Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Og jeg står bom stille

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-03-09, 10:30   #1
Snehvit
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Alder: 41
Innlegg: 105
Snehvit er ny på veien

Og jeg står bom stille

Jeg begynte på ketolyse i slutten av oktober 08, og det gikk strålende! Hadde en liten "pause" i jula, spiste lavkarbo hele tiden, men ikke i ketose. Så begynte jeg på igjen i begynnelsen av januar... Vekta har stått stille fra desember! Veide 80 kg da "pausen" begynte, og det gjør jeg jaggu fortsatt!!!

Noen som har opplevd det samme?! Nå tester jeg ut ulike partystoppere... Skjønner liksom ikke hva jeg gjør galt. Får ikke i meg mer enn 20g karbo hver dag, spiser nok fett, drikker ganske så mye vann...

Kan kosttilskudd hjelpe?

Håper noen kan svare meg, for det er så frustrerende! Bikinisesongen og shoppingturen til New York nærmer seg med stormskritt!!!

Snehvit er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo ;D Svar med sitat
Gammel 18-03-09, 10:48   #2
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: og jeg står bom stille...

Opplevde det samme som deg, ikke nødvendigvis at den sto stille (la på meg endel i jula), men alt tok så himla mye lengre tid, og det merker jeg for såvidt ennå. Men ser også at du nærmer deg slutten på slankingen og da går det automatisk tråere dessverre.
Så altfor mange gode råd har jeg dessverre ikke uten om at jeg ville ha fortsatt som før og prøvd å kjøre en naziuke med null kunstig søtning hvis du spiser noe av det.
Håper det løsner for deg og masse lykke til

__________________
Følg gjerne min journal:
Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 18-03-09, 11:46   #3
Snehvit
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Alder: 41
Innlegg: 105
Snehvit er ny på veien

Sv: og jeg står bom stille...

Opprinnelig lagt inn av Fungirl, her.

Men ser også at du nærmer deg slutten på slankingen og da går det automatisk tråere dessverre.

Vel, er halvveis til første mål iallefall! Og de 9 kiloene sitter søren klistra godt!

Jeg har en nazi uke nå, med bare kjøtt, egg og ost. Bare bittelitt grønt... Håper dette skal få meg inn i ketosen og inn i kampen mot kiloene igjen... Men fy, dette er ikke særlig motiverende! Ikke engang 100g minus...

Og så savner jeg den enorme energien jeg fikk da jeg startet på ketosen i oktober! Den har jeg ikke sett mye til i det siste... HÅPER DEN KOMMER SAMMEN MED DEN NYDELIGE VÅRSOLA!!!

Tusen takk for lykkeønskninger

Snehvit er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo ;D Svar med sitat
Gammel 18-03-09, 11:50   #4
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: og jeg står bom stille...

Opprinnelig lagt inn av Snehvit, her.

Vel, er halvveis til første mål iallefall! Og de 9 kiloene sitter søren klistra godt!

Jeg har en nazi uke nå, med bare kjøtt, egg og ost. Bare bittelitt grønt... Håper dette skal få meg inn i ketosen og inn i kampen mot kiloene igjen... Men fy, dette er ikke særlig motiverende! Ikke engang 100g minus...

Og så savner jeg den enorme energien jeg fikk da jeg startet på ketosen i oktober! Den har jeg ikke sett mye til i det siste... HÅPER DEN KOMMER SAMMEN MED DEN NYDELIGE VÅRSOLA!!!

Tusen takk for lykkeønskninger

Men hvis du kjører Ketolyse skal du jo ha i deg grønnsaker, muligens det du gjør feil? Uansett så vil kroppen stoppe opp innimellom.

Anbefaler deg å legge vekk vekta og hente frem målebåndet i sånne perioder

__________________
Følg gjerne min journal:
Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 18-03-09, 12:29   #5
achillea
Medlem
 
achillea sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sør-Jæren
Alder: 51
Innlegg: 155
achillea er ny på veien

Sv: og jeg står bom stille...

Om det er noen trøst er jeg akkurat på samme sted som der jeg tok julepause. Har vært mer eller mindre stabil nå siden midten av desember. Har den siste uken øket litt på karbohydratene for å se om det hjelper. Tenkte at jeg muligens skal gå over på et mer generelt lavkarbokosthold og se om kroppen bare trenger en periode for å stablisere vekten, før jeg eventuelt prøver å ta knekken på de siste 5-10 ønskekiloene. Er ca 18 år siden jeg har vært så tynn/lett, så jeg merker at kroppen kjemper hardt i mot videre vektnedgang, men går heldigvis ikke opp heller.

__________________



Start Ketolyse - 87.1 kg (29/9-08) --- 78.5kg (juni-09), Restart 25/1-10 - 81 kg - nå 78.6 kg (31/03-10)
achillea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-03-09, 13:29   #6
Snehvit
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Alder: 41
Innlegg: 105
Snehvit er ny på veien

Sv: og jeg står bom stille...

