Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 27-04-12, 10:38   #14176
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen som har et bra forsslag til majonaise-/remuladeolje?
Bruker nu rapsoljen til coop. Den smaker litt for mye hoppetau.
Mils får jeg oppblomstrende eksem av.

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg.
Gammel 27-04-12, 10:47   #14177
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Magnesium er tydelig for meg... Det kjenner jeg på kramper under beina.
Vitamin d er ikke så tydelig, men jeg har hatt 1 forkjølelse i hele vinter til tross for at folk har vært sjuke helt oppi nesa på meg... Husets Herre, kollegaer, og svigers på besøk. Jeg har holdt meg frisk. Det tillegger jeg vitamin d + sink.
Jod har jeg tatt en stund og der har det vært som deg. En energioppsving ved start (samt en drøss med små nye hår - YAY!), men nå merker jeg mindre og reduserer også på dosen. (Og jod tør jeg ikke ta uten selen siden jeg har lavt stoffskifte med antistoffer. Men selen i seg selv har jeg ikke "merket" i det hele tatt - iallfall ingeting jeg har satt i sammenheng.)

Jeg tror egentlig det du beskriver er nokså typisk for det å fylle opp? Når det er fullt går resten ut? Når jeg leser det du skriver så virker du liksom sprek og frisk (imotsetning tiil hva NAV tilsynelatende tror) og da har du sannsynligvis ikke store mangler/ubalanser å forholde deg til?

Og når man har "fylt på lageret" så vil det nok ta en tid før det tømmes igjen, selv om man stopper og antakelig inntar for lite.

Disse ideene stemmer med det blodprøvene mine viser (Men ikke dermed sagt at ideene er riktige, altså!). Jeg går til en holistisk lege som følger en god del mineraler/vitaminer i serum. En del mineraler hos meg holder seg bra oppe nå, i motsetning til før, men sånn som jern går tilsynelatende tvers gjennom... Og der får jeg symptomer når det blir for lavt. De klassiske, med kalde hender og svimling for øynene når man reiser seg.

Så ja, jeg er enig med deg i obervasjonen - noe virker bra med en gang, andre ting svinger litt... Jeg har et håp om å komme dit at maten skal overta for det aller meste av tilskudd.

Ja, jeg er frisk og rask. Har friske gener og det tror jeg kan spille litt inn? Folk i familien min har dødd relativt seint og alltid vært friske og raske. Jeg har alltid hatt en veldig frisk/unormalt lav hvilepuls og ingen som helst fysiske problemer, selv om jeg har hatt BMI opp i 39. Bestemor var 94 da hun døde av "alderdom", altså ingen sykdom.. Bare en lungebetennelse, når hun allerede hadde bestemt seg for at hun var lei av livet. (spiste ei brødskive til frokost, ei potet og litt kjøtt til middag, kake til kaffen og ei brødskive til kvelds HVER ENESTE DAG i hele sitt liv. Altså ikke særlig sunt.), To oldemødre ble 108 og 104 år gamle osv. Ihvertfall sterke gener på morssiden min da. Farssiden er usikker, for han er adoptert.(Sorry avhandling. Er noe med deg som får meg til å utbrodere.)

Jeg kjenner bare innimellom at jeg får en litt sånn matt følelse, som når jeg har drukket for mye vann og tror jeg har skyldt ut mye salter og mineraler. Lurer på om det kan være overdosering av way to much, rare greier jeg tar? Har kutta ned endel da.

Nå har jeg jo kuttet ut alt av multimineraler og multivitaminer, for de utligner jo hverandre, har jeg fortstått. altså når man tar alt sammen. Så tror jeg at jeg skal kutte ut spirulina helt, for de synes jeg liksom funket veldig bra den første dagen også merker jeg jo ingenting nå som jeg ikke har tatt dem i et par dager. Også har jeg tatt dem i langt over et år liksom.. Omega-3 har jeg nettopp blitt opphengt i. Pøser på. Tror jeg blir litt gladere i hjertet av det, faktisk. Også håper jeg det skal hjelpe på konsentrasjonen etterhvert.

Nå må de snart finne på et sykdomsnavn for oss som bruker for mye kosttilskudd og som leser noe her og leser noe der og avgjør hele inntaket etter det! Den ene dagen tror jeg det jeg tar er helt alfa omega, så leser jeg noe som tilsier at det er SKIKKELIG dårlige greier, og får helt angst for at jeg har tatt det så lenge.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 27-04-12, 11:13   #14178
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

For mitt vedkommende er det bare tre kosttilskudd jeg virkelig kjenner nødvendigheten av (enn om jeg kjenner det mest når jeg ikke tar dem). D3, om jeg ikke får min relative hestedose blir jeg papirtynn i sjela, og tåler langt mindre emosjonell påvirkning, samt at jeg blir mye tretttere. Joddråper, slutter jeg å ta dem, så mister jeg masse masse hår, og neglene brekker for ingenting. Magnesium, selv om jeg bare trenger dem i perioder, perioder hvor hjertet slår for hardt, jeg får leamus og føttene kramper seg.

