Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Ketolysepølser

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-05-06, 05:21   #1
Trolljenta
Seniormedlem
 
Trolljenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 2.146
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Ketolysepølser

Har de kommet til Oslo nå?
Hvor er isåfall nærmeste butikken med ketolysepølser?
Er stadig i Buskerud og Vestfold. Hørte de er i salg i Buskerud.

__________________
Min lavkarbo blogg
Trolljenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-05-06, 08:11   #2
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: ketolysepølser

Hei
Det er ikke jeg som selger disse pølsene, men Meny på Stoa i Arendal. Pølsene selges i Menybutikker, nærmeste butikk i forhold til Oslo tror jeg er Kongsberg?
På www,ketolyse.no er det forhandlerliste, det kan hende den ikke er helt oppdatert. Her står telefonnumre til butikkene.
Ring Menybutikken på Kongsberg og hør når de får inn pølser og be dem legge av pølser til deg så det ikke blir bomtur.
Man kan også ringe Meny Stoa og høre hvor nærmeste forhandler er.
Bon Appetit
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 30-05-06, 09:04   #3
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: ketolysepølser

Har du gitt dem lov til å kalle disse pølsene for ketolysepølser? Kan du stå inne for innholdet i disse? Ja, for når det står ketolyse foran i produktnavnet blir det jo automatiske assosiasjoner til deg og ketolysekuren.

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 30-05-06, 13:07   #4
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: ketolysepølser

Dere finner en del info her også: http://forum.lavkarbo.no/showpost.php?p=173023&postcount=11

Bruk gjerne søkefunksjonen i forumet om det er noe dere lurer på ! Den står oppe til venstre på siden/menylinjen ! Da slipper vi å ha ørten tråder om samme sak !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 30-05-06, 13:33   #5
Trolljenta
Seniormedlem
 
Trolljenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 2.146
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Sv: ketolysepølser

Jeg søkte faktisk før jeg postet, men gadd ikke å åpne den tråden der når jeg så tittelen, for jeg gikk utifra at det bare stod "ketolysepølser" som forslag til hva man kan ha med på tur.

Ser ut til at alle på listen er i Agder-fylkene.

__________________
Min lavkarbo blogg
Trolljenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-05-06, 15:04   #6
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: ketolysepølser

Va'kke mening å kjefte altså. Var bare ment som et tips.....

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 30-05-06, 17:06   #7
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: ketolysepølser

Opprinnelig lagt inn av Fjonken

Har du gitt dem lov til å kalle disse pølsene for ketolysepølser? Kan du stå inne for innholdet i disse? Ja, for når det står ketolyse foran i produktnavnet blir det jo automatiske assosiasjoner til deg og ketolysekuren.

Hei
Jeg har laget oppskriften i samarbeid med pølsemakeren på MENY Stoa. Pølsene inneholder litt mer fett enn vanlig og soyaprotein i stedet for potetmel, ellers krydder og fiber, salt etc .
De får et merkat til å klistre på pakkene, det er min godkjennelse av pølsene. Der fremgår det at de inneholder 0,2 gr KH / 100 gram.
Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 01-06-06, 14:00   #8
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: ketolysepølser

Ok.. takke takk!

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 01-06-06, 14:46   #9
Mum 4 2
Seniormedlem
 
Mum 4 2 sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Sør for Trondheim
Alder: 53
Innlegg: 2.021
Mum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt av

Sv: ketolysepølser

Jeg har sendt Ultra i Trondheim utfordring om å ta inn/lage disse. Normalt svarer de på slike henvendelser innen 48 timer. Men ikke denne gangen.
Kjipt synes jeg. Vi trøndere vil også ha.

Trøster meg med "Spis" sine "Urte og hvitløkspølser" enn så lenge. De har 1 kh/100 gr og de er yum yum.

__________________
Hilsen Mamma for 2
Nesten i mål.
Mum 4 2 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: GBP-operert og lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-06-06, 22:09   #10
Fridolina
Seniormedlem
 
Fridolina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 1.514
Fridolina er en juvelFridolina er en juvelFridolina er en juvel

Sv: ketolysepølser

hej hej..vart får du tag på ørt å vitløkspølserna du pleier å spise? kiwi? ica? 1karb var ju ikke så mye..har lust å prøve de

__________________
1/6 -5/10 Nådd mitt mål 65 kg

Er på mine siste "ønskekilon" nå Mål: 60 kg
ca 3,5 år senare och uppe i 73 kg igensucks
[/IMG]
Fridolina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-06-06, 04:44   #11
Mum 4 2
Seniormedlem
 
Mum 4 2 sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Sør for Trondheim
Alder: 53
Innlegg: 2.021
Mum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt av

Sv: ketolysepølser

Opprinnelig lagt inn av Fridolina

hej hej..vart får du tag på ørt å vitløkspølserna du pleier å spise? kiwi? ica? 1karb var ju ikke så mye..har lust å prøve de

ICA Stormarked.

__________________
Hilsen Mamma for 2
Nesten i mål.
Mum 4 2 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: GBP-operert og lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-06-06, 09:04   #12
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: ketolysepølser

Jeg vil ha dem her i Stavanger for tenk! :fornærmet:

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 08-06-06, 09:15   #13
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: ketolysepølser

På Idsø finner du ALT. De har lavkarbo pølser der - flere typer !!

