Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Er intressert i ketolysekuren, men er det nødvendig ...

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-07-09, 19:01   #1
Fidusen
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 2
Fidusen er på en erverdig vei
Question

Er intressert i ketolysekuren, men er det nødvendig ...

...med startpakker og div andre innkjøp?

Hei, jeg er ny her men ikke i gamet. Jeg er alt for tjukk og nå SKAL det gjøres noe med det.

Jeg har gått på forskjellige kurer med forskjellig utslag, men har faktisk oppnådd et vekttap på 25 kg en gang for snart 10 år siden... (Oj, det var lenge siden!) Synes jeg har mistet litt respekten for de "gamle" kurer og trenger å prøve noe nytt.

Hva spiser man egentlig i denne ketolysekuren? Er det nødvendig med alt dette fettet?

Vi ses, Fidusen

Fidusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: sundt, lite karbo Svar med sitat
Gammel 21-07-09, 23:47   #2
xtra
Medlem
 
xtra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Trondheim
Alder: 58
Innlegg: 325
xtra har en fantastisk aura rundt segxtra har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Er intressert i ketolysekuren, men er det nødvendig ...

Det er nok bare en ting du er nødt til å gjøre, og det er å sette deg inn i den kostholdsfilosofien du har tenkt å følge – i ditt tilfelle ketolyse.

Ellers trenger du ikke kjøpe noe som helst annet enn riktig mat: Boka kan lånes på biblioteket, og du får den maten du trenger på nærbutikken (med unntak av et par ting fra helsekost som ikke er helt nødvendige, men som kan forenkle matlagingen for deg). Mineralene som selges på ketolyse.no kan være greie å ta, men kan også fint erstattes med vanlige multivitaminer. Hvis du vil ha ketostix fins det også å få kjøpt på apotek.

Årsakene til at du må spise fett finner du ut av når du leser boka

Lykke til med omlegging av kostholdet!

__________________
xtra
xtra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-07-09, 11:23   #3
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Er intressert i ketolysekuren, men er det nødvendig ...

Fettet er helt avgjørende for din egen helses skyld, for vektnedgang og for at du ikke skal bli så sulten etter noen dager med mager kost at du spiser det du kommer over av karbohydratrik mat...

Her kan du printe ut en brosjyre LCHF på 3 minutter

I tillegg til Ketolyse-boka, kan jeg anbefale:
Bedre uten brød
Spis deg ned i vekt
Lars-Erik Litsfeldt sine bøker
Kokeboka til Skaldeman

Det er gode supplementer til Ketolyse-boka.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-07-09, 21:06   #4
Fidusen
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 2
Fidusen er på en erverdig vei
Smile

Sv: Er intressert i ketolysekuren, men er det nødvendig ...

Takk for svar jenter!

Gleder meg til å gå ordentlig i gang:-), men jeg forstår det er en del jeg skal lese før jeg kommer inn på den helt riktige vei!

Fidusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: sundt, lite karbo Svar med sitat
Gammel 24-07-09, 13:44   #5
Filakia
Medlem
 
Filakia sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Mjøndalen
Innlegg: 192
Filakia er på en erverdig vei

Sv: Er intressert i ketolysekuren, men er det nødvendig ...

Flere av disse bøkene er svært rimelige å kjøpe fra nettbokhandelen capris.no (jeg har bl.a. kjøpt Bedre uten brød derfra selv nylig. Tror den kostet 69 (!) kroner.

__________________
Filakia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nylig vektoperert - på jakt etter ny filosofi - kanskje OE? Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 12:29   #6
Bellabo
Medlem
 
Bellabo sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 167
Bellabo er på en erverdig vei

Sv: Er intressert i ketolysekuren, men er det nødvendig ...

Skal du begynne med ketolyse, holder det i massevis at du leser ketolyseboka til å begynne med !!

Etterhvert når du er kommet deg inn i dette, kan det være lurt å lese litt mer og flere bøker.

Det værste med en slankekur, er å ikke gå opp igjen etterpå ! så jo mer du er forberedt på livet etterpå, jo bedre tror jeg det går.

__________________




revmatiker og Lavkarbo-veteran siden 2009.. prøvd de aller fleste diettene.. Er nå i gang med siste innspurt så derfor ny ketolyserunde.
Bellabo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: under 5 :) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Helt nødvendig med mye fett på lavkarbo? Idaaee89 Lavkarbo generelt 1 17-05-09 11:46
Hva kosttilskudd er nødvendig? Liidama Kosttilskudd 2 28-08-08 11:35
Grønnsaker - nødvendig eller ikke? slaskalainen Generell ernæringsdebatt 161 15-04-07 21:25
Er det helt nødvendig å lese masse bøker hvis jeg vil begynne med lavkarbodiett? Sugarpill Spørsmål og svar 4 11-09-05 16:55


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no