Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Lunsj

Lunsj på jobb

Lunsj Har du gode tips til lunsjretter på lavkarbokosthold? Gode erstatninger til den tradisjonelle matpakken? Vi er mange som svært gjerne tar i mot tips.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-02-09, 20:06   #1
Cathrine83
Juniormedlem
 
Cathrine83 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 31
Cathrine83 er på en erverdig vei

Lunsj på jobb

Skal begynne å jobbe på mandag etter å ha vært hjemme i permisjon. Og da lurer jeg på hva dere pleier å spise? Det er felles lunsj, så føler ikke for å stå å steke eggerøre/omelett..

__________________
Cathrine83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-02-09, 20:08   #2
Schnupsiii
Medlem
 
Schnupsiii sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 130
Schnupsiii er på en erverdig vei

Sv: Lunsj på jobb...

Jeg har med meg salat, ferdig laget om morgenen før jeg går på jobb. Varierer med kylling, skinke og ost, reker, bacon og tunfisk. Hender jeg har egg i , men er litt lei av egg....
Foruten salat av ymse slag er det som regel agurk, tomat og avacado i salaten min

__________________
Schnupsiii er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindbergish Svar med sitat
Gammel 12-02-09, 20:27   #3
Tone-G
Seniormedlem
 
Tone-G sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Porsgrunn
Alder: 52
Innlegg: 6.937
Tone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastisk

Sv: Lunsj på jobb...

Jeg pleier å ha med proteinbrød med div pålegg og/eller cottagechees med kanel og natreen.. Salat er også godt å ha med..

Men proteinbrødet har reddet meg siden jeg er glad i godt brød med pålegg

__________________
Ilavkarbo
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=41160


Uke 1, -5,8 kilo. Uke 2, 0 Kilo. Uke 3, 1,5 kilo
Tone-G er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spiser smør på flesk :) Svar med sitat
Gammel 12-02-09, 22:24   #4
martefie
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østlandet
Innlegg: 276
martefie er en juvelmartefie er en juvelmartefie er en juvel

Sv: Lunsj på jobb

Mitt evige svar: Middagsrester. Det er genialt altså. Bare å pakke rester ettermiddagen.

Noen ganger salat, andre ganger Lpbrød/lapper og henter pålegg/grønt i kantina. Men middagsrester topper lista.

__________________
Ingenting er umulig for en som er umulig fra før
Prins Umulius
martefie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kjernesunnere for hver dag... Svar med sitat
Gammel 12-02-09, 22:27   #5
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Lunsj på jobb

Salat, omelett, suppe, middagsrester... Alt etter som. Regn med misunnelige blikk over tørre brødskiver fra kollegaer!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-02-09, 22:27   #6
safran
Seniormedlem
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 565
safran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snill

Sv: Lunsj på jobb

Slår et slag for middagsrester, ja. Og salat med litt kjøttpålegg og majones. I dag spiste jeg avocado med rekesalat, og så maulet jeg fenalår ved siden av. Veldig godt, og holdt meg mett i syv timer!

__________________


Min journal
safran er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Grete Roede/Fedonish Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 13:26   #7
lille_trille
Seniormedlem
 
lille_trille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 1.568
lille_trille er ny på veien

Sv: Lunsj på jobb

Mange typer middagsrester kan blandes i en salat. Fisk/kjøtt. Synes det smaker godt med Fetasnacks i, og oljen er den perfekte dressing. Passer til alt

__________________


lille_trille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva har dere med til lunsj på jobb? Aphrodithe Spørsmål om matvarer og oppskrifter 18 10-01-09 19:38
max lav karbo lunsj på jobb Pink Jade Lavkarbo generelt 0 12-08-08 17:05
Innetemperatur på jobb mofe Generell diskusjon 7 21-12-05 10:04


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no