Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Conscious Chocolate

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-07-10, 10:45   #1
raindew
Medlem
 
raindew sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Innlegg: 101
raindew er på en erverdig vei

Conscious Chocolate

før jeg startet med ketolyse bestilte jeg meg noen rå sjokolader fra http://www.consciouschocolate.co.uk/. jeg er veeeldig glad i sjokolade, og da jeg hørte om disse rå/veganske/sukkerfrie sjokoladene måtte jeg bare slå til. i tilegg er de proppet med andre ting som skal være bra for skrotten, som maca, carob, alger m.m innholdsfortegnelsen er: kakao (60%), kakaosmør, agave nektar, kakopulver, kokossmør, carob (+hva baren er smaksatt med, i mitt tilfelle i dag: maca, alger, vanilje, kanel og himalaya salt)

da jeg ble oppringt av jobben med spørsmål om jeg kunne ta vakta for en som er syk, tok jeg med meg en av disse sjokoladene siden jeg syntes fryktelig synd på meg selv... jeg er blitt veldig gira på ketolyse siden jeg startet med det, og skulle prøve å regne ut hvor mye karbohydrater det er i en sjokolade. jeg kom over dette forumet: http://www.lowcarbfriends.com/bbs/ma...ve-nectar.html hvor de linket til denne websiden: http://www.living-foods.com/articles/agave.html . GULP jeg regnet med at agave nektar (som sjokoladen er søtet med) var OK siden det har naturlig lav GI. jeg har vært veldig flink og bruker ikke noe kunstig søtning i kostholdet mitt, så kanskje det er lov å kose seg med en sånn sjokolade i ny og ne? selve sjokoladen er jo fet som bare det, så kanskje det veier opp mot at det er brukt agave nektar som søtning godt er det ihvertfall! (og jeg falt ikke ut at ketose da jeg spiste litt sjokolade på søndag)

__________________

startvekt 11/7: 77.6kg --- 03/09: 74,6kg (pause) NY startvekt: 07/10: 77.5kg... jeg prøver igjen Min journal
raindew er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo/ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-07-10, 11:49   #2
xtra
Medlem
 
xtra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Trondheim
Alder: 58
Innlegg: 325
xtra har en fantastisk aura rundt segxtra har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Conscious Chocolate

Fant du noe sted på nettsidene hvor mange karbohydrater disse sjokoladene inneholder? Eller står det på forpakningene? Lurer på om det er jeg som ser dårlig

__________________
xtra
xtra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-07-10, 12:01   #3
raindew
Medlem
 
raindew sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Innlegg: 101
raindew er på en erverdig vei

Sv: Conscious Chocolate

Nei, står hverken på nettsiden eller forpakningen. Men jeg har sendt mail til dem nå, håper på raskt svar

__________________

startvekt 11/7: 77.6kg --- 03/09: 74,6kg (pause) NY startvekt: 07/10: 77.5kg... jeg prøver igjen Min journal
raindew er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo/ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-07-10, 12:10   #4
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Conscious Chocolate

Hei,

Agave er ikke ketolysevennlig:

Sitat:

Avgave sirup inneholder 90 % fruktose.
http://www.latimes.com/features/heal...5.story?page=3

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-07-10, 12:21   #5
raindew
Medlem
 
raindew sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Innlegg: 101
raindew er på en erverdig vei

Sv: Conscious Chocolate

Ja, det var det de diskuterte i forumet jeg linket til. Og at selv for de som ikke spiser lavkarbo/ketolyse så er agavenektar ikke så bra som det blir markedsført som. Kjipt. Men jeg lurer på hvor mye agavenektar de har brukt i disse sjokoladene, ettersom jeg ikke kom ut av ketolyse på søndag da jeg spiste det.

__________________

startvekt 11/7: 77.6kg --- 03/09: 74,6kg (pause) NY startvekt: 07/10: 77.5kg... jeg prøver igjen Min journal
raindew er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo/ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-07-10, 12:43   #6
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: Conscious Chocolate

Send en mail og spør etter karbohydrat innholdet?

