Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Fedon på god morgen, Norge snart:)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-11-10, 08:02   #1
Lindaplinda
Medlem
 
Lindaplinda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Mysen
Alder: 43
Innlegg: 270
Lindaplinda er på en erverdig vei

Fedon på god morgen, Norge snart:)

Etter nyhetene kl 8 Vet ikke om det er til hjelp for oss, men tenkte jeg skulle si fra

__________________


Lindaplinda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-11-10, 10:07   #2
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Fedon på god morgen, Norge snart:)

Fikk du sett? Måtte dra på skolen, men hadde veldig lyst å få det med meg. Selv om jeg ikke har peiling på hva fyren står for og mener, så hadde det likevel vært interessant.
Så også at fru Jack-ass-son skulle forteller hvordan man skulle bygge muskler

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 08-11-10, 11:10   #3
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Fedon på god morgen, Norge snart:)

Så det jeg, ikke sånn kjempespesielt, men en koselig prat om hva hormonstyrt kosthold kan gjøre til å gi deg bedre imunforsvar( skulle ønske det hjalp meg, jeg blir like fullt forkjølet til tross for riktig mat og 5ganger normaldose d-vitamin).
De laget fristende laks da! Fikk lyst på laks til middag, men vi mangler tilbehør av alle slag i dag og jeg vet ikke om mannen rekker å handle..

Alltid koselig å se Fedon Lindberg på tv, han snakker om lavglykemisk mat som det er det normale og ikke noe superspesielt, og kanskje det kan hjelpe folk å forstå at et kosthold med færre karber ikke er noe hokus pokus og skikkelig unormalt.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
God Morgen Norge i dag! Sesti Lavkarbo generelt 4 09-06-09 12:21
Starter med Fedon i morgen supha Dr Lindbergs 8 31-12-08 11:25
Skaldeman og Fedon på RedaksjoN EN i morgen mandag! janmesi Spis deg ned i vekt med Skaldeman 23 17-11-06 13:30
Dere MÅ se på God Morgen Norge i reprise - intervju med en fantastisk mann mofe Generell diskusjon 7 21-03-06 11:28


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no