Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Auguststarternes tråd

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-09-10, 21:32   #351
belino
Juniormedlem
 
belino sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 38
belino er på en erverdig vei

Sv: Auguststarternes tråd

Jeg var rett og slett ØDELAGT på treninga. Måtte gå ut av salen de to siste minuttene av timen fordi jeg var helt utslitt og superkvalm.

__________________




belino er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 21:56   #352
Medli
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trondheim
Innlegg: 47
Medli er på en erverdig vei

Sv: Slapp...

Opprinnelig lagt inn av KattaG, her.

Dere som har holdt på lenger enn meg (litt over 1 uke..) opplevde der eå plutselig bli slitne og svimle? De to siste dagene har jeg liksom vært litt slapp og sånn, ikke orket å trene osv. (Men likevel ikke i nærheten av hvordan jeg ble før jeg begynte på kuren! ) Venter på mensen, kanskje det kan være det..
Og søtsuget disse dagene tar hel av..! Drikker latte/kaffe med soya og suketter og/eller pepsi max hver dag..

Lignende opplevelser..?

Søtsug rundt 'mensenperioden' er vel ganske vanlig? Har alltids kunnet beregne når det nærmet seg, uten å telle dager, basert på søthungeren.

Jeg har de siste dagene vært plaget av at beina 'dovner av / prikker / sovner' mye lettere enn før. Om jeg bare sitter litt uvanlig (ikke rett-opp-og-ned-stilling) så merker jeg det nesten med en gang. Og det kan til tider bli ganske ubehagelig. Trenger jo ikke ha noen tilknytning til lavkarboen, men har ikke opplevd det så pågående før.. Prøvde å søke på forumet her om det fantes tråder om det, men greide ikke finne noe.

__________________


Medli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 22:02   #353
monstermarihone
Medlem
 
monstermarihone sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: oslo
Innlegg: 154
monstermarihone er på en erverdig vei

Sv: Auguststarternes tråd

Jeg hadde det skikkelig sånn med treninga til å begynne med, men nå synes jeg det er bedre, er litt usikker på hvorfor, men kanskje kroppen venner seg til å forbrenne fett etterhver?

monstermarihone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 22:16   #354
NIK
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 53
NIK er på en erverdig vei

Sv: Auguststarternes tråd

Hei alle sammen. Nå har jeg levd en uke på lavkarbo/ketolysekosthold. Gikk ned litt de første dagene, så kom det på igjen, så jeg står nå bom stille. Tar det ikke så tungt- Regner med at kroppen trenger litt tid til å justere seg etter en total kostholdsomlegging.

Lurer på om noen har noen gode dagsmenyer å dele med meg?

Lurer også på om noen har noen tips til noen gode salater (og dressinger) som jeg kan ha med meg som lunsj på jobben

NIK er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 01:25   #355
hmmm
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kristiansand
Alder: 46
Innlegg: 72
hmmm er på en erverdig vei

Sv: Auguststarternes tråd

æsj.i dag hadde vi helsekontroll på jobben.

Der fikk jeg vite at jeg var i dårlig form, og at fettprosenten var for høy.
Jeg var i følge hennes målinger i dårligere form enn det jeg var for to år siden, noe som er tull. Da trente jeg aldri. Nå trener jeg tre ganger i uka (i 6 uker nå). Videre hadde fettprosenten steget med 10%.
jeg veier altså 84 kg, er 164 cm og hr fettprosent på 40. For to år siden veide jeg 77 kg, og hdde en fettprosent på 30. Hvordan kan det ha deg? Skjønenr ikke det helt.
I det minste roste hun meg for at jeg hadde gått ned 6 kg, og sa at de dårlige resultatene på formen, kunne komme av at ejg var i ketose (noe hun faktisk kunne lukte mens jeg sykla). (pluss medisiner jeg går på).

Er ihvertfall litt deppa.
Hvor mye må jeg gå ned for å få en normal fettprosent da? Når den er på 40 nå?