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-07-10, 12:47   #7
raindew
Medlem
 
raindew sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Innlegg: 101
raindew er på en erverdig vei

Sv: Conscious Chocolate

Tror vi er en hel gjeng som begynner å bli blinde, Ferskenbeinet jeg skrev ovenfor at jeg har sendt dem en mail

__________________

startvekt 11/7: 77.6kg --- 03/09: 74,6kg (pause) NY startvekt: 07/10: 77.5kg... jeg prøver igjen Min journal
raindew er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo/ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-07-10, 13:24   #8
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: Conscious Chocolate

oj da, starten av uka! *fnis*

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-07-10, 13:33   #9
Debz
Medlem
 
Debz sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Kristiansand
Innlegg: 373
Debz er på en erverdig vei

Sv: Conscious Chocolate

Opprinnelig lagt inn av raindew, her.

før jeg startet med ketolyse bestilte jeg meg noen rå sjokolader fra http://www.consciouschocolate.co.uk/. jeg er veeeldig glad i sjokolade, og da jeg hørte om disse rå/veganske/sukkerfrie sjokoladene måtte jeg bare slå til. i tilegg er de proppet med andre ting som skal være bra for skrotten, som maca, carob, alger m.m innholdsfortegnelsen er: kakao (60%), kakaosmør, agave nektar, kakopulver, kokossmør, carob (+hva baren er smaksatt med, i mitt tilfelle i dag: maca, alger, vanilje, kanel og himalaya salt)

da jeg ble oppringt av jobben med spørsmål om jeg kunne ta vakta for en som er syk, tok jeg med meg en av disse sjokoladene siden jeg syntes fryktelig synd på meg selv... jeg er blitt veldig gira på ketolyse siden jeg startet med det, og skulle prøve å regne ut hvor mye karbohydrater det er i en sjokolade. jeg kom over dette forumet: http://www.lowcarbfriends.com/bbs/ma...ve-nectar.html hvor de linket til denne websiden: http://www.living-foods.com/articles/agave.html . GULP jeg regnet med at agave nektar (som sjokoladen er søtet med) var OK siden det har naturlig lav GI. jeg har vært veldig flink og bruker ikke noe kunstig søtning i kostholdet mitt, så kanskje det er lov å kose seg med en sånn sjokolade i ny og ne? selve sjokoladen er jo fet som bare det, så kanskje det veier opp mot at det er brukt agave nektar som søtning godt er det ihvertfall! (og jeg falt ikke ut at ketose da jeg spiste litt sjokolade på søndag)

Har du sett på Sjokoladeprinsen's sjokolade? De har med sukker (agavenekter) og uten sukker. Jeg er på jobb og kan ikke huske karb innhold, men hvis jeg husker riktig er det ikke så galt. (den sukkerfri typen) Smaker sinssykt godt så jeg bruker den når jeg skal ha litt ekstra kos med kaffen. MEN, jeg spiser bare et par ruter, det holder for meg. Ellers er det de her som har vært litt forsket på in andre tråder:
"Belgian Chocolate extra Dark 72% Cacao" fra Cavalier : 5.5 gr karbs/100 gr.
Det er også en til som jeg bruker men husker ikke navnet, det er en veldig mørk sjokolade men det er brukt Malitol (SP?) for de som er omfintlig for det. Men som sagt, jeg spiser bare 2-3 ruter og har ingen problem med magen. Holder meg i ketose også...
"Mjølk choklad" fra Cloetta : 13 gr karbs / 100 gr

__________________


Debz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-07-10, 19:33   #10
raindew
Medlem
 
raindew sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Innlegg: 101
raindew er på en erverdig vei

Sv: Conscious Chocolate

Opprinnelig lagt inn av Debz, her.

