?

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 14:38   #2
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Matdagen i sin helhet, eller hvert måltid for seg?

Det viktigste med Fedon er vel å holde blodsukkeret stabilt med mat med lav og middels GI. Kun et c-måltid om dagen.

Deretter forsøke å ha riktig sammensetning ellers. Helst pr måltid selvfølgelig

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 14:44   #3
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Matdagen i sin helhet, eller hvert måltid for seg?

okei Takk for svar! jeg kjører en litt streng linje på karbene.. maks 30 gram med c-vare om dagen..

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 21:46   #4
Vettel
Seniormedlem
 
Vettel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Fra Oslo, men bor i Gøteborg for tiden.
Innlegg: 1.333
Vettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snill

Sv: Matdagen i sin helhet, eller hvert måltid for seg?

Ser dagen under helhet. Så det hender jeg noen ganger unner meg litt fullkornspasta til middag, da spiser jeg ikke noe særlig karbohydrater resten av dagen.
nellie: kjører samme opplegg som deg. Mindre kh og litt mer fett. (må legge til at jeg dropper ofte det lille c-måltidet....har liksom ikke noe behov lengere)

__________________
FAILURE IS NOT AN OPTION!



Vettel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Less carbs, better carbs. Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 22:38   #5
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Matdagen i sin helhet, eller hvert måltid for seg?

I går så klarte jeg å få det litt Fedonsk. Men i dag så ble det veldig lite karber og litt for mye fett. Har ikke fått handlet inn til Fedonopplegg ennå da.. Det var ikke meningen å få for lite karber, bare ble sånn.
Menmen. Vi får se om det jeg har for meg nå funker, hvis ikke så må jeg lese reglene litt mer nøye bare..

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ketolysetabletter til hvert måltid ..? moochie Ketolysekuren 5 14-02-10 17:19
Hvor mye salat kan man spise til hvert måltid? søtsaka Ketolysekuren 7 26-07-09 23:03
1 stort måltid eller 2 mellomstore? dydde Fysisk og mental helse 3 02-04-09 13:02
Må man spise siste måltid innen kl 19 eller noe på ketolyse? miss_chica Ketolysekuren 5 04-01-09 22:41
Hvor mye fett spiser dere til hvert måltid? nita58 Ketolysekuren 22 15-06-07 10:37


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no