Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Fra ketolyse til fedon

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-05-08, 14:02   #1
Petronella
Medlem
 
Petronella sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Fredrikstad
Alder: 47
Innlegg: 150
Petronella har en fantastisk aura rundt segPetronella har en fantastisk aura rundt seg

Fra ketolyse til fedon

Jeg har nå hatt en uke på "vanlig" kosthold ( og uten pc ), veldig ufrivillig men likevel. resultatet er et par kilo opp
Jeg må desverre nå gå over på fedon eller generell lavkarbo. Jeg sier desverre fordi jeg har vært så utrolig fornøyd med ketolyse, og nå kan jeg mye om ketolyse, så jeg har ikke lyst til å endre noe, men er nødt.
Har lest litt her inne om fedon nå, og venter på bøker. Men jeg er redd jeg fyker opp i vekt hvis jeg plutselig øker karbene opp mot fedon-kosthold. Og jeg er jo vant til å pøse på med fett i alle slags former - så nå er jeg litt bekymra for at jeg dummer meg ut I og med at jeg må kutte ut ketolyse ganske umiddelbart men absolutt ikke ønsker å gå tilbake til "gammelt" kosthold, er fedon et alternativ som jeg skal kunne fortsette med.
Hvordan gjør jeg denne overgangen så smidig og riktig som mulig? Hadde satt kjempepris på råd og hjelp da jeg virkelig er i beita her nå......

__________________
Petronella

Petronella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg-ish Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 11:33   #2
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Fra ketolyse til fedon

Hei
Prøv å les boken "Etter slanekuren" det er ganerell lavkarbo på en enkel måte tiltenkt de som har slanket seg med ketolysekuren eller for den del andre slankekurer.
Lykke til
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Utviklingen i Norsk kosthold 2005 Fedonisten Generell ernæringsdebatt 6 04-02-06 08:20


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no