Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

For alle som er på Eurodiett akkurat nå

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-01-07, 11:47   #1
Rulle Rusk
Gjest
 
Innlegg: n/a

For alle som er på Eurodiett akkurat nå

Hei!
Starter en tråd her som vi kan bruke som oppdatering og motivasjon for hverandre!

Skriv her for å fortelle andre om hvordan det går! Kanskje vi kan motivere i nedperioder og gi tips og råd til andre...

  Svar med sitat
Gammel 12-01-07, 18:30   #2
Lille trille
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: For alle som er på Eurodiett akkurat nå

Hei og hå

Ja dette var jo en koselig tråd, er ikke så ofte jeg er innom denne siden,for det har ikke vært så stor aktivitet blandt oss som går på eurodietten.

Det går bra med meg, vekten går nedover. Begynte etter jul i fase 2 igjen av egen vilje,men fikk klar beskjed fra ernæringsveilederen og å gå tilbake i fase 3c og gå på den noen uker og så over i fase 4. Det er jo lov til å prøve seg, eller.....

Men jeg går fremdeles ned fordi om jeg er i den fasen,og nå får jeg ialllefall spise mere normalt. Men jeg ble veldig glad i frokostblandingen og sjokolademelken(kald) i eurodietten, så det er de to jeg bruker nå pluss 2 måltid og frukt.
For meg har denne kuren vært hjepemidlet mitt til en ny helse og et nytt liv, og det er helt fantastisk hvor fort det har gått. Nå slipper jeg operasjon i kneet, siden kroppen ikke har så mye å bære på lengre.


Så for meg har dette kun vært positivt og jeg har ikke hatt problemer av noe slag ,men jeg vet jo at det er mange der ute som sliter med den samme kuren og det er ikke kjekt og tenke på, og hvis jeg på noen måte kan hjelpe,så må dere bare gi meg et vink

Klem

  Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 21:47   #3
Maggi
Nytt Medlem
 
Maggi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Alder: 38
Innlegg: 7
Maggi er på en erverdig vei
Thumbs up

Sv: For alle som er på Eurodiett akkurat nå

Helleu!

Godt å se at noen tar initiativ til å følge en opp her inne på Eurodiett-siden. Jeg begynte på fase 1 igjen like etter nyttår, men datt litt ut etter et par dager. Nå har jeg imidlertid holdt meg innenfor i en uke og er i ketose. Deilig følelse å ikke være sulten og sugen på ett eller annet søtt. Skal være i fase 1 ut januar og pluss ei uke i februar. Har kjøpt meg en knallfin Lee-dongeribukse det bare mangler 4 cm for å få på. 5 kg til og jeg smetter inn i den og det skal jeg jammen meg greie innen januar er over!

Motivasjonen kan gå litt opp og ned, men det er godt å lese om andre som holder på med det samme programmet! Jeg har selv gått ned 10 kg med eurodietten og mer skal det bli! Problemet mitt har vært at jeg ble så fornøyd med det første vekttapet at jeg slo meg litt til ro med det. Mangler fortsatt 15-20 kg, så jeg må bare stå på!

Lykke til, alle sammen! Eurodietten VIRKER!

Maggi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 22:08   #4
nita58
Medlem
 
nita58 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Alder: 55
Innlegg: 424
nita58 har en fantastisk aura rundt segnita58 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: For alle som er på Eurodiett akkurat nå

Et lite spørsmål, må man være veldig "stor" for å begynne med Eurodietten? Er den dyr?

__________________









nita58 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse......igjen :o) Svar med sitat
Gammel 16-01-07, 23:51   #5
Rulle Rusk
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: For alle som er på Eurodiett akkurat nå

Opprinnelig lagt inn av nita58, her.

Et lite spørsmål, må man være veldig "stor" for å begynne med Eurodietten? Er den dyr?

Aner ikke noe om størrelse men jeg tok opp med legen at jeg har prøvd så utrolig mange kurer uten å gå ned og at jeg har tro på Lindberg/Atkins men at jeg trenger mer hjelp for å gå ned... Da fikk jeg eurodiett med en gang...

Det koster ca 120 kroner dagen... Ikke så ille...


Sist redigert av Rulle Rusk : 17-01-07 kl 08:38.
  Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 00:00   #6
Rulle Rusk
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: For alle som er på Eurodiett akkurat nå

Jeg er i fase 1 akkurat nå. Var egentlig igang rett etter nyttår og i uka gikk det bra men helga var ikke lett... Nå er jeg skikkelig inni det igjen og håper å holde det også gjennom helga.

Jeg gikk ned 11 kg i høst og har som "Maggi" vært så fornøyd med det at det stoppa litt opp. Jeg gikk ned 2 klesstr og 2 buksestr og det var så sinnsykt deilig!