__________________


hmmm er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 12:38   #356
KattaG
Medlem
 
KattaG sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 62
KattaG er på en erverdig vei

Sv: Slapp...

Opprinnelig lagt inn av Medli, her.

Søtsug rundt 'mensenperioden' er vel ganske vanlig? Har alltids kunnet beregne når det nærmet seg, uten å telle dager, basert på søthungeren.

Jeg har de siste dagene vært plaget av at beina 'dovner av / prikker / sovner' mye lettere enn før. Om jeg bare sitter litt uvanlig (ikke rett-opp-og-ned-stilling) så merker jeg det nesten med en gang. Og det kan til tider bli ganske ubehagelig. Trenger jo ikke ha noen tilknytning til lavkarboen, men har ikke opplevd det så pågående før.. Prøvde å søke på forumet her om det fantes tråder om det, men greide ikke finne noe.

Jeg er/var sukkeravhengig/avhengig av karbohydrater, så før jeg begynte på denne kuren hadde jeg søtsug konstant. Er sikker i sammenheng med det, men er bare redd for at den ikke skal gå bort igen.

Tar du magnesum?

__________________




KattaG er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fra Grete Roede til Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 14:46   #357
1979
Medlem
 
1979 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Alder: 44
Innlegg: 174
1979 er på en erverdig vei

Sv: Slapp...

Jeg har de siste dagene vært plaget av at beina 'dovner av / prikker / sovner' mye lettere enn før. Om jeg bare sitter litt uvanlig (ikke rett-opp-og-ned-stilling) så merker jeg det nesten med en gang. Og det kan til tider bli ganske ubehagelig. Trenger jo ikke ha noen tilknytning til lavkarboen, men har ikke opplevd det så pågående før.. Prøvde å søke på forumet her om det fantes tråder om det, men greide ikke finne noe.[/quote]



Jeg og er veldig plaget av at beina sovner en del etter jeg har begynt på kekolyse kuren. Jeg tenkte det fordi jeg er litt utrent eller kanskje røykeføtter Nei da, vi får håpe det ikke er nå farlig

__________________
1979 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 15:16   #358
MarensLille...
Medlem
 
MarensLille... sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 44
Innlegg: 157
MarensLille... er ny på veien

Sv: Auguststarternes tråd

Opprinnelig lagt inn av hmmm, her.

æsj.i dag hadde vi helsekontroll på jobben.

Der fikk jeg vite at jeg var i dårlig form, og at fettprosenten var for høy.
Jeg var i følge hennes målinger i dårligere form enn det jeg var for to år siden, noe som er tull. Da trente jeg aldri. Nå trener jeg tre ganger i uka (i 6 uker nå). Videre hadde fettprosenten steget med 10%.
jeg veier altså 84 kg, er 164 cm og hr fettprosent på 40. For to år siden veide jeg 77 kg, og hdde en fettprosent på 30. Hvordan kan det ha deg? Skjønenr ikke det helt.
I det minste roste hun meg for at jeg hadde gått ned 6 kg, og sa at de dårlige resultatene på formen, kunne komme av at ejg var i ketose (noe hun faktisk kunne lukte mens jeg sykla). (pluss medisiner jeg går på).

Er ihvertfall litt deppa.
Hvor mye må jeg gå ned for å få en normal fettprosent da? Når den er på 40 nå?

Jeg fikk beskjed av en personlig trener på elixia, at min fettprosent burde ligge på ca 33... Nå er den på ca. 40... Jeg er 170 høy å veier 87 kg... Skal ned på 70 kilo ca, og han regnet med at da ville fettprosenten ligge på 33 % avhengig av hvor mye jeg trente. Damers fettprosent skal være høyere enn mannens pga. pupper og lår sa han så pent mens han blunket litt!
De har vekt som måler fettprosenten på Elixia, så kanskje jeg burde tatt meg en tur på trening igjen snart, for å sjekke...
Har lite energi til overs til trening om dagen dessverre, men håper det bedrer seg snart

__________________

Vekttap på Ketolyse, start 17/8-2010:


Startet på 110 kg 1/3-10. Målet er 70 kg innen 1 år!
MarensLille... er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 18:06   #359
Titania
Medlem
 
Titania sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 119
Titania er ny på veien

Sv: Slapp...

