Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Jeg er i ketose, noen spørsmål

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-06-07, 22:28   #1
annemo
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 51
Innlegg: 36
annemo er på en erverdig vei

Jeg er i ketose, noen spørsmål

testet meg nå i stad, å da var den roså jippi
har jo brevet på siden mandag men det var først i går ,jeg ikke hadde sprekk
å i dag har jeg ikke hatt lyst på søtt i det hele tatt, men jeg er nok en lysspiser, har lyst på, noe, ikke nødendigvis søt men noe.

lurte på en ting, det er nå når jeg er i ketose fettforbrenninga sjer, men vil jeg minke i kilo,cm når jeg ikke går på tabelettene??
tar det lang tid før en bestiller ,før en motar de?

misforsto jeg å trodde at en ikke trengte piller, derfor har jeg ikke bestilt, men jeg har sjømnt at jeg trenger de , skal få fingen ut å bestille, må bare rappe kortet til gubben først

annemo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-06-07, 22:49   #2
moinx
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Jeg er i ketose , noen spørsmål

Jeg har pillene, men glemmer stadig vekk å ta de...men det rusler da nedover! Både kilo og cm.
Tar 4-5 dager før du får dem, kommer litt an på hvor du bor.

  Svar med sitat
Gammel 02-06-07, 23:01   #3
charletta
Juniormedlem
 
charletta sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Bryne
Alder: 48
Innlegg: 20
charletta er på en erverdig vei

Sv: Jeg er i ketose , noen spørsmål

Grattis! Dette er min 2 dag på ketolyse, og jeg fikk faktisk rosa på stixen min jeg også! Jiiipppiiiii! Klarte å motstå presset da min mann satt med vin, franske, is og annet snadder.... Gleder meg bare til vekta begynner å svinge den andre veien. Jeg tar selv tabelettene, for hvis jeg forsto det rett så demper de sult og søtsuget. Hva er din erfaring uten?

charletta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-06-07, 23:14   #4
moinx
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Jeg er i ketose , noen spørsmål

Opprinnelig lagt inn av charletta, her.

Grattis! Dette er min 2 dag på ketolyse, og jeg fikk faktisk rosa på stixen min jeg også! Jiiipppiiiii! Klarte å motstå presset da min mann satt med vin, franske, is og annet snadder.... Gleder meg bare til vekta begynner å svinge den andre veien. Jeg tar selv tabelettene, for hvis jeg forsto det rett så demper de sult og søtsuget. Hva er din erfaring uten?

Noen sier at krom-tabletene demper søtsuget, men jeg merker ikke forskjell om jeg tar de eller ikke...

  Svar med sitat
Gammel 02-06-07, 23:21   #5
Lula
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Jeg er i ketose , noen spørsmål

Det er ketosen som skaper fettreduksjonen.

Ved kutte på karboene, som til vanlig er kroppens forbrenningsovn, er kroppen din nå nødt til å tære på sitt eget fett som energi. Er det ikke hææærlig!

Du trenger altså ikke piller for å gå ned i vekt, det fikser kroppen selv!

Når det gjelder søtsuget, så tar ketosen knekken på den også!

  Svar med sitat
Gammel 02-06-07, 23:30   #6
moinx
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Jeg er i ketose , noen spørsmål

.........signerer Lula her!
Men nå anbefaler Torkild disse tilskuddene for helsa's del først og fremst da....

  Svar med sitat
Gammel 03-06-07, 22:03   #7
Glade-Gry
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2006
Alder: 52
Innlegg: 53
Glade-Gry er på en erverdig vei

Sv: Jeg er i ketose , noen spørsmål

hei du snuppa!

Jeg bestilte disse tablettene som anbefales på torsdag kveld og lørdag formiddag lå di i kassa! Så jeg er klar som et egg nå og setter igang i morgen tidlig, egg og bacon, gulost og karbonadedeig ligger klart i kjøleskapet, issalat også..

Lykke til.. skal tisse på sticks jeg og, blir moro å se hvor lang tid det tar før kroppen min blir kvitt karbene sine, i helga var det ALKOHOL og masse snop... akkurat spist min siste sjokolade nå....