Men nå er motivasjonen tilbake og jeg har også vært på trening noen ganger etter jul... Har også begynt på Shape-massage noe som var vanvittig j*&%# vondt... men de sier det hjelper så jeg gleder meg til det...

Jeg gikk dessverre opp 3 kg i jula... men 2 av kg er borte nå. Det rare er at jeg la på meg 11 cm rundt livet på bare 3 kg... Håper de blir fort borte!

Skal til legen 29. så da MÅ jeg være nede til minst det jeg var sist jeg var hos henne.. håpe håpe

  Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 08:37   #7
Rulle Rusk
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: For alle som er på Eurodiett akkurat nå

Noen som har msn? Og vil treffe flere eurodiettere?
Send en pm til meg så kan vi snakkes...

  Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 17:31   #8
kaspara
Juniormedlem
 
kaspara sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 52
Innlegg: 30
kaspara er på en erverdig vei

Sv: For alle som er på Eurodiett akkurat nå

Opprinnelig lagt inn av nita58, her.

Et lite spørsmål, må man være veldig "stor" for å begynne med Eurodietten? Er den dyr?

Hei!
da jeg startet på kuren,sa legen at man må ha BMI på 30 eller over for å få gå på dietten.

kaspara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lindberg Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 13:28   #9
terra
Medlem
 
terra sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 287
terra har en fantastisk aura rundt segterra har en fantastisk aura rundt seg

Sv: For alle som er på Eurodiett akkurat nå

[Hei alle sammen.
No vart det veldig stille her igjen.
No treng eg skikkleg spark i baken og masse motivasjon her.
Skulle ha begynnt på fase 1 no 3 gonga men sprøkke etter 1 dag, 2 dag eller nokon tima. Men akkurat no begynne ei for alle siste gong. Jippi.
Korleis går det med døkke andre??

KOm med alle solskinnshistoriene no og inspirer meg

__________________
terra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 11:10   #10
Mari-Ann
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2005
Alder: 61
Innlegg: 1
Mari-Ann er på en erverdig vei

Sv: For alle som er på Eurodiett akkurat nå

Hei

Jeg begynte på Eurodietten for 14 dager siden og har gått ned 6 kilo Meningen var at jeg skulle ta fase 1 i 20 dager og så gå over til fase2. Etter 1. uka på fase1, bestemte jeg meg for at jeg trengte et måltid å glede meg til. Dermed spiser jeg omelett av 2 egg og salat en gang om dagen (eller et kyllingbryst, fisk + salat). Dette går mye lettere og man kan spise sammen med andre.J

Jeg har gått på Ketolysedietten for 2 år siden og hadde god effekt av den, men har dessverre gått opp alt igjen Denne gangen starter jeg med Eurodietten for å gå litt raskt ned i begynnelsen (skal ned 30 kilo ) Veldig motiverende å lese her i forumet om hvordan det går med andre.

Mari-Ann

Mari-Ann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Din filosfi/hvilken du følger Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 09:05   #11
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: For alle som er på Eurodiett akkurat nå

Opprinnelig lagt inn av Mari-Ann, her.

Hei

Jeg begynte på Eurodietten for 14 dager siden og har gått ned 6 kilo Meningen var at jeg skulle ta fase 1 i 20 dager og så gå over til fase2. Etter 1. uka på fase1, bestemte jeg meg for at jeg trengte et måltid å glede meg til. Dermed spiser jeg omelett av 2 egg og salat en gang om dagen (eller et kyllingbryst, fisk + salat). Dette går mye lettere og man kan spise sammen med andre.J

Jeg har gått på Ketolysedietten for 2 år siden og hadde god effekt av den, men har dessverre gått opp alt igjen Denne gangen starter jeg med Eurodietten for å gå litt raskt ned i begynnelsen (skal ned 30 kilo ) Veldig motiverende å lese her i forumet om hvordan det går med andre.

Mari-Ann

Gratulerer med vektnedgangen og lykke til videre

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 10:21   #12
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: For alle som er på Eurodiett akkurat nå

Opprinnelig lagt inn av terra, her.

[Hei alle sammen.
No vart det veldig stille her igjen.
No treng eg skikkleg spark i baken og masse motivasjon her.
Skulle ha begynnt på fase 1 no 3 gonga men sprøkke etter 1 dag, 2 dag eller nokon tima. Men akkurat no begynne ei for alle siste gong. Jippi.
Korleis går det med døkke andre??

KOm med alle solskinnshistoriene no og inspirer meg

Hvordan går det med deg, Terra? Går det bedre denne gangen?

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 10:53   #13
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: For alle som er på Eurodiett akkurat nå

Opprinnelig lagt inn av Mari-Ann, her.