Opprinnelig lagt inn av KattaG, her.

Dere som har holdt på lenger enn meg (litt over 1 uke..) opplevde der eå plutselig bli slitne og svimle? De to siste dagene har jeg liksom vært litt slapp og sånn, ikke orket å trene osv. (Men likevel ikke i nærheten av hvordan jeg ble før jeg begynte på kuren! ) Venter på mensen, kanskje det kan være det..
Og søtsuget disse dagene tar hel av..! Drikker latte/kaffe med soya og suketter og/eller pepsi max hver dag..

Lignende opplevelser..?

Har det også slik. Har lest ett eller annet sted at det er naturlig. Kroppen venner seg ikke til det nye kostholdet før det har gått et par måneder minst.

__________________


Titania er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 21:59   #360
Lille34
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Midt-Norge
Innlegg: 385
Lille34 er en juvelLille34 er en juvelLille34 er en juvel

Sv: Auguststarternes tråd

Er det noen som vet om det har noe å si hvis karboinntaket ligger under 15? Ser jeg sliter med å få i meg nok karber, og håper ikke det stopper vektnedgangen. Har omsider fått bestilt de anbefalte kosttilskuddene på Ketolyse.no. Har ikek tatt noe hittil, og ser det påstås at dette også kan stoppe vektnedgang. Her taes ingen sjanser, nei

Spiste noe veldig godt til kvelds.
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=25155
Disse knekkebrødene er veldig gode med kremost med urter, ei skive hvitost og rød paprika oppå der igjen Var så gode at jeg måtte ha 4 stykker Til mitt forsvar var det dagens tredje og siste måltid, så jeg var litt sulten

__________________



Lille34 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 22:52   #361
Medli
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trondheim
Innlegg: 47
Medli er på en erverdig vei

Sv: Slapp...

Opprinnelig lagt inn av KattaG, her.

Tar du magnesum?

Jeg kjøpte et tilskudd etter en morgen med muskelkrampe i beinet (har opplevd dette tidligere selv før lavkarbo, men har vært lenge siden sist). Problemet er bare at det tilskuddet inneholder så sinnsykt med karbo.. Jeg kan kun ta en halv anbefalt dose på en dag hvor jeg er 'superflink'. Har ikke kikket etter andre tilskudd, men jeg vil ikke ha piller som må svelges hele.

Men dette med at føttene sovner begynte først etter at jeg tok tilskuddet noen dager. Muskelkrampe har jeg ikke hatt flere ganger.

__________________


Medli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-09-10, 19:58   #362
Randi70
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Skage i Namdalen
Innlegg: 13
Randi70 er på en erverdig vei

Sv: Auguststarternes tråd

Hei jeg er ny, og gleder meg til å være glad, frustrert, sint,lei meg, gi og få støtte
Dette klarer vi


__________________


Randi70 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-09-10, 20:25   #363
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Auguststarternes tråd

Opprinnelig lagt inn av Lille34, her.

Er det noen som vet om det har noe å si hvis karboinntaket ligger under 15? Ser jeg sliter med å få i meg nok karber, og håper ikke det stopper vektnedgangen. Har omsider fått bestilt de anbefalte kosttilskuddene på Ketolyse.no. Har ikek tatt noe hittil, og ser det påstås at dette også kan stoppe vektnedgang. Her taes ingen sjanser, nei

God kveld alle sammen! Er tilbake etter noen dager unna forumet . Til ditt spørsmål vil jeg svare nei; jeg ligger på 3-4 g kh pr dag nå; har vært nødt til å gå så langt ned. Ser du skriver at kosttilskudd kan stoppe nedgang; takk for tipset! Jeg har sluttet helt å ta alle tilskudd, samtidig som jeg har sluttet all annen mat enn egg, kjøtt, fisk og fett (dvs som Skaldeman). HVis dette ikke får meg i gang så vet jeg ikke! Hvis det hjelper så tenker jeg å innføre litt etter litt for å se hva det er som stopper. Merker at jeg har mistet mye vann; dette til tross for stort vanninntak hver dag Vann og farris <3. Ketostixen viser svakt utslag hver dag nå, og jeg regner med det er alt vannet som gjør at den er svak.