Opprinnelig lagt inn av Fungirl, her.

Men hvis du kjører Ketolyse skal du jo ha i deg grønnsaker, muligens det du gjør feil? Uansett så vil kroppen stoppe opp innimellom.

Anbefaler deg å legge vekk vekta og hente frem målebåndet i sånne perioder

Jeg har hatt målebåndet framme, og kjøpte vekt først for ca 1 uke siden! Men syns nesten det er verre når faktisk målebåndet ikke viser endring enn vekta! Og alt står bom stille...

Er bare denne uka jeg har kuttet grønt... Rett og slett fordi det gjorde jeg den første uka jeg skulle inn i ketose forrige gang og det gikk jo strålende!! Verdt et forsøk tenkte jeg...

Snehvit er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo ;D Svar med sitat
Gammel 18-03-09, 13:31   #7
Snehvit
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Alder: 41
Innlegg: 105
Snehvit er ny på veien

Sv: og jeg står bom stille...

Opprinnelig lagt inn av achillea, her.

Om det er noen trøst er jeg akkurat på samme sted som der jeg tok julepause. Har vært mer eller mindre stabil nå siden midten av desember. Har den siste uken øket litt på karbohydratene for å se om det hjelper. Tenkte at jeg muligens skal gå over på et mer generelt lavkarbokosthold og se om kroppen bare trenger en periode for å stablisere vekten, før jeg eventuelt prøver å ta knekken på de siste 5-10 ønskekiloene. Er ca 18 år siden jeg har vært så tynn/lett, så jeg merker at kroppen kjemper hardt i mot videre vektnedgang, men går heldigvis ikke opp heller.

Egentlig fælt å si det, for jeg unner ingen å stå stille, men det er deilig å vite at en ikke er alene! Ser vi veier omtrent det samme også, og de kiloene vi har igjen sitter visst fast... Hihi... Jeg vil ned... Jeg vil bli lekker!

Snehvit er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo ;D Svar med sitat
Gammel 18-03-09, 13:34   #8
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: og jeg står bom stille...

Opprinnelig lagt inn av Snehvit, her.

Jeg har hatt målebåndet framme, og kjøpte vekt først for ca 1 uke siden! Men syns nesten det er verre når faktisk målebåndet ikke viser endring enn vekta! Og alt står bom stille...

Er bare denne uka jeg har kuttet grønt... Rett og slett fordi det gjorde jeg den første uka jeg skulle inn i ketose forrige gang og det gikk jo strålende!! Verdt et forsøk tenkte jeg...

Husk og ikke bruke målebåndet hver uke, skal litt til før cm krymer. Prøv med en gang i måneden du og tenk heller på alt det andre som er bra for deg med denne livvstilen.

Og du ser lekker ut, aldri si noe annet til deg selv og husk på hvor utrolig flink du har vært frem til nå
Er lov å skryte litt av seg selv

__________________
Følg gjerne min journal:
Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 18-03-09, 17:47   #9
LilleM0r
Seniormedlem
 
LilleM0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sør-Trønder i Tigerstaden
Alder: 63
Innlegg: 2.833
LilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressurs

Sv: og jeg står bom stille...

Jeg opplever også det samme. Og jeg har etterhvert også forstått at dette er det mange av oss som erfarer.
Jeg har holdt på siden september og har ku gått ned 7 kilo. Har stått helt stille siden jul - og jeg var flink i jula også.
Jeg har fulgt kuren fullt og helt - så jeg er vel bare en av de som virkelig må kjempe.
Men - jeg fortsetter fordi kroppen min har det så gdot med dette kostholdet. Mange "vondter" er borte, humøret er stabilt og det er så deilig å slippe å være sulten hele tiden
Så jeg fortsetter - og vet at plutselig en dag så løsner det.
Og den dagen vil ikke jeg gå glipp av

__________________
Mål - ned 20 kilo

LilleM0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse- nu mere Skaldeman :) Svar med sitat
Gammel 18-03-09, 18:09   #10
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: og jeg står bom stille...

Dette er ikke ment som noen form for demotivering - men jeg har også stått stille lenge - siden april i fjor (2008)..... huff. Veier også rundt 80. Det varierer med 2 kilo av og på.

Men nå lurer jeg på om jeg kanskje har melkeintoleranse, og har bestilt time hos legen så jeg får sjekket det. Jeg har såvidt begynt å unngå meieriprodukter fullstendig - men det er fanken ikke lett. Kostholdet mitt har i snart to år bestått av kjøtt, fete meieriprodukter og litt grønnsaker. Hvis jeg skal kutte ut meieriproduktene står jeg igjen med kjøtt og grønnsaker. Noe så kjedelig! Jeg HATER å kutte grønnsaker!

