Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Fant ny sukkerfri gele

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-03-11, 22:01   #1
Tiril77
Seniormedlem
 
Tiril77 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Østfold
Alder: 46
Innlegg: 573
Tiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snill

Fant ny sukkerfri gele

Jaaa, etter å lett LENGE etter Confecta sin lime gele', så fant jeg en limegele' i Sverige.. Maximat på Töcksfors De har jo maximat på Svinesund også, så regner med at de føres den der også. .De hadde lime, sitron og bringebær

Nå får jeg endelig laget key lime cheesecake igjen

NAMME NAM!!

Oppskriften er her:

http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=766

__________________


Tiril77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Pluss size Atkins... Eller noe sånn :P Svar med sitat
Gammel 05-03-11, 22:08   #2
Tiril77
Seniormedlem
 
Tiril77 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Østfold
Alder: 46
Innlegg: 573
Tiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snill
Talking

Sv: Fant ny sukkerfri gele' :D:D

Merket het forresten Jell-O... Kaka står i kjøleskapet her nå.. Venter bare på at siste geleen skal bli kald nok og halvstiv, så jeg kan legge den som lokk over kaka... Geleen er nok endel grønnere enn hva jeg er vant med.. Confecta sin ga ingen spesiell farge.. men nå får jeg litt sånn marsboer kake.. hehe.. men med kiwi og walnøtter som pynt, så blir den nok lekker Her blir det ikke fastelavens boller, men fastelavens ostekake på lavkarbo stil

__________________


Tiril77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Pluss size Atkins... Eller noe sånn :P Svar med sitat
Gammel 05-03-11, 22:14   #3
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Fant ny sukkerfri gele' :D:D

De har den på Maxi Mat på Nordbysenteret de gangene det ikke er utsolgt!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 05-03-11, 22:17   #4
Tiril77
Seniormedlem
 
Tiril77 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Østfold
Alder: 46
Innlegg: 573
Tiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snill

Sv: Fant ny sukkerfri gele' :D:D

Aha.. Da skal jeg passe på å hamstre neste gang.. Bor 20 min unna svenskegrensa lissom, så er jo relativt ofte i Sverige Hadde belaget meg på at det skulle bli bringebær fromasj kake.. Samme greia bare med Heistad sin gele.. Den er også bare helt nydelig.. Men den blir enda friskere og godere med lime, så nå bare gleeeeder jeg meg til i morgen

__________________


Tiril77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Pluss size Atkins... Eller noe sånn :P Svar med sitat
Gammel 05-03-11, 22:19   #5
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Fant ny sukkerfri gele' :D:D

Heistad er jo borte for godt, så jeg ble glad da jeg i fjor fant sukkerfri Jell-O på Maxi!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 05-03-11, 22:30   #6
Tiril77
Seniormedlem
 
Tiril77 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Østfold
Alder: 46
Innlegg: 573
Tiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snill

Sv: Fant ny sukkerfri gele' :D:D

Er Heistad borte????? Vært fraværende med lavkarbo en stund jeg ser du, og begynte på igjen nå. Har jo sett etter Heistad i butikken, men ikke funnet noe når jeg har vært der. .Men har tenkt at de var utsolgt, og ikke brydd meg mere med det... Nei uff, det var jo rett og slett tragisk :/

__________________


Tiril77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Pluss size Atkins... Eller noe sånn :P Svar med sitat
Gammel 05-03-11, 22:31   #7
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Fant ny sukkerfri gele' :D:D

Er ikke sååååå tragisk, for Eldorado har visstnok tatt over produksjonen!
Er jo ikke så nøye for oss som bor nærme Sverige, men.....

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 05-03-11, 22:38   #8
Tiril77
Seniormedlem
 
Tiril77 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Østfold
Alder: 46
Innlegg: 573
Tiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snill

Sv: Fant ny sukkerfri gele' :D:D

*puuuuh* det var jaggu godt å høre... NOE alternativer må jo vi lavkarbo damer (og menn) få ha

__________________


Tiril77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Pluss size Atkins... Eller noe sånn :P Svar med sitat
Gammel 07-03-11, 10:41   #9
mega
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: trondheim
Innlegg: 22
mega er på en erverdig vei

Sv: Fant ny sukkerfri gele :D:D

-skal dere ha gele til lokket, er det jo supert å bruke fun light saft og gelatinpulver

__________________
mega er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-03-11, 17:40   #10
Bestemamma
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 63
Innlegg: 1.090
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Fant ny sukkerfri gele :D:D

Opprinnelig lagt inn av mega, her.

-skal dere ha gele til lokket, er det jo supert å bruke fun light saft og gelatinpulver


Hva slags søtningsmiddel er det i Fun light-saft?

__________________


Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat
Gammel 09-03-11, 20:34   #11
mega
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: trondheim
Innlegg: 22
mega er på en erverdig vei

Sv: Fant ny sukkerfri gele :D:D

Opprinnelig lagt inn av Bestemamma, her.

Hva slags søtningsmiddel er det i Fun light-saft?


Aspartam og acesulfam k....
for meg går det greit å bruke fun light til gele ol. (drikker det sjeldent), men det er noen som stagnerer av det...

__________________
mega er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-03-11, 20:36   #12
Pøsh
Seniormedlem
 
Pøsh sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Akershus
Alder: 45
Innlegg: 738
Pøsh er ny på veien

Sv: Fant ny sukkerfri gele

Da skal jeg notere meg det til neste svensketur!

__________________
Min journal

Pøsh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-03-11, 20:51   #13
Bæret
Medlem
 
Bæret sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 308
Bæret har en fantastisk aura rundt segBæret har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Fant ny sukkerfri gele

Åååh, endelig sitronfromasj!!!

__________________


Bæret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-03-11, 21:23   #14
Bestemamma
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 63
Innlegg: 1.090
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Fant ny sukkerfri gele :D:D

Opprinnelig lagt inn av mega, her.

Aspartam og acesulfam k....
for meg går det greit å bruke fun light til gele ol. (drikker det sjeldent), men det er noen som stagnerer av det...

Takk skal du ha. Aspartam.. Da må jeg lage saften selv og søte med Stevia...

__________________


Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jeg fant medisterdeig på Ultra Ski purple Spørsmål om matvarer og oppskrifter 1 16-02-10 19:50
Fant drikkekakao:) Bergen27 Spørsmål og svar 2 09-04-08 00:54
Hvordan fant du lavkarbo.no? Albertine Generell diskusjon 26 25-07-06 16:28
kjempegod sukkerfri gele (0 karbo) Iset Induksjonen 28 21-03-06 00:31


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no