Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Starter 1. juni - Blir du med?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-08-11, 18:06   #2826
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Kjære, blir det mange skivene? Tenkte legge inn på diett.no for å se. Har ikke mandelmel pga. allergi, men går vel an å *kremt* bruke litt soyamel? Styggeste jeg får i kjeften altså Kanskje litt mer kokosmel og betraktelig mindre soyamel? Kanskje litt kli også? Hva tror du?

Ps: Hvis du bruker mer kokosmel, må du ha i litt mer vått - litt mer fløte, evt en skvett vann, for kokos suger så mye veske.
Hvis jeg var deg ville jeg målt opp 75g nøtter og forskjellige frø du kan spise, knuse det m stavmikser eller foodprosessor, tror det da blir lignende konsistens og smak

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 11-08-11, 18:12   #2827
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Crap! Jaja, nå står alt i brødformen. Fulgte oppskriften din, men la til linfrø og soyamel som erstatning for mandelmelet. Ble veldig kremet, men får se. Har ingredienser til Cornelia-brødet hvis dette blir fatalt. Lukter dessverre soyamel. Får prøve! Skader ikke

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 11-08-11, 18:40   #2828
Rikkem0r
Medlem
 
Rikkem0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 37
Innlegg: 480
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Jeg har fått pakke fra iherb idag og sitter nå å koser meg med en kopp te med litt stevia i=) Blir nok mitt nye favorittsøtningsmiddel Hadde kjøpt kokosmel (som jeg allerede hadde kjøpt på helsekost fordi jeg ikke hadde tid til å vente ), kokosolje og 2 forskjellige steviadråper (uten smak og med vanilje) pluss pulver=) Alltid stas med pakker i posten
Skal snart farte ut litt igjen på besøk, bare drikke teen min først

__________________
A moment on the lips, forever on the hips - no more




Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 11-08-11, 18:48   #2829
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Iherb ja... Hmm... Mon tro om jeg trenger noe derfra. Stevia, sier du. Hmm. Mer kokosmel. Hmm. Kan fort bli dyrt
Nå koker eggene og de gleder seg til å bli eggesalat. Brødet er snart ferdig, og gleder seg til å jarves. Hvis det er godt, da... Soyamel... Hmm..
Fikk en grovis i stad fra paps:
En truse, en BH og en underkjole hang på et tørkestativ. BH`en grep ordet: Jeg er den beste av oss, jeg får puppene til å strutte og mannfolka til å tenne! Trusen protesterte: Det er jeg som vokter inngangen til det aller helligste og er målet for de siklende mannfolkene! Underkjolen gjespet og sa: Kan dere ikke holde kjeft, jeg har vært oppe i hele natt!

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 11-08-11, 19:25   #2830
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Håper brødet ble bra selv med soyamel, Pruttis Du får ta på masse eggesalat mmm - det må jeg forresten lage meg en dag.


Stas med pakke da, RikkemOr, det lå lapp til meg i dag også, men har ikke rukket å gå ned på postkontoret -må kanskje vente til en dag det regner - og i vanlig vestlandstradisjon tar vel ikke det så lang tid....

Vi har akkurat spist middag, chorizo pølser, blomkålmos og salat. Min ny-frelste lavkarbo-sønn tok med seg baby bel ost da han gikk ut av huset etter frokost

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 11-08-11, 19:36   #2831
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Ågud. Brødet smakte møkk. Hahaha. Går rett i søpla. Knekkebrød med eggesalat får gjøre susen. Tynn middag i dag, så får se om det blir en porsjon grøt.

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 11-08-11, 19:56   #2832
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Ågud. Brødet smakte møkk. Hahaha. Går rett i søpla. Knekkebrød med eggesalat får gjøre susen. Tynn middag i dag, så får se om det blir en porsjon grøt.

Uffda - så kiipt -det var synd - jeg har også "hang up" på soyamel - takler det overhodet ikke En annen gang får du prøve med knuste frø og nøtter..... Du får pøse på med eggesalat da på de knekkebrødene da så du får i deg litt mat.