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 08-06-06, 09:16   #14
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: ketolysepølser

Hæææ????

Nå blir jeg sinnssyk. Hvorfor har jeg ikke sjekket det før?? Idsø i Stavanger? Den slakterbutikken som ligger over Magasin Blaa? Eller blander jeg nå?

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 08-06-06, 10:03   #15
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: ketolysepølser

Opprinnelig lagt inn av Iset

Hæææ????

Nå blir jeg sinnssyk. Hvorfor har jeg ikke sjekket det før?? Idsø i Stavanger? Den slakterbutikken som ligger over Magasin Blaa? Eller blander jeg nå?

Nei du blander ikke. Idsø lager flere lavkarbo pølser. Fordelen med disse er at de kan fortelle deg akkurat hva som er i dem fordi de lager dem selv. De har flere typer. Fikk smake 3 forskjellige da de hadde demonstrasjon på Helgø. Sto til og med lavkarbo på plakaten !

Anbefaler absolutt en tur innom !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 08-06-06, 11:34   #16
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: ketolysepølser

Er de no gode da Nille?

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 08-06-06, 14:44   #17
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: ketolysepølser

Åh tusen takk for tipset, jeg skal absolutt innom dem nå i helga!!

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 08-06-06, 21:06   #18
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: ketolysepølser

Opprinnelig lagt inn av Mum 4 2


Trøster meg med "Spis" sine "Urte og hvitløkspølser" enn så lenge. De har 1 kh/100 gr og de er yum yum.

har sett litt etter de i dag men fant de ikke ...

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 08-06-06, 22:29   #19
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: ketolysepølser

Opprinnelig lagt inn av Fjonken

Er de no gode da Nille?

hadde lammepølsene til middag idag.... *sukk*
Skal ha lørdagspølsene til middag på...........lørdag. Jeg skal prøve de to andre typene (det er minst to til) også, men de var utsolgt. Se på skiltet "menyen" over pølser som står på disken. Om du vil kan du jo kjøpe en av hver og prøve deg frem !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 17:10   #20
Nero
Medlem
 
Nero sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Drammen
Alder: 55
Innlegg: 286
Nero er på en erverdig vei
Thumbs up

Sv: ketolysepølser

Løfter denne gamle tråden...

Jeg har nettopp spist 2 KETOLYSEPØLSER med blomkålmos og bittelitt sukkerfi ketchup - nyyydelig

Jeg fant pølsene på Priceclub i Krokstadelva (ved Drammen). Har aldri sett disse noe annet sted. Kommer til å kjøpe flere poser som jeg kan legge i frysern

Noen som vet hvor de ellers selges?

Kjøpte også KETOLYSE KARBONADER, har ikke prøvd de enda.

__________________


VELKOMMEN TIL MIN JOURNAL
Nero er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse 6 mnd - nå Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 17:27   #21
silje_rs
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: ringsaker
Innlegg: 88
silje_rs er på en erverdig vei

Sv: ketolysepølser

De er itte å få tak i i Ringsaker da skjønner jeg???? :/

silje_rs er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lav-karbo maks 15g dagen Svar med sitat
Gammel 08-05-11, 18:57   #22
kattungen
Medlem
 
kattungen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Stor-Oslo
Alder: 36
Innlegg: 367
kattungen er på en erverdig vei

Sv: Ketolysepølser

Er disse å få tak i i Bærumsområdet?

__________________
Min journal



kattungen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <40 g/carbs pr dag Svar med sitat
Gammel 08-05-11, 19:15   #23
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Ketolysepølser

Sikkert noe alle vet, men Rema 1000 har lavkarbopølser i grillsortimentet sitt nå. Disse synes jeg smaker uuutrolig godt. Heter American Hotdog og har 0,5 kh pr 100 gram!!

Ta litt bacon rundt disse og grill dem

__________________


marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 08-05-11, 19:32   #24
kattungen
Medlem
 
kattungen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Stor-Oslo
Alder: 36
Innlegg: 367
kattungen er på en erverdig vei

Sv: Ketolysepølser

Opprinnelig lagt inn av marjusen, her.

Sikkert noe alle vet, men Rema 1000 har lavkarbopølser i grillsortimentet sitt nå. Disse synes jeg smaker uuutrolig godt. Heter American Hotdog og har 0,5 kh pr 100 gram!!

Ta litt bacon rundt disse og grill dem

Jeg prøvde å lete etter dem her forleden, men klarte ikke finne dem...

__________________
Min journal



kattungen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <40 g/carbs pr dag Svar med sitat
Gammel 08-05-11, 19:55   #25
kroi
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Hedmark
Innlegg: 33
kroi er på en erverdig vei

Sv: ketolysepølser

Du som etterlyser ketopølser i Ringsaker - både maxi og cc i Hamar har lavkarbo-pølser. CC har jacobs utvalgte, maxi har idsøe-pølser. Veldig gode, selv om de er dyre...

kroi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ketolysepølser Ada Ketolysekuren 23 14-06-10 16:15
Ketolysepølser kamara Ketolysekuren 2 28-05-09 20:28
Ketolysepølser kiwinord Spørsmål og svar 1 27-03-09 11:05
Ketolysepølser KetoKay Ketolysekuren 28 08-12-08 14:16
Ketolysepølser kals Spørsmål og svar 1 05-09-06 16:36


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no