Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Juliskravletråd for 30+

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-07-10, 12:20   #51
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 52
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: Juliskravletråd for 30+

Hei alle sammen og velkommen til alle dere nye!
Snart er sørlandsferien over :æsj: Men jeg har storkost meg, det har gått veldig greit med lavkarbo, noen få utskeielser i form av ekstra nøtter eller en iskrem fra Hennin Olsen. Men på bryllupsdagen vår da ble det nok litt for mye: champagne, wienerstang, pizza fra Dolly Dimples etc. Jeg var mest bekymret for evt hodepine enn vektøkning, men heldigvis fikk jeg ikke hodepine. Og vekten må jeg ta når jeg kommer hjem, ikke noe vits å bekymre seg over det nå

Siste uken av ferien så SKAL jeg få trent. Det har jeg lovt meg selv.

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 23-07-10, 12:43   #52
MiniMe!
Juniormedlem
 
MiniMe! sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 39
Innlegg: 27
MiniMe! er på en erverdig vei

Sv: Juliskravletråd for 30+

Hei igjen damer!
Jeg vil først igjen gratulere dere som har gått ned så mye- blir virkelig imponert av dere!
Personlig tenker jeg ikke på noe annet om dagen er denne forbanna vekta, og irriterer meg. Først og fremst irirterer det meg at jeg ikke har gått ned 1 gram på 3 uker, og for det andre tok jeg nye mål av meg selv i dag- og de er helt uforandret... Synes det var veldig skuffende å se! Men dette fikk meg imidlertid til å tenke på noe annet- vi som følger lavkarbo, hvordan vet vi egentlig hvis det er fett eller muskler vi mister og dermed går ned i vekt? Tenker at slik som jeg- som har gått ned ca 4kg, uten å ha krypmpet 1 cm, kanskje jeg bare har misstet mye muskelmasse?

MiniMe! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-07-10, 13:14   #53
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Juliskravletråd for 30+

Opprinnelig lagt inn av MiniMe!, her.

Hei igjen damer!
Jeg vil først igjen gratulere dere som har gått ned så mye- blir virkelig imponert av dere!
Personlig tenker jeg ikke på noe annet om dagen er denne forbanna vekta, og irriterer meg. Først og fremst irirterer det meg at jeg ikke har gått ned 1 gram på 3 uker, og for det andre tok jeg nye mål av meg selv i dag- og de er helt uforandret... Synes det var veldig skuffende å se! Men dette fikk meg imidlertid til å tenke på noe annet- vi som følger lavkarbo, hvordan vet vi egentlig hvis det er fett eller muskler vi mister og dermed går ned i vekt? Tenker at slik som jeg- som har gått ned ca 4kg, uten å ha krypmpet 1 cm, kanskje jeg bare har misstet mye muskelmasse?

Jeg tror du stresser.. Jeg skjønner at det er vanskelig å holde motivasjonen oppe når man ikke går ned eller sammen, tro meg - jeg vet alt om akkurat det. Dog, det sies at om man stresser med vektnedgangen så stopper den opp. Det har jeg lagt merke til at skjer hos meg. Stress og slike ting stopper alt her i gården. Det kan også være at kroppen din ikke har vent seg til lavkarbo.

Og som jeg har nevnt: det kan være du har en matvare eller flere som er en "partystopper"! Mine er aller mest sannsynlig fløte (og div meieriprodukter), tomat og nøtter. Luk ut en og en vare. Jeg har begynt å luke ut en og en i uka, og se om det hjelper på, noe jeg tror det gjør.

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 23-07-10, 13:51   #54
Sesti
Medlem
 
Sesti sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Alder: 35
Innlegg: 323
Sesti har en fantastisk aura rundt segSesti har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Juliskravletråd for 30+

Kjip den MiniMe, men vaskeklut har noen gode tips her da
Hvor lenge har du holdt på? Det er ganske vanlig at kroppen stopper opp litt nå og da og tenker over hva som skjer

For min egen del har jeg har enn utrolig nedgang denne uka, veier meg hver morgen (noen ganger med nattkjole, noen ganger uten, bare mandager alt er likt) og har gått ned 200 gram hver dag bortsett fra i dag som var en nedgang på 400 gram, noe som tilsier at BMIen min er under 40 Og det liker vi
Utrolig med så fin nedgang selv om Tante Rød er på besøk, det har vel aldri skjedd før... 3. uka er vel kjent for å være en "stoppe opp-uke", så nyter det mens jeg kan

Og i dag er det sånn passe fint vær her i Nord, etter uendelig mange dager med regn