Tenk å leve et liv uten ost, rømmegrøt, lapper, pizza og lavkarbovafler og alt det andre gode... *sob*

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-03-09, 18:17   #11
supha
Seniormedlem
 
supha sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Fredrikstad
Alder: 41
Innlegg: 785
supha har en fantastisk aura rundt segsupha har en fantastisk aura rundt seg

Sv: og jeg står bom stille...

Jeg har stått stille siden jul jeg og. Står fremdeles på ca 71-72. Håpet jeg skulle komme under 70 i løpet av februar, men det har fremdeles ikke skjedd.

__________________
Vekt den 09.aug 09: 72.8




supha er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fettfestivalen -Ekstrem Skaldeman Svar med sitat
Gammel 18-03-09, 18:21   #12
michaelz
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1
michaelz er på en erverdig vei

Sv: og jeg står bom stille...

jeg begynte for 7 dager siden :P så jeg er rimelig ny men det jeg har hørt er at man skal rase ned. men jeg står helt stille og skjønner ikke hvorfor. spiser det samme vær dag og trener men stille står det:P noen som vet hvor lang tid det tar før det starter:P
hilsen den nye tullingen

michaelz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Linberg Svar med sitat
Gammel 18-03-09, 20:47   #13
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: og jeg står bom stille...

Er vel ikke snakk om å rase ned på Fedon, og så er det jo og spørsmål om hvor mye du skal ned og hva du spiser.

__________________
Følg gjerne min journal:
Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 18-03-09, 23:25   #14
storemor
Juniormedlem
 
storemor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Hedmark
Innlegg: 23
storemor er på en erverdig vei

Sv: Og jeg står bom stille

Jeg har ikke gått på denne kuren så lenge som mange andre som svarer her, men har ca 8 uker. Jeg kan meddele at jeg har kun gått ned 1,4 kg MEN jeg har blitt nesten en halv meter mindre. Tror vi må henge oss mindre opp i vekta jeg.Dessuten har blodtrykket mitt gått fra veldighøyt til i følge legen¨Dette er bedre enn forventet for din alder!¨

__________________
Storemor
storemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-03-09, 23:33   #15
safran
Seniormedlem
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 565
safran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snill

Sv: Og jeg står bom stille

All sympati herfra. Jeg står også stille, og har gjort det en stund. :banner:

__________________


Min journal
safran er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Grete Roede/Fedonish Svar med sitat
Gammel 19-03-09, 06:47   #16
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Og jeg står bom stille

Jeg ser at flere her tenker at man skal kutte ned på karbene i en slik situasjon - det er en klassisk feiltenkning, altså. De fleste vil gå mer ned i vekt ved å øke litt på karbene, og ihvertfall ikke kutte ned på grønnsaker! Spis så mye dere bare klarer av grønnsaker med lite karber i, det hjelper kroppen på så mange måter. Og så er det som trådstarter er inne på viktig å passe på å få i seg nok vann!

Og som Veggpryd har jeg også opplevd at jeg ikke tålte melkeprodukter særlig godt. Man kan godt ha spist det i årevis uten å merke noe, men intoleransene kan dukke opp etter en stund på lavkarbo, uten at jeg vet hvorfor - men en ting jeg nylig har hørt er at antallet enzymer (som spalter melkeprotein bl a) gjerne blir mindre med alderen, og det samme gjelder ved mange typer sykdom. Det kan være en forklaring på at man tidligere ikke har reagert på melk.

Man behøver ikke nødvendigvis teste det hos legen med mindre man har store plager som kan være grunnet i melkeintoleranse. En mildere intoleranse vil ikke nødvendigvis vises på en test. Det er faktisk like greit å eksperimentere selv ved å kutte ut meieriprodukter en stund, og ved å gradvis legge om menyen til melkefri mat blir ikke savnet så stort. Mange tåler f eks fetaost av sauemelk bedre (annen proteinkvalitet enn kumelk). Og det finnes mange gode melkefri forslag til mat her inne

Og selv om man går ned i begynnelsen på et vanlig ketosebasert kosthold, så er det ikke alltid at det samme trikset fungerer flere ganger - dessverre. I min tid på Atkins ble det vanskeligere og vanskeligere - og de siste gangene gikk jeg faktisk OPP i ketose. Så jeg har vært der dere er nå, og vet at det ikke er gøy, i det hele tatt ...

Jeg kan tilføye at etter tre år uten å få til kostholdet over lengre tid og å bare ha gått oppover i vekt (jeg har hatt ME, kronisk forhøyede nivåer av stresshormoner og stoffskiftesykdom som jeg er i ferd med å bli frisk fra), så har jeg nå klart å få vekta til å begynne å røre på seg. Jeg tilskriver det ikke bare kostholdet, men like mye at stresset ikke er like stort lenger. Stress i forbindelse med manglende vekttap kan i mange tilfeller gjøre at vekta stopper helt opp!

