Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Helgetur

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-08-07, 11:09   #1
Tusta85
Seniormedlem
 
Tusta85 sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 38
Innlegg: 2.811
Tusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastisk

Helgetur

Er det noen som har tips til hva jeg kan ta med på helgetur? Som er mulig å spise kaldt og som smaker godt. Og som ikke trenger kjølebag. Skal flytte lillesøs så all plass i bilen er til henne, bortsett fra en liten bag til jentungen og jeg.

__________________
Jornalen min
I første omgang...


Tusta85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-08-07, 13:44   #2
Tussi jenta
Seniormedlem
 
Tussi jenta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 45
Innlegg: 513
Tussi jenta er ny på veien

Sv: Helgetur

Marinerte sterke kyllinglår.
Kjøttboller sterkt krydra.

Tussi jenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 22-08-07, 14:01   #3
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Helgetur

Du blir ikke mye til hjelp om du ikke spiser.... Så lag litt plass til maten da ellers havner du opp med noe fra en bensinstasjon...Erfaringsmessig, så vet vi at flyttesjau trenger energi

Ost, for å få litt fett, feks Babybells eller skivet ost for folk i farta.....Boks med sardiner, makrell i tomat (event droppe tomatsausen), spekemat, avokado og tubeost...Ja det var kanskje noe

Tvi, tvi...med både flytting og mat

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 22-08-07, 15:01   #4
Bestemor Duck
Juniormedlem
 
Bestemor Duck sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 12
Bestemor Duck er på en erverdig vei

Sv: Helgetur

Kjøp knaske-gulrøtter og kald skinkestek, grillet kylling, karbonadekaker fra ferskvaredisken osv.
Det er masse godt i ferskvaredisken og ostedisken man kan kose seg med på biltur!

__________________




Bestemor Duck er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-08-07, 15:19   #5
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Helgetur

knaske-gulrøtter kan dere spise det på ketolyse?

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 22-08-07, 15:22   #6
Tusta85
Seniormedlem
 
Tusta85 sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 38
Innlegg: 2.811
Tusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastisk

Sv: Helgetur

Jeg trodde ikke man kunne det nei. Er jo masse karber i det.

Men dette er jo mat som bør ligge kjølig, og som sagt så skal jeg IKKE ha med kjølebag fordi plassen i bilen er forbeholdt søsteren min og flyttelasset hennes.

Jeg får snoke rundt litt her inne i oppskriftene.

__________________
Jornalen min
I første omgang...


Tusta85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-08-07, 16:08   #7
Dadda
Medlem
 
Dadda sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 370
Dadda har en fantastisk aura rundt segDadda har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Helgetur

Pizzavariant av Ziggy lapper (ost+skinke på toppen) tror jeg ikke trenger stå så kaldt. Jeg har hatt mine i en tett boks på kjøkkenbenken til neste dag og de har vært like fine. Laget lappene på kremost istedetfor CC.

__________________




Andre mål: -25cm rundt mage 30 minutters aktivitet hver dag -1,5cm nå
Dadda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, Aktivitet, Gabriel method Svar med sitat
Gammel 22-08-07, 18:35   #8
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Helgetur

hvis det skal holde heeele helgen uten å stå kjølig er det nok ikke så enkelt å finne noe. proteiner har det jo ikke så godt i varmen.
Hva med noen barer, fiberrik og tubeost?

Jeg liker forresten svett ost godt

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 22-08-07, 18:50   #9
Valeriana
Medlem
 
Valeriana sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 253
Valeriana har en fantastisk aura rundt segValeriana har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Helgetur

Jeg hadde samme problemet i sommer, var på telttur ei helg, oppholdt meg langt fra nærmeste butikk og hadde ingen muligheter til å oppbevare maten kjølig. Løsningen ble å satse på hermetikk, ikke det mest spennende men brukbart. Du kan for eksempel ta med skinke på boks, hermetisk asparges, tunfisk, majones, smøreost på tube.
Selv spiste jeg mye tunfisk med majones den helga...

Valeriana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-08-07, 18:53   #10
Tusta85
Seniormedlem
 
Tusta85 sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 38
Innlegg: 2.811
Tusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastisk

Sv: Helgetur

Tror jeg baker meg et brød jeg.

Men takk for tips.

__________________
Jornalen min
I første omgang...


Tusta85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-08-07, 21:41   #11
ebbeto
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 56
Innlegg: 36
ebbeto er ny på veien

Sv: Helgetur

Opprinnelig lagt inn av Bestemor Duck, her.

.......karbonadekaker fra ferskvaredisken osv.
Det er masse godt i ferskvaredisken og ostedisken man kan kose seg med på biltur!

Jeg er skeptisk til all ferdigmat i ferskvare disken:

Karbonadene er garantert spedd med mel, potetmel og melk, les på en pakke med ferdigkarbonader!

ebbeto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, sunn fornuft Svar med sitat
Gammel 22-08-07, 21:43   #12
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Helgetur

Fylte ziggylapper er godt. Og oste og pølsemuffins

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 22-08-07, 21:45   #13
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Helgetur

Karbonadene i ferskvaredisken kan være "godkjente" også. Så be om næringsinnholdet før du kjøper eller forkaster !

Slakter Idsøe (stavanger) sine selges i flere butikker både i Stavanger og andre byer. De er "rene" ! Det er pølsene de selger også.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 22-08-07, 22:05   #14
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Helgetur

Opprinnelig lagt inn av ebbeto, her.

Jeg er skeptisk til all ferdigmat i ferskvare disken:

Karbonadene er garantert spedd med mel, potetmel og melk, les på en pakke med ferdigkarbonader!


Tror ikke Meny har mel i sine produkter, jeg fikk se databladene for produktene deres og det jeg så var ganske "rent" hvertfall. Hvis man spør får man sikkert se i "produktpermen"

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 22-08-07, 22:06   #15
Tusta85
Seniormedlem
 
Tusta85 sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 38
Innlegg: 2.811
Tusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastisk

Sv: Helgetur

Ferskvare er uansett uaktuelt. Skal jeg spise mat, så lager jeg den selv. Dessuten så synes ikke jeg det er enkel reisemat.

__________________
Jornalen min
I første omgang...


Tusta85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no