Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Hvordan trener dere?

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-07-09, 22:44   #1
Kanutta
Juniormedlem
 
Kanutta sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 43
Kanutta er på en erverdig vei

Hvordan trener dere?

Etter hvert som kiloene har rent av har rumpen seget suksessivt og i ett imponerende tempo nedover bena.
Det var derfor ikke så vanskelig å få den siste puffen bak til å komme igang med trening igjen. Merker det allerede etter få uker at fremgangen er stor både på utholdenhet, kondisjon og nå styrke. Kanskje finnes min, en gang så, veltrente kropp inni der en plass...

Hvordan trener dere og klarer dere å holde et intensivt tempo på minimalt med karbohydrater?

Nå teller ikke jeg verken karber eller kalorier, men har økt inntaket av karber litt for å unngå å bli så utmattet av treningen som jeg ble før jeg økte.
Kiloene vil sikkert gå saktere av nå, både pga av økningen og forhåpentligvis muskelbyggingen, men det synes jeg det er verdt.

__________________



Kanutta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-07-09, 23:05   #2
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan trener dere?

Jeg trener spinning, og merker at jeg er tung i beina innemellom. MEN; på mandag var jeg ute av ketose, og ganske loaded på karber (), og jeg klarte faktisk ikke noe mer intensitet eller bedre trening da. Svettet mindre gjorde jeg også. Så jeg tror ikke egentlig det er så stor forskjell på hva man klarer å yte, man merker bare "grensen" på en helt annen måte.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-07-09, 23:58   #3
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan trener dere?

Trener?
Tja, jeg klipper plenen, plukker opp leker både her og meg der, jeg går opp og ned trappa hver gang ungene krangler og går frem og tilbake til kjøkken og vaskerom

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 22-07-09, 02:46   #4
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan trener dere?

Jeg trener yoga omtrent hver dag eller går turer. Jeg er ikke så eksplosiv av meg

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 22-07-09, 08:16   #5
achillea
Medlem
 
achillea sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sør-Jæren
Alder: 52
Innlegg: 155
achillea er ny på veien

Sv: Hvordan trener dere?

Nå på sommeren blir det noe jogging og turgåing. Til høsten når treningene kommer i gang igjen, skal jeg trene turn og håndball + noe egentrening.

__________________



Start Ketolyse - 87.1 kg (29/9-08) --- 78.5kg (juni-09), Restart 25/1-10 - 81 kg - nå 78.6 kg (31/03-10)
achillea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-07-09, 09:32   #6
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvordan trener dere?

Jeg er støttemedlem på kickboksinga...

Men, jeg løper til bussen en gang i blant, går opp og ned trapper på jobben, går til og fra buss-jobb. Det hender også jeg er turist i mitt eget fylke/kommune i helgene, og da blir det gåing i enten skogen eller på en eller annen severdighet.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-07-09, 09:44   #7
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan trener dere?

Også går jeg mye på kjøpesentre!
Og litt kjærringtur (tur med stavgang) med ei veninne innimellom, 5-8 km.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-07-09, 23:40   #8
Kanutta
Juniormedlem
 
Kanutta sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 43
Kanutta er på en erverdig vei

Sv: Hvordan trener dere?

Nå ler jeg godt her!

Skjønt se at det er flere som ikke har ett ihuga sug etter fysisk fostring for at dagen skal gå rundt.

Jeg har vert støttemedlem på treningssenteret i over ett år før jeg endelig kom meg avgårde, så det er ikke gammelt nytt at jeg trener.
Håper det skal bli en uvane etterhvert

__________________



Kanutta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-07-09, 23:43   #9
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan trener dere?

Forøvrig tror jeg klesklyper er løsningen når ting siger (Tror det er eneste redningen for puppa hverttfall... )

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-07-09, 23:47   #10
Kanutta
Juniormedlem
 
Kanutta sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 43
Kanutta er på en erverdig vei

Sv: Hvordan trener dere?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Forøvrig tror jeg klesklyper er løsningen når ting siger (Tror det er eneste redningen for puppa hverttfall... )

Næsj, liftgardinsystemet fungerer ypperlig.
Fold de sammen og be en stille bønn om at de holder seg på plass i BHen ut dagen.

__________________



Kanutta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-07-09, 13:45   #11
Millie
Nytt Medlem
 
Millie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Bor i koffert, og har ikke tid til å pakke ut.
Alder: 38
Innlegg: 2
Millie er på en erverdig vei

Sv: Hvordan trener dere?

Det er ordentlig befriende å se at ikke jeg er den eneste som ikke *kremt* trener så aktivt. Jeg går til jobben nesten hver dag da. Men det er da... max 200 meter. Mye ståing og gåing på jobb da, men det teller liksom ikke, for det får jeg jo betalt for. Var Elixiamedlem fram til januar, men var der ikke så ofte. Burde helt klart komme igang igjen, men syns nesten det er litt flaut å trene på treningssenter, for alle der virker så fit, og jeg er skikkelig ufit og har dårlig kondis, og blir gående rundt som en svett klump etter 40 sekunder på sykkelen...

__________________
Ingenting er umulig. Det umulige tar bare litt lengre tid.
Millie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins med en liten vri Svar med sitat
Gammel 23-07-09, 14:38   #12
StoreLilleMeg
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Rogaland
Alder: 51
Innlegg: 230
StoreLilleMeg er på en erverdig vei

Sv: Hvordan trener dere?

I 6 uker før jeg startet på Atkins gikk jeg turer 5 dager i uken. Hver gang på 2 timer og jeg svettet godt. Slik at det dryppet fra nesetippen.
Da jeg etter 6 uker ikke gikk ned ETT gram i vekt, begynnte jeg på Atkins.
Jeg har også pådratt meg slitasje i ene hofta å greier derfor ikke å gå turen min enda.
Nå har jeg dratt frem ergometersykkelen.
Jeg sykler på den 2 økter hver dag. Den første på 30 min, den andre mellom 20 å 30. Alt etter hvor sliten jeg blir. Jeg sykler fort slik at jeg blir lett andspusten og svetter godt. Ca. 35-38 hm/t.

StoreLilleMeg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvordan trener dere? Lil@ Mer enn 30 kg overvekt 17 03-11-08 18:58
Dere som trener mye Helene Trening 32 03-09-08 14:53
Dere på ketolyse, hvor mye trener dere? høna Ketolysekuren 5 13-07-08 14:14
Hva trener dere? tommygutt Trening 8 09-01-08 13:57
Hva trener dere, og når på dagen trener dere? Chumpsy Lavkarbo generelt 7 08-08-05 20:26


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no