__________________
"Man blir ikke søt av å spise fett, men man blir fet av å spise søtt".. sa biokjemiforeleseren min


Sesti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert 17.01.11, nå lindberg-ish Svar med sitat
Gammel 24-07-10, 18:18   #55
christine76
Medlem
 
christine76 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 426
christine76 har en fantastisk aura rundt segchristine76 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Juliskravletråd for 30+

Må bare innom her for å få ut litt gruff. For jeg synes ikke det er så lett å spise lavkarbo på ferien. Ikke det at jeg skeier ut, men vi bor med en annen familie og jeg føler at det blir litt vanskelig etter hvert å skulle være så annerledes i kosten til frokost og lunsj hver dag. I dag er jeg litt trøtt og sliten, og ble nesten på gråten av at de hadde kjøpt inn revet "ost" til taco med 8 karber. Jeg er uansett ikke i ketose og har bestemt meg for å spise det, men sånt er vanskelig altså. Eller kanskje jeg lar det være, vi får se.

__________________

Har gått ned ca 40 kg og driver og vedlikeholder
christine76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-07-10, 21:30   #56
Sesti
Medlem
 
Sesti sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Alder: 35
Innlegg: 323
Sesti har en fantastisk aura rundt segSesti har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Juliskravletråd for 30+

Skjønner hvordan du har det Christine76, det er ikke så lett for andre mennesker å sette seg inn i dette her. Ofte handler de i god tro om at de gjør alt det rette (som å kjøpe tacoskjell spesielt til meg, fordi jeg det var jo bare mel jeg ikke tålte), men det blir feil alikevel.. Og det er vanskelig å si noe på det, for de prøver jo bare å være hyggelig

Men du har hatt et ganske bra vekttap til nå. Hva med å holde deg til en mer generell lavkarbo resten av ferien, unngå de verste tingene og ta lite av de tingene (som f.eks den osten) som ikke er helt bra likevel? Jeg regner med dere ikke blir på ferie så veldig lenge, og det er jo hverdagen som teller i det lange løp. Kos deg på ferie og ikke la det tungsinn ta over og ødelegge for deg

Godklem

__________________
"Man blir ikke søt av å spise fett, men man blir fet av å spise søtt".. sa biokjemiforeleseren min


Sesti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert 17.01.11, nå lindberg-ish Svar med sitat
Gammel 25-07-10, 08:43   #57
christine76
Medlem
 
christine76 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 426
christine76 har en fantastisk aura rundt segchristine76 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Juliskravletråd for 30+

Jeg valgte å hoppe over osten. Selv om det er generell lavkarbo jeg holder meg til. Ble nok nok karber i tacosaus og tacokrydder til å holde for det måltidet. Sa ingenting om det heller da.

Nedgangen min har forresten skjedd med xtravaganza og ikke med lavkarbo. Men jeg er over på lavkarbo nå som jeg har begynt å spise igjen. Føler at jeg legger på meg masse nå i ferien, men håper at det bare er innbilning. Vet jo at jeg har gått opp litt vann i og med at jeg har gått ut av ketose. Får ikke veid meg, men har gått opp 2 cm rundt livet siden jeg sluttet på kuren. Får bare holde meg til den maten jeg mener er riktig og se det an etter ferien. Da begynner jeg å trene igjen også.

I dag kan jeg i alle fall spise tacorester til frokost, så jeg slipper å tenke så mye på frokostmat.

__________________

Har gått ned ca 40 kg og driver og vedlikeholder
christine76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-07-10, 22:29   #58
Catalina79
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre.
Alder: 44
Innlegg: 222
Catalina79 er på en erverdig vei

Sv: Juliskravletråd for 30+

Heisann. Slenger meg med her jeg å.. litt sent kanskje, juli er snart over.. Er ny på dette med å skrive innlegg, har bare brukt tiden til å surfe rundt og lese. Vil bare si at dere er flinke alle sammen.

__________________

Startet på lavkarbo/ketolyse 8 juli. Over på vedlikehold 23 sep frem til mai/juni. Håper jeg.
Catalina79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg? Svar med sitat
Gammel 25-07-10, 22:51   #59
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Juliskravletråd for 30+

Opprinnelig lagt inn av Catalina79, her.

Heisann. Slenger meg med her jeg å.. litt sent kanskje, juli er snart over.. Er ny på dette med å skrive innlegg, har bare brukt tiden til å surfe rundt og lese. Vil bare si at dere er flinke alle sammen.

Hei og velkommen Catalina
Det er aldri for sent å slenge seg med, og dessuten er det jo opptil flere dager igjen av juli

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 25-07-10, 23:12   #60
Catalina79
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre.
Alder: 44
Innlegg: 222
Catalina79 er på en erverdig vei

Sv: Juliskravletråd for 30+

Takker og bukker. Joa, det er vel en del dager igjen av juli.

