Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold > Induksjonen

noen som vet?

Induksjonen De første 14 dagene med Atkins

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-02-04, 11:11   #1
ayliah
Medlem
 
ayliah sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: norway
Alder: 49
Innlegg: 224
ayliah er ny på veien

noen som vet?

Lurer på angående tyggegummi...hjelp..jeg har så lyst på tyggegummi!
noen som vet om noen tyggegummier en har lov til å tygge...når en skal følge atkins?Kikket på omtrent alt sukkerfritt i butikkene igår..men gud så mye karbo..... eller "drops"eller noe?

__________________
32.0 kilo mindre nå enn da jeg jeg ble medlem her på denne flotte websiden
ayliah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: min egen lavkarbodiett!;O) Svar med sitat
Gammel 05-02-04, 20:07   #2
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

De som er søtet med xylitol går. Men ikke på introduksjonen.

Xylitol er et sukkeralkohol, og påvirker vanligvis ikke blodsukkeret.

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 05-02-04, 21:44   #3
ayliah
Medlem
 
ayliah sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: norway
Alder: 49
Innlegg: 224
ayliah er ny på veien

;o)

Tusen takk...da skal jeg kjøpe meg det før jeg begynner på introduksjonen;O)Må ha noe å tygge på snart...*lol*
Men til lørdag er det siste skeie ut dag for meg...da er det snart like før jeg begynner;O)Samtidig som jeg er her...er det like greit å spise bacongull som de god gammeldags baconsvor?har ikke spsist det..da jeg er usikker...;O)

__________________
32.0 kilo mindre nå enn da jeg jeg ble medlem her på denne flotte websiden
ayliah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: min egen lavkarbodiett!;O) Svar med sitat
Gammel 05-02-04, 22:27   #4
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Ikke sikker på bacongull... Du får lese på pakken...

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 05-02-04, 23:01   #5
Skorpia
Seniormedlem
 
Skorpia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 64
Innlegg: 1.424
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av ayliah

Tusen takk...da skal jeg kjøpe meg det før jeg begynner på introduksjonen;O)Må ha noe å tygge på snart...*lol*
Men til lørdag er det siste skeie ut dag for meg...da er det snart like før jeg begynner;O)Samtidig som jeg er her...er det like greit å spise bacongull som de god gammeldags baconsvor?har ikke spsist det..da jeg er usikker...;O)

Baconcrisp heter den andre som er baconsvor,bare at fettet er skrapt vekk.

Tror bacongull er etterlikning med baconsmak,og mer som potetgull.

Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat
Gammel 06-02-04, 09:29   #6
ayliah
Medlem
 
ayliah sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: norway
Alder: 49
Innlegg: 224
ayliah er ny på veien

ja

det er nettopp det jeg tror også..at dette er et produkt med supermye karbo i:-(
Det står nemlig ikke noe innholdsfortegnelse utenpå denne pakken i det hele tatt:-(
Men den ligger uåpnet.
og jeg må bare fortelle det..jeg gikk på vekta idag..3.8 kilo lettere enn siden søndag.dette er jo helt utrolig;O)Bare kuttet ut poteter,ris,pasta,brus og snop.;O)Nå håper jeg at jeg kan gi meg selv den beste gaven i hele verden til 30 årsdagen min i november..nemlig 15-20 kilo lettere enn ifjor!(det er lov å håpe ikke sant?
Og jeg venter fortsatt på atkins boken..så jeg får begynt på introduksjonen snart;O)Jeg er sååå motivert...og myye av grunnen er dere andre her inne;O)

*klemz*

__________________
32.0 kilo mindre nå enn da jeg jeg ble medlem her på denne flotte websiden
ayliah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: min egen lavkarbodiett!;O) Svar med sitat
Gammel 06-02-04, 11:19   #7
Skorpia
Seniormedlem
 
Skorpia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 64
Innlegg: 1.424
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Så flott da nesten 4 kilo bare på noen dager, du må være oppmerksom på at noe av det er nok vann,for den tid du spiser sukker holder kroppen på en del ekstra vann, derfor går det nok litt saktere neste uka

Legger gost merke til det selv for jeg går gjerne opp 1.5 til 2 kilo når jeg legger i meg sukkerholdig mat, men de forsvinner også fort igjen når jeg spiser ordentlig.
Lykke til videre

