Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > South Beach

Noen som starter i disse dager?

South Beach - Legens diett

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-02-10, 13:46   #251
Tonje85
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 149
Tonje85 er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Et lite spørsmål til bare... Vi har kjøpt proteinpulver i sverige som nesten bare er protein og nesten ikke karbo... Er det lov hvis man blander det med vann?

God helg alle sammen. Gleder meg til å starte opp med dette på mandag...

Tonje85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Har ikke helt bestemt meg ennå Svar med sitat
Gammel 19-02-10, 19:02   #252
Vettel
Seniormedlem
 
Vettel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Fra Oslo, men bor i Gøteborg for tiden.
Innlegg: 1.333
Vettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snill

Sv: Noen som starter i disse dager?

Tror nok det er lov. Men hva er "nesten ikke karbo"...?

__________________
FAILURE IS NOT AN OPTION!



Vettel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Less carbs, better carbs. Svar med sitat
Gammel 19-02-10, 19:36   #253
Smakfull
Medlem
 
Smakfull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 196
Smakfull er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Jeg har proteinpulver som jeg bruker av og til. Det inneholder 80 g p, 5 g karbo og 8 g fett.

Men jeg spiser så mye proteinholdig mat fra før (egg, kjøtt og melk) så jeg får i meg mer enn nok av dagsbehovet, derfor bruker jeg disse kun på dager hvor jeg blir å spise vegetarmiddag eller lignende. Man burde ikke spise mer enn 200 g protein om dagen, helst ca 1 g p/kg kroppsvekt. Hvis man trener mye, særlig styrketrening, trenger man kanskje opp til 1,5.

En proteinshake inneholder vel omtrent 30 g protein.

__________________
Det er i motbakke det går oppover.
Smakfull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 20-02-10, 09:16   #254
Tonje85
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 149
Tonje85 er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Mitt inneholder 4 karbo per shake... Bruker det heller ikke ofte, men synes av og til det er greit å ta en før trening når det blir sen middag...

Tonje85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Har ikke helt bestemt meg ennå Svar med sitat
Gammel 21-02-10, 17:19   #255
anette76
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: porsgrunn
Alder: 48
Innlegg: 287
anette76 er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Ja ja Da er nok en helg over og jeg har klart meg ganske fint
I går var vi hos ett vennepar på middag med vin . Superkoselig.
Maten der gikk veldig greit, spiste bittelitt dessert men det syntes jeg var helt ok Litt må man jo unne seg i ny og ne..Men fristelsene med potetløv og godis stod jeg godt imot Men rødvinen smakte veldig godt!!

I dag har jeg ryddet litt mer rundt i sommertøy til små og store , så nå er det iallefall plass til masse nytt Kyllinggryte til middag og nå skal jeg lage bringbæris til dessert .

God søndag.

__________________


anette76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Gammel 22-02-10, 07:50   #256
Tonje85
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 149
Tonje85 er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Ja, i dag skal jeg begynne med fase 1... Har laget meg omelett med spinat og litt fetaost til frokost og salat med kyllingkjøttdeig til lunsj (ble litt skuffa da jeg så at tacokrydder inneholder 30% druesukker, men, men). Tenkte å ta litt cottage cheese til mellommåltid.

Er det noen som har gode tips til mellommåltid? Og til desserter i fase 1?

Også lurer jeg på en ting angående fetaost og lignende. Dette er vel myke oster, skal man da alltid begrense inntaket eller er det greit å spise lettvarianter, si med 10% fett?

Ønsker alle en fin uke... Selv er jeg veldig spendt på hvordan uka blir...

Tonje85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Har ikke helt bestemt meg ennå Svar med sitat
Gammel 22-02-10, 08:34   #257
anette76
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: porsgrunn
Alder: 48
Innlegg: 287
anette76 er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Lykke til i Fase 1 Tonej Det kommer til å gå helt supert..

Som mellommåltid i fase 1 brukte jeg en del kalkunruller , og selleri fylt med magerost! Syntes de mettet godt og smakte godt.
Desserter i Fase 1 brukte jeg enten ricotta ost eller cottage cheese med litt nøtter og vaniljeessens.

