Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Annen gangs ketoseplager og litt om urin

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-09-11, 17:32   #1
Jorkla
Medlem
 
Jorkla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Drammen sammen med <3 Kjetil <3
Alder: 36
Innlegg: 383
Jorkla har en fantastisk aura rundt segJorkla har en fantastisk aura rundt seg

Annen gangs ketoseplager og litt om urin

Hei Ketosedamer (og menn)

Bestemte meg denne uken for å starte på nytt med ketolysekuren, har lagt meg på ca 15 gram karbo pr dag. Det jeg lurer på om dere har erfaring med er hvordan det er å gå inn i ketose for andre gang. Er litt (mye) plaget av vondt i hodet, leggkramper, leddsmerter. Kan ikke huske at jeg hadde det like vondt sist gang. Er dette som en fødsel? At man glemmer smerten når man ser resultatet?? (har egentlig ikke sammenligningsgrunnlaget men)

En annen ting, jeg er AVHENGIG av vann, drikker mellom 3 - 4 liter pr dag, og har gjort dette over lengre tid uansett om jeg har fulgt ketolyse, generel lavkarbo, eller høykarbo. Har aldri hatt noen store problemer med for store mengder urin, men DET har forandret seg nå. Jeg må på do ca hvert 3 kvarter. Er det noen som kan gi meg ett forslag på hvorfor? Er det "Vannvekta" som forsvinner??? Kan liksom ikke huske at det var like ille sist... Jeg ble litt redd for at det var diabetes, men har nå sjekket blodsukkeret hver tredje time (ikke på natta) det siste døgnet og det er stabilt, ligger mellom 3.9 og 5.5 så da tviler jeg på at det er derfor jeg må så ofte på do..

Takk for evt. svar!

Jorkla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Så lite karbohydrater som mulig. Svar med sitat
Gammel 08-09-11, 17:54   #2
ketoseprinsen
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 338
ketoseprinsen har en fantastisk aura rundt segketoseprinsen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Annen gangs ketoseplager og litt om urin

Jeg er ikke helt sikker jeg, men plagene du beskriver er jo som tatt ut av boka. Den andre uka var verst for meg med hodepine som også gikk utover nakke og skuldre. Det ga seg når jeg begynte å ta de kosttilskuddene.

ketoseprinsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ned 35kg med ketolysekuren. Høykarbo treningskosthold nå. :o Svar med sitat
Gammel 08-09-11, 18:04   #3
Jorkla
Medlem
 
Jorkla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Drammen sammen med <3 Kjetil <3
Alder: 36
Innlegg: 383
Jorkla har en fantastisk aura rundt segJorkla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Annen gangs ketoseplager og litt om urin

Opprinnelig lagt inn av ketoseprinsen, her.

Det ga seg når jeg begynte å ta de kosttilskuddene.

Hmm, jeg hadde helt glemt kosttilskuddene! Hadde ikke behov for dem sist, mulig jeg må kjøpe.. Takk for tips

Jorkla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Så lite karbohydrater som mulig. Svar med sitat
Gammel 08-09-11, 18:06   #4
ketoseprinsen
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 338
ketoseprinsen har en fantastisk aura rundt segketoseprinsen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Annen gangs ketoseplager og litt om urin

Lykke til, håper det bare var det.

ketoseprinsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ned 35kg med ketolysekuren. Høykarbo treningskosthold nå. :o Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Brød, for en gangs skyld! sara Spørsmål og svar 11 07-07-09 19:04
Blir litt tatt av en eller annen vind ... Eller? Karin Generell diskusjon 1 25-04-09 01:06
Første gangs Atkins. Opp som en løve, ned som en skinnfell Zhor79 Lavkarbo generelt 3 14-06-08 12:52


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no