Jeg lurer på om jeg kan ta av stripsene på kikkhulsarrene mine nå? Jeg tok av bandasjene og lot det lufttørke da jeg dusja i går, som legen sa jeg skulle gjøre, men hun sa ikke noe om stripsene ...

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 27-04-12, 11:33   #14179
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg lurer på om jeg kan ta av stripsene på kikkhulsarrene mine nå? Jeg tok av bandasjene og lot det lufttørke da jeg dusja i går, som legen sa jeg skulle gjøre, men hun sa ikke noe om stripsene ...

Stripsen skal sittet i minst ti dager! Akkurat som sting!
Om du fortsetter å stripse en stund, blir arrene penest!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 27-04-12, 12:08   #14180
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Stripsen skal sittet i minst ti dager! Akkurat som sting!
Om du fortsetter å stripse en stund, blir arrene penest!

Takk, min kjære sykepleier! Ble veldig usikker her, for de begynner å løsne litt, men jeg har jo sånn teip liggende, så da får jeg bytte ut etter behov!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 27-04-12, 12:12   #14181
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Takk, min kjære sykepleier! Ble veldig usikker her, for de begynner å løsne litt, men jeg har jo sånn teip liggende, så da får jeg bytte ut etter behov!

Bare hyggelig!
Er jo ikke store arrene, men greit å la dem få sjansen til å gro penest mulig!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 27-04-12, 12:23   #14182
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Bare hyggelig!
Er jo ikke store arrene, men greit å la dem få sjansen til å gro penest mulig!

Ja, det er sant! Med min ... kremt ... myke mage, er det ikke fritt for at det kan bli noen rare søkk. Det har jeg et gammelt arr som jeg bare lot være som bevis for ...

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 27-04-12, 13:27   #14183
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Ja, det er sant! Med min ... kremt ... myke mage, er det ikke fritt for at det kan bli noen rare søkk. Det har jeg et gammelt arr som jeg bare lot være som bevis for ...

Da jeg var hos kirurgen for å få time til GBP, ville han se på tidligere kikkehullarr(galleblære). Han kunne ikke se arret før han nesten hadde nesa i magen min og konkluderte med at jeg i hvert fall grodde pent!
Gode gener og godt arrstell! Ikke en gang bukplastikk- arret synes noe særlig!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 27-04-12, 13:36   #14184
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kitt, mens vi har deg på tråden ang arr... hva er greia med operasjonsarr som begynner å væske etter ti måneder? (oppført seg eksemplarisk frem til nå) Blindtarmsåret mitt oppførte seg på nøyaktig samme måte, og det tok ni år å gro skikkelig.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 27-04-12, 14:10   #14185
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Kitt, mens vi har deg på tråden ang arr... hva er greia med operasjonsarr som begynner å væske etter ti måneder? (oppført seg eksemplarisk frem til nå) Blindtarmsåret mitt oppførte seg på nøyaktig samme måte, og det tok ni år å gro skikkelig.

Dårlig grokjøtt!
Vi som har litt i overkant mye fett på magen sliter en del med det der. Det er rett og slett for dårlig blodsirkulasjon til at vevet får grodd i alle lag og noen lag sprekker opp gang på gang.
MEN, få fastlegen til å ta en bakterieprøve av sårvæsken. En sjelden gang kan en gammel infeksjon ligge i dvale for så i en dårlig periode (annen sykdom, lite søvn, dårlig med mat osv) blomstre opp og skape problemer.

Uansett kan jeg anbefale denne fra OBH Nordica:

Den masserer området OG har en infrarød varmefunskjon som gir mye bedre blodsirkulasjon! Jeg takker den for at arret magen min ble sååååå fint etter bukplastikken!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 27-04-12, 14:45   #14186
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Aiolien ble bra med den oljen! Ikke noe smak annet enn hvitløk og egentlig majones. Var kraftige greier da.. Går det an å friske det opp litt?

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 27-04-12, 14:48   #14187
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Aiolien ble bra med den oljen! Ikke noe smak annet enn hvitløk og egentlig majones. Var kraftige greier da.. Går det an å friske det opp litt?

Nå vet jeg ikke hva du har i den, men jeb pleier å bruke litt dijonsennep og litt sitronsaft

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 27-04-12, 14:56   #14188
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Nå vet jeg ikke hva du har i den, men jeb pleier å bruke litt dijonsennep og litt sitronsaft


Har bare hatt olje, eggeplommer, salt, pepper og noen skvetter lime. Hadde ikke sitron. Kjøpe noe sitron, kanskje..

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 27-04-12, 14:58   #14189
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Har bare hatt olje, eggeplommer, salt, pepper og noen skvetter lime. Hadde ikke sitron. Kjøpe noe sitron, kanskje..

Dytt oppi en ts med dijonsennep (eller annen sennep, et par fedd hvitløk og eventuelt litt mer lime. Tror det burde gjøre susen.