Ang ost og mengder så var jeg veldig streng med meg selv på alt dette i fase 1 og har heller skeiet litt mer ut i fase 2. Fase 1 er jo bare 2 uker uansett og det går rimlig fort synes jeg.

Blir spennende å høre fra deg

__________________


anette76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Gammel 22-02-10, 08:46   #258
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen som starter i disse dager?

Så var det mandag ja..skikkelig mandag! Dette kjennes ut som det blir en lang dag..Startet den med og kjøre til jobb da, jeg som skulle være så flink denne uka. Men men sånn går det når man snoozer altfor lenge.
Helga har igrunn gått sånn passe greit, var jo på lønningspils på fredag og den ble jo lang..hehe..men jeg holdt meg til rødvin da hvertfall. Noe jeg kjente på lørdag, hadde glemt hvor ille et skikkelig rødvinshode kan være..så lørdagen ble rolig, men uten altfor mange utskeielser da hvertfall. Så det er jeg fornøyd med. Jeg laget oopsie pizzasnurrer, ble ikke så imponert jeg, men jeg tror det er pga fyllet, så skal gi det en sjanse til. Jeg kjøpte sånn amerikansk pizzaost, og den smaken likte jeg virkelig ikke.

I går kom jeg meg ut på ski, etter min smak ALTFOR KALDT men jeg fikk beveget meg i en time og 20 min da hvertfall. Uten gli som vanlig..jeg gleder meg til sommeren!!!
Også laget jeg denne til middag:
http://forum.lavkarbo.no/showthread....ns+chillisuppe
Det var nammis! Hadde ikke ferske chilli så jeg brukte bare chillipulver, og litt estra hvitløksfedd. Dette skal jeg lage igjen hvertfall.. Og rester i dag.

Lykke til med fase 1 Tonje. Dette skal gå strålende tenker jeg. Når det gjelder mellommåltider er jeg helt håpløs, det jeg har begynt med nå er og skjære opp litt paprika og ta med meg. Og litt sukkererter.
Dessert laget jeg aldri, men i boka har de noen forskjellige laget av Ricotta ost. Man kan feks blande inn litt vanilje essens eller mandel essens pg hakke oppi litt mandler..kanskje noen har litt mer detaljerte oppskrifer.

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 22-02-10, 15:18   #259
Tonje85
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 149
Tonje85 er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Den chilisuppa har jeg laget flere ganger og den er skikkelig god. Kokte den med to chili oppi i ca en halv time og det ble skikkelig sterkt. Da jeg tok ut chiliene kjørte jeg disse litt med stavmikser, også fikk samboeren de i sin suppe... Det kom noen svettedråper på pannen hans da.... Men den er virkelig å anbefale.

I dag skal jeg lage en slags bolonese med grønnsaker, men har ikke helt funnet ut hvilke grønnsaker jeg skal bruke ennå. Sqush i alle fall...

Tonje85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Har ikke helt bestemt meg ennå Svar med sitat
Gammel 22-02-10, 18:46   #260
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen som starter i disse dager?

Ja den var veldig veldig god! Tenker den kan være god med kyllingbiter også egentlig.. Skal kjøpe ferske chilli og lage en stor gryte!! Mmmmm... Deilig nå i kulda!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 22-02-10, 18:53   #261
Smakfull
Medlem
 
Smakfull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 196
Smakfull er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Jeg lager lignende som chilisuppen til middag, men i dag har jeg oppi chilibønner.. Blir jo da som sagt.. chili con carne! Det er en av mine favorittmiddager, men ingen jeg kjenner liker bønner.. :P

__________________
Det er i motbakke det går oppover.
Smakfull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 22-02-10, 19:12   #262
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen som starter i disse dager?

Ble det bra?? Tenkte tanken istad selv nemlig. Dumt spm egentlig...chili con carne er jo fantastisk! Hehe...men denne varianten blir temmelig mye tynnere enn jeg har laget før. Og ganske mye bedre også. Så fint da!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 22-02-10, 19:14   #263
Smakfull
Medlem
 
Smakfull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 196
Smakfull er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Legger ut oppskrift i middagstråden
Bønner er supergooooodt. Står og putrer på komfyren nå, straks ferdig

__________________
Det er i motbakke det går oppover.
Smakfull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 10:30   #264
anette76
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: porsgrunn
Alder: 48
Innlegg: 287
anette76 er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Onsdag og snart helg!! Jippi!! Kjenner at sene kvelden med OL sendinger tar litt "knekken" på meg så det skal bli godt å få sove ut litt i helgen .

