Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Åpent brev til Torkil Andersen

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-02-09, 12:28   #126
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Sv: Åpent brev til Torkil Andersen

Bra oppsummering, jeg legger til et viktig punkt:

7. Selv om misbruk skjer, så er det ikke lov (verken juridisk eller etisk) å bruke andres bilder og/eller tekst uten tillatelse (og det er noe som gjelder i de fleste land i verden, ikke bare i lille Norge).

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 10-02-09, 12:29   #127
Karbosara
Seniormedlem
 
Karbosara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Fjerdingby
Alder: 57
Innlegg: 7.302
Karbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastisk

Sv: Åpent brev til Torkil Andersen

Opprinnelig lagt inn av Cap., her.

Hmm, oppsummerer mitt forvirrede hode litt :

Torkil har:
1. det som på godt bergensk heter "dritte på draget"
2. fullt ansvaret for det han har gjort
3. kommersielle interesser av å delta på forumet
4. vert og er til stor hjelp for veldig mange av oss her inne
5. beklaget tabben og hatt vett til å forlate tråden i tide
6. tapt mye anseelse som må bygges opp igjen sten for sten

Håper likevel at Torkil fortsatt vil dele av sin store kunnskap om emnet her på forumet, for selv om han tjener på dette ønsker vi vel å høre hans profesjonelle meninger om kuren(e) og problemene våre?

Vi andre har:
1. lært at vi bør være mere kritisk til publisering av bilder på internett
2. lært at misbruk skjer (bevisst eller ubevisst) og at dette må vi lære av
3. stor medfølelse med de som er rammet av dette
4. fortsatt tro på ketolysekuren
5. plikt til å holde tråden på et seriøst nivå
6. evnen til å tilgi?

Jepp, hjalp litt å summere Tror det kommer til å gå bra med alle sammen jeg

Keep on trucking

Takk for oppsummering!

__________________
fra Karbosara... vei mot lettere
tider!
Den siste nedtur-Velkommen hjem til meg! Blogg


Karbosara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren, startet 1.nov, 2007 Svar med sitat
Gammel 10-02-09, 12:45   #128
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Åpent brev til Torkil Andersen

Takk for nøktern og grei oppsummering

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 10-02-09, 16:05   #129
ebbeto
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 56
Innlegg: 36
ebbeto er ny på veien

Sv: Åpent brev til Torkil Andersen

Glimrende skrevet Cap.

ebbeto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, sunn fornuft Svar med sitat
Gammel 10-02-09, 17:07   #130
Hjørdis
Seniormedlem
 
Hjørdis sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.137
Hjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastisk

Sv: Åpent brev til Torkil Andersen

Jeg ga deg en prikk for innlegget ditt, Cap. Forjent

__________________
Nå 80 kg, to igjen før vi er tilbake til førjulvekt


Jeg går aldri over streken - jeg skyver den bare foran meg
Du må gjerne besøke journalen min
Hjørdis sin journal
Hjørdis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å følge "bedre uten brød" en periode Svar med sitat
Gammel 10-02-09, 17:09   #131
Fetpåmidten
Medlem
 
Fetpåmidten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 195
Fetpåmidten er ny på veien

Sv: Åpent brev til Torkil Andersen

Opprinnelig lagt inn av Chunky101, her.

Jeg har hele tiden vært litt skeptisk til den sammenblandingen av kommersielle interesser og helseråd som Torkil har bedrevet på forumet. Lavkarbo.no er en drøm av en markedsplass for Torkils produkter. Her har han fått boltre seg, helt uten konkurranse fra tilsvarende diettleverandører. Husk at Torkil IKKE har funnet opp Ketolyse. Han har bare systematisert kjent informasjon og laget en kommersiell ramme rundt det. Ære være han for det. Det er et stort behov i markedet for lettfattelig informasjon om LCHF.

Men samtidig skal vi være forsiktige med å føle noen "takknemlighetsgjeld" til en hvilken som helst produktleverandør. Den gjelden er allerede gjort opp i cash flerfoldige ganger. Overdreven takknemlighet og beundring gjør det lett å overse og bortforklare alt fra menneskelige feil, tabber, bevisst utnyttelse og i siste instans - misbruk.

Mitt motto: skepsis, skepsis, skepsis!


Ja, vet at denne tråden er oppsummert på en flott måte - MEN jeg må bare signere på innlegget over! Er så enig så enig!

Fetpåmidten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/høyfett Svar med sitat
Gammel 10-02-09, 17:43   #132
Tone-G
Seniormedlem
 
Tone-G sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Porsgrunn
Alder: 52
Innlegg: 6.937
Tone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastisk

Sv: Åpent brev til Torkil Andersen

Nå ble jeg skuffet!