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 27-04-12, 14:59   #14190
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Har du et vanlig sim-kort fra før, må du bestille deg et sim-kort. Får du et nytt sim-kort, innbiller jeg meg at det er slik at du kan "brekke ut" et mini-sim eller bruke hele sim-kortet etter hvilken telefon du har

Jeg har vanlig sim-kort fra før. Så det går ikke automatisk, nei? Takk for svar, da bestiller jeg fra "mine sider". Det var gratis så jeg tror at jeg har tilgang til å gjøre det (firmaet sitt abonnement). Mobilen blir nok ikke bestilt før neste uke (sjefen er på ferie), men det ser ut til at det går kjappere å få mobilen enn SIM-kortet, så da bestiller jeg SIM-kort nå. Og uansett, så kan vel det nye SIM-kortet brukes som vanlig SIM-kort før jeg knekker av den lille biten, så hvis jeg ikke får den nye mobilen enda så tror jeg at jeg kan bruke SIM-kortet i den gamle mobilen.

Gamle mobilen funker fortsatt fett etter to år faktisk. Veldig uvanlig for slike nye smartmobiler. Men det var en av de aller siste mobilene med Windows Mobile 6.5 og Microsoft legger straks ned market place for winmo 6.5! Bør kanskje ta hintet at systemet er utdatert? Jeg tenkte på å drive og dille med å konvertere den til nyere winmo eller android, men den er så gammel nå at jeg kan jo be om ny telefon fra jobben. Så da blir det en HTC One X, juhu!

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 27-04-12, 15:00   #14191
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Åh, hvilken olje skal jeg bruke da? Har sånn Vita hjertego' olje (IKKE SKYT MEG!!), det er en blanding av masse forskjellig, men har litt raps i seg da..

Har du druekjerneolje? Det er visstnok den som smaker minst.

Og smak til med hvitløk og ikke bare klæsj oppi... Jeg skulle lage en gang og tok i aaalt for mye hvitløk og endte opp med enorme mengder aioli som fortsatt hadde altfor mye hvitløk i seg og var nærmest uspiselig...

EDIT: Ser at jeg var litt sen:

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Aiolien ble bra med den oljen! Ikke noe smak annet enn hvitløk og egentlig majones. Var kraftige greier da.. Går det an å friske det opp litt?

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 27-04-12, 16:21   #14192
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg har alltid lime i aioli.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 27-04-12, 18:11   #14193
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Skal eller skal jeg ikke bestille konsertbilletter til Kim Larsen og Kjukken OG TNT??

"Ten thousand lovers in oooooone!!"

__________________
Æ står han a!

Sist redigert av Kanutten : 27-04-12 kl 19:08. Årsak: hersens tastatur
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 27-04-12, 18:31   #14194
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Skal eller skal jeg ikke bestille konsertbilletter til Kim Larsen og Kjukken OG TNT??

"Ten thousend lovers i oooooone!!"

åh det skal du!!! jeg har tatt på håret til og stått sammen tekrø på iron maiden-konsert! men jo. bestill!

mvh puddelkluten

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 27-04-12, 20:39   #14195
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Arrgh, fikk et tips av en hyggelig dame på et parfymeri om noen tabletter/kosttilskudd som skulle kunne hjelpe mot eksem/psoriasis, men jeg hadde glemt navnet innen jeg hadde gått ut døra. Tror det begynte på -i. Noen som har en idé om hva det kunne være?

Eller hvordan jeg kan fikse teflonhjernen min? :P

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 27-04-12, 20:46   #14196
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitsu, her.

Arrgh, fikk et tips av en hyggelig dame på et parfymeri om noen tabletter/kosttilskudd som skulle kunne hjelpe mot eksem/psoriasis, men jeg hadde glemt navnet innen jeg hadde gått ut døra. Tror det begynte på -i. Noen som har en idé om hva det kunne være?

Eller hvordan jeg kan fikse teflonhjernen min? :P

Teflonhjerner er det ingenting å gjøre med.

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 27-04-12, 21:04   #14197
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Teflonhjerner er det ingenting å gjøre med.

Nei, alt man prøver sklir bare av

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 27-04-12, 21:07   #14198
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Nei, alt man prøver sklir bare av

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 27-04-12, 21:26   #14199
LibraGirl
Seniormedlem
 
LibraGirl sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 688
LibraGirl er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Tenkte jeg skulle begynne med jillians 30 day shred,
så det jeg lurte er om det er noe jeg må invistere i?
(om man ser bort fra treningstøy og gode sko

__________________


LibraGirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca 50-60gkh pr dag
Gammel 28-04-12, 00:40   #14200
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.


Uansett kan jeg anbefale denne fra OBH Nordica:

Den masserer området OG har en infrarød varmefunskjon som gir mye bedre blodsirkulasjon! Jeg takker den for at arret magen min ble sååååå fint etter bukplastikken!

Den har jeg, men har ikke turt prøve med varmen, for den ble så himla varm.. bruker massasjefunksjonen (når jeg husker det) men ellers ikke.
Syns ikke du den ble for varm? Hva gjør jeg i så fall feil?

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 3 (0 medlemmer 3 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no