Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Desemberslank

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-12-08, 11:50   #1
Tulla 81
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Tigerstaden
Alder: 42
Innlegg: 192
Tulla 81 er på en erverdig vei

Desemberslank

Hei alle sammen,

Lenge siden jeg har vært her nå, men jeg har hatt pause fra ketosen fra 12.11, og har karbet masse i det siste.
Spist pizza, burger, drukket øl, spist frukt hver dag, ja i det hele tatt.
Jeg var 12.11 65 kilo, og veide meg i dag inn på 65,5 kilo.
Altså opp 500 gram etter tidenes kontrollerte sprekk...
Nå er det inn på den smale sti igjen frem til jul.
Jeg skal forsøke å komme meg ned til 60 kilo innen 20.12.08. Det er snakk om 3 uker, og da kan jeg ta juleferie med god samvittighet.

Jeg trenger dette forumet til å "holde meg i nakken". Jeg kommer til å ha veiedag fredag fremover, og skrive inn resultatet her!

Jeg har 5,5 kilo som mål på 20 dager. Det er 275 gram om dagen, og nesten 2 kilo i uken.... Sprekt mål, men noe må man jo strekke seg etter...

Ha en fin mandag videre folkens, og heng dere på desembertråden om det er flere som skal ta siste innspurt før jul...

Tulla 81 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent kosthold Svar med sitat
Gammel 01-12-08, 21:00   #2
Torilm
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 1
Torilm er på en erverdig vei
Thumbs up

Sv: Desemberslank

Opprinnelig lagt inn av Tulla 81, her.

Hei alle sammen,

Lenge siden jeg har vært her nå, men jeg har hatt pause fra ketosen fra 12.11, og har karbet masse i det siste.
Spist pizza, burger, drukket øl, spist frukt hver dag, ja i det hele tatt.
Jeg var 12.11 65 kilo, og veide meg i dag inn på 65,5 kilo.
Altså opp 500 gram etter tidenes kontrollerte sprekk...
Nå er det inn på den smale sti igjen frem til jul.
Jeg skal forsøke å komme meg ned til 60 kilo innen 20.12.08. Det er snakk om 3 uker, og da kan jeg ta juleferie med god samvittighet.

Jeg trenger dette forumet til å "holde meg i nakken". Jeg kommer til å ha veiedag fredag fremover, og skrive inn resultatet her!

Jeg har 5,5 kilo som mål på 20 dager. Det er 275 gram om dagen, og nesten 2 kilo i uken.... Sprekt mål, men noe må man jo strekke seg etter...

Ha en fin mandag videre folkens, og heng dere på desembertråden om det er flere som skal ta siste innspurt før jul...

Hei hei....! Jeg henger meg på!! Har vekt og mål som deg. Jeg har prøvd dette en gang tidligere uten særlig resultat men nå studerer jeg matvarer hver eneste dag og skal klare det.. Er karbodronning delux og det er ganske hardt i dag kjenner jeg. Slapp , trøtt og vondt i hodet men det går over snart håper jeg.

Torilm er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg&Atkins+dr. Hexeberg Svar med sitat
Gammel 01-12-08, 21:30   #3
Anitra
Seniormedlem
 
Anitra sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Skien
Alder: 53
Innlegg: 817
Anitra har en fantastisk aura rundt segAnitra har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Desemberslank

Jeg har for mye til å bli slank før jul, men ønsker dere lykke til begge 2

__________________
Bloggen
Anitra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-12-08, 22:51   #4
Nitja
Medlem
 
Nitja sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 203
Nitja er på en erverdig vei

Sv: Desemberslank

Jeg har nok også for mye og få bort til jul, men hadde håpet på mellom 5-7 minus til 20 des jeg da :-P
Da skal vi hjem til svigers på juleferie og hadde vært greit og være noen kg lettere da ja, jeg hadde start dagen min i går..

Men lykke til og alt kan klares :-)
Vennina mi gikk ned 7 kg på 3 uker når hu starta..

