Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
Induksjonen De første 14 dagene med Atkins |
Del denne siden: |
|
Trådverktøy |
22-09-11, 03:18 | #1 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Aug 2010
Alder: 33
|
Trenger måltidslister!
|
Min kostholdsfilosofi: Atkins |
22-09-11, 03:32 | #2 |
Medlem
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Hønefoss
Alder: 34
|
Sv: Trenger måltidslister! :(Hehe søte deg, husk og ikke rote deg bort ville anbefalt deg å gå inn på middags-mappen på forumet her der har du MANGE ideer, når det kommer til kylling kan du spise begge deler =) Så det behøver du ikke å tenke på.
22-09-11, 03:46 | #3 |
Nytt Medlem
|
Sv: Trenger måltidslister! :(Tusen takk for svar! Det hjalp meg videre på vei hvertfall! |
22-09-11, 04:03 | #4 |
Medlem
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Hønefoss
Alder: 34
|
Sv: Trenger måltidslister!LAVkarbo heter det fordi du absolutt ikke MÅ kutte ut karboene, selv om du i prinsippet ikke behøver det, da kroppen lager det naturlig i form av aminosyrer (fra proteiner) ellet glyserol (altså fra fett). Bare begrense de i større eller mindre grad. (kanskje helst større:P ) Teorien bak dette er jo suuperlang, jeg sitter faktisk i skrivende minutt og leser om dette
Journalen min =) I am the one who got myself fat, who did all the eating. So I had to take full responsibility for it. Kirstie Alley Sist redigert av LiseSJ : 22-09-11 kl 04:13. |
Min kostholdsfilosofi: egenkomponert med et hint av LCHF |
22-09-11, 04:17 | #5 |
Nytt Medlem
|
Sv: Trenger måltidslister!Aha, nå skjønner jeg litt mer her. Leste i boken, og der sto det "ikke spis over 20 karbohydrater om dagen. Kanskje jeg skal slutte å tro på absolutt alt jeg leser! |
22-09-11, 09:01 | #6 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 39
|
Sv: Trenger måltidslister!Lena Beatrice har lagt ut en rekke dagsmenyer for første fase av Atkins! Du finner dem HER. Der er det også oppskrifter og veiledning å finne.
22-09-11, 15:02 | #7 |
Nytt Medlem
|
Sv: Trenger måltidslister!Tusen takk for mye god informasjon og tips til hva jeg kan spise til middag! Det setter jeg stor pris på! |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|