Så konklusjonen fra meg er at jeg heier på grønnsaker , nedstressing - og vann!


Sist redigert av Huldr : 19-03-09 kl 07:02.
Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 19-03-09, 09:48   #17
manikken
Medlem
 
manikken sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: østlandet
Innlegg: 150
manikken er ny på veien

Sv: Og jeg står bom stille

Har gått ned 6 kilo på 16 uker, ingenting på 7 uker... Lurer på om det ikke er mer å hente for meg på denne kuren. Har fettet rund rompe og lår og er vel sånn sett ikke midt i målgruppa!! Men har hatt det psykisk svært stressende siste par månedene... det kan jo være at noe av svaret ligger der... uheldig nivå av stresshormoner?

__________________

start: 28.nov 2008

manikken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-03-09, 11:38   #18
isabella
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 195
isabella har en fantastisk aura rundt segisabella har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Og jeg står bom stille

Skrev et innlegg i februar som jeg tenket å legge inn deler av - i håp om at det hjelper, fordi nå er vi i mars og for et par uker siden løsnet det - og legetimen idag var oppløftende (bortsett fra at jeg måtte ta en kolestrol prøve.... som jeg håper gir nedgang, den var høy sist men det var ca 1,5 mnd etter jeg startet på kuren. Jeg tenkte jeg skulle ned 6 - 7 kilo til men legen mente at 5 var nok .

Men her kommer innlegget jeg håper kan være litt til hjelp:

Tenkte bare jeg skulle skrive litt om en ca 8 ukers platå som endelig har løsnet. Kan nevne at det forsvant noen cm fordi om vekten sto stille, men så er jeg litt opphengt i vekt da... fordi om jeg forteller meg selv at det ikke er å vekten som er viktig. Det er å være fornøyd med kroppen min som er poenget.

Gikk ned jevnt og trutt til november, ca 800 gr i uken og tok at ca 9,5 kilo, så sa det stopp. Vekslet opp og ned 1 kilo og så ble det jul. Tok det forsiktig i julen men litt ekstra karbs ble det - uten at vekten steg noe særlig. Jeg kan jo nevne at ettersom jeg gikk ned begynte jeg å bake litt lavkarbo brød, spiste mer karb fri snop og muligens ble det litt mindre fett.
Men det gikk jo så bra, så da tenkte jeg at det ikke var noe problem.

Det tålte ikke min kropp.
Jeg vet at de siste 10 er vanskelig, så jeg startetopp igjen på "basis" kuren i andre uke i januar - dvs neste tilbake til Skaldemann. Ingen brøderstatninger, (lager oppsie når det røyner på), ingen sukkerfri sjokolade (nesten...) og nøye med hvilke grønnsaker jeg bruker. Vekten fortsatte å veksle noen uker pluss/minus 1 - 1,5 kg. Så føyde jeg til mct olje. Forsøkte cocosa men ææssshhh... det klarte jeg ikke. Trodde jeg fikk nok fett i meg, men det viser seg at jeg trenger endel fett for å holde forbrenningen igang.

Men endelig har det løsnet. Har ca 8,5 kilo igjen til målet.

Jeg har også begynt å trimme mer, går til jobb hver dag og tar 3,5 - 4 km på tredemølle nesten hver dag. For min kropp er det viktig.

For meg er det viktig å holde seg til "basis" kuren. Når jeg er ferdig slanket kan jeg nok lage lav karbo bakverk, men ikke når jeg skal gå ned. Kuren er så bra og vi spiser så godt at en lett putter inn lav karbo fristelser som en ikke bør. Ihvertfall bør ikke jeg.

Det nytter å ta en tilbakeblikk å se hva du har endret når vekten plutselig står stille noen uker.

Det nytter å bruke målband når vekten er lite samarbeidsvillig.

Det nytter å finne ut akkurat hva/hvilke matvarer som gjør at din kropp stanser opp.

Og det nytter å la seg oppmuntre av andre som er her på forumet.

Med andre ord - Det nytter å holde ut!!

Tusen takk til de som har vært med å oppmuntret meg når det gikk tregt!

isabella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: konvertert til ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
En drøy uke på kur ... Nå står alt stille! Ista Ketolysekuren 15 04-07-08 21:38
Når vekten står stille? Lobelia Ketolysekuren 10 04-06-08 09:02
Det står litt stille nå ... Salt Ketolysekuren 11 02-06-08 09:56
Det står stille ... tuttelure Spis deg ned i vekt med Skaldeman 9 25-11-07 20:47
Vekten står stille tech Spørsmål og svar 6 18-02-07 21:20


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no