  Svar med sitat
Gammel 10-09-10, 20:30   #364
Lille34
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Midt-Norge
Innlegg: 385
Lille34 er en juvelLille34 er en juvelLille34 er en juvel

Sv: Auguststarternes tråd

Opprinnelig lagt inn av Randi70, her.

Hei jeg er ny, og gleder meg til å være glad, frustrert, sint,lei meg, gi og få støtte
Dette klarer vi


Velkommen, Randi Vi er nesten naboer også, ser jeg. Jeg bor 15 min unna deg, i Rock City'n Lykke til med lavkarbo!

__________________



Lille34 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 10-09-10, 20:37   #365
Lille34
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Midt-Norge
Innlegg: 385
Lille34 er en juvelLille34 er en juvelLille34 er en juvel

Sv: Auguststarternes tråd

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

God kveld alle sammen! Er tilbake etter noen dager unna forumet . Til ditt spørsmål vil jeg svare nei; jeg ligger på 3-4 g kh pr dag nå; har vært nødt til å gå så langt ned. Ser du skriver at kosttilskudd kan stoppe nedgang; takk for tipset! Jeg har sluttet helt å ta alle tilskudd, samtidig som jeg har sluttet all annen mat enn egg, kjøtt, fisk og fett (dvs som Skaldeman). HVis dette ikke får meg i gang så vet jeg ikke! Hvis det hjelper så tenker jeg å innføre litt etter litt for å se hva det er som stopper. Merker at jeg har mistet mye vann; dette til tross for stort vanninntak hver dag Vann og farris <3. Ketostixen viser svakt utslag hver dag nå, og jeg regner med det er alt vannet som gjør at den er svak.

Jeg har vist formulert meg litt feil; jeg mente at kosttilskuddene fra Ketolyse skal være til god hjelp for vektnedgang, og om man ikke tar kostti.. så kan det føre til en saktere vektnedgang Jeg bestilte produktene for to dager siden, og de kom allerede i dag! Jeg står helt stille nå, har gjort det i 2 uker. Frustrerende, ettersom jeg er så utålmodig etter å gå ned i vekt. Men ifølge de mer erfarne her inne, er det ikke uvanlig å stå stille selv etter så kort tid. Så jeg holder meg trofast til 10-15 karber ettersom kakaediagrammet i diett.no er rimelig bra i tillegg til at jeg har vært i ketose siden dag to. Det må da løsne til slutt

__________________



Lille34 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 10-09-10, 22:24   #366
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Auguststarternes tråd

Opprinnelig lagt inn av Lille34, her.

Jeg har vist formulert meg litt feil; jeg mente at kosttilskuddene fra Ketolyse skal være til god hjelp for vektnedgang, og om man ikke tar kostti.. så kan det føre til en saktere vektnedgang ...................Frustrerende, ettersom jeg er så utålmodig etter å gå ned i vekt. ........Det må da løsne til slutt

Da har jeg nok misforstått ja. Lykke til med tålmodighetsprøven; for min del er den nå snart vart i 2 mndr. Holder ut ennå...

  Svar med sitat
Gammel 10-09-10, 23:17   #367
Lille34
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Midt-Norge
Innlegg: 385
Lille34 er en juvelLille34 er en juvelLille34 er en juvel

Sv: Auguststarternes tråd

2 mndr føles nok vanvittig lenge når man har begynt på slankekur og ser for seg hvordan man skal rase ned i vekt. Man leser jo masse her inne om alle som raser ned i vekt, og mindre om de som sliter. Vi ønsker jo helst å fortelle om alt det positive, det vi har gått og drømt om, mens vi holder det negative for oss selv. For at vekten stagnerer alt for tidlig, føles jo ikke positivt for noen. Jeg tror likevel at mange har opplevd det samme, og jeg har tro på at det er individuelt hvor fort kroppen greier å ta til seg dette nye kostholdet. Planen min var jo å gå ned 10 kg til oktober, men det ser ut til at kroppen min har andre planer.