Klem

Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat
Gammel 06-02-04, 12:04   #8
ayliah
Medlem
 
ayliah sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: norway
Alder: 49
Innlegg: 224
ayliah er ny på veien

ja..det er nok det meste vann ja..;-)Er jo det som "flyr "ut av kroppen med en gang når det er slikt...men jeg lurer også på dette med salt!Salt binder jo også vann...og min mat(for tiden)inneholder endel mer salt enn det jeg er vant til tror jeg...tror jeg må kutte litt på det også..men fy så godt da
skal sejekke vekta på søndag..for imorra blir det potetgull og dip..(fysj)siste snopdag på lenge tror jeg..!HJELLP Men hvor ofte tillater dere andre dere selv snop etc?Bare nysgjerrig;-)Eller står noen helt fra dette??

__________________
32.0 kilo mindre nå enn da jeg jeg ble medlem her på denne flotte websiden
ayliah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: min egen lavkarbodiett!;O) Svar med sitat
Gammel 06-02-04, 19:29   #9
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 57
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av Skorpia

Baconcrisp heter den andre som er baconsvor,bare at fettet er skrapt vekk.

Tror bacongull er etterlikning med baconsmak,og mer som potetgull.

Da Bacongull kom så stod det hva det inneholdt og jeg mener det stod 45% Protein, Baconcrisp som kom noe senere hadde litt lavere protein og fettinhold . Er det ikke samme produktene 20 år etter?

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat
Gammel 06-02-04, 20:50   #10
Skorpia
Seniormedlem
 
Skorpia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 64
Innlegg: 1.424
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av Kristian

Da Bacongull kom så stod det hva det inneholdt og jeg mener det stod 45% Protein, Baconcrisp som kom noe senere hadde litt lavere protein og fettinhold . Er det ikke samme produktene 20 år etter?

Baconcrisp er baconsvor og har vært der i alle år,den første som kom.
Bacongull er jeg ikke sikker på men tror det er en stripete etterlikning med baconsmak.
God gammeldags baconsvor derimot har fettranden under og er super for Atkinser på fettfaste:-)
Klem

Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat
Gammel 06-02-04, 21:32   #11
ayliah
Medlem
 
ayliah sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: norway
Alder: 49
Innlegg: 224
ayliah er ny på veien

akkurat

ja..jeg var i butikken istad og da kikket jeg på bacon krisp...stod at den var laget av ekte svor..men den derre stripete ettrlikningen..tror jeg heter crispers!!den er fake ja! (dumt igrunnen..den er ganske god på smak)

__________________
32.0 kilo mindre nå enn da jeg jeg ble medlem her på denne flotte websiden
ayliah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: min egen lavkarbodiett!;O) Svar med sitat
Gammel 03-05-04, 16:23   #12
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Hmpf!


Lurer så fælt på dette med Baconsvor, Baconcrisp og Bacongull! Alt er jo godt på smak - men alt er ikke lov. Tror jeg.

Korriger meg hvis jeg tar feil her nå;

Baconsvor: Lovlig snacks i de "gammeldagse" posene (små), og produktet er akkurat hva navnet tilsier. Svor av svinekjøtt. Er det dette dere kaller baconcrisp?

Baconcrisp: Store poser fra Kims/Maarud(?). "Puffet" produkt med baconsvor-aktig smak. Ikke lovlig?

Bacongull: stripete potetgullaktig snacks laget av mel-kliss tilsatt kunstig smak? Ikke lov vel?

Kommer selvfølgelig til å sjekke neste gang jeg er i butikken og "tilfeldigvis" går forbi favoritthylla mi...... men er det noen som VET?

Og for ordens skyld: Når jeg snakker om lov/ikke lov så mener jeg selvfølgelig i forhold til lavkarbo-prinsipper.

fra sugen Fedonist

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
hei Iset...skorpia..eller noen andre;O) ayliah Induksjonen 13 13-02-04 23:04
Karbohydratkontrolls gode virkning Summer Lavkarbo generelt 9 10-02-04 12:13
Dere som bruker andre forum.. Summer Generell diskusjon 2 03-02-04 10:14
Dere som følger blodtypedietten Emma Blodtypedietten 4 03-02-04 09:56
Noen ønsker Begod Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 1 29-01-04 10:26


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no