Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Medlemsområdet > Min journal > Åpne dagbøker

Kjempefornøyd!

Åpne dagbøker Har du lyst å kunne linke til dagboken din fra hjemmesiden din? Da er her plassen! Dagbokforumet ligger ikke synlig for uregistrerte brukere, men en kan ved å følge en direkte lenke lese dem uten registrering. OBS, dagboken kan gi treff via google ;)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-01-06, 10:17   #1
Ann Kristin
Juniormedlem
 
Ann Kristin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Fredrikstad
Alder: 57
Innlegg: 27
Ann Kristin er ny på veien
Smile

Kjempefornøyd!

Hei alle sammen!

Først vil jeg ønske alle et godt nyttår!

Nå er det lenge siden jeg har skrevet noe er inne,(håper jeg skriver på rett plass...) men det kommer det til å bli en forandring på heretter.
Jeg begynte på ketolysekuren 6. juni 05. jeg holdt på frem til midten av desember som planlagt og vekta viste - 20 kilo!
Jeg er kjempefornøyd!! Og ikke så rent lite stolt av meg selv heller!
Jeg hadde planlagt å ta en pause fra kuren i desember mnd. både fordi jeg hadde gått på kuren i ca 6 mnd(begynte å bli litt lei og trengte en pause) og fordi jeg ville ha muligheten til å kose meg i Julen. Tanken på vekta lå i bakhodet til tross for all snopet og kaker og alt annet man får servert når det er Jul, og jeg tenkte med gru på Januar og ny start på ketolyse. Men vekta viste kun utrolige + 2 kilo!! Hadde regnet med litt fler kilo..Etter alt jeg hadd spist, jeg må ha vært kjempeheldig.
Så nå er jeg igang igjen men føler at jeg ikke får det riktig til, litt vanskelig å komme igang igjen. Men jeg gir ikke opp, dette skal jeg klare!
Ha en fin dag alle sammen!

__________________


Ann Kristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 09-01-06, 10:31   #2
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Kjempefornøyd!

Velkommen tilbake !!

Du har jo vært kjempeflink !! Lykke til videre !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 09-01-06, 10:40   #3
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Kjempefornøyd!

Psst.. Ann Kristin, du har 2 dagbøker fra før

Her;
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=6738

Og her;
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=6738

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 09-01-06, 12:03   #4
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk
Smile

Sv: Kjempefornøyd!

Hei
Gratulerer så mye med ditt flotte resultat. De to kilo du tok på i julen er blott glykogenlagrene i kroppen som er fyllt opp ( kjeder av sukker og vann) de vil fort forsvinne når du kommer i ketose igjen.

At det går litt tregt etter en pause er kjentt. Mange føler ikke det er så fantastisk som tidligere. Noe er psykologisk, man får ikke samme kick som ved første opplevelse av vekttap, velvære og energi. Motivasjonen kan således lide litt.
Det andre er fysiologisk. Du vil ha en kropp som vil jobbe litt imot å komme i ketose, og du vil ikke med en gang få energi og velvære, det kan ta 7-10 dager.
For å komme raskt i gang anbefaler jeg litt mer mosjon, litt mer fet mat slik at ketosen får skikkelig tak i bilringene. ( Hvis det da er noen).
Lykke til videre.
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 10-01-06, 08:43   #5
Ann Kristin
Juniormedlem
 
Ann Kristin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Fredrikstad
Alder: 57
Innlegg: 27
Ann Kristin er ny på veien

Sv: Kjempefornøyd!

Hei Mofe!

Takk for tipset....men er litt usikker på hvor jeg skal skrive her. Jeg fant bare stedet hvor jeg har skrevet før også skrev jeg der. Det var ikke meningen å lage flere dagøker....Lover å skjerpe meg..

Klem fra meg

__________________


Ann Kristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 10-01-06, 08:52   #6
Ann Kristin
Juniormedlem
 
Ann Kristin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Fredrikstad
Alder: 57
Innlegg: 27
Ann Kristin er ny på veien

Sv: Kjempefornøyd!

Hei Torkil!

Tusen takk for gode råd!
Kjente meg godt igjen i det du skrev om at kroppen jobber imot ketose etter en pause...puhh...trodde det bare var meg Vurderte å prøve en annen kur et par minutter...Men hadde egentlig ikke lyst til det heller fordi denne kuren har jo fungert så bra for meg. Men i dag føles det mye bedre og motivasjonen er på topp! Men da er det jo bare å stå å videre!

Ha en fin dag!

__________________


Ann Kristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 12-01-06, 19:21   #7
Siljevanilje
Seniormedlem
 
Siljevanilje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 38
Innlegg: 3.156
Siljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt likt

Sv: Kjempefornøyd!

Titt tei !
ville bare ønske deg lykke til.


Siljevanilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-01-06, 19:23   #8
Mint
Medlem
 
Mint sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Trondheim
Alder: 43
Innlegg: 369
Mint har en fantastisk aura rundt segMint har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Kjempefornøyd!

Gratulerer med flott resultat!

Tips: Om du går inn på kontrollpanelet ditt øverst på "hovedsiden" til forumet kan det hende du finner dagbøkene dine der. Mine forsvant en gang siden jeg ikke hadde skrevet i den på en stund men det var bare å kikke på panelet så fant jeg den igjen

Mint er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no