__________________
Nitja
Start 04.01.09



Nitja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-12-08, 15:12   #5
solsikke
Seniormedlem
 
solsikke sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Hordaland
Alder: 43
Innlegg: 565
solsikke er ny på veien

Sv: Desemberslank

Lykke til dere

solsikke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert for tida!!! Svar med sitat
Gammel 05-12-08, 11:27   #6
bubbel
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 3
bubbel er på en erverdig vei

Sv: Desemberslank

Jeg henger meg på, men har alt for mye til at alt er borte til jul..men lykke til

__________________


bubbel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-12-08, 20:11   #7
Theba
Juniormedlem
 
Theba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Hamar
Alder: 36
Innlegg: 24
Theba er på en erverdig vei

Sv: Desemberslank

Ønsker dere masse lykke til! =)

__________________


Theba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 06-12-08, 20:10   #8
Frøydis
Juniormedlem
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Harstad
Innlegg: 11
Frøydis er på en erverdig vei

Sv: Desemberslank

Jeg er også med. Hadde ei "prøveuke" før jeg fikk boka og div. klarte to kilo da. Nå har jeg lest litt og hatt "dvd kurs m Torkil" og starter med ny frisk etter en kjempesprekk på mandag. Det smakte godt med julekaker og pizza, men jeg var veldig flink og spiste nesten ikke snop. Er til vanlig en skikkelig snoper.. ) Julekakene mine hadde jeg bakt med fruktose så de "metta" litt mer enn vanlig. Men nå er det på`n igjen og kakene får vente til julaften. Har egnetlig aldri slanket meg før så jeg ser på dette med stor spenning ) Det herlige er jo at man kan unne seg alt god som man til vanlig ikke unner seg. Jeg har også en vekt på 65 nå (hvor all overvekt henger rundt midjen ) og har som mål å være ferdig når magen er betydelig redusert. Litt usikker hva kiloene sier da.

Lykke til alle sammen. Vi klarer oss til jul, så en liten kos, så er vi klar på nyåret igjen.

Klem

Frøydis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-12-08, 00:03   #9
Theba
Juniormedlem
 
Theba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Hamar
Alder: 36
Innlegg: 24
Theba er på en erverdig vei

Sv: Desemberslank

Opprinnelig lagt inn av Frøydis, her.

Jeg er også med. Hadde ei "prøveuke" før jeg fikk boka og div. klarte to kilo da. Nå har jeg lest litt og hatt "dvd kurs m Torkil" og starter med ny frisk etter en kjempesprekk på mandag. Det smakte godt med julekaker og pizza, men jeg var veldig flink og spiste nesten ikke snop. Er til vanlig en skikkelig snoper.. ) Julekakene mine hadde jeg bakt med fruktose så de "metta" litt mer enn vanlig. Men nå er det på`n igjen og kakene får vente til julaften. Har egnetlig aldri slanket meg før så jeg ser på dette med stor spenning ) Det herlige er jo at man kan unne seg alt god som man til vanlig ikke unner seg. Jeg har også en vekt på 65 nå (hvor all overvekt henger rundt midjen ) og har som mål å være ferdig når magen er betydelig redusert. Litt usikker hva kiloene sier da.

Lykke til alle sammen. Vi klarer oss til jul, så en liten kos, så er vi klar på nyåret igjen.

Klem


Kan man bruke fruktose på ketolysekuren da...?

__________________


Theba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 07-12-08, 16:52   #10
Tulla 81
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Tigerstaden
Alder: 42
Innlegg: 192
Tulla 81 er på en erverdig vei

Sv: Desemberslank

Hei alle sammen,

Bra det er flere som vil være med meg... Den første uken kan oppsummeres med at jeg overhode ikke er i ketose, og at det er alt for mye fristelser for meg før jul.

Jeg har ikke vært i ketose, men har passet kosten litt, men fredag og lørdag hadde jeg stor sprekk...

Veiedag i dag og fikk sjokk da jeg gikk på vekta. 64,2 kilo!!!!
Det er det laveste jeg har vært på mange år.
65,5 minus 64,2 blir hele 1,3 kilo på første uke.

Lykke til alle sammen!!!!
Dette må bli bra!

Tulla 81 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent kosthold Svar med sitat
Gammel 07-12-08, 17:02   #11
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Desemberslank

Opprinnelig lagt inn av Theba, her.

Kan man bruke fruktose på ketolysekuren da...?

Nei Ikke fruktose på ketolysekuren.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 07-12-08, 22:17   #12
Frøydis
Juniormedlem
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Harstad
Innlegg: 11
Frøydis er på en erverdig vei

Sv: Desemberslank

Fruktosekakene var da jeg hadde en sprekk... å til jeg er ferdigslanket For å spare litt på karbene i hverdagen. På ketolysekuren er det ingen fruktosekorn som passerer min munn (hadde med andre ord en litt "sunnere" sprekk.. hi hi.. hvis man kan si det slik)

Frøydis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no