Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt > Nyheter / media

Xtravaganza

Nyheter / media Her kan du dele og diskutere siste nytt fra media! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-04-11, 19:23   #1
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Xtravaganza

Kanskje lurt å lese?

http://www.nrk.no/helse-forbruk-og-livsstil/1.7605412

__________________

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil Svar med sitat
Gammel 24-04-11, 19:29   #2
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Xtravaganza

Kostdoktorn tar også opp dette:

http://www.kostdoktorn.se/xtravaganz...knolarna-av-p1

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 24-04-11, 19:31   #3
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Xtravaganza

Huff

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-04-11, 14:45   #4
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Xtravaganza

Ja, huff...

Sitat:

Deretter ble hun rådet av Xtravaganza til å spise hele linfrø til frokost.

– Det førte til forstoppelse, og til slutt sprakk tarmen. Hele buken var full av avføring og linfrø. Det var som sement for tarmene, sier hun til Kaliber.

Men hvor mye? Sa de bare at hun skulle spise linfrø uten å spesifisere anbefalt mengde, eller pøste hun på ekstra selv?

Sitat:

När det gäller Jessica Peterssons förstoppning så säger de att de inte kan ta ansvar för om hon köper linfrön från en vanlig matvaruaffär och lägger på frukostgröten.

Useriøst... Det er snakk om en tjeneste de har solgt som inkluderer råd. Og så kan de ikke være ansvarlig for sine egne råd?!?

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 25-04-11, 14:54   #5
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Xtravaganza

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.

Sitat:

de inte kan ta ansvar för om hon köper linfrön från en vanlig matvaruaffär

Useriøst... Det er snakk om en tjeneste de har solgt som inkluderer råd. Og så kan de ikke være ansvarlig for sine egne råd?!?

Mener de kanskje at hun burde kjøpt via dem, og at da hadde det vært noe helt annet?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-04-11, 15:10   #6
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Xtravaganza

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Mener de kanskje at hun burde kjøpt via dem, og at da hadde det vært noe helt annet?

Ja, da hadde det vært noe heeelt annet. Må man kjøpe grønnsaker også gjennom dem hvis man følger dietten og de råder til å spise mer grønnsaker?

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 25-04-11, 17:03   #7
Maylinn26
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 39
Innlegg: 690
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Xtravaganza

Huff.... Dette hørtes både mistenkelig fælt ut...

__________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/w1Lm5H8/]
Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 26-04-11, 15:35   #8
Twoflower
Juniormedlem
 
Twoflower sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bodø
Innlegg: 21
Twoflower er på en erverdig vei

Sv: Xtravaganza

Men så kommer denne artikkelen og.
http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostafjells/1.7606888

Ikke lett å vite hva man skal mene.
Jeg går på Xtravaganza nå, og har ingen problemer med det..så langt. Jeg gikk på lavkarbo en stund, og gikk ned en del i begynnelsen, men endte opp med å være konstant kvalm hele tiden. Er et halvt år siden jeg gav opp mitt forsøk med lavkarbo, men blir fremdeles litt uggen av å tenke på egg og bacon..så lavkarbo er ikke det eneste saliggjørende for alle. Men det er jo flott for dere som greier å få det til å fungere

__________________


Twoflower er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza Svar med sitat
Gammel 26-04-11, 17:35   #9
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Xtravaganza

Opprinnelig lagt inn av Twoflower, her.

Men så kommer denne artikkelen og.
http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostafjells/1.7606888

Ikke lett å vite hva man skal mene.
Jeg går på Xtravaganza nå, og har ingen problemer med det..så langt. Jeg gikk på lavkarbo en stund, og gikk ned en del i begynnelsen, men endte opp med å være konstant kvalm hele tiden. Er et halvt år siden jeg gav opp mitt forsøk med lavkarbo, men blir fremdeles litt uggen av å tenke på egg og bacon..så lavkarbo er ikke det eneste saliggjørende for alle. Men det er jo flott for dere som greier å få det til å fungere

Jeg spiser lavkarbo, men spiser IKKE "egg og bacon" hele tiden, støtt og stadig. Lavkarbo er så mangt vettu, så du kan ikke dømme hele lavkarboopplegget nord og ned på bakgrunn av et forsøk på ketogen kost.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-04-11, 19:16   #10
LenaBeatrice
Seniormedlem
 
LenaBeatrice sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Ørje, Indre Østfold
Alder: 52
Innlegg: 1.213
LenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjent

Sv: Xtravaganza

Opprinnelig lagt inn av Twoflower, her.

Men så kommer denne artikkelen og.
http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostafjells/1.7606888

Ikke lett å vite hva man skal mene.
Jeg går på Xtravaganza nå, og har ingen problemer med det..så langt. Jeg gikk på lavkarbo en stund, og gikk ned en del i begynnelsen, men endte opp med å være konstant kvalm hele tiden. Er et halvt år siden jeg gav opp mitt forsøk med lavkarbo, men blir fremdeles litt uggen av å tenke på egg og bacon..så lavkarbo er ikke det eneste saliggjørende for alle. Men det er jo flott for dere som greier å få det til å fungere

Du spiste vel ikke bare egg og bacon?

Kan selv bli lei det jeg spiser ofte, og egg spiser jeg en del av, men da er det jo bare å spise noe annet :-)

__________________
Minus 45 kilo med Atkins

Bloggen min (lavkarbomat, helse m.m)
Før bilder
Etter bilder
LenaBeatrice er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-04-11, 21:31   #11
Twoflower
Juniormedlem
 
Twoflower sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bodø
Innlegg: 21
Twoflower er på en erverdig vei

Sv: Xtravaganza

Nei jeg spiste så klart ikke bare egg og bacon. Jeg prøvde å variere mye med forskjellige matvarer og oppskrifter herfra, men tror jeg reagerte uheldig på et eller annet. Jeg dømmer ikke lavkarbo nord og ned, jeg sier bare at det ser ikke ut til at kroppen min tolererer kun den typen mat, altså lite karbo og mye fett. Og jeg prøvde ganske lenge, før ubehaget ved tanken på mat gjorde at jeg måtte revurdere hva jeg gjorde. Det er jo sånn med oss mennesker at vi ikke er skodd over en lest, så det som passer for en passer ikke nødvendigvis for alle. Men jeg er da fortsatt her inne, og finner inspirasjon til mye jeg kan tåle. Så jeg ser jo fordelen med lavkarbo til en viss grad. Problemet mitt på lavkarbo var vel og at jeg aldri har vært noen stor kjøttspiser, eller middagsmenneske, mitt problem har alltid vært de søte fristelser, snop og snacks Og jeg vet at det finnes grader av lavkarbo og, så det kan hende når jeg er ferdig med xtravaganza at jeg prøver meg på en forsiktig variant for å se hvordan det går

__________________


Twoflower er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noen som vet noe om Xtravaganza? Multi Andre dietter 52 05-10-13 09:09
Ny her, på xtravaganza Lizabett Mer enn 30 kg overvekt 23 24-10-11 16:17
Xtravaganza Thilda Andre dietter 23 03-11-09 16:13
Xtravaganza kjupla Ketolysekuren 3 30-03-08 20:57


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no