STARTER OM NOEN FÅ TIMER NÅ!!

Glade-Gry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Startet med ketolyse, men jakter på min egen lavkarbo vei å gå... Svar med sitat
Gammel 03-06-07, 23:24   #8
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Jeg er i ketose , noen spørsmål

Opprinnelig lagt inn av Lula, her.


Du trenger altså ikke piller for å gå ned i vekt, det fikser kroppen selv!

Når det gjelder søtsuget, så tar ketosen knekken på den også!

Lula, personen du svarer følger Ketolysekuren. På ketolysekuren spiser man svært lite karbohydrater og legen som har laget opplegget anbefaler derfor at man tar vitamin og mineraltilskudd. Pillene det er snakk om her er alså vitaminer og mineraler, og ikke slankepiller. Man MÅ ikke ha pillene om man følger Ketolysekuren, men der er absolutt anbefalt for optimalt resultat. Om man kjøper pillene seperat på helsekost vil det være mye dyrere. Derfor anbefaler vi å kjøpe dem på nettbutikken til www.ketolyse.no. Da får en akkurat de tilskuddene man trenger, hverken mer eller mindre.

Ketosen tar dessverre ikke knekken på søtsuget for alle. Noen opplever at de mister matlyst og søtsug. Noen mister matlysten men ikke søtsuget og noen mister søtsuget men ikke matlysten. Det finnes ikke noe fasitsvar.

De fleste vil nok gå ned i vekt om de er i ketose, men ketosen i seg selv er ingen garanti for vektnedgang. Man kan være i ketose og ikke miste et gram, - og man behøver ikke være i ketose for å gå ned i vekt. Som med alt annet er dette veldig indivuduelt og heller ikke her finnes det noen fasit !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 04-06-07, 00:13   #9
Lula
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Jeg er i ketose , noen spørsmål

Nille:

Jeg ser poenget ditt, men hun spurte om man gikk ned i kg og cm uten å ta tabelettene, og man trenger vitterlig ikke tabeletter for evt. gå ned i vekt.
At man ønsker å fylle på med vitaminer og mineraler som kroppen har godt av er bra. Men man må ikke gi inntrykk av at det er disse tabelettene som gir vektreduksjonen.

Ketosen er vel den samme, uansett hvilke filosofi man benytter?

  Svar med sitat
Gammel 04-06-07, 10:33   #10
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Jeg er i ketose , noen spørsmål

Opprinnelig lagt inn av Lula, her.

Nille:

Jeg ser poenget ditt, men hun spurte om man gikk ned i kg og cm uten å ta tabelettene, og man trenger vitterlig ikke tabeletter for evt. gå ned i vekt.
At man ønsker å fylle på med vitaminer og mineraler som kroppen har godt av er bra. Men man må ikke gi inntrykk av at det er disse tabelettene som gir vektreduksjonen.

Ketosen er vel den samme, uansett hvilke filosofi man benytter?

OK skjønner hva du mener !

Håper ingen her inne har gitt inntrykk av at man går ned av vitaminer og mineraler.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 04-06-07, 10:51   #11
charletta
Juniormedlem
 
charletta sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Bryne
Alder: 48
Innlegg: 20
charletta er på en erverdig vei
Unhappy

Sv: Jeg er i ketose , noen spørsmål

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Lula, personen du svarer følger Ketolysekuren. På ketolysekuren spiser man svært lite karbohydrater og legen som har laget opplegget anbefaler derfor at man tar vitamin og mineraltilskudd. Pillene det er snakk om her er alså vitaminer og mineraler, og ikke slankepiller. Man MÅ ikke ha pillene om man følger Ketolysekuren, men der er absolutt anbefalt for optimalt resultat. Om man kjøper pillene seperat på helsekost vil det være mye dyrere. Derfor anbefaler vi å kjøpe dem på nettbutikken til www.ketolyse.no. Da får en akkurat de tilskuddene man trenger, hverken mer eller mindre.

Ketosen tar dessverre ikke knekken på søtsuget for alle. Noen opplever at de mister matlyst og søtsug. Noen mister matlysten men ikke søtsuget og noen mister søtsuget men ikke matlysten. Det finnes ikke noe fasitsvar.

