Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Den store vitsetråden!

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-01-06, 21:19   #176
Eva
Seniormedlem
 
Eva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Alder: 65
Innlegg: 769
Eva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt likt

Sv: Den store vitsetråden!

Siden jeg arbeider på Rikshospitalet så...

__________________
Eva

Minus 13 kg i 2010. Droppet melk, sukker og gluten, i tillegg til karber selvfølgelig!

www.livsmagasinet.no/13-kg-forsvant
Eva er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-veganer :D Svar med sitat
Gammel 28-02-06, 16:52   #177
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 59
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Sv: Den store vitsetråden!

En ung gutt fra en bygd i Trøndelag flyttet til Oslo og gikk til et stort kjøpesenter for å søke jobb.
Sjefen spurte: "Har du noe selgererfaring?"
Gutten svaret: "Nåååå, jooo, æ har no jobba som sælgar heimbygda ja."
Ettersom sjefen syntes gutten virket trivelig og frampå, bestemte han seg for å ansette han. "Du kan begynne i morgen tidlig" .

Gutten hadde en tung dag, men til slutt var han ferdig.
Etter stengetid kom sjefen og spurte: "Hvor mange salg gjorde du i dag?"
Gutten svarte: "Eitt."
Da ble sjefen litt forundret og sa "Bare ett!? Våre selgere bruker normalt å gjøre mellom 20 og 30 salg på en dag. Hvor mye penger var det snakk om?"
Gutten svarte: "einmiljonnihuinneråølløvtusneitthuinneråtrættiått krona"
"Sjefen ble svært overrasket og sa: "1 911 138 kr!!! Hva solgte du?"
Gutten svarte: "Først sællt æ han ein liten feskkrok. Så sællt æ han ein mellomstor feskkrok. Ætti det sællt æ ein stor feskkrok. Så vart det eit fesksnøre. Da æ spurte kor han skoill fesk, svårrå'n at'n skoill fårrå neåt kyst'n. Da sa æ at han koinn træng ein båt, så vi gjekk ne te båtavdelinga.Der sællt æ han den store Baylineren med doble motora. Ætti de vist de sæ at den lille Honda Civic'en itj klart å dra den store båten, så æ tok'en me mæ te bilavdelinga å sælt han ein Chevrolet Tahoe firhjulstrækkar.

Sjefen, som nå var i sjokktilstand sa: "Så du mener altså at en mann kom inn for å kjøpe en fiskekrok og du klarte å selge han en båt og en bil????"
Da svarte gutten glatt: "Nei, nei! Han kom inn og skoill kjøpe tamponga te kjærringa si, og da svårrå æ at han like så gått koinn fårrå å fesk, ættisom hælga va ødelagt læll!"

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt Svar med sitat
Gammel 28-02-06, 17:08   #178
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Den store vitsetråden!

Ubetalelig, Guro!

  Svar med sitat
Gammel 28-02-06, 18:49   #179
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Den store vitsetråden!

Vet du hvorfor curling passer så godt for pakistanere? Jo halvparten steinkasting og halvparten rengjøring..

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 28-02-06, 19:12   #180
Siljevanilje
Seniormedlem
 
Siljevanilje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 38
Innlegg: 3.156
Siljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt likt

Sv: Den store vitsetråden!

hahahaha

Siljevanilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-02-06, 19:27   #181
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Den store vitsetråden!

En mann var på vanding over fjellet. Han hadde gått lenge og var sliten. Nede i en dal så han en liten hytte. Han gikk dit i håp om en varm seng og en matbit. Da mannen banket på døra var det ingen som svarte. Han kikket derfor gjennom ruta og så en kvinne som dro seg i puppa og en mann som dro ned buksa og skeit på gulvet. Vandringsmannen ble forbauset, ristet på hodet og gikk videre. Litt senere møtte han en annen mann. Vandringsmannen fortalte så om hendelsen i huset og ble møtt av latter.. Åh ja.. du har vært hos hu Oldine og han Lars du. Det du så var en samtale mellom to døvstumme ektefeller. Det hu Oldine sa var: Nå Lars, nå må du melke kua! Han Lars svarte da: Det driter jeg i!

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 03-03-06, 17:25   #182
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 59
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Sv: Den store vitsetråden!

Prosit ..

__________________
-lig hilsen Guro

Sist redigert av guro : 13-01-08 kl 21:39.
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt Svar med sitat
Gammel 03-03-06, 18:23   #183
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Den store vitsetråden!

Rampepip!

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 06-03-06, 12:13   #184
Charmtassen
Seniormedlem
 
Charmtassen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 63
Innlegg: 7.717
Charmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastisk

Sv: Den store vitsetråden!

