Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-02-10, 12:49   #201
Elizabethcita
Seniormedlem
 
Elizabethcita sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Nordmøre
Alder: 44
Innlegg: 501
Elizabethcita har en fantastisk aura rundt segElizabethcita har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

1. februar: 99,9 kg
5. februar: 98,2 kg_Ned 1,7 kg
12. februar: 97,7 kg_Ned 0,5 kg
19. februar: 96,8 kg_Ned 0,9 kg

Totalt i februar: Ned 3,1 kg

__________________


Elizabethcita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: I samarbeid med lege Svar med sitat
Gammel 19-02-10, 13:28   #202
Lullen
Medlem
 
Lullen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Akershus
Alder: 49
Innlegg: 299
Lullen er ny på veien

Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

Opprinnelig lagt inn av Elizabethcita, her.

Totalt i februar: Ned 3,1 kg

Godt jobba og god helg

__________________
Lullen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo / Paleoish Svar med sitat
Gammel 19-02-10, 13:39   #203
Elizabethcita
Seniormedlem
 
Elizabethcita sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Nordmøre
Alder: 44
Innlegg: 501
Elizabethcita har en fantastisk aura rundt segElizabethcita har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

Opprinnelig lagt inn av Lullen, her.

Godt jobba og god helg

Tusen takk! God helg til deg også!

__________________


Elizabethcita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: I samarbeid med lege Svar med sitat
Gammel 19-02-10, 18:12   #204
pleiadene
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 428
pleiadene har en fantastisk aura rundt segpleiadene har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

Gratulerer til alle dere med fin nedgang!!! Er det noen av "proffene" her inne som kan svare meg på en sak? Jeg har jo som nevnt 100 ganger, ganske treige kilo. Når jeg ser at mange går ned MYE til å begynne med, så mister jeg litt motet, for det har gått LANGSOMT med meg hele tiden. Er det noen som har opplevd det samme, og som PLUTSELIG opplever at det løsner? Er det håp for meg?

pleiadene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-02-10, 22:18   #205
Tønneklara
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 27
Tønneklara er på en erverdig vei

Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

Så flink du har vært!

Tønneklara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav-karbo-kost Svar med sitat
Gammel 19-02-10, 23:12   #206
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

Opprinnelig lagt inn av pleiadene, her.

Gratulerer til alle dere med fin nedgang!!! Er det noen av "proffene" her inne som kan svare meg på en sak? Jeg har jo som nevnt 100 ganger, ganske treige kilo. Når jeg ser at mange går ned MYE til å begynne med, så mister jeg litt motet, for det har gått LANGSOMT med meg hele tiden. Er det noen som har opplevd det samme, og som PLUTSELIG opplever at det løsner? Er det håp for meg?

Klart det er håp for deg! Det er vel engang slik at det er flest solskinnshistorier (les:mange kilo ned på kort tid) man leser om her inne og de er vel ikke helt representative for alle. Gjennomsnittlig vektnedgang pr uke er mellom 400 - 600 gr. Noen mer og noen mindre.....

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-02-10, 09:21   #207
pleiadene
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 428
pleiadene har en fantastisk aura rundt segpleiadene har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

... men Jabba, i dag var jeg så skuffet, opp 100 gram. Så da tok jeg meg en brødskive og tenkte at nå gir jeg opp. Men jeg må få gutsen til å stå på videre! Jeg VIL jo ned. Men det var nummeret før jeg tok til tårene i morges.

pleiadene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-02-10, 09:47   #208
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

Opprinnelig lagt inn av pleiadene, her.

... men Jabba, i dag var jeg så skuffet, opp 100 gram. Så da tok jeg meg en brødskive og tenkte at nå gir jeg opp. Men jeg må få gutsen til å stå på videre! Jeg VIL jo ned. Men det var nummeret før jeg tok til tårene i morges.

Er det noen som har sett på dagsmenyen din så du kan få hjelp til å luke ut eventuelle partystoppere da?