De fleste vil nok gå ned i vekt om de er i ketose, men ketosen i seg selv er ingen garanti for vektnedgang. Man kan være i ketose og ikke miste et gram, - og man behøver ikke være i ketose for å gå ned i vekt. Som med alt annet er dette veldig indivuduelt og heller ikke her finnes det noen fasit !

Nå ble jeg litt engstelig! Betyr det at selv om jeg er nå i ketose, så er det ikke sikkert jeg vil klare å gå ned i vekt? Ser det er så mange som raser ned i vekt, så da tenkte jeg at dette var det perfekte for meg. Sitter her som 2 barns mor med 15 kilo for mye rundt magen hehe..

Håper inderlig ikke jeg kommer til å spise såååå mye fet mat til ingen nytte.......... Ble såå glad da stixen ble rosa etter dag 2, men da er det ikke noe garanti likevel?!

charletta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-06-07, 11:43   #12
moinx
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Jeg er i ketose , noen spørsmål

Opprinnelig lagt inn av charletta, her.

Nå ble jeg litt engstelig! Betyr det at selv om jeg er nå i ketose, så er det ikke sikkert jeg vil klare å gå ned i vekt? Ser det er så mange som raser ned i vekt, så da tenkte jeg at dette var det perfekte for meg. Sitter her som 2 barns mor med 15 kilo for mye rundt magen hehe..

Håper inderlig ikke jeg kommer til å spise såååå mye fet mat til ingen nytte.......... Ble såå glad da stixen ble rosa etter dag 2, men da er det ikke noe garanti likevel?!

Jeg tror du misforstår! Du kommer mest sannsynlig til å gå ned, men ikke pga pillene...
Spis lite karber, og mer fett, som Torkild anbefaler, men tenk pillene som kosttilskudd, ikke som en slankepille, for det er det IKKE!!
Dette kommer til å gå så bra atte!
Lykke til!

  Svar med sitat
Gammel 04-06-07, 20:05   #13
charletta
Juniormedlem
 
charletta sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Bryne
Alder: 48
Innlegg: 20
charletta er på en erverdig vei

Sv: Jeg er i ketose , noen spørsmål

Opprinnelig lagt inn av moinx, her.

Jeg tror du misforstår! Du kommer mest sannsynlig til å gå ned, men ikke pga pillene...
Spis lite karber, og mer fett, som Torkild anbefaler, men tenk pillene som kosttilskudd, ikke som en slankepille, for det er det IKKE!!
Dette kommer til å gå så bra atte!
Lykke til!

Hvor mye fett er det snakk om å spise??? Holder det at jeg har feta i salaten og masser av olje over, og en god fet saus til middag, og litt fet ost til kvelds eller fet pølse... Hvor mye fett er nok? jeg spiser sånn at jeg ikke får lyst på noe mer, men er alltid redd for at mitt fett ikke er nok. Hvis du skjønner hva jeg mener.

charletta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-06-07, 20:14   #14
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Jeg er i ketose , noen spørsmål

Opprinnelig lagt inn av charletta, her.

Hvor mye fett er det snakk om å spise??? Holder det at jeg har feta i salaten og masser av olje over, og en god fet saus til middag, og litt fet ost til kvelds eller fet pølse... Hvor mye fett er nok? jeg spiser sånn at jeg ikke får lyst på noe mer, men er alltid redd for at mitt fett ikke er nok. Hvis du skjønner hva jeg mener.

Høres da vitterlig ut som du får i deg nok fett. Det er det samme som her, bare at jeg har egg og bacon/ omelett stekt i meierismør til frokost i tillegg.

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 04-06-07, 23:03   #15
moinx
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Jeg er i ketose , noen spørsmål

Opprinnelig lagt inn av charletta, her.

Hvor mye fett er det snakk om å spise??? Holder det at jeg har feta i salaten og masser av olje over, og en god fet saus til middag, og litt fet ost til kvelds eller fet pølse... Hvor mye fett er nok? jeg spiser sånn at jeg ikke får lyst på noe mer, men er alltid redd for at mitt fett ikke er nok. Hvis du skjønner hva jeg mener.