I dag skal jeg lage Chili con carne til middag . Det har alltid vært en av mine favoritter , og i dag som det er så kaldt kan man jo lage den litt ekstra HOT!! he he..

Skal på sykebesøk til ei venninne i kveld. Gleder meg til å se henne men er veldig spent på hvordan det går. Hun ble kreftoperert på torsdag! Grusom sak!

Kjenner at jeg begynner å bli ordentlig lei all denne kulda. Liker vinter og snø jeg altså men må det være så innmari kaldt da.....

Kunne ønske kiloene raste av de neste ukene , så bikinien sitter litt penere på ferie

God onsdag folkens

__________________


anette76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 11:22   #265
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen som starter i disse dager?

Snart helg ja!! Tjjooohooo!!!! Det skal bli så dig!
Hehe..er virkelig chilli som er i vinden om dagen ja. Jeg skal lage ny suppe i dag eller i morgen. Har hamstret karbonadedeig og crusha tomater og gleder meg!

Så trist og høre om veninna de..stygge stygge sykdommen!! Håper virkelig alt går bra!

Jeg snikveide meg i dag..hadde skikkelig dårlig følelse og en skikkelig tjukkasdag, så jeg måtte bare sjekke om det var så ille som jeg følte meg...strengt tatt var det jo ikke det. Samme som sist, så siden jeg trodde jeg hadde gått opp er det jo greit..MEN JEG ER LEI AV OG STÅ STILLE NÅ!!!! Vi drar jo snart..så dagene og gjøre det på blir ferre og ferre.. Jaja, det var dagens klaging. Opp med motet og kjør videre.

Har faktisk blitt noen sene ol kvelder på meg også, jeg som er selve anti sport på tv. Jeg DIGGA det så sinnsykt da Northug endelig vant, den gutten er bare RÅ! Heia norge!

Bodypump og spinning blir det i dag, jeg protesterer og nekter og trene ute i denne temperaturen. Enig, drittlei nå! Kom sommer! Kom!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 12:19   #266
Tonje85
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 149
Tonje85 er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

God onsdag alle sammen

Nå er jeg på dag tre og synes det går veldig bra. Gikk på en liten knekkebrødsmell i går, for jeg hadde så utrolig vondt i magen, så det var det eneste jeg klarte å få ned. Men nå får man bare stå på og ikke gi opp.

Dagen startet med eggerøre og røkelaks. Veldig godt og jeg ble skikkelig mett. LAgde også et par ostekjeks i microen, sånn som jeg har sett oppskrift på her inne, men i stedet for å bruke kavliost eller taffel brukte jeg lett gulost fra synnøve finden. Det ble kjempegodt og er jo da med mye mindre fett. Spiste disse med kokt skinke, salat og tomat. Helt nydelig.

I dag blir det kyllingsalat til lunsj og wok til middag. Tenkte også at jeg skulle prøve å lage gele med funsaft og gelantin i dag. Fikk south beach boka i går og der står det at gele er fint å spise til dessert. Ellers må vel eggedosis gå fint hvis man har lyst på noe søtt, med egg, kunsti søtning og kanskje litt kakao... Hva tror dere?

Tonje85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Har ikke helt bestemt meg ennå Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 15:43   #267
anette76
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: porsgrunn
Alder: 48
Innlegg: 287
anette76 er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Etter å ha lest litt her inne kom jeg på at røykelaks er det veldig lenge siden jeg har hatt til frokost , så det skal jeg kjøpe i dag Det er jo innmari godt i omelett da... Merkelig hvor fort ting blir en vane , og da har det oftest blitt bacon eller skinke gitt...