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 20-02-10, 09:58   #209
pleiadene
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 428
pleiadene har en fantastisk aura rundt segpleiadene har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

Jeg spiser: 2 ostekjeks med smør og ost. Litt paprika.
2 kokte egg.
Lunch: salat med kokte egg, eller reker og avokado eller bare avokado m/reker og rømme - noen ganger bare et par ostekjeks med sardiner i olje, eller laks.
Middag: kjøtt eller fisk med lovlige grønnsaker. Steker alt i godt smør, litt fløte for å få saus der det passer. En ekstra smørklatt på grønnsakene.
kvelds: et par ostekjeks. Noen ganger bare bringebær med fløte på.
Det er stort sett det det går på. Tar meg i å drikke litt lite vann noen ganger, men er stort sett flink.

pleiadene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-02-10, 13:35   #210
pleiadene
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 428
pleiadene har en fantastisk aura rundt segpleiadene har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

Ost. Jeg tror det er den helv... s osten er synderen til all elendigheten. Jeg tok en urinprøve en gang i verden som ble sendt et "alternativt" sted, så jeg vet ikke om jeg er helt trygg på den. Den viste at jeg hadde lactose+gluten intoleranse. Så trodde jeg at jeg kunne leve med lactosen men ikke gluten. Nå har jeg jo heller ikke spist brød. MEN MASSE OST! Og jeg er glad i ost ... så nå gjelder det å finne noe jeg kan spise i stedet. Trur eg ... I dag har jeg tenkt å gi blaffen, for første gang siden jeg begynte, er jeg skikkelig deprimert. Så jeg føler trang til å straffe meg selv. Jeg skal spise et eple - det har jeg drømt om lenge. Og så har jeg jo allerede fortært en brødskive med OST. Og masse smør ... men det skal jeg jo.

pleiadene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-02-10, 14:37   #211
Pandora
Seniormedlem
 
Pandora sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Akershus
Alder: 57
Innlegg: 514
Pandora er på en erverdig vei

Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

Lørdagsveiing: Ned 2,3 siden 2, februar - 6 totalt (fra 4. jan)

__________________
Jillian Michaels
Pandora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av hvert - normalvektig Svar med sitat
Gammel 20-02-10, 15:14   #212
Tulla 81
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Tigerstaden
Alder: 42
Innlegg: 192
Tulla 81 er på en erverdig vei

Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Klart det er håp for deg! Det er vel engang slik at det er flest solskinnshistorier (les:mange kilo ned på kort tid) man leser om her inne og de er vel ikke helt representative for alle. Gjennomsnittlig vektnedgang pr uke er mellom 400 - 600 gr. Noen mer og noen mindre.....


400-600 gram i uken er jo mye... Jeg går ned mellom 100 og 200 i uken! Har kommet ned på BMI 25 og ned til 23 og de siste 5 kiloene sitter som støpt på kroppen og ALLE 5 rundt magen...
Så, synes 400-600 gram er masse. Det er nok bedre for kroppen også! Får tid til å tenke seg litt om og føle på nedgangen!

Jeg håper på -5 kilo innen 12. mai. Det er mitt mål som er realistisk og oppnåelig.

Tulla 81 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent kosthold Svar med sitat
Gammel 20-02-10, 22:42   #213
tangoto
Seniormedlem
 
tangoto sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Alder: 49
Innlegg: 558
tangoto har en fantastisk aura rundt segtangoto har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

quote=pleiadene;834985]Jeg spiser: 2 ostekjeks med smør og ost. Litt paprika.
2 kokte egg.
Lunch: salat med kokte egg, eller reker og avokado eller bare avokado m/reker og rømme - noen ganger bare et par ostekjeks med sardiner i olje, eller laks.
Middag: kjøtt eller fisk med lovlige grønnsaker. Steker alt i godt smør, litt fløte for å få saus der det passer. En ekstra smørklatt på grønnsakene.
kvelds: et par ostekjeks. Noen ganger bare bringebær med fløte på.
Det er stort sett det det går på. Tar meg i å drikke litt lite vann noen ganger, men er stort sett flink.[/quote]

Hei : )

Jeg er jo ny her, og går ikke akkurat ned i racerfart, men det ser ut som du kanskje spiser litt lite? Kanskje variere flere av måltidene morgen og kveld, eks. mer avocado og egg istedenfor ost? Hva med bacon? Spennende salater med mye godt i?

Jeg har skikkelig besøk med det det innebærer, hrmpf!, men har valgt veiestopp frem til veiedagen mandag.