Høres ut som nok fett, men husk at noen oster kan være en "partystopper". Egg, bacon, smør og fløtesaus er bra. Spis fettet på kjøttet!
Hva slags pølse snakker du om?

  Svar med sitat
Gammel 05-06-07, 02:17   #16
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve
 
donjuanwannabe sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.342
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sv: Jeg er i ketose , noen spørsmål

Opprinnelig lagt inn av moinx, her.

men husk at noen oster kan være en "partystopper".

og fløte

__________________
Mvh donjuanwannabe
Faglig tyngde, det er meg det! Hilsen Christian A. Drevon
donjuanwannabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 05-06-07, 09:26   #17
charletta
Juniormedlem
 
charletta sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Bryne
Alder: 48
Innlegg: 20
charletta er på en erverdig vei

Sv: Jeg er i ketose , noen spørsmål

Opprinnelig lagt inn av moinx, her.

Høres ut som nok fett, men husk at noen oster kan være en "partystopper". Egg, bacon, smør og fløtesaus er bra. Spis fettet på kjøttet!
Hva slags pølse snakker du om?

Pølsen var salamisnabb på rull, hvis du skjønner hva jeg mener. Og innholdet pr. 100g var 0,6 karboh, og 39% fett eller noe sånt. Jeg bruker også fløte i omeletten, men ikke UTROLIG mye, for jeg vet det er en del karber der. Og pepperoni i salaten, for den sto det 0 gram karber på pakningen. Er fortsatt i ketose, så det må da være rett hehehe....


charletta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-06-07, 09:29   #18
charletta
Juniormedlem
 
charletta sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Bryne
Alder: 48
Innlegg: 20
charletta er på en erverdig vei

Sv: Jeg er i ketose , noen spørsmål

Opprinnelig lagt inn av MorStine, her.

Høres da vitterlig ut som du får i deg nok fett. Det er det samme som her, bare at jeg har egg og bacon/ omelett stekt i meierismør til frokost i tillegg.


Til frokost har jeg også egg og bacon stekt i melange, og av og til omelett når jeg er lei av å steke bacon. Da putter jeg i fløte og bitte litt gressløk også i omletten, og steker den i maaaassse smør.

charletta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-06-07, 10:23   #19
moinx
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Jeg er i ketose , noen spørsmål

Opprinnelig lagt inn av charletta, her.

Pølsen var salamisnabb på rull, hvis du skjønner hva jeg mener. Og innholdet pr. 100g var 0,6 karboh, og 39% fett eller noe sånt. Jeg bruker også fløte i omeletten, men ikke UTROLIG mye, for jeg vet det er en del karber der. Og pepperoni i salaten, for den sto det 0 gram karber på pakningen. Er fortsatt i ketose, så det må da være rett hehehe....

Det er rett, du må bare finne ut hva som passer for DEG!!
Noen stagnerer av meieriprodukter, noen av koffein, og noen av søtningsstoffer. Husk også at salte pølser/spekemat binder vann.... Men her må du som sagt prøve deg frem, og finne din "bane"!

  Svar med sitat
Gammel 05-06-07, 10:53   #20
charletta
Juniormedlem
 
charletta sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Bryne
Alder: 48
Innlegg: 20
charletta er på en erverdig vei

Sv: Jeg er i ketose , noen spørsmål

Opprinnelig lagt inn av moinx, her.

Det er rett, du må bare finne ut hva som passer for DEG!!
Noen stagnerer av meieriprodukter, noen av koffein, og noen av søtningsstoffer. Husk også at salte pølser/spekemat binder vann.... Men her må du som sagt prøve deg frem, og finne din "bane"!

Det hadde jeg ikke tenkt på.hmmm. Noen du kan anbefale som ikke er så salte?? Kan jo være det ikke gjør noe, for det er jo ikke snakk om store mengder.. Kjempekjekt å få så mye god tilbakemelding her , for ikke å snakke mye god hjelp .

charletta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-06-07, 10:56   #21
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Jeg er i ketose , noen spørsmål

Opprinnelig lagt inn av charletta, her.