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 11-08-11, 22:42   #2833
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

I kveld har jeg vasket og ordnet klær - sønnen min hadde jo flere fulle vaskemaskiner med skittentøy da han kom hjem fra speidertur, og først nå i dag rotet han seg til å rydde ut alt -tenåringsgutter

I tillegg har jeg laget lavkarbiis. Denne gangen lot jeg den bollen til ismaskina stå 15-20 minutter på benken forst, som vi fikk råd om, men likevel ble det pinn-frosset rundt kanten... Står og hakker det løs med kniv etterpå....gir til slutt opp, og det som er fastfrosset blir kastet. -Men isen i midten er fantastisk kjempegod da Frøs en del i pinner i fryseren, samt at det ble en god skål hver til meg og sønnen å kose oss med i kved

Det var stille her inne i kveld, for meg blir det nok veksling pc - tv en liten time til, så er det nattatid

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 11-08-11, 23:04   #2834
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Etterlest! Og som dere jabber!
I morgen kommer vi hjem igjen - gleder meg. Borte bra men hjemme best.

  Svar med sitat
Gammel 11-08-11, 23:31   #2835
Rikkem0r
Medlem
 
Rikkem0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 37
Innlegg: 480
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Iherb ja... Hmm... Mon tro om jeg trenger noe derfra. Stevia, sier du. Hmm. Mer kokosmel. Hmm. Kan fort bli dyrt

Nettshopping kan plutselig bli dyrt ja Det som hvertfall er litt "kjekt" er jo at man må begrense seg litt per pakke pga tolla, så det begrenser seg hvertfall litt pga det

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Etterlest! Og som dere jabber!
I morgen kommer vi hjem igjen - gleder meg. Borte bra men hjemme best.

God tur hjem imorgen!=) Håper dere har hatt det supert på tur

Endelig hjemme igjen jeg og=) Det er koselig å være på besøk, men jeg må si jeg trives veeeldig godt hjemme i sofaen Og nå er det jo nesten bare å sove, stå opp og så i banken.. Er så spent! Det bør jo gå bra, men vet jo ikke hva de mener Off, stresser litt for det der kjenner jeg.. Men håååper =) Har sitti å tenkt på innredning idag=) Ikke det, jeg har jo god tid til det uansett da, er en stund til april liksom Aaah, nei nå må imorgen bare komme så jeg kan få det unnagjort=) Kanskje skal jeg på fotballkamp imorgen og, hvis jeg klarer å finne noen som vil være med? Er så drit at ingen andre er så ivrige som meg når det gjelder fotball

__________________
A moment on the lips, forever on the hips - no more




Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 12-08-11, 00:29   #2836
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Rikke: Lykke til i banken i morgen! Antar du roper ut i glede eller forbannelse når du kommer hjem! Krysser fingrene

Dollsine: Savn.

Bente: Her har det gått i julegave-planlegging-på-nett, blir litt tverr i øynene av det Men! 7 jule- og bursdagsgaver til under 500 kroner er ikke å forakte. Jeg som er vant til å bruke flere tusen på store, fine gaver får ei utfordring eller 13 denne jula

Natta alle mine snusker små


Avslutter en relativt fin dag med en artig vits:

Den vidløftige, unge og vakre kvinnen grudde seg fryktelig for å gå til tannlegen. Da hun omsider tok mot til seg og møtte på tannlegekontoret, sa hun: Jeg ville heller få barn enn å gå gjennom dette her! Tannlegen så på henne og smilte: Da får du bestemme deg nå frøken. Jeg har redskap til begge deler...

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 12-08-11, 07:28   #2837
Sanna 1
Medlem
 
Sanna 1 sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 317
Sanna 1 er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

I

Sitat:

tillegg har jeg laget lavkarbiis. Denne gangen lot jeg den bollen til ismaskina stå 15-20 minutter på benken forst, som vi fikk råd om, men likevel ble det pinn-frosset rundt kanten... Står og hakker det løs med kniv etterpå....gir til slutt opp, og det som er fastfrosset blir kastet. -Men isen i midten er fantastisk kjempegod da Frøs en del i pinner i fryseren, samt at det ble en god skål hver til meg og sønnen å kose oss med i kved



Filler'n,- jeg som tenkte det ville fikse biffen.
Kanskje jeg skal prøve å la den stå enda lenger! Får teste det i helga.
Det er jo endelig fredag !
Gruelig deilig, for nå har jeg snart FRI......
Seinvakt i dag og ikke jobb igjen før onsdag !! Og fredag morgen/natt bærer det til varmere strøk.
Ha en god dag, folkens!

__________________
Mange klemmer fra Sanna.
Sanna 1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-08-11, 08:43   #2838
Appelsinpiken
Medlem
 
Appelsinpiken sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Alder: 36
Innlegg: 369
Appelsinpiken er ny på veien

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Skravlebøtter!