__________________
Ilavkarbo
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=41160


Uke 1, -5,8 kilo. Uke 2, 0 Kilo. Uke 3, 1,5 kilo
Tone-G er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spiser smør på flesk :) Svar med sitat
Gammel 10-02-09, 20:11   #133
Løvetann
Medlem
 
Løvetann sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Bor på landet
Innlegg: 471
Løvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt likt

Sv: Åpent brev til Torkil Andersen

Opprinnelig lagt inn av Chunky101, her.

Jeg har hele tiden vært litt skeptisk til den sammenblandingen av kommersielle interesser og helseråd som Torkil har bedrevet på forumet. Lavkarbo.no er en drøm av en markedsplass for Torkils produkter. Her har han fått boltre seg, helt uten konkurranse fra tilsvarende diettleverandører.

Jeg klarer ikke helt å se det sånn som du beskriver. Slik jeg har forstått det, er lavkarbo.no opprettet av kostholdsinteresserte, uavhengige brukere. Stemmer ikke det?

Det er grupper for 10 ulike kostholdsfilosofier her. Jeg vet ikke om f.eks. legene fra Lindbergklinikken er innom og svarer på den gruppen, men det har jo i alle fall vært referert til at Skaldeman var innom og besvarte folks spørsmål til å begynne med. Hvis Torkil er "uten konkurranse", så er det vel ikke hans skyld? Det er jo faktisk helt åpent for alle andre "tilsvarende diettleverandører" å bidra med kunnskap, råd og synspunkt.

Etter min personlige erfaring er det f.eks. mye billigere for meg å følge ketolysekuren enn å følge Fedon (som jeg gjorde for noen år siden). Opplegget til Torkil kan følges med støtte av min egen fastlege. Det var dyrt å være pasient på Lindbergklinikken!

Og Torkil gir mye gratis veiledning gjennom forumene, det har jeg ikke sett at Fedon gir. Torkil har ofte understreket at man kan låne boken på biblioteket i steden for å kjøpe den og han virker genuint opptatt av å holde prisene nede på de produktene han selger. Og på kuren er en ikke avhengig av mange produkter: kosttilskuddene anbefales men ellers behøver en jo ikke kjøpe noe?

Kiloprisen for min vektnedgang (="profitten til leverandør") har i alle fall vært mye lavere med ketolysekuren enn med Fedon.

Jeg kan ikke se at Torkil er noe mer kommersiell enn andre aktører, snarere tvert i mot. Det virker jo som hele ketolyseprosjektet bare er drevet "på si", og at primærarbeidsfeltet hans er en vanlig legepraksis.

__________________
Skriver om hverdagen min på ketolysekur her: http://fruloevetannsdiett.blogspot.com/



Løvetann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tida pause. Ellers lavkarbo/ketolyse/Skaldeman Svar med sitat
Gammel 10-02-09, 20:52   #134
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Åpent brev til Torkil Andersen

Chunky101 har beskyldt Torkil for å sammenblande kommersielle interesser og helseråd. En ganske alvorlig beskylding. Jeg har tidligere i tråden bedt om eksempler på sammenblandingen Chunky101 refererer til. Jeg har ennå ikke fått noe svar...

Det at man har både kommersielle interesser og gir helseråd betyr ikke at man blander de to tingene sammen. Det er ikke noe skummelt eller guffent eller uærlig i å ha kommersielle interesser. Det å gi helseråd når man er lege er vel heller ikke kontroversielt.

Problemet oppstår hvis man sammenblander de to elementene, og dermed gir annerledes (og i verste fall gale) helseråd for å pleie sine kommersielle interesser, enn det man ellers ville ha gitt. Da bedriver man sammenblanding.

Jeg har lest veldig mye av det Torkil har postet her på forumet, og har aldri sett noe til den påståtte sammenblandingen. Jeg regner da ikke en anbefaling om å kjøpe boken som en sammenblanding. Hvis man har valgt å følge Ketolysekuren må man jo lære seg hvordan man gjør det.



-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-02-09, 22:19   #135
Karbosara
Seniormedlem
 
Karbosara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Fjerdingby
Alder: 57
Innlegg: 7.302
Karbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastisk

Sv: Åpent brev til Torkil Andersen

Kula skrev:

Sitat:

Jeg har lest veldig mye av det Torkil har postet her på forumet, og har aldri sett noe til den påståtte sammenblandingen. Jeg regner da ikke en anbefaling om å kjøpe boken som en sammenblanding. Hvis man har valgt å følge Ketolysekuren må man jo lære seg hvordan man gjør det.