Har du sett på Sjokoladeprinsen's sjokolade? De har med sukker (agavenekter) og uten sukker. Jeg er på jobb og kan ikke huske karb innhold, men hvis jeg husker riktig er det ikke så galt. (den sukkerfri typen) Smaker sinssykt godt så jeg bruker den når jeg skal ha litt ekstra kos med kaffen. MEN, jeg spiser bare et par ruter, det holder for meg. Ellers er det de her som har vært litt forsket på in andre tråder:
"Belgian Chocolate extra Dark 72% Cacao" fra Cavalier : 5.5 gr karbs/100 gr.
Det er også en til som jeg bruker men husker ikke navnet, det er en veldig mørk sjokolade men det er brukt Malitol (SP?) for de som er omfintlig for det. Men som sagt, jeg spiser bare 2-3 ruter og har ingen problem med magen. Holder meg i ketose også...
"Mjølk choklad" fra Cloetta : 13 gr karbs / 100 gr

takk for tips, Debz! jeg er ikke så veldig sugen på søtt, men det er fint å vite hvilke alternativer som er "lovlig"

jeg har fått svar av Conscious Chocolate

"So glad you have been enjoying our chocolate! We don't post the nutritional analysis on the website as we feel that these are often misleading and that our ingredients speak for themselves. I am attaching the plain bar test for you as this is the basis of the whole range. I hope this helps. With kindest regards, Emma"

Ifølge det skjemaet hun sendte meg inneholder sjokoladen 40.1g karbo pr 100g. Sukker (glukose) er hele 23.5g per 100g. De sjokoladene med tørket frukt/nøtter vil naturligvis ha høyere karboinnhold... Jaja. Jeg skal være flink og bare spise en liten rute bare hvis jeg ABSOLUTT må. Sjokoladen er ihvertfall nydelig!

__________________

startvekt 11/7: 77.6kg --- 03/09: 74,6kg (pause) NY startvekt: 07/10: 77.5kg... jeg prøver igjen Min journal
raindew er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo/ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-07-10, 19:47   #11
Benedictee
Medlem
 
Benedictee sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 204
Benedictee er på en erverdig vei

Sv: Conscious Chocolate

Den mørkeste fra cavalier har 3,noe kh pr plate (85g) og den lyse og selvsagt beste har 6,8kh pr plate Nammi!

__________________


Benedictee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-07-10, 09:56   #12
MinAlma
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Bergen
Alder: 50
Innlegg: 372
MinAlma er på en erverdig vei

Sv: Conscious Chocolate

Hvor kjøper dere Cavalier sjokoladen?

MinAlma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 29-07-10, 10:11   #13
Debz
Medlem
 
Debz sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Kristiansand
Innlegg: 373
Debz er på en erverdig vei

Sv: Conscious Chocolate

Opprinnelig lagt inn av MinAlma, her.

Hvor kjøper dere Cavalier sjokoladen?

Jeg har sett det på Meny, men det er ikke med det andre godteri. Jeg fant det på samme rad som gluten fri produkter osv...

__________________


Debz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-07-10, 10:15   #14
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: Conscious Chocolate

cavalier har de på de fleste helsekoster. Her ser du noen av de forskjellige typene

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-07-10, 10:15   #15
Mailin
Medlem
 
Mailin sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Stavanger
Innlegg: 139
Mailin er på en erverdig vei

Sv: Conscious Chocolate

Opprinnelig lagt inn av MinAlma, her.

Hvor kjøper dere Cavalier sjokoladen?

Du skal være litt forsiktig med cavalier også, da den inneholder maltitol som søtning (de aller fleste sukkerfrie gjør det). Maltitol er et sukkeralkohol, men har ganske høy GI og noen vil oppleve at blodsukkeret stiger når man spiser dette. Da trigges jo søtsuget igjen, og mange faller ut av ketose. Men, litt innimellom kan jo være lov.
Av andre typer kan nevnes sjokoladen fra sukkerfritt.no
De søter også med bl.a. maltitol. Det er også mange som opplever magesmerter og diare når de spiser maltitol. Det gjør ikke jeg heldigvis
Se ellers denne tråden om søtning:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=4246
Her ser du at erythrol (sukrin) og mannitol er de eneste med GI=0

Ellers, aspartam som f.eks. brukes i lett-brus, lett-saft og lett-syltetøy osv skal ikke virke inn på vektnedgangen, men det er jo veldig individuelt. Dersom du vet at du tåler aspartam godt (selv om det jo er veldig omstridt hvor heldig det er) så er Stella sjokoladen et godt alternativ: http://www.nci.no/?side=produkt&kategori=36

(den førte imidlertid til at jeg ble sittende på toalettet hele kvelden og neste dag....) Jeg fant denne på Helgø Matsenter og Dropsen i Stavanger. Vet ikke om det er lignende butikker nær deg?

