Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

Torsdag-veietråden (for alle som vil)

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-07-08, 14:42   #226
sirimor
Seniormedlem
 
sirimor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Askim
Alder: 58
Innlegg: 1.813
sirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurs

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Opprinnelig lagt inn av Nicpins, her.

for oss alle sammen! Stå på alle vakre jenter og gutter!



Oh YEAH! A helluva science project...
Helt enig, jeg føler det som jeg driver og forsker på kroppen min.
Den gjør rare ting som jeg ikke hadde forventet, hele tiden...
Når jeg tror jeg har vært flink så går jeg OPP, og når jeg har vært sløv m maten og jukset både her og der, så går jeg NED. Vel, det er jo ikke sånn hele tiden da, men man blir jo rimelig forbløffet de gangene det skjer.

Begynner å tro mer og mer på innvirkningen av stresshormoner, jeg asså. De har tydelig innvirkning på nedgangen min, ihvertfall. Når jeg stresser og skal være "flink" denne uka, så skjer det ingenting. Når jeg bare kuler'n og tar det med ro, og bare holder meg til sånn "omtrent" lavkarbo, og ikke tenker mer på maten, så går det nedover ja. Hmm. Snåle greier.

Klemmer på fortsatt-nyforlovet-Sirimor

Ja! Akkurat sånn er det! Jeg skjønner ikkeno jeg. Men det er vel bare å ikke la seg vippe av pinnen og gi opp. Det er ikke noe alternativ heller forresten. Jeg trives så godt med lavkarbo. Det har blitt en vane jeg ikke vil gjøre om på, så da så. DET er jo bra!

Takk for klemmen. Du er søt

Opprinnelig lagt inn av Nicpins, her.

ps. Og jaggu har det ikke forsvunnet en halvkilo til siden igår, gitt... Snåle greier...

Grattis Nic. Juuhuu!!

sirimor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-07-08, 14:50   #227
Nicpins
Seniormedlem
 
Nicpins sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 53
Innlegg: 991
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Opprinnelig lagt inn av sirimor, her.

Det er ikke noe alternativ heller forresten. Jeg trives så godt med lavkarbo. Det har blitt en vane jeg ikke vil gjøre om på, så da så. DET er jo bra!

Sånn føler jeg det også. Alle de andre positive innvirkningene som lavkarbo har på kroppen min teller faktisk mer for meg enn hva selve vektnedgangen gjør. Nei, det finnes ikke noe alternativ for meg heller. Lavkarbo for livet. Hurra!!!

__________________

Livet handler om hvordan man håndterer Plan B.
Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-07-08, 14:55   #228
sirimor
Seniormedlem
 
sirimor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Askim
Alder: 58
Innlegg: 1.813
sirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurs

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Opprinnelig lagt inn av Nicpins, her.

Sånn føler jeg det også. Alle de andre positive innvirkningene som lavkarbo har på kroppen min teller faktisk mer for meg enn hva selve vektnedgangen gjør. Nei, det finnes ikke noe alternativ for meg heller. Lavkarbo for livet. Hurra!!!

Helt enig. Sånn er det. Hurra!!!

sirimor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-07-08, 17:03   #229
Kristin_B
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 41
Innlegg: 41.479
Kristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastisk

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Opprinnelig lagt inn av sirimor, her.

Ja, buu-huuu, jeg var litt lei meg igår. Men nå ble det veldig bra.tilbake.

Så godt da Var bare en som skulle til?

Kristin_B er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-07-08, 16:05   #230
Lilla skjerf
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Kristiansund
Alder: 48
Innlegg: 12
Lilla skjerf er ny på veien

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Jeg slenger meg med og feirer gleden med alle her
Vektnåla viser 85 kg nå. Det er 10 kilo siden jeg startet i april!
HURRA TIL MEG SELV
HURRA FOR ALLE DERE INSPIRERENDE SJELER DER UTE

Jeg skal nedover til 70 kilo og mulig under,
så nå er det bare å kjempe videre

__________________

Lilla skjerf er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 13-07-08, 20:33   #231
Kristin_B
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 41
Innlegg: 41.479
Kristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastisk

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Lilla skjerf!!!

