Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Tabelettene

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-01-08, 23:45   #1
Vibeke
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Østlandet
Alder: 42
Innlegg: 24
Vibeke er på en erverdig vei

Tabelettene

Hei hei

Kan være det står om detta i boka, men har ikke rekt lese den helt ut enda.

Jeg reiser mye i jobben min, og glemmer ofte ta disse tabelettene mine. Husker somregel frokost og kvelds. Ettersom dette er like tabeletter, kan jeg da ta andre tabeletter til kvelds f.eks for å prøve få i meg dem alle sammen?

Syntes også det går veldig treigt med vektnedgangen min, går ned ca en halv kilo hver 10 dag. Har tenkt endel, og det kan kanskje være siden jeg var aktiv tidligere. Så slutta jeg være aktiv, da starta jeg på kuren (var midt imellom 2 jobber). Men nå er jeg ute å går 5 timer om dagen i jobben min igjen.... så det burde vel kanskje gjøre litt forskjell? Forhåpentligvis setter det igang noe så det kan gå litt fortere for meg, har tross alt mange kilo igjen!
Håper noen har noen svar til meg her!

__________________


Vibeke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-01-08, 23:50   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: tabelettene

Les innlegg 2 her: http://forum.lavkarbo.no/showthread....ter#post142977

Og du, å gå ned 1/2 kilo hver 10. dag er bra Det er bedre at det går sakte, men sikkert enn fort og gæli

Pass på å få i deg nok fett og masse vann

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 09:22   #3
Vibeke
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Østlandet
Alder: 42
Innlegg: 24
Vibeke er på en erverdig vei

Sv: tabelettene

tusen takk for svar!
Blei litt klokere av den linken der

jeg vet egentlig at 0,5 kg hver 10 dag er bra.... Det går hvertfall rette veien. Men man bare leser her om så mange som raser ned i vekt. Skulle så ønske det kunne skje her også!

__________________


Vibeke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 10:10   #4
sma
Seniormedlem
 
sma sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Sverige
Alder: 45
Innlegg: 949
sma er en juvelsma er en juvelsma er en juvel

Sv: Tabelettene

Får du i deg nok mat? Kanskje for lite fett, og evt for mye fløte og sånt? Kanskje for lite grønnsaker? Hva pleier du å spise på en normal dag da?

__________________
sma når målet......til slutt....
Min Journal

sma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: GBP-operert 08.02.2011 Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 10:38   #5
Vibeke
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Østlandet
Alder: 42
Innlegg: 24
Vibeke er på en erverdig vei

Sv: Tabelettene

frokost:
2 egg og 4 skiver bacon

Lunch:
Salat

Middag:
Noe kjøtt og grønnsaker. Noen gang stekte, andre ganger koker jeg en noe blomkål som jeg bruker "istedefor" poteter.

Dette er en typisk dag for meg! Jeg prøver variere kosten endel. Lager fløtesauser av og til til middag, så det kan jo være.

Jeg drikker nok ikke nok vann (jeg er en av de som har havna på sykehus pga dehydrering som barn, eller besvimer pga dehydrering i voksen alder). Jeg har store problemer med å få i meg nok veske, det har jeg alltid hatt.

Noen dager har jeg også problemer med å få i meg nok mat. Da hender det lunchen forsvinner. Har akkuratt starta i ny jobb, så har ikke heeelt kommet inn i alle rutinene enda. Men jeg spiser når jeg er sulten, har hatt dager jeg ikke har klart få i meg mat før klokken 19 på kvelden! Det er jo ikke spess bra vet jeg

__________________


Vibeke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 11:43   #6
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: tabelettene

Opprinnelig lagt inn av Vibeke, her.

tusen takk for svar!
Blei litt klokere av den linken der

jeg vet egentlig at 0,5 kg hver 10 dag er bra.... Det går hvertfall rette veien. Men man bare leser her om så mange som raser ned i vekt. Skulle så ønske det kunne skje her også!

Gjennomsnittet raser nok ikke ned... Men det kan gå i rykk og napp Jeg selv har gjennomsnitt gått ned 400 gram i uka siste året. Og det syns jeg er topp. For det er ikke bra at det går for fort heller... Både hodet og skinnet skal få tid til å være med på løpet

Når det gjelder vann, så er det viktig å få i seg nok ja. Jeg bruker en imsdalsflaske jeg fyller opp flere ganger i løpet av dagen. Drikker jevnt og trutt...

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 11:50   #7
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Tabelettene

Du bør nok øke mengden mat, ja. Og man skal etter sigende ikke gå mer en TOPPEN 6 våkne timer uten mat!

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 17-01-08, 10:40   #8
Vibeke
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Østlandet
Alder: 42
Innlegg: 24
Vibeke er på en erverdig vei

Sv: Tabelettene

Tusen takk for tips! Skal virkelig prøve få i meg mer mat. Samme med drikke, æresord! hehe

Jeg vet at ikke alle "raser" ned i vekt, men jeg føler at jeg har så mange kilo som skal av, at trodde det skulle gå raskere ned! Men men, jeg er faktisk fornøyd bare det skjer noe. Og det gjør det faktisk! 5,5 kg er noe jeg superfornøyd med! Jeg er faktisk kommet under 80, og DET er noe jeg er fornøyd med. Tror det er endel år siden sist.

__________________


Vibeke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvis man ikke er tilhenger av å bestille på nett, hva gjør man med tabelettene da? SkinnyToBe Ketolysekuren 10 17-10-07 22:52


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no