Bare innom for å si hei. Nå skal jeg straks opp for å vekke pappa og han skal hjelpe meg å rulle sammen madrassen min (en sånnn tjukk fin sak, som heldigvis ikke er bredere enn 90 cm) så vi får den inn i bilen, og så skal jeg lempe på fem 75% fulle svarte søplesekker med klær og dyne og hele TO bananesker (og to små pappesker og to kurvbokser fra kremmerhuset).
Når det er gjort, skal jeg hente bestevenninna mi og lempe henne inn i forsetet før vi drar på rådhuset og forhåndsstemmer. Sånn er det nemlig når man skal flytte til en annen by enn der man kan stemme!

Så bærer det inn til Oslo for å se på hva slags grusom studenthybel jeg har fått hvor jeg må dele kjøkken med 5 eller 6 andre og kanskje bad med noen også. Er vist noen som ikke deler bad, så krysser fingrene for at jeg slipper å måtte forholde meg til andres toalettvaner.

Wish me luck!

__________________




Appelsinpiken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-08-11, 08:56   #2839
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Godmorgen alle sammen!

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

I morgen kommer vi hjem igjen - gleder meg. Borte bra men hjemme best.

Velkommen hjem igjen Dollsine-mor

Opprinnelig lagt inn av Rikkem0r, her.


Og nå er det jo nesten bare å sove, stå opp og så i banken.. Er så spent! Det bør jo gå bra, men vet jo ikke hva de mener Off, stresser litt for det der kjenner jeg.. Men håååper =) Har sitti å tenkt på innredning idag=) Ikke det, jeg har jo god tid til det uansett da, er en stund til april liksom Aaah, nei nå må imorgen bare komme så jeg kan få det unnagjort=)

Krysser fingrene for at alt går bra i banken i dag, tvi tvi RikkemOr


Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Bente: Her har det gått i julegave-planlegging-på-nett, blir litt tverr i øynene av det Men! 7 jule- og bursdagsgaver til under 500 kroner er ikke å forakte. Jeg som er vant til å bruke flere tusen på store, fine gaver får ei utfordring eller 13 denne jula

Avslutter en relativt fin dag med en artig vits:

Den vidløftige, unge og vakre kvinnen grudde seg fryktelig for å gå til tannlegen. Da hun omsider tok mot til seg og møtte på tannlegekontoret, sa hun: Jeg ville heller få barn enn å gå gjennom dette her! Tannlegen så på henne og smilte: Da får du bestemme deg nå frøken. Jeg har redskap til begge deler...

Så flink du er å planlegge jul og bursdager i god tid, kjempesmart måte å gjøre det på, sparer jo masse penger på det!
Jeg liker også å handle en del på nettet - jo, der og da koster det litt, men synes jeg sparer en del på det i det i forhold til å gå og handle i butikk. Kjøpte feks alle hvitevarene jeg trengte til huset på nettet - levert på døra + noen av møblene. Møblene var også billigere enn det jeg ville fått tak i her + en del har fri frakt. Kjempefornøyd med nesten alt jeg har valgt å kjøpe på den måten (bortsett fra den teite ismaskina)

Hehehehe - ingen som kan komme med groviser som nordlendinger

Opprinnelig lagt inn av Sanna 1, her.

I

Filler'n,- jeg som tenkte det ville fikse biffen.
Kanskje jeg skal prøve å la den stå enda lenger! Får teste det i helga.
Det er jo endelig fredag !
Gruelig deilig, for nå har jeg snart FRI......
Seinvakt i dag og ikke jobb igjen før onsdag !! Og fredag morgen/natt bærer det til varmere strøk.
Ha en god dag, folkens!

Vi får samarbeide for å finne utav det, Sanna, du lar den stå litt lengre neste gang, funker ikke det, prøver jeg enda litt lenger neste gang jeg lager... Til slutt finner vi kanskje utav det



Ny dag med sol - for meg betyr det maledag i dag også. Må vente til sønnen står opp da, synes det er så koselig med felles frokost. Har alltid prøvd så langt det er mulig å få til koselig frokost og middag sammen med ungene. Det betyr at jeg har måttet tilpasse meg ganske mye etter dem, men er vel verd det. Hyggelige samtaler rundt bordet tror jeg er med og skape åpenhet og en samtalearena med barn og unge

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 12-08-11, 09:02   #2840
Nysgjerrig nok
Medlem
 
Nysgjerrig nok sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Innlegg: 345
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Snuppis! Var telefonen som spilte meg et lite puss med at jeg ikke fikk postet noen ting. Bedre to enn ingen
Det er lavkarbotreff for "hele forumet" 1. okt på Djengis Khan i Oslo. Vi trenger vel ikke ha samme dato egentlig?