Det kan være at de reagerer på den propagandaen noen mener blir gjort på vegne av han. Det er ikke nødvendigvis noe han gjør selv, men det kan være andre av oss som til tider anbefaler nybegynnere å skaffe seg boken slik at de kan lære seg hva det innebærer å gå på denne kuren. Jeg pleier for min del å anbefale å kjøpe boke o sette seg inn i ting før man stiller masse spørsmål her inne, som egentlig er godt forklart i boken...jeg argumenterer også for innkjøp av ketolysetablettene fordi det ser ut til at dette er de vitaminene som er rimeligst i markedet, og sammenfatter hele dagsbehovet disse...dette blir i mine øyne enklere å forholde seg til, og billigere...

Noen kan kanskje være uenige i dette, og da er det kanskje lett å se dette som proaganda...

en tanke...

__________________
fra Karbosara... vei mot lettere
tider!
Den siste nedtur-Velkommen hjem til meg! Blogg


Karbosara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren, startet 1.nov, 2007 Svar med sitat
Gammel 11-02-09, 10:33   #136
Tulla 81
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Tigerstaden
Alder: 42
Innlegg: 192
Tulla 81 er på en erverdig vei

Sv: Åpent brev til Torkil Andersen

Oj, oj... For en sinna tråd!

Jeg minner om at det er fult mulig å gå på ketogen diett uten å kjøpe produkter og piller fra Ketolyse.no.
Jeg har gått i ketose, tatt mine tilskudd (kjøpt på apotek og helsekost) og gått ned masse uten kjøp av produkter fra Torkil.

Dersom man er så forbanna på fyren = har vi som forbrukere makt til å ikke handle mer!!!!

Noen tanker fra dette hue!

Tulla 81 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent kosthold Svar med sitat
Gammel 11-02-09, 14:38   #137
isabella
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 195
isabella har en fantastisk aura rundt segisabella har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Åpent brev til Torkil Andersen

Opprinnelig lagt inn av Tulla 81, her.

Oj, oj... For en sinna tråd!

Tja, det er vel slik at noen er sinna, noen er skuffet og noen er overrasket.

Tråden har vært innom ganske mye, og jeg tror det har vært endel nyttige og viktige diskusjoner om lov, etikk, moral og endel avsporinger som har vært interessante.

Diskusjoner og meningsytringer er bra, det viser bredden og mangfoldet på dette forum. Vi er forskjellige, vi lever og reagerer på forskjellig vis.
Takhøyden har vært høy -og det er bra! Det skal være rom for å ha forskjellige meninger, men ikke en nødvendighet at alle er enige alltid.

MEN, vi har alle et felles utgangspunkt med å være her og det er lavkarbo - i forskjellige varianter. Det som gjør det interessant er at en kan få utrolig mye informasjon/tips/tilbakemelding om lavkarbo kosthold, uten at en blir kritisert for hvilke type diett en velger. Og det som er viktig, at vi støtter hverandre på det feltet!

At vi kan ha litt diskusjoner der temperaturen stiger litt er flott, og gjør forumet enda mer levende.

Synes jeg, ihvertfall.


Sist redigert av mofe : 11-02-09 kl 15:32. Årsak: gjorde sånn at det ble quotet riktig
isabella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: konvertert til ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-02-09, 21:01   #138
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Åpent brev til Torkil Andersen

Opprinnelig lagt inn av Løvetann, her.

Jeg klarer ikke helt å se det sånn som du beskriver. Slik jeg har forstått det, er lavkarbo.no opprettet av kostholdsinteresserte, uavhengige brukere. Stemmer ikke det?

Det er grupper for 10 ulike kostholdsfilosofier her. Jeg vet ikke om f.eks. legene fra Lindbergklinikken er innom og svarer på den gruppen, men det har jo i alle fall vært referert til at Skaldeman var innom og besvarte folks spørsmål til å begynne med. Hvis Torkil er "uten konkurranse", så er det vel ikke hans skyld? Det er jo faktisk helt åpent for alle andre "tilsvarende diettleverandører" å bidra med kunnskap, råd og synspunkt.

Etter min personlige erfaring er det f.eks. mye billigere for meg å følge ketolysekuren enn å følge Fedon (som jeg gjorde for noen år siden). Opplegget til Torkil kan følges med støtte av min egen fastlege. Det var dyrt å være pasient på Lindbergklinikken!

Og Torkil gir mye gratis veiledning gjennom forumene, det har jeg ikke sett at Fedon gir. Torkil har ofte understreket at man kan låne boken på biblioteket i steden for å kjøpe den og han virker genuint opptatt av å holde prisene nede på de produktene han selger. Og på kuren er en ikke avhengig av mange produkter: kosttilskuddene anbefales men ellers behøver en jo ikke kjøpe noe?