Kristin_B er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-07-08, 12:29   #232
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

heia alle flinke jentene. Jeg er BÆK
kommer bare til å føre vekttap for hver uke... for jeg må stå i skammekroken frem til jeg er nede på 90 igjen... om ca 10 uker

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 15-07-08, 20:25   #233
Kristin_B
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 41
Innlegg: 41.479
Kristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastisk

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Lill!!!
Jeg er også bækkkkk etter en svært høykarbo-helg!! Nå melder sukker-abstinensene seg, men deeee bryr jeg meg ikke om!! *streng*
10 uker du... 2 tenker jeg

Kristin_B er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-07-08, 06:53   #234
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Torsdag igjen!
Vekt 1.Februar: 109,9
06.06: 97,1
12.06: 97,6 +0,5
19.06: 95,4 -2,2
26.06: -
03.07: 94.6 -0,8
10.07: 94.1 -0,5
17.07: 93.2 -0,9

Totalt: -16,7


Strålende fornøyd

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 17-07-08, 07:47   #235
Petronella
Medlem
 
Petronella sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Fredrikstad
Alder: 47
Innlegg: 150
Petronella har en fantastisk aura rundt segPetronella har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Good morning sunshines
Jeg har jo lissom ikke veid meg skikkelig på ukesvis, og etter overgang fra ketolyse til Lindberg ( med noen sprekker kandusi ) var jeg sikker på jeg hadde gått opp igjen ganske mange kg. Ikke har jeg vært noe flink til å trimme heller
Men må si meg fornøyd likevel jeg. Virker som vekta har stabilisert seg fint. 1,5 kg opp på ganske så mange litt sløve uker - ikke til å grine av, og bedre enn forventa. Jeg er fremdeles under 80 tallet
Og denne uka har jeg vært veldig flink, så føler at jeg er på track igjen nå
Ha en strålende dag folkens

__________________
Petronella

Petronella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg-ish Svar med sitat
Gammel 17-07-08, 08:34   #236
sirimor
Seniormedlem
 
sirimor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Askim
Alder: 58
Innlegg: 1.813
sirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurs

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Det går da nedover heldigvis....ned 600 gram denne gangen og jeg er glad
.
Delmål er 64,0 kg. Endelig mål er 62,0 kg.
17.04. 66,90 kg.
24.04. 66,30 kg. (-0,60)
01.05. 66,80 kg. (-0,10)
08.05. ------ ingen veiing, var på ferie
15.05. 65,90 kg. (-1,00)
22.05. 65,70 kg. (-1,20)
29.05. 66,00 kg. (-0,90)
05.06. 65,60 kg. (-1,30)
12.06. 65,20 kg. (-1,70)
19.06. 64,60 kg. (-2,30)
26.06. 64,20 kg. (-2,70)
03.07. 64,50 kg. (-2,40)
10.07. 64,80 kg. (-2,10)
17.07. 64,20 kg. (-2,70)

sirimor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-07-08, 09:54   #237
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

All grunn til å være Fornøyde med dere selv
Særlig du Petronella!.. 1,5 er gi for IKKE NO å regne

jeg er 600 gr nærmere der jeg var det er en laaaang vei å gå

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 17-07-08, 11:17   #238
ecli
Medlem
 
ecli sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 101
ecli er på en erverdig vei

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Hmm... Ingen vektnedgang siste uke.
Men jeg har en forklaring selv da. Hatt en skikkelig stressende uke på jobben, og mange prosjekter på hjemmebane, så har blitt litt lite trening kanskje. Og litt mye pepsi max?! hehehe. Og så blir det jo helga, som jeg VET jeg vil gå ut av ketose Men det får gå.
Starte på ny frisk på mandag!!!