Ser det går på opp ned opp ned 100-300 gram hos flere av dere. Husk at det bare er vann og annet, ikke "fettoppgang" ; )

Ikke gi opp!! Husk,vi er bare i februar!! Leenge til sommeren ; )

__________________
Start: 4. januar 2010 Delmål: 5 kg til 17. mai Apriltrening: yoga 0/5, spinning 275/200, rockering 365/200, sykkel 205/300. Velkommen til min journal.

tangoto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-02-10, 09:27   #214
Lullen
Medlem
 
Lullen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Akershus
Alder: 49
Innlegg: 299
Lullen er ny på veien

Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

Veiing idag:

Mandag 01.feb: 82,0 kg
Mandag 07.feb: 80,5 kg
Mandag 15.feb: 79,1 kg
Mandag 22.feb: 78,7 kg

Minus 3,3 kg siden 1.februar...
Tja, sånn passe fornøyd, men merker at buksene sitter bedre og det er jo en god ting

__________________
Lullen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo / Paleoish Svar med sitat
Gammel 22-02-10, 10:04   #215
Viclin
Seniormedlem
 
Viclin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.407
Viclin er en juvelViclin er en juvelViclin er en juvel

Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

-2,3 kilo siden forrige mandag.
Totalt 2 kilo ned denne måneden. Tror neppe jeg klarer 5 kilo, sidne jeg ikke klarte å ta meg skikkelig i nakken før forrige mandag, men vi får se.

Viclin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-02-10, 10:27   #216
Bubbla
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 45
Bubbla er på en erverdig vei

Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

Total nedgang i feb er -1,2 kg.

Start: 72 kg
Sist uke: 71 kg
I dag 70,8 kg

Så ned 0,2 kg denne uka.
Blir nok og se langt etter 5 kg i februar ja, men men det går nå ned hvertfall :-)
Også ble det enda -2 cm over magen så da er det totalt - 12 cm over magen på 2 uker så er fornøyd med det :-)

__________________
-.-Bubbla-.-

Bubbla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-02-10, 11:01   #217
Littforbreianita
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 23
Littforbreianita er på en erverdig vei

Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

Vekt i dag: 62,2 kilo --> Totalt -5 kilo siden 4 januar. Skal være fornøyd med det! Nå har jeg bare 2 kilo igjen til jeg kan få dekt brystreduksjon, joho!

Litt spent på hvordan det skal gå når jeg drar på hyttetur i morgen, for da blir det jo gjerne litt ekstra kos... Men skal kjøpe med lovlig kos som cavalier sjokolade, pepsi max og bacongull (og litt rødvin) - Namnam! Får prøve å gå lange skiturer hver dag - så går det kanskje opp i opp, eller hvem vet... kanskje jeg til og med klarer å gå ned litt?

Uansett, lykke til dere andre, og ha ei super uke

Littforbreianita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-02-10, 11:11   #218
fiffil
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Kristiansand
Alder: 56
Innlegg: 9
fiffil er på en erverdig vei

Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

Har hatt mensen siste uke, og siden jeg blåser opp som en ballong var jeg bekymret (for å si det mildt). Litt overrasket over at jeg ikke har gått opp.

1. februar: 98,7 kg
8. februar: 96 kg_
15. februar: 94,9
22. februar: 94,8

Totalt ned 3,9 kg

__________________


fiffil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-02-10, 19:39   #219
Tønneklara
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 27
Tønneklara er på en erverdig vei

Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

Mandag 22. Februar: -2,4 kg!!!!!!!!!

Hvem skulle tro det gikk ann! Jeg som gikk opp 0,6 kg etter forrige helg! Denne uka har jeg bare rast ned! Så da er jo delmnålet mitt nådd om ikke annet...

Totalt minus 2,6 kg!

Ps. Ja, fortsetter det slik, kan jeg håpe på å gå ned 2, 4 kg til denne uka og da har jeg faktisk klart 5 kg i Februar! Fordi 2,6 + (2,4) = 5
Håpe håpe... Men bryllupet er på lørdag, og da skal jeg spise kake

Lullen: Du har virkelig stått på! Grattis!

Tønneklara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav-karbo-kost Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 08:55   #220
mumfie
Medlem
 
mumfie sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Hedmark
Alder: 36
Innlegg: 62
mumfie er på en erverdig vei

Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

Da har nok ei uke gått! Har stått tilnærmet rolig i to uker, så hadde ingen forventninger til denne uka her heller. Når jeg gikk på vekta, viste den NED 1,2kg!!! Trodde ikke det var sant, og prøvde flere ganger! Det var faktisk tilfelle!
Men ser at 5 kg i februar blir hardt, da må jeg gå ned 2 kg til uka som kommer!