Krysser fingrene for oss begge, og for alle andre som har stagnert

Stå på

__________________



Lille34 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 14:57   #368
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Auguststarternes tråd

Herremin! Idag ser jeg faktisk hvor mye jeg har tatt av meg! jeg veier meg jo bare, måler ikke med målebånd å slikt for har det ikke. Å går bare med litt posete klær, så merker liksom ikke noe forskjell der. Men idag, når jeg skulle ta på meg mage beltet mitt fikk jeg sjokk! Før måtte jeg ha det i det andre hakket, greide å presse det inn i det tredje, men så ikke bra ut. Når jeg skulle ta det på meg idag, fikk jeg det inn i det FEMTE hullet uten problem! DEt er sykt!
Er så gla nå!

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 15:24   #369
Titania
Medlem
 
Titania sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 119
Titania er ny på veien
Thumbs up

Sv: Auguststarternes tråd

Opprinnelig lagt inn av Nupsida, her.

Herremin! Idag ser jeg faktisk hvor mye jeg har tatt av meg! jeg veier meg jo bare, måler ikke med målebånd å slikt for har det ikke. Å går bare med litt posete klær, så merker liksom ikke noe forskjell der. Men idag, når jeg skulle ta på meg mage beltet mitt fikk jeg sjokk! Før måtte jeg ha det i det andre hakket, greide å presse det inn i det tredje, men så ikke bra ut. Når jeg skulle ta det på meg idag, fikk jeg det inn i det FEMTE hullet uten problem! DEt er sykt!
Er så gla nå!

Gratulerer

__________________


Titania er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 19:04   #370
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Auguststarternes tråd

Opprinnelig lagt inn av Lille34, her.

2 mndr føles nok vanvittig lenge når man har begynt på slankekur og ser for seg hvordan man skal rase ned i vekt. ..................Planen min var jo å gå ned 10 kg til oktober, men det ser ut til at kroppen min har andre planer.

Krysser fingrene for oss begge, og for alle andre som har stagnert

Stå på

Gjett om jeg hadde samme mål og tanker - som kroppen ikke ville helt være med på . Merker jo på klærne at de er blitt løsere, men det og har stoppet litt opp nå - helt til denne uka da jeg kjører nådeløst på bare fett og kjøtt.

Jeg og krysser fingrene for både deg, meg og flere med. HAr tro på at det blir, men vil så gjerne kunne fortelle om mer enn 2 kg - som forsvant for 2 mndr siden liksom

En eller annen spurte meg i forrige uke om jeg var sliten, og det stemmer - jeg var veldig sliten noen dager akkurat da innleggene ble skrevet. Sånn "helt tom"sliten. Det var helt sikkert i sammenheng med kroppens protester generelt. Heldigvis har det vært bedre denne uka, selv om det kan være tussig på slutten av dagen enkelte dager. Takk for omtanken til deg som spurte!

  Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 22:40   #371
Lille34
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Midt-Norge
Innlegg: 385
Lille34 er en juvelLille34 er en juvelLille34 er en juvel

Sv: Auguststarternes tråd

Så bra, Nupsida

Dollsine: Dagene kan jo bli litt tøffere når ting ikke går som man hadde tenkt også. Kjenner selv at humøret synker når vekta IKKE gjør det Har gått et par dager nå og grublet veldig over hva jeg gjør feil ettersom jeg ikke går ned. Prøver å spsie mer grønnsaker og har begynt med disse kosttilskuddene, og håper det gjør seg litt. Får ikke trimmet så mye pga sykdom, men håper jo å få opp trimkvoten litt også. Vet man ikke skal stresse med slanking, men det er jaggu ikke enkelt...