__________________


ecli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tidligere ketolyse, nå egenkomponert Svar med sitat
Gammel 17-07-08, 18:19   #239
majama
Seniormedlem
 
majama sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.579
majama har veldig mye å være stolt avmajama har veldig mye å være stolt avmajama har veldig mye å være stolt avmajama har veldig mye å være stolt avmajama har veldig mye å være stolt avmajama har veldig mye å være stolt avmajama har veldig mye å være stolt avmajama har veldig mye å være stolt av

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Endelig ned, etter 3 ukers stillstand. Ned 600 gram fra forrige torsdag
Det var jammen deilig, hadde stillstanden fortsatt hadde jeg nok begynt å slite med motivasjonen JUHU, er så glad

__________________


Startdato 170408 Min journal


majama er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 17-07-08, 19:52   #240
Maskotten
Medlem
 
Maskotten sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Sandnes
Innlegg: 117
Maskotten er ny på veien

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Da kommer jeg over til torsdagsveietråden heller.. var med på mandagsen, men var litt dumt med mandag føler jeg, da man alltid har hatt litt ekstra i helja :P

Jeg har stått stille i ei uke nå, med mine 97,4 kg.. På mandag hadde jeg gått opp til 98, men er nå nede i 97,4 igjen. Jeg har som mål å se 96 til neste torsdag!

Trene trene trene, drikke masse vann og mindre søtningsstoffer er nok veien å gå

Ha en flott torsdags godtfolk!

__________________
Delmål:

Hovedmål:

Maskotten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert ketose Svar med sitat
Gammel 21-07-08, 13:00   #241
karboklovn
Juniormedlem
 
karboklovn sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Oslo
Alder: 41
Innlegg: 28
karboklovn er på en erverdig vei

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Glemte jo helt vekk å legge inn oppdatering på torsdag, men husket å veie meg, så her kommer en litt forsinket oppdatering. Som vanlig hadde jeg ikke de store forventningene og hadde den svakeste nedgangen siden jeg begynte på "kuren." Kun én kilo på de to siste ukene, matchvekt er nå 82,3 kg. Frykter at det kanskje begynner å butte i mot litt nå, og det hjelper ikke så mye at jeg begynte ferien min på fredag heller akkurat!

Denne helgen har for første gang på flere måneder proppet i meg chips, boller, baguetter, pannekaker med sirup, melkesjokolade og alskens andre deilige ufyseligheter! Jeg får satse på at det blir et par løpeturer ila. uka og målet mitt er "bare" å prøve å holde vekta gjennom ferien (2 uker).

karboklovn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg-ish Svar med sitat
Gammel 24-07-08, 06:59   #242
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Vekt 1.Februar: 109,9
06.06: 97,1
12.06: 97,6 +0,5
19.06: 95,4 -2,2
26.06: -
03.07: 94.6 -0,8
10.07: 94.1 -0,5
17.07: 93.2 -0,9
24.07: 92.7 - 0.5
Totalt: -17,2


Så ca fornøyd denne gangen, har vært kjempeflink med trening, så jeg trodde det virkelig skulle bli mer en ett halvt kilo.... Neste uke har jeg ferie, og den skal IKKE bli stillesittende!

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 24-07-08, 09:26   #243
fjanni
Seniormedlem
 
fjanni sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 529
fjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snill

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

I dag blir jeg med dere på veingen da jeg reiser til amsterdam om noen få timer og ikke har noe vekt (og ikke lyst) til å veie meg i morgen! *fnis* Jeg lå ann til å gjøre det bra denne uke, men det ble ikke mer enn 500 gram. Kroppen tok masse i ett jafs i begynnelsen av uka og ble der. 500 gram er ok det!

fjanni er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/fettfestivalen! Svar med sitat
Gammel 24-07-08, 12:04   #244
ecli
Medlem
 
ecli sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 101
ecli er på en erverdig vei

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Rette veien nå! Hadde jo ketosprekk nå i helga (kjørte bare generell lavkarbo...minus søndagen, for da var det dåp med masse gode kaker yumi). Men det var visst ikke så dumt! Har hatt et kjempesprang fra forrige torsdag og til idag! :-)
Utrolige 3,8 kg !!!!!!