Til frokost har jeg også egg og bacon stekt i melange, og av og til omelett når jeg er lei av å steke bacon. Da putter jeg i fløte og bitte litt gressløk også i omletten, og steker den i maaaassse smør.

Hei! Ville anbefalt deg å droppe melangen og heller bare bruke smør og olje (men ikke oliven til steking!!)
De fleste margarintyper er dessverre fulle av transfett, og det er ikke særlig godt for kroppen, når du går lavkarbo renser du samtidig kroppen, og transfett er noe av styggedommen som blir igjen...

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 05-06-07, 11:14   #22
moinx
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Jeg er i ketose , noen spørsmål

Opprinnelig lagt inn av charletta, her.

Det hadde jeg ikke tenkt på.hmmm. Noen du kan anbefale som ikke er så salte?? Kan jo være det ikke gjør noe, for det er jo ikke snakk om store mengder.. Kjempekjekt å få så mye god tilbakemelding her , for ikke å snakke mye god hjelp .

Du kan jo prøve å kutte pølsene hel ut en stund, så ser du fort om det er en partystopper... Jeg måtte kutte det helt ut...Spiser du mye ost da? Uansett, jeg ville droppet pølsene først...
Og som Jorun sier; Bruk MEIERISMØR og RAPSOLJE!!
(for det var det du mente eller??)

  Svar med sitat
Gammel 05-06-07, 11:19   #23
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Jeg er i ketose , noen spørsmål

Opprinnelig lagt inn av moinx, her.

Og som Jorun sier; Bruk MEIERISMØR og RAPSOLJE!!
(for det var det du mente eller??)

Jepp! Right on!
Olivenolje har bare et rykepunkt på ca åtti grader, og er da åpenbart ikke egnet til særlig steking, melange er dessuten mer fettfattig enn meierismør, så det sier seg vel selv hva som er beste alternativet

Og Charletta, som jeg forstår er du tidlig i kuren. Selv om noen tar av dobbelt så mange kg som deg på samme tid, betyr ikke det at du ikke vil ha samme suksess over tid! La det gå noen uker enda, før du begynner å bekymre deg for noe som helst!!
Kroppen er en forunderlig mekanikk, og til tross for at vi er klin like, er vi allikevel helt forskjellige.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 05-06-07, 11:49   #24
charletta
Juniormedlem
 
charletta sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Bryne
Alder: 48
Innlegg: 20
charletta er på en erverdig vei

Sv: Jeg er i ketose , noen spørsmål

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

Jepp! Right on!
Olivenolje har bare et rykepunkt på ca åtti grader, og er da åpenbart ikke egnet til særlig steking, melange er dessuten mer fettfattig enn meierismør, så det sier seg vel selv hva som er beste alternativet

Og Charletta, som jeg forstår er du tidlig i kuren. Selv om noen tar av dobbelt så mange kg som deg på samme tid, betyr ikke det at du ikke vil ha samme suksess over tid! La det gå noen uker enda, før du begynner å bekymre deg for noe som helst!!
Kroppen er en forunderlig mekanikk, og til tross for at vi er klin like, er vi allikevel helt forskjellige.

Takk for oppmuntringen ! Skal prøve ut rapsolje istede, og kanskje kutte ut den salt pølse, men hva skal jeg spise da??? Jeg elsker feta, men den er det karber i og græddosten er det karber i, men ikke mye da. Prøvde spise ren norwegia, men spiste for mye og ble kvalm så nå kvier jeg meg litt hehehe... Har prøvd å spørre om noen har oppskriften på en god dip , for jeg klarer ikke ren sæter rømme. Prøvde å hive litt krydder i, men ble alikevel ikke helt bra. Lett rømme har jo ikke den samme spesielle smaken, men den er det jo ikke LOV å spise på ketolysekuren .

charletta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-06-07, 12:33   #25
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Jeg er i ketose, noen spørsmål

Enkelte ting må man bare venne seg til!
Jeg syntes meierismør var ganske ekkelt, nå synes jeg det er fantastisk

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lavt stoffskifte MHM Stoffskifte / hormonproblemer 64 18-03-07 15:58
99-tråden!!!!!!! nalana Livets lyse side 5 22-12-04 15:33


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no