Vinene ligger på bloggen, både rød og hvit, de fleste med restsukker-innhold, så de skal være trygge.

Hele forumet? Har mest lyst til å treffe dere jeg da liksom... Er ikke SÅÅ nysgjerrig heller kjenner jeg.. Knis! Datoen kan godt byttes for min del - jeg bor jo her jeg da..

Skal sjekke vinbloggen - hehe - se om jeg finner noe. Har jeg flaks så er noen av favorittene mine listet opp der, så jeg slipper å handle.

Leste utblåsningen din Pruttis - blir helt matt på dine vegne, forstår godt at du stanger.. Men...klarer du deg da? Uten penger? Høres ut som om en del av frustrasjonen din har gått over til motivasjon, det er bra. Hev hodet du - det kler deg.

Forresten - god morgen og fin dag øsnkes damene!! Klem!

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-08-11, 09:20   #2841
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Nysgjerrig nok, her.

Hele forumet? Har mest lyst til å treffe dere jeg da liksom... Er ikke SÅÅ nysgjerrig heller kjenner jeg.. Knis! Datoen kan godt byttes for min del - jeg bor jo her jeg da..

Helt enig med deg i det - jeg har ikke behov for å treffe alle disse jeg uansett ikke har hatt noen kontakt med - det er DERE jeg gjerne vil treffe. Så hvis vi kan finne en annen dag som passer så mange som mulig her inne, så er jeg absolutt med på det altså, jeg skal gjerne tilpasse meg så langt det lar seg gjøre!

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 12-08-11, 09:38   #2842
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Miss u!!!

  Svar med sitat
Gammel 12-08-11, 09:57   #2843
Nysgjerrig nok
Medlem
 
Nysgjerrig nok sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Innlegg: 345
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Miss u!!!

U2!
Koser du deg el? Går det greit med maten sånn "on the road"? Hvis ikke så kan du trygt trøste deg med at det er hverdager det er mest av - ferie skal være ferie på flere måter.

God helg og god tur videre. Klem!!

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-08-11, 10:01   #2844
Nysgjerrig nok
Medlem
 
Nysgjerrig nok sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Innlegg: 345
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Helt enig med deg i det - jeg har ikke behov for å treffe alle disse jeg uansett ikke har hatt noen kontakt med - det er DERE jeg gjerne vil treffe. Så hvis vi kan finne en annen dag som passer så mange som mulig her inne, så er jeg absolutt med på det altså, jeg skal gjerne tilpasse meg så langt det lar seg gjøre!

Tjo-bing!
Skal vi si det sånn da (hehe - det kalles vel fortsatt demokrati når vi to er enige liksom?) - at vi finner en dato? Og møtes? I Oslo? Bare for alle de fantastiske damene i denne gjengen / tråden? Så kan vi skravle og fnise helt på egenhånd?

Synes det høres ut som en god plan!!!

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-08-11, 10:19   #2845
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Nysgjerrig nok, her.

Tjo-bing!
Skal vi si det sånn da (hehe - det kalles vel fortsatt demokrati når vi to er enige liksom?) - at vi finner en dato? Og møtes? I Oslo? Bare for alle de fantastiske damene i denne gjengen / tråden? Så kan vi skravle og fnise helt på egenhånd?

Synes det høres ut som en god plan!!!

Jeg er med
Kanskje de som har vanskelig med tid kan gi beskjed om når det passer best? -Samt de som har dyrest flyreiser gir beskjed om når de kan finne billigbiletter?

Dollsine: Savner deg snuppa

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 12-08-11, 11:11   #2846
Rikkem0r
Medlem
 
Rikkem0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 37
Innlegg: 480
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Dere skravler altfor mye Rekker jo ikke oppdatere meg her før jeg ska ut døra igjen Bare innom med en hæppihæppi oppdatering Banken sa at jeg bare kunne slå meg løs, så da gjør jeg akkurat det Skal i møte kl.14.30 med han som selger og leiligheten skal bli miiiin Er så glad at jeg klarer nesten ikke sitte i ro
Håper alle får en like fin dag som meg

__________________
A moment on the lips, forever on the hips - no more




Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 12-08-11, 12:02   #2847
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Nysgjerrig nok, her.

Hele forumet? Har mest lyst til å treffe dere jeg da liksom... Er ikke SÅÅ nysgjerrig heller kjenner jeg.. Knis! Datoen kan godt byttes for min del - jeg bor jo her jeg da..