Eggedosis med kunstig søtning burde jo gå greit. Jeg spiste ikke noe sånt i Fase 1 for å venne kroppen av med søtt og det funket godt for meg..Men vi er jo forskjellige så eggedosis må man vel kunne nyte Kanskje jeg skal prøve det til helgen faktisk. Jeg venter min 2 røde uke siden jeg begynte på diett , og første gang gikk veldig fint uten merkbart søtsug men denne gangen virker det verre Går rundt og er veldig sugen på noe "forbudt" søtt!!

Northug var helt rå på stafetten , så jeg har store forhåpninger til i kveld.
Heia Norge!!

Håper også at du slipper å stå stille denne uken Victory! Jeg krysser fingre for nedgang for deg i morgen..
og for nedgang for meg på fredag!! he he

__________________



Sist redigert av anette76 : 24-02-10 kl 15:43. Årsak: skrivefeil
anette76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 20:58   #268
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen som starter i disse dager?

Heia Norge!!! Woohoo!

Jeg spiste heller ikke noe søtstoff i fase en, unntatt sukett i te'en. Det klarer jeg bare ikke og venne meg av altså... Men hvor ille kan det være med en lissom, så den koser jeg meg med.

Håper virkelig på litt nedgang denne uka ja, men jeg har mine tvil, så jeg får ikke bli altfor skuffet. Jeg tar veiedag på fredag jeg også, er det det har blitt de siste gangene, så da har jeg en ekstra dag og trene på i morgen..hehehe.. Også leste jeg et sted her at det ble anbefalt og veie seg hver dag for og få kontrollen på evt hva som gjør at man går ned eller ikke. Noen anbefaler jo det helt motsatte, så man må vel bare finne sin egen måte, men jeg har tenkt og veie meg kanskje annen hver dag eller hver 3. nå for og få en liten oversikt. Hvertfall i denne stillestående perioden. Krysser fingre for alle sammen!

I dag tok jeg vaksine! Tjohoo det nærmer seg!


Sist redigert av Victory : 25-02-10 kl 09:35.
Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 09:57   #269
Smakfull
Medlem
 
Smakfull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 196
Smakfull er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Hey hey godtfolk.. Sprakk nok skikkelig i går med både øl, chilinøtter og nachos.. Men har skjedd noe skikkelig trist i familien så dietten virker ikke like viktig.. Så må reise hjem i en uke og der tror jeg ikke orker å lage egen mat til meg..

Så veiedagen i dag viste 300 g opp fra forrige uke, men det har den vist hele uken (ja, jeg veier meg nok litt for ofte), men jeg har gått ned i cm som er det viktigste

Fremover skal jeg prøve meg på mer styrketrening, mistenker at jeg har for lite muskelmasse.

__________________
Det er i motbakke det går oppover.
Smakfull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 11:07   #270
anette76
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: porsgrunn
Alder: 48
Innlegg: 287
anette76 er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Torsdag ! dvs en dag igjen så er det helg!!! Jippi! Skal bli godt å ha noen dager fri nå. Sove litt lenge blir iallefall godt

Når det skjer triste ting i familie og nærmiljø er det ikke lett å holde fokus nei , og diett virker ikke som det viktigste lenger. Håper det går bra med deg Smakfull . En klem til deg!

Jeg var på sykebesøk i går , og det går bedre enn først antatt med min kreftopererte venninne! Hun så overraskende godt ut til å ha vært gjennom det hun har vært! Hun er sterk og positiv!

Tror dessverre ikke på noen nedgang i morgen ..Snikveide meg litt i dag og det så ikke lovende ut Men vi får ta det som kommer ja! Skal jo ha den berømmelige uka også så jeg kjenner at kroppen sparer litt mer på vannet! Får jo bare fortsette og satse på ett større vekttap neste uke

Ha en fin torsdag kjære medslankere!!

__________________


anette76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 11:39   #271
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen som starter i disse dager?

Håper det går bra med deg og familien din.. Fokuser på det som gjelder, en diett er ikke viktig i slike situasjoner..

Godt og høre det går bedre med veninna di da Anette.

Jeg tror ikke på noen nedgang i morgen heller, skal jeg tro på jukseveiingen (og det er jeg vel pent nødt til) skal jeg være glad om jeg står stille til og med! Nå gjelder det og helle innpå vann i dag, så får vi se.