Lykke til videre alle sammen

__________________


mumfie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 17:58   #221
lifejack
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 968
lifejack er en juvellifejack er en juvellifejack er en juvel

Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

Mandag viste vekten 66kg, så da har jeg gått ned og opp og ned igjen denne måneden, og er nå på -800gram. Ikke overveldende, men er ihvertfall ikke +800gram! Også tenkte jeg å slenge meg på mars-tråden, og håpe på bedre resultater der

lifejack er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dag Viljen Poleszynski er en bra mann:) Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 21:40   #222
pleiadene
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 428
pleiadene har en fantastisk aura rundt segpleiadene har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

Opprinnelig lagt inn av tangoto, her.

quote=pleiadene;834985]Jeg spiser: 2 ostekjeks med smør og ost. Litt paprika.
2 kokte egg.
Lunch: salat med kokte egg, eller reker og avokado eller bare avokado m/reker og rømme - noen ganger bare et par ostekjeks med sardiner i olje, eller laks.
Middag: kjøtt eller fisk med lovlige grønnsaker. Steker alt i godt smør, litt fløte for å få saus der det passer. En ekstra smørklatt på grønnsakene.
kvelds: et par ostekjeks. Noen ganger bare bringebær med fløte på.
Det er stort sett det det går på. Tar meg i å drikke litt lite vann noen ganger, men er stort sett flink.

Hei : )

Jeg er jo ny her, og går ikke akkurat ned i racerfart, men det ser ut som du kanskje spiser litt lite? Kanskje variere flere av måltidene morgen og kveld, eks. mer avocado og egg istedenfor ost? Hva med bacon? Spennende salater med mye godt i?

Jeg har skikkelig besøk med det det innebærer, hrmpf!, men har valgt veiestopp frem til veiedagen mandag.

Ser det går på opp ned opp ned 100-300 gram hos flere av dere. Husk at det bare er vann og annet, ikke "fettoppgang" ; )

Ikke gi opp!! Husk,vi er bare i februar!! Leenge til sommeren ; )[/quote]
Hei! Jo, jeg ser at jeg spiser for lite. Men etter å ha surfet på meieri/melkefri, skjønner jeg at det er kua som har skylda. Jeg er ikke så glad i bacon, egentlig ikke såglad i fett i det hele tatt, men etter å ha spist fettfritt i årevis og likevel lagt på meg, og tross alt gått NED med fett, så ... Er nede i en bølgedal akkurat nå, men tar meg i nakken og har begynt å skrive matlister for meg selv. Jeg vil jo så gjerne klare det. Jeg har i hvert fall 25 kilo sånn in the end, men går jeg bare ned 10 kilo til sommeren, så er en drøm gått i oppfyllelse. Var på nippet til å gi opp, vakler fremdeles, men tror jeg kommer på den riktige siden av bølgedalen snart igjen. Har skrevet lapper til meg selv overalt hvor det står at det er alltid mørkest før daggry ...

pleiadene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 22:08   #223
Tønneklara
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 27
Tønneklara er på en erverdig vei

Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

Jeg går opp og ned 1,2 kg fra en dag til en annen.. Men jeg er 1.83,3 cm høy, så det kan jo være vann?

Tønneklara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav-karbo-kost Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 09:18   #224
Pandora
Seniormedlem
 
Pandora sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Akershus
Alder: 57
Innlegg: 514
Pandora er på en erverdig vei

Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

Sikkert godt mulig det har noe med høyde å gjøre hvor mye man klarer å "samle" i løpet av et døgn - jeg er 1,82...og kan se en oppgang på ca 1 kg på vekta i forb med mensen feks. (og kjenner det på buksene - oppblåst!) Håper og tror at dette er normalt og bare noe man må trekke fra i hodet for ikke å bli kjempelei når vekta viser den der gufne oppgangen. Heldigvis forsvinner det jo..

__________________
Jillian Michaels
Pandora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av hvert - normalvektig Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 09:55   #225
Nillomien
Seniormedlem
 
Nillomien sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Halden
Alder: 39
Innlegg: 805
Nillomien er ny på veien

Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

Februar: minus 3,1 kg... fornøyd? nei.. men sånn er det nå bare=) =) Noen dager igjen da.. så blir å veie på søndag å se...

__________________


Delemål 1: 105
Mamma til 4 flotte barn, Ei jente på 6,2 gutter på snart 5 og en liten tass som ble 1 år 2 juli
Nillomien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ny her. Starter 1. februar. Noen andre? jannemor Ketolysekuren 19 02-02-09 11:51
Noen kilo til: cabin Spørsmål og svar 7 13-07-07 18:22
Må gå ned noen få kilo litt fort! Miriam Generell ernæringsdebatt 31 06-05-07 19:08


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no