Skal sjekke vinbloggen - hehe - se om jeg finner noe. Har jeg flaks så er noen av favorittene mine listet opp der, så jeg slipper å handle.

Leste utblåsningen din Pruttis - blir helt matt på dine vegne, forstår godt at du stanger.. Men...klarer du deg da? Uten penger? Høres ut som om en del av frustrasjonen din har gått over til motivasjon, det er bra. Hev hodet du - det kler deg.

Enig, derfor synes jeg vi finner en egen dato. Regner med flybillettene mine kommer til å bli dyre uansett hvilken dato, så for meg er det "ett fett". Vi skal ikke dra til Longyearbyen da?? Er så fiiint der. Svart døgnet rundt, vanvittig nordlys og utrooolig billige polvarer. Fnis.

NAV sliter meg helt ut, men jeg tenker på de som har det verre enn meg - de som har barn og sitter verre i det enn jeg gjør. Jeg har jo en fryser "full av mat", så jeg skal nok klare meg, det er bare dette byråkratiet som jeg raser litt mot.

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Miss u!!!

!!!!!!!

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Jeg er med
Kanskje de som har vanskelig med tid kan gi beskjed om når det passer best? -Samt de som har dyrest flyreiser gir beskjed om når de kan finne billigbiletter?

Åååå som jeg håper vi finner en dato der ALLE kan møte! Hotell trenger vel ikke være så dyrt?

Opprinnelig lagt inn av Rikkem0r, her.

Bare innom med en hæppihæppi oppdatering Banken sa at jeg bare kunne slå meg løs, så da gjør jeg akkurat det Skal i møte kl.14.30 med han som selger og leiligheten skal bli miiiin

G R A T U L E R E R !!!!! <3

...tenk så mye Dollsine må kommentere når hun kommer hjem

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 12-08-11, 12:25   #2848
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Appelsinpiken: Glemte å ønske deg masse lykke til med flyttingen i dag!!! Håper alt går greit og at hybelen er bedre enn du frykter

RikkemOr: Masse gratulerer Så utrolig kjekt for deg!! Du får oppdatere oss så snart du vet mer

Pruttis: La ikke NAV knekke deg vennen. -Og sliter du med å få endene til å møtes, så gi beskjed, kan helt sikkert hjelpe deg, vennen - du skal definitivt ikke gå rundt uten mat
Er jo du som vil få dyrest flybilett til treff også, det bekymrer meg litt... Kan du ikke sjekke litt om det er noen tider der det fins billigbiletter? Hotell som ikke er så dyrt må da finnes i Oslo også - i alle fall om vi er villige til å bo litt i utkanten - vi kommer sikkert ikke til å skravle med andre enn hverandre uansett

Nå er det maletid for meg noen timer framover, litt treig start på dagen her - tok sin tid å få sønnen ut av senga i dag

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 12-08-11, 12:42   #2849
Nysgjerrig nok
Medlem
 
Nysgjerrig nok sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Innlegg: 345
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Arrrrgh - hadde skrivd et lengre svar her - men det datt ut. BLÆ!

De som bor lengst unna (Pruttis?) finner en billigbillett og en dato eller? Kombinerer det med innflyttningsfesten til Rikkem0r?? Gratulerer så mye - for det kan man vel si når banken har gitt det velsignelse til å gå bananas? Blir sikkert knall!!!

Bor du så langt unna at du kun har Widerøe - eller Pruttis? Har du noe tog eller? Snøskuter?? Det ordner seg, for det må det!

Hadde vært så kos!!

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-08-11, 12:42   #2850
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Takk, snuppa, men jeg får hale meg gjennom dette. Liker å tro at ting skjer for en grunn. Dette skal ikke få knekke meg, og jeg har ingen behov for å gjøre noe som krever penger i helgen, så det skal gå så bra så.

Tirsdager bruker detvære billigere billetter på norwegian.no, så skal følge litt med. Bare vi finner en dato, så ordner jeg billetter. Må vel, på ett eller annet tidspunkt, begynne rulle inn litt penger denne veien også

Du er så god

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med? Fofa Trening 1875 27-01-15 16:10
6. juni thomas71 Generell diskusjon 6 06-06-11 20:57
Noen som starter i morgen 8. juni? Thida Ketolysekuren 24 13-06-09 19:16
Konferanse 19. juni Sprudle Generell diskusjon 20 07-06-07 15:11


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no