Men, vi kjemper videre, vi Håper du får beder dager etterhvert, Dollsine

__________________



Lille34 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 11:51   #372
Medli
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trondheim
Innlegg: 47
Medli er på en erverdig vei

Sv: Auguststarternes tråd

Opprinnelig lagt inn av Nupsida, her.

Herremin! Idag ser jeg faktisk hvor mye jeg har tatt av meg! jeg veier meg jo bare, måler ikke med målebånd å slikt for har det ikke. Å går bare med litt posete klær, så merker liksom ikke noe forskjell der. Men idag, når jeg skulle ta på meg mage beltet mitt fikk jeg sjokk! Før måtte jeg ha det i det andre hakket, greide å presse det inn i det tredje, men så ikke bra ut. Når jeg skulle ta det på meg idag, fikk jeg det inn i det FEMTE hullet uten problem! DEt er sykt!
Er så gla nå!

Fantastisk! Har ikke gått ned like raskt selv, men merker at jeg egentlig kunne trengt et nytt belte fordi mitt gamle er for stort, evt. se om noen kan lage nytt hull i det. Kjøpte det nemlig slik at det passet på det innerste hullet (såpass 'optimistisk' var jeg i tida før lavkarbo...).

Søndag er veiedag, og på tirsdag har jeg gått en måned på lavkarbo og holdt meg i ketose hele tida! Vekta rapporterte -1kg fra forrige søndag! Er utrolig glad for at jeg enda fortsetter å gå ned, bare venter på at det skal stoppe opp eller noe slikt..

__________________


Medli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 12:09   #373
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Auguststarternes tråd

smugveide meg idag ( dårlig vane, skal snaaart slutte!) Og vekta viste 87,9. Det vil si at siden juli har jeg tatt av meg *tropmpetfanfare* 10 KG!

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 18:45   #374
Lille34
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Midt-Norge
Innlegg: 385
Lille34 er en juvelLille34 er en juvelLille34 er en juvel

Sv: Auguststarternes tråd

Opprinnelig lagt inn av Nupsida, her.

smugveide meg idag ( dårlig vane, skal snaaart slutte!) Og vekta viste 87,9. Det vil si at siden juli har jeg tatt av meg *tropmpetfanfare* 10 KG!

Kjempebra!! Hva spiser du iløpet av en dag for å gå ned så mye? Trimmer du mye? Litt misunnelig her...

__________________



Lille34 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 20:14   #375
tassa69
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 327
tassa69 er ny på veien

Sv: Auguststarternes tråd

Men hva er vanlig fettprosent da?? syns å huske jeg hadde 46%.....er 180, og 95kg...men jeg kan huske feil gitt...


Opprinnelig lagt inn av hmmm, her.

æsj.i dag hadde vi helsekontroll på jobben.

Der fikk jeg vite at jeg var i dårlig form, og at fettprosenten var for høy.
Jeg var i følge hennes målinger i dårligere form enn det jeg var for to år siden, noe som er tull. Da trente jeg aldri. Nå trener jeg tre ganger i uka (i 6 uker nå). Videre hadde fettprosenten steget med 10%.
jeg veier altså 84 kg, er 164 cm og hr fettprosent på 40. For to år siden veide jeg 77 kg, og hdde en fettprosent på 30. Hvordan kan det ha deg? Skjønenr ikke det helt.
I det minste roste hun meg for at jeg hadde gått ned 6 kg, og sa at de dårlige resultatene på formen, kunne komme av at ejg var i ketose (noe hun faktisk kunne lukte mens jeg sykla). (pluss medisiner jeg går på).

Er ihvertfall litt deppa.
Hvor mye må jeg gå ned for å få en normal fettprosent da? Når den er på 40 nå?

tassa69 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kaffetråd nøtta Smoothies / drikke 7 23-02-11 09:09
Julekake-tråd? Sepia Ketolysekuren 14 04-11-08 18:17
MCT tråd? Distrea Spørsmål og svar 2 30-05-07 18:21


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no