__________________



Sist redigert av ecli : 28-07-08 kl 10:55.
ecli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tidligere ketolyse, nå egenkomponert Svar med sitat
Gammel 24-07-08, 17:03   #245
majama
Seniormedlem
 
majama sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.579
majama har veldig mye å være stolt avmajama har veldig mye å være stolt avmajama har veldig mye å være stolt avmajama har veldig mye å være stolt avmajama har veldig mye å være stolt avmajama har veldig mye å være stolt avmajama har veldig mye å være stolt avmajama har veldig mye å være stolt av

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Gratulerer med nedgang Areola, Fjanni og ecli

Jeg har også gått ned, minus 0,4 kilo denne uka
Nå er jeg enda nærmere meg målet mitt

__________________


Startdato 170408 Min journal


majama er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 25-07-08, 19:23   #246
Maskotten
Medlem
 
Maskotten sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Sandnes
Innlegg: 117
Maskotten er ny på veien

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Hmm.. jeg er visst en dag for sein, men sniker meg til å skrive resultater fra forrige uke..

Forrige torsdag veide jeg 97,4, denne uka 96,8.. Det er ned 0,6kg. Jeg var nede i 96,5, men så føk jeg opp igjen til 97, så til neste torsdag blir måler å komme ned til 96.2-96,0.. Håper jeg klarer det!!

__________________
Delmål:

Hovedmål:

Maskotten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert ketose Svar med sitat
Gammel 25-07-08, 19:26   #247
Mrs. Big
Medlem
 
Mrs. Big sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: rett rundt hjørnet
Alder: 55
Innlegg: 94
Mrs. Big er på en erverdig vei

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Jeg er også en dag for sen(så ikke tråden før nå. Men siden torsdag er min veiedag også, så setter jeg resultatene her:

03.07: 94,9kg
17.07: 88,7
24.07: 87,9
Totalt 7 kg!!!

Mrs. Big er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett, fase 2 Svar med sitat
Gammel 29-07-08, 18:27   #248
Maskotten
Medlem
 
Maskotten sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Sandnes
Innlegg: 117
Maskotten er ny på veien

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Grattis mrs big det er jo et fantastisk resultat!!

__________________
Delmål:

Hovedmål:

Maskotten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert ketose Svar med sitat
Gammel 31-07-08, 08:22   #249
Mrs. Big
Medlem
 
Mrs. Big sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: rett rundt hjørnet
Alder: 55
Innlegg: 94
Mrs. Big er på en erverdig vei

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Tusen takk Maskotten!!!
Da var det torsdag og veiing igjen!

03.07: 94,9kg
17.07: 88,7
24.07: 87,9
31.07: 86,4
Totalt 8,5 kg!!!

Mrs. Big er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett, fase 2 Svar med sitat
Gammel 31-07-08, 10:47   #250
Nicpins
Seniormedlem
 
Nicpins sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 53
Innlegg: 991
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Jippiii!!! Halvkilo ned. Hm. Kanskje jeg får oppleve å se 50-tallet på vekta også. 50-tallet på vekta har jeg ikke sett siden 80-tallet på kalenderen... Heh.

15.02.2007: 95 kilo
30.07.2008: 60 kilo

Ååå, det går likar no. XL1 og Rett i Koppen, vi like itj å bli narra.

__________________

Livet handler om hvordan man håndterer Plan B.
Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Åpent hus - torsdag 25. januar janmesi Lavkarbo generelt 5 23-01-07 09:52


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no