Hei

Jeg begynte på Eurodietten for 14 dager siden og har gått ned 6 kilo Meningen var at jeg skulle ta fase 1 i 20 dager og så gå over til fase2. Etter 1. uka på fase1, bestemte jeg meg for at jeg trengte et måltid å glede meg til. Dermed spiser jeg omelett av 2 egg og salat en gang om dagen (eller et kyllingbryst, fisk + salat). Dette går mye lettere og man kan spise sammen med andre.J

Jeg har gått på Ketolysedietten for 2 år siden og hadde god effekt av den, men har dessverre gått opp alt igjen Denne gangen starter jeg med Eurodietten for å gå litt raskt ned i begynnelsen (skal ned 30 kilo ) Veldig motiverende å lese her i forumet om hvordan det går med andre.

Mari-Ann

Så bra at det går så fint for deg Har en venninne som også går på kuren og raser ned i vekt.
Synes det høres fornuftig ut å bytte ut til et mat-måltid om dag etter 14 dager. Så har man litt å se frem til og blir ikke helt rar

Ser du for deg å gå tilbake til lavkarbo-kosthold når du er nærmere målet ditt? Vet du hvordan kroppen vil takle det? Litt nysgjerrig på om man raser opp igjen så fort man begynner å spise litt mat igjen.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 11:22   #14
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: For alle som er på Eurodiett akkurat nå

Dere som går på eurodietten, hva koster den ca hver uke/mnd?
Må dere ofte til legesjekk? Er det evt på lindbergklinikken? Betaler dere full pris hver legesjekk?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 14:20   #15
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: For alle som er på Eurodiett akkurat nå

Det koster ca 1600 for første konsultasjon som er en time.
Oppfølgningstimene koster 790 for en halv time. Man er der en gang per måned. Produktene koster kr 120 per dag. Se mer info på www.fedon.no

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 14:07   #16
Rulle Rusk
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: For alle som er på Eurodiett akkurat nå

Hmmm... Så er vi igang igjen...

Begynte i fase 1 i beg av feb. Men etter 4 uker har vekta stått bom stille. Ble litt lei og har skeiet litt ut den siste uka...

Snakket med de på Lindberg i dag for å bestille mer mat og han mente jeg kanskje spiste for mye... Joda... Jeg har nok tatt meg none friheter denne gangen som jeg ikke turte sist... Har lagt til litt proteiner ved omtrent 2 måltider pr dag..

Men nå er det slutt! Skal være skikkelig streng nå så får vi se...

Hvordan går det med dere andre???

  Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 15:19   #17
Trolljenta
Seniormedlem
 
Trolljenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 2.146
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Sv: For alle som er på Eurodiett akkurat nå

Åh, nå trodde jeg det var Jeef-micro som hadde fått seg nytt nick (hun har den engelen som avatar), begynte å lure

Håper det løsner for deg etterhvert da

__________________
Min lavkarbo blogg
Trolljenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 21:31   #18
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: For alle som er på Eurodiett akkurat nå

Lykke til videre, Rulle Rusk En har nok lett for å skeie litt ut så fort en tillater seg litt mer enn tillatt. Kjener meg igjen der

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 14:26   #19
anita-k
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 48
Innlegg: 8
anita-k er på en erverdig vei

Sv: For alle som er på Eurodiett akkurat nå

Hva? Betalte du virkelig ca 1600 kr for første konsult. før oppstart eurodiett??? Det er jo RÅTT! og 700 ellers??? Hvor er det du går?
Jeg betalte ingenting annet enn vanlig timepris hos legen.

anita-k er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eurodiet Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 22:02   #20
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: For alle som er på Eurodiett akkurat nå

Opprinnelig lagt inn av anita-k, her.

Hva? Betalte du virkelig ca 1600 kr for første konsult. før oppstart eurodiett??? Det er jo RÅTT! og 700 ellers??? Hvor er det du går?
Jeg betalte ingenting annet enn vanlig timepris hos legen.

Dette er på Fedonklinikken, en privat klinikk, det koster gjerne en drøy tusenlapp for en privattime hos privatleger.

Dersom man tar det gjennom fastlegen sin så koster det jo mye mindre, men her i distriktet er det ingen som samarbeider med Fedonklinikken.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 26-03-07, 10:52   #21
Hedda:)
Seniormedlem
 
Hedda:) sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Innlegg: 1.731
Hedda:) er en juvelHedda:) er en juvelHedda:) er en juvel

Sv: For alle som er på Eurodiett akkurat nå

Jeg starter om et par dager (når produktene kommer).

Jeg betalte 790 for første time, og 790 for andre time og nå er jeg igang. Maten koster 120 kr. per dag.

Grunnet problemer med hormonene skal jeg nå prøve dette og jeg er veldig spent...

__________________


Min journal
Hedda:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 11:34
Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-) Caxa Åpne dagbøker 257 31-08-06 14:00
Melk Kristian Generell ernæringsdebatt 39 06-06-05 04:52
huff, er dette sant? sommerfugl Generell ernæringsdebatt 15 17-02-05 20:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no