For øvrig vil jeg anbefale å lage din egen sjokolade hvis du absolutt må ha det Enten med Cocosa (kjøpes på helsekost, er kokosolje) og kakao, nøtter og sukrin eller splenda, eller med kakaosmør, kakao og det du vil ha i. (vanilje, chili, kanel, nøtter, kaffe osv) Da vet du akkurat hva som er i!

Håper dette var til litt hjelp!

__________________



Mailin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 29-07-10, 12:38   #16
wevi
Medlem
 
wevi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Ullerøy
Alder: 46
Innlegg: 349
wevi har en fantastisk aura rundt segwevi har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Conscious Chocolate

Hei hopp. Når det gjelder cavaliersjokoladen så har jeg funnet den på helsekosten i sarpsborg der jeg bor. Men nå er jeg hjemme hos mamma i honningsvåg og var på rema og lette etter cloetta.. Den hadde de ikke, men de hadde cavalier!? Så kanskje det er flere rema`er rundtomkring som har tatt den inn, eller kan ta den inn.

__________________



wevi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tidligere ketolyse, men har gått over til noe omtrent som Fedon. Svar med sitat
Gammel 29-07-10, 12:45   #17
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Conscious Chocolate

Sjokoladeprinsens sjokolade skal jo være laget av råkakao, som den du nevner, så sånn sett er den et godt alternativ, og maltitol -enn hvor ubehagelig effekten kan være med et noe betydelig inntak, så er det ikke kunstig i ordets rette forstand
Ellers synes jeg det er skikkelig godt å lage egen sjokolade av Black and Greens 85% eller Max Havelaar 86% (fåes kjøpt på Deli de Luca og noen velassorterte butikker som f.eks Meny), cocosa og hakkede nøtter, alt smeltes i vannbad, blandes sammen og helles over i isterningformer e.l. Jeg har bare gjort det én gang for lenge siden, ettersom råvarene er relativt dyre, men gud, så godt! Det er forsåvidt sukker i disse sjokoladene, men det er forsvinnende lite, og kakao har også kh i seg selv, men de er langsomme. Og de sjokoladene jeg nevner har rårørssukker, enn om det ikke gjør noen forskjell for blodsukkeret så blir det ikke like ekkelt-søtt som med raffinert sukker.
Man kan sikkert bruke en billigere mørk sjokolade, som f.eks Freia Premium, men etter å ha smakt økologisk kvalitetssjokolade, så synes jeg den blir ganske pappaktig i sammenligning.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 29-07-10, 12:45   #18
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: Conscious Chocolate

hvordan var prisen på rema i forhold til på helsekost? Jeg har foresten og funnet cavalier og sukkerfritt sine, samt DeBron og tante pose sukkertøy på et utsalg av gårdsmat. Helt fantastisk!

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-07-10, 12:48   #19
wevi
Medlem
 
wevi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Ullerøy
Alder: 46
Innlegg: 349
wevi har en fantastisk aura rundt segwevi har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Conscious Chocolate

På remaen her kosta en sånn liten bar 15 kroner.. Husker ikke hva de kostet på helsekosten i sarp.

__________________



wevi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tidligere ketolyse, men har gått over til noe omtrent som Fedon. Svar med sitat
Gammel 29-07-10, 12:56   #20
Ivett
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Alder: 42
Innlegg: 112
Ivett er ny på veien

Sv: Conscious Chocolate

mener en sånn liten bar koster 16 kr. på helsekosten.

__________________
Ketolyse start - 7 januar 2010
Første delmål, -25,5 kg i boks 31/07/10

Ny MÅL:
Ivett er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-07-10, 13:50   #21
wevi
Medlem
 
wevi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Ullerøy
Alder: 46
Innlegg: 349
wevi har en fantastisk aura rundt segwevi har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Conscious Chocolate

ja da var det jo ikke så ille.

