Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Gratis online diett og treningsdagbok

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-10-07, 19:55   #1
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Gratis online diett og treningsdagbok

Til dem det måtte interessere:

http://www.diett.no/

Regn ut kalori-, fett, vitamin- og karbohydratinntaket ditt!

Skriv inn hva du spiser og diett.no gjør utregningene for deg. diett.no hjelper deg enten du er på en slankekur, fetekur, Atkins, Fedon eller kun har en interesse for et sunt kosthold. Når du registrerer får du gratis tilgang til en rekke andre funksjoner og alt du spiser blir lagret fra gang til gang slik at du kan følge kostholdet ditt over tid.

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-10-07, 20:04   #2
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Gratis online diett og treningsdagbok

Takk Dilly. Akkurat hva jeg har leita etter!

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 29-10-07, 21:12   #3
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Gratis online diett og treningsdagbok

hehe så gøy... hittil i dag har jeg spist den nette sum av 471 kcal, 21,6 gr fett, 31,9 gr karbohydrater (oi) og 30,7 gr protein...

enda jeg ikke har spist så mye karber i det heletatt... (tre rugsprø tilsammen)

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 20-04-09, 14:03   #4
noraa
Juniormedlem
 
noraa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 41
noraa er ny på veien

Sv: Gratis online diett og treningsdagbok

Hei!

Vet dere om det går an å "stille inn" dette programmet slik at det er tilpasset lavkarb? det står oppført hvor mange kalorier jeg har spist, og hvor mye jeg mangler i forhold til aktivitetsnivå osv. Er det bare å ignorere dette og se på prosentandel av proteiner, fett og karbohydrater?

noraa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg/Kjernesunn Svar med sitat
Gammel 20-04-09, 14:25   #5
Bee
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 42
Innlegg: 1.699
Bee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt likt

Sv: Gratis online diett og treningsdagbok

Oj! Se der ja. tusen takk Dilly!

Bee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life Svar med sitat
Gammel 20-04-09, 14:34   #6
noraa
Juniormedlem
 
noraa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 41
noraa er ny på veien

Sv: Gratis online diett og treningsdagbok

Bee: hehe, oppdaget nå at denne tråden er fra 2007.. men verdt å dytte på! Denne kommer jeg til å bruke masse!

noraa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg/Kjernesunn Svar med sitat
Gammel 20-04-09, 18:28   #7
supha
Seniormedlem
 
supha sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Fredrikstad
Alder: 41
Innlegg: 785
supha har en fantastisk aura rundt segsupha har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Gratis online diett og treningsdagbok

Vær obs på at en del varer ligger inne med feil karbohydratinnhold. Jeg måtte slutte å bruke det, da jeg måtte lage så mange egendefinerte varer da det var så mye feil.

__________________
Vekt den 09.aug 09: 72.8




supha er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fettfestivalen -Ekstrem Skaldeman Svar med sitat
Gammel 06-05-09, 23:39   #8
saxpia
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 128
saxpia er på en erverdig vei

Sv: Gratis online diett og treningsdagbok

Opprinnelig lagt inn av supha, her.

Vær obs på at en del varer ligger inne med feil karbohydratinnhold. Jeg måtte slutte å bruke det, da jeg måtte lage så mange egendefinerte varer da det var så mye feil.


Sjekka du alt? Den virka jo så kjekk, men om man må dobbeltsjekke alt, så blir det jo fort tungvindt.

saxpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Atkins' diett - farlig eller genial? donjuanwannabe Lavkarbo generelt 27 22-05-08 08:08
Gluten- og laktosefri diett - kan dere hjelpe meg litt? Dragen Generell ernæringsdebatt 4 14-10-04 22:24


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no