Kiloprisen for min vektnedgang (="profitten til leverandør") har i alle fall vært mye lavere med ketolysekuren enn med Fedon.

Jeg kan ikke se at Torkil er noe mer kommersiell enn andre aktører, snarere tvert i mot. Det virker jo som hele ketolyseprosjektet bare er drevet "på si", og at primærarbeidsfeltet hans er en vanlig legepraksis.

Så godt det gjorde å lese dette innlegget ditt Løvetann. Jeg tror ikke Torkil blir så vannvittig rik på dette. Og dersom han tjener litt på dette er det helt greit for meg. Torkil har vært inne og gitt mange gode gratis råd her. Da er det en glede for meg å kjøpe hans vitaminer/støtte han fremfor en av de andre gigantene på helsefeltet.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-02-09, 22:09   #139
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Åpent brev til Torkil Andersen

kan det være en del misunnelse ute og går her tro
at Torkil tjener penger på ketolysekuren,,
syns det virker som han er veldig seriøs ,og det at han kommer inn her og svarer på spørsmål,, tilogmed på mail,,
han virker og være som oss andre alliminilige døde (levende)her inne ..

ok han har gjort en feil , som han har beklaget fler ganger ,

han er vel hengt ut nok nå?

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 11-02-09, 22:12   #140
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Åpent brev til Torkil Andersen

Opprinnelig lagt inn av arkine, her.

alliminilige døde

Spennende måte å være død på.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-02-09, 13:24   #141
Nitja
Medlem
 
Nitja sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 203
Nitja er på en erverdig vei

Sv: Åpent brev til Torkil Andersen

Opprinnelig lagt inn av arkine, her.


ok han har gjort en feil , som han har beklaget fler ganger ,

han er vel hengt ut nok nå?

Synes han er blitt hengt ut veldig og synes igrun enten at hele tråden kan fjernes eller at den i det minste kan legges død..

__________________
Nitja
Start 04.01.09



Nitja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-02-09, 19:34   #142
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Åpent brev til Torkil Andersen

Opprinnelig lagt inn av Strutsen, her.

Å tro at en lege bruker tiden sin på forumet for å være grei mot brukerne er naivt i mine øyne. Det er flott å få tips og råd - nyttig er det også - men at det gjøres av ren medmenneskelighet er svært feilaktig.

Er det så vanskelig å tro at han som oss andre kan ha glede av å råde noen om noe som er så viktig både for enkeltmennesker og for Helse-Norge. Husk at han også har vært overvektig og selvfølgelig kan ha noe av den samme entusiasmen som får oss andre til å "forkynne" det glade budskap her inne. Det er greit å ha i bakhodet at en aktør også har økonomiske interesser, men vi skal ikke tro at vedkommende bare drives av økonomiske interesser av den grunn.

Opprinnelig lagt inn av isabella, her.

At vi kan ha litt diskusjoner der temperaturen stiger litt er flott, og gjør forumet enda mer levende.

Synes jeg, ihvertfall.

Synes vanligvis jeg også, men når det går så på bekostning av en person som i denne tråden, så blir jeg bare trist!

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 12-02-09, 20:03   #143
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: Åpent brev til Torkil Andersen

Sier meg enig med Nalana jeg, denne diskusjonen er helt på jordet. Jeg vil minne om at det startet med urettmessig bruk av bilder, og ikke hvor mye penger han tjener eller hva hans motiver er.

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil Svar med sitat
Gammel 13-02-09, 19:13   #144
Karbosara
Seniormedlem
 
Karbosara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Fjerdingby
Alder: 57
Innlegg: 7.302
Karbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastisk

Sv: Åpent brev til Torkil Andersen

Jeg syns du har rett, Ignite og Nalana...og de det gjelder har tydeligvis lagt det bak seg...

__________________
fra Karbosara... vei mot lettere
tider!
Den siste nedtur-Velkommen hjem til meg! Blogg


Karbosara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren, startet 1.nov, 2007 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Torkil P. Andersen sitt soya (ketolyse)brød xeena82 Ketolysekuren 8 25-08-08 22:41
0,8 g k pr skive: Torkil P. Andersen sitt soya brød (ketolysebrød) xeena82 Bakst 9 25-08-08 10:29
Åpent hus - torsdag 25. januar janmesi Lavkarbo generelt 5 23-01-07 09:52
Åpent Brev Til Sylvia Brustad janmesi Lavkarbo generelt 5 28-02-06 09:37
Åpent brev til biskopen Albertine Livets lyse side 12 14-04-05 22:36


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no