__________________



wevi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tidligere ketolyse, men har gått over til noe omtrent som Fedon. Svar med sitat
Gammel 29-07-10, 15:15   #22
Nuvian
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 21
Nuvian er på en erverdig vei

Sv: Conscious Chocolate

Jeg pleier og kjøpe sukkerfrit sjokolade fra meny, den som er merka sukkerfrit på hylla, funker bra for meg.

Nuvian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-08-10, 13:06   #23
Lind
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 8
Lind er på en erverdig vei

Sv: Conscious Chocolate

Opprinnelig lagt inn av Debz, her.

Har du sett på Sjokoladeprinsen's sjokolade? De har med sukker (agavenekter) og uten sukker. Jeg er på jobb og kan ikke huske karb innhold, men hvis jeg husker riktig er det ikke så galt. (den sukkerfri typen) Smaker sinssykt godt så jeg bruker den når jeg skal ha litt ekstra kos med kaffen. MEN, jeg spiser bare et par ruter, det holder for meg. Ellers er det de her som har vært litt forsket på in andre tråder:
"Belgian Chocolate extra Dark 72% Cacao" fra Cavalier : 5.5 gr karbs/100 gr.
Det er også en til som jeg bruker men husker ikke navnet, det er en veldig mørk sjokolade men det er brukt Malitol (SP?) for de som er omfintlig for det. Men som sagt, jeg spiser bare 2-3 ruter og har ingen problem med magen. Holder meg i ketose også...
"Mjølk choklad" fra Cloetta : 13 gr karbs / 100 gr

Hei! Jeg har nettopp vært å kjøpt en sjokolade fra Cavalier som heter
"Belgian chocolate extra dark, cacao 72 %".
I innholdsfortegnelsen står det at den inneholder 27,5 g karbohydrater pr 100 g. Hvor har dere det fra at det bare er 5,5 gr karbs/100 gr?

Lind er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-08-10, 14:00   #24
Mailin
Medlem
 
Mailin sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Stavanger
Innlegg: 139
Mailin er på en erverdig vei

Sv: Conscious Chocolate

Opprinnelig lagt inn av Lind, her.

Hei! Jeg har nettopp vært å kjøpt en sjokolade fra Cavalier som heter
"Belgian chocolate extra dark, cacao 72 %".
I innholdsfortegnelsen står det at den inneholder 27,5 g karbohydrater pr 100 g. Hvor har dere det fra at det bare er 5,5 gr karbs/100 gr?

Hvis du leser litt rundt på forumet og googler litt så finner du at sukkeralkoholer stort sett kan trekkes fra det totale innholdet av kh. Cavaliersjokolade har følgende næringsinnhold:46,1 g kh/100g, herav maltitol/lactitol 42,2g/100g
Det betyr i utgangspunktet at netto kh er 46,1-42,2=3,9 g/100g
MEN du skal likevel være litt forsiktig med sukkeralkoholer, da det er mange som reagerer på dem. Spesielt maltitol. Se ellers en ganske bra tråd om emnet: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=27464
Jeg vil heller anbefale å lage din egen sjokolade. Da har du full kontroll på innholdet og kan variere masse! Finnes utrolig mange gode oppskrifter på nettet, jeg tenkte å ta en skikkelig konfekt-lage-fredag i kveld!

__________________



Mailin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 10-10-10, 23:13   #25
Idarull
Seniormedlem
 
Idarull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 36
Innlegg: 1.123
Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Conscious Chocolate

Jeg har fått mine varer i posten! 6 forskjellige tror jeg står lite om karboinnhold, men på to av de sto det noe. Jeg kan skrive det her i morgen hvis noen lurer. Var litt høyt nivå egentlig :/

__________________
Mål: -10 kilo
Startvekt: 68 kg
Vekt: 66 kg
Ønske-vekt: 58 kg
Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Benedictes chocolate mudcake xeena82 Kake/dessert og snacks 14 20-02-09 23:58
Chocolate-chip cookies Karin Bakst 8 06-05-08 20:27
Mousse Mix Chocolate Angel83 Ketolysekuren 1 17-03-08 18:43
Milk Chocolate Bar... Ops.. :o matgal Atkins kosthold 3 23-05-05 21:43
Atkins Decadent Chocolate Cake Nille Bakst 14 20-08-04 12:19


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no