Har laget lapper i det siste som jeg har spist til frokost av egg, cottage cheese, kruskakli og linfrø. Kanskje jeg skal vente litt med dette, og heller gå tilbake til omelett? Hva tror dere om det? Syns det var veldig deilig med litt variasjon må jeg innrømme.

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 12:38   #272
anette76
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: porsgrunn
Alder: 48
Innlegg: 287
anette76 er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Jeg har tro på variasjon Victory!! Jeg har spist oopsiruller til frokost noen dager og syntes det var veldig deilig!! Men i dag var det omelett igjen
I frykt for å gå lei synes jeg det er ok med litt av hvert og dessuten inneholder det jo ingredienser som er lov!!

Lappene tenkte jeg å prøve i helgen Var de skikkelig gode?
Spiser knekkebrødene også en del jeg da..

__________________


anette76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 13:45   #273
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen som starter i disse dager?

Ja variasjon er viktig! Skal bli bedre på det.
Lapper syns jeg er genialt, har ikke noe fast oppskrift jeg bruker jeg da, men modder utfra de jeg finner. Kommer litt ann på hva jeg har. Men stort sett CC, som jeg endelig fikk mosa etter jeg fikk meg stavmikser, er IKKE fan av den konsistensen, så da ble den brått mer anvendelig, kruskakli og linfrø. Jeg syns det er veldig godt. Samme med knekkebrødene..liker og ha noe og putte pålegg på. Knekkiser skal jeg bake i helgen igjen.

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 14:28   #274
Smakfull
Medlem
 
Smakfull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 196
Smakfull er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Takk takk jenter
Et problem jeg opplever på kuren at jeg har fått et "salt"behov.. Jeg er veldig glad i potetgull og chilinøtter og smash..

Men på kuren spiser jeg så mye søtt.. Mager kesam med fun light, de cottage cheese lappene (som smaker som eplekake) med yoghurt og syltetøy osv.. Alt jeg finner oppskrifter på bakst og lignende er alt for søtt. Til og med oopsierollsene blir for loffete for meg..

Men i går kjøpte jeg makrell i tomat og og mager salami (kun 9% fett og 0 g karbo) og det var kjempegodt å spise litt salt igjen! Det savner jeg så fryktelig.. Men lurer på om jeg kanskje skal tillate meg litt salte peanøtter og cashewnøtter fordi jeg tror rett og slett jeg spiser og drikker for lite.

__________________
Det er i motbakke det går oppover.
Smakfull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 26-02-10, 08:30   #275
anette76
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: porsgrunn
Alder: 48
Innlegg: 287
anette76 er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Jaja Fredag og veiedag
Men denne fredagen gikk det som ventet..ingen nedgang!!
Men har mistet 1 cm rundt magen og 2 cm rundt rumpa...juhuuuuuuu

Fryktelig trøtt i dag for i går ble det sent ja.. Var ute med de "gamle russebil"jentene i går . Veldig koselig. Nå har det jo blitt noen år siden vi var russ da men like hyggelig å treffes er det jo da ...

Denne helgen går nok med til bare å slappe av tror jeg. Kanskje en tur i svømmehallen med de håpefulle og en skitur på søndag :-) Lørdag er det noe arrangement på Elixia så da er det mange timer å velge i..Må få meg ett par sykkeltimer tror jeg..Er bare 6 mnd til Birken nå

Håper ting er bedre hos deg i dag Smakfull. Hvordan har de første dagene vært Tonje?
Vaksiner ja Victory , da nærmer det seg ferie!!!

God helg

__________________


anette76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noen som starter mandag 4. mai? kazza78 Ketolysekuren 264 05-05-10 22:45
Noen som starter 16. mars? Joranna Ketolysekuren 119 15-03-10 20:21
Er det noen som har lest disse lavkarbobøkene? Gracella Lavkarbobøker 4 19-02-09 19:07
Noen som vil lage meg en plan for noen dager mens jeg venter på boka? lisa83 Ketolysekuren 9 13-09-07 22:25
NOEN som har disse bøkene? Hyper Spørsmål og svar 5 13-09-06 18:37


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no