__________________

Startet på lavkarbo/ketolyse 8 juli. Over på vedlikehold 23 sep frem til mai/juni. Håper jeg.
Catalina79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg? Svar med sitat
Gammel 25-07-10, 23:37   #61
oNora
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 47
Innlegg: 41
oNora er på en erverdig vei

Sv: Juliskravletråd for 30+

Fremdeles noen dager igjen av juli, så her er jeg
Begynte mitt nye liv for to uker siden, og har vært ganske flink i matveien. Er litt på søken etter "min vei", men har stort sett holdt meg til 15 kh/dag.
I helga har vi hatt besøk og da har det blitt noen utskeielser i form av jordbær, en is og ekstra kh. Syns det er vanskelig å skulle spise "annerledes", selv om det sikkert er en vanesak.

__________________


oNora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF Svar med sitat
Gammel 26-07-10, 10:36   #62
Catalina79
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre.
Alder: 44
Innlegg: 222
Catalina79 er på en erverdig vei

Sv: Juliskravletråd for 30+

Velkommen oNora. Og lykke til.
Det er jo noe som heter gammel vane, vond og vende. Eller noe sånt.. Og det stemmer virkelig. Men hvis en ser på alt en KAN spise, istedenfor å henge seg opp i det en ikke kan, så går det lettere. Tror jeg. Det har iallefall fungert for meg disse 2, snart 3 ukene.

__________________

Startet på lavkarbo/ketolyse 8 juli. Over på vedlikehold 23 sep frem til mai/juni. Håper jeg.
Catalina79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg? Svar med sitat
Gammel 26-07-10, 11:23   #63
MiniMe!
Juniormedlem
 
MiniMe! sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 39
Innlegg: 27
MiniMe! er på en erverdig vei

Sv: Juliskravletråd for 30+

Velkommen oNora og Catalina!
Har dere hatt en fin helg jenter?
Jeg tar til meg rådene jeg fikk ovenfor, og skal herved slutte å stresse vekta mi!
Lurer faktisk på om jeg spiser alt for lite og derfor ikke går ned- men som sagt skal slutte å tenke så mye på det!

Men lurer likevel litt på dette med tap av muskelmasse. Er det noen som vet hvordan det stiller seg når det gjelder lavkarbo, i og med at man går ned så fort. Lurer litt på det i forhold til når vekttapet ikke vises på målebandet, men bare på vekta...

MiniMe! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-07-10, 12:52   #64
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Juliskravletråd for 30+

Opprinnelig lagt inn av MiniMe!, her.

Men lurer likevel litt på dette med tap av muskelmasse. Er det noen som vet hvordan det stiller seg når det gjelder lavkarbo, i og med at man går ned så fort. Lurer litt på det i forhold til når vekttapet ikke vises på målebandet, men bare på vekta...

Så lenge du spiser nok proteiner hver dag, vil muskeltapet være minimalt (for de fleste umerkbart).
At vekta går ned mens målebåndet ikke viser noen endring, kan skyldes at du ikke måler på det stedet hvor vekttapet har vært.
Kroppen henter fett fra ulike steder i hele prosessen; skuldre, baksiden av ryggen, lår og legger, overarmer, hals - you name it
Så hvis du f.eks. måler byste, midje og mage, så kan du oppleve at disse målene ikke rikker seg selv om du har gått ned 2-3 kg.

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 26-07-10, 13:14   #65
MiniMe!
Juniormedlem
 
MiniMe! sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 39
Innlegg: 27
MiniMe! er på en erverdig vei

Sv: Juliskravletråd for 30+

Ok, skjønner, men da må jeg nesten spørre deg- ca hvor mye er nok proteiner?

MiniMe! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-07-10, 14:54   #66
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Juliskravletråd for 30+

Tommelfingerregelen sier 1-2g pr kg du veier, så det vil jo variere etter hvert som vekten endrer seg.
Men det funker, for jeg ha hatt stabil muskelmasse nå i snart 15 mnd - og jeg har "mistet" 30kg under veis

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 26-07-10, 15:38   #67
MiniMe!
Juniormedlem
 
MiniMe! sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 39
Innlegg: 27
MiniMe! er på en erverdig vei

Sv: Juliskravletråd for 30+

Oi! Det var et godt tips. jeg visste det ikke, takk for at du sa det, nå blir det litt lettere å vite hvor mye enn skal spise! Regner med at det i hovedsak dreier seg om kjøtt/fisk?

MiniMe! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-07-10, 16:03   #68
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Juliskravletråd for 30+

Opprinnelig lagt inn av MiniMe!, her.

Oi! Det var et godt tips. jeg visste det ikke, takk for at du sa det, nå blir det litt lettere å vite hvor mye enn skal spise! Regner med at det i hovedsak dreier seg om kjøtt/fisk?

