Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Jeg er nybegynner ...

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-11-09, 23:55   #1
turbomonica
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: stjørdal
Innlegg: 8
turbomonica er på en erverdig vei

Jeg er nybegynner ...

Hei folkens!


Jeg har slitt lenge med x antall kilo for mye, og oppdaget for en ukes tid siden: KETOLYSE!!
Jeg satt vel til nærmere tre om natta å leste, og bestilte pakken dagen etter.Nå, etter 5 dager, har jeg allerede gått ned 3,5 kg!!Er dette normalt?

Lurer også på en del ting ang mat.. Er soyamel det samme som soyaprotein? Kan man spise baconsnacks? Og hva med atkinssjokoladene?
Sukkersuget river i meg, og jeg så de hadde disse djokoladene på butikken(til svimlende 31 kr...) Men tør jo ikke spise det med mindre jeg er sikker på at det er ok...

Jeg sverger til denne kuren, og er fast bestemt på at denne gangen skal det gå!!

Hadde vært koselig å få kontakt med flere som er i begynnerfasen, da det ikke alltid er motivasjon å ha en slank samboer som hiver i seg potetgull for alle pengene,,,

Jeg har forresten ALDRI vært glad og fornøyd på kur før... går å plystrer (?!) og er ikke trøtt når jeg våkner mer... nei, dette er bare positivt!flott flott flott!

turbomonica er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse!!! Svar med sitat
Gammel 24-11-09, 00:08   #2
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: jeg er nybegynner...:)

Hei,