Jepp - kjøtt og fisk er gode kilder til protein, mens f.eks. ost kan være ok å bruke som supplement.
Husk bare at for noen så er ost en bremsekloss for vektreduksjon, så her må du nesten bare prøve deg fram.

Bruk matvaretabellen som ligger på framsiden til forumet, eller les nøye på produktene så finner du kjapt ut hvilke produkter som er rike på proteiner samt fordeling av fett og karbohydrater.

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 26-07-10, 19:28   #69
Catalina79
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre.
Alder: 44
Innlegg: 222
Catalina79 er på en erverdig vei

Sv: Juliskravletråd for 30+

Tusen takk MiniMe.

Mjaaa... helga har vært sånn passe egentlig. Formen har slettes ikke vært på topp. Vil bare sove, og når jeg våkner vil jeg sove mer. Håper det bare er for en periode. Ellers har det gått i stell og kos med lillegutt, og trilleturer sammen med hundene. Rolig helg med andre ord. Hmm, for å ikke glemme: intens surfing her inne på kveldene etter at lillegutt har lagt seg.

Hvordan har din helg vært?

__________________

Startet på lavkarbo/ketolyse 8 juli. Over på vedlikehold 23 sep frem til mai/juni. Håper jeg.
Catalina79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg? Svar med sitat
Gammel 26-07-10, 23:38   #70
mariana
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 80
mariana er på en erverdig vei

Sv: Juliskravletråd for 30+

da entrer jeg tråden jeg og...
begynte med lavkarbo i dag, og har spist oopies pizzasnurrer og mandler. da ble jeg så mett at jeg ikke har klart å spise i kveld.
merkes på blodsukkeret, har bare tatt en dose i dag istedefor to, og blodsukkeret er helt perfekt.

hvor mye jeg skal ned vet jeg ikke men vil tro mellom30 og 40 kg. er litt vanskelig å si siden jeg aldri har hatt en trivselsvekt.

mariana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo, egenkomponert Svar med sitat
Gammel 27-07-10, 22:27   #71
Catalina79
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre.
Alder: 44
Innlegg: 222
Catalina79 er på en erverdig vei

Sv: Juliskravletråd for 30+

Velkommen hit Mariana, og lykke til.

__________________

Startet på lavkarbo/ketolyse 8 juli. Over på vedlikehold 23 sep frem til mai/juni. Håper jeg.
Catalina79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg? Svar med sitat
Gammel 27-07-10, 22:28   #72
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Juliskravletråd for 30+

Jeg bruker kvelden til å av-ise frysern på kombiskapet mitt. Med hårføner...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-07-10, 22:51   #73
Catalina79
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre.
Alder: 44
Innlegg: 222
Catalina79 er på en erverdig vei

Sv: Juliskravletråd for 30+

Åsså me hårføner da.. ? For et syn!!

__________________

Startet på lavkarbo/ketolyse 8 juli. Over på vedlikehold 23 sep frem til mai/juni. Håper jeg.
Catalina79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg? Svar med sitat
Gammel 28-07-10, 10:56   #74
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 52
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: Juliskravletråd for 30+

Velkommen Mariana!

Carissma: hårføner? For et artig bilde jeg fikk i hodet mitt nå

Igår var vi på Elkjøp å SHOPPET! Det begynte å lukte brent av tv'en og siden det er ca 10-11 år gammel bestemte vi oss for å kjøpte ny. Dere skulle ha sett gubben ble glad. Han har ønsket seg flatskjerm i et år allerede, men "hva med den gamle tv'en vår", har jeg hele tiden sagt. Og dermed ble det ny DVD spiller også, med blue-ray. Så igår ettermiddag satt jeg å installerte både TV og DVD. Og gubben løp ut for å leie en Blue-ray film. Det skal jeg si var en utrolig forskjell på bildekvalitet!!! Selv ungene reagerte på sin star wars film, "det var som å være på kino"

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 28-07-10, 22:13   #75
Lurer*
Medlem
 
Lurer* sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Buskerud
Innlegg: 412
Lurer* er på en erverdig vei

Sv: Juliskravletråd for 30+

Heisann!

Lenge siden sist jeg var innom dere. Må vel innrømme at sommeren har vært alt annet enn lavkarbo, men nå er ferien over og vekta på vei ned igjen. Det er bare å brette opp ermene og begynne igjen.

Tenkte jeg skulle lese litt her inne og se om jeg kjenner igjen noen her, eller som det kun er ny "fjes" som henger her. Så må jeg vel oppdatere denne vekta under her litt....men men er ved friskt mot og skal klare dette i år også.

__________________
29.11.09 minus 15kg.
Delmål 2: minus 15 kg til.
Min journal
Lurer* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no