Ektemannen var i store vansker da han glemte konas bursdag. Og hun sa rasende til ham: I morgen må det stå en gave til meg i innkjørselen - og den skal kunne gå fra 0 til 100 på to sekunder!
Neste morgen lå det en liten pakke i innkjørselen. Hun pakket opp -- og fant en flott badevekt....

Dårlig gjort!!!

__________________
Sneglen kommer også frem!


Charmtassen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-03-06, 10:23   #185
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 59
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Sv: Den store vitsetråden!

liten missforståelse ..

__________________
-lig hilsen Guro

Sist redigert av guro : 13-01-08 kl 21:39.
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt Svar med sitat
Gammel 23-03-06, 10:52   #186
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: Den store vitsetråden!

Mannen lå for døden, og på dødsleiet ville han at kona skulle svare ham ærlig på en ting, nemlig om hun noen gang gjennom deres lange ekteskap hadde vært utro?

Kona dro litt på svaret, men hun hadde ikke samvittighet til å lyve til mannen rett før han ble borte, så hun måtte inrømme at hun hadde vært utro tre ganger.

Mannen ville naturligvis vite når det hadde skjedd, og kona fortalte:

-"Den første gangen var i starten av hvetebrødsdagene, da vi hadde økonomiske problemer, og banken ikke ville låne oss penger. I desperasjon lå jeg med banksjefen, og som motytelse ordnet han lån for oss så vi kom oss over kneika."

Mannen tilga henne sidespranget, for hun hadde jo gjort det til deres beste for at de ikke skulle bli nødt til å selge huset etc, så derfor sa han til kona at det var ok. Men hva så med den andre gangen?

-"Den andre gangen", sa kona, "var da vi ikke hadde råd til operasjonen du trengte for å komme deg på bena igjen etter bilulykken du var utsatt for. I desperasjon lå jeg med rike herr Hansen, mot at han betalte operasjonen."

Mannen forsto at kona også i dette tilfellet gjorde det til hans beste, så han følte at han ikke kunne gjøre annet enn å tilgi henne igjen. Men hva så med det tredje sidespranget?

-"Veeeel," sa kona, "det var da du trengte kun 32 stemmer til for å komme inn i kommunestyret........."

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 23-03-06, 12:45   #187
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: Den store vitsetråden!

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 23-03-06, 23:11   #188
Aadi
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Den store vitsetråden!


Sist redigert av Aadi : 12-04-10 kl 09:04.
  Svar med sitat
Gammel 24-03-06, 01:31   #189
Miroslav
Medlem
 
Miroslav sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Los Angeles
Alder: 52
Innlegg: 98
Miroslav er ny på veien

Sv: Den store vitsetråden!

Mannen gikk til legen og klaget:

"Doktor, de siste to ukene har avfoeringen sett ut som pommes frittes"

"Som pommes frittes? Det var snodig, trekk ned buksene saa faar jeg undersoeke".

Mannen brettet ned buksene og etter en rask inspeksjon tok legen ett godt tak i skuldrene paa mannen og roesket lett i skjorta hans.

"Dra hjem, og ring meg i morgen om problemet fortsetter" sa legen. Mannen syntes det var rar behandling, men dro hjem som legen hadde sagt.

Degan etter ringte mannen til legen.

"Doktor, jeg er kurert! Du er en mirakelmann!"

"Nu vel," svarte legen "alt jeg gjorde var aa trekke opp helsetroeya di"

Miroslav er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 28-03-06, 12:19   #190
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 59
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Sv: Den store vitsetråden!

Hvor lærer de det hen tro?


Lille Jens kommer inn i kjøkkenet hvor moren holder på å lage
middag. Han har bursdag om ikke lenge og tenker på at det kanskje er riktig
tidspunkt å fortelle moren hva han ønsker seg.
Mamma, jeg vil ha en sykkel til bursdagen min!"
Jens er litt av en kranglefant og han hadde hatt problemer både på
skolen og hjemme i løpet av året. Moren til Jens spurte ham om han syntes han fortjente en sykkel til bursdagen sin. Jens syntes at det var en selvfølge.Jens' mor, som var en god kristen, ville at sønnen skulle reflektere
over sin oppførsel i løpet av året som var gått.
"Gå på rommet ditt og tenk over hvordan du har vært i år. Skriv et
brev til Gud og fortell ham hvorfor du fortjener en sykkel på bursdagen din."
Brev nr 1 :
"Kjære Gud, jeg har vært snill gutt dette året og vil gjerne ha en sykkel på bursdagen min. Den må være rød.
Din kompis, Jens."
Jens vet at det ikke er sant. Han har ikke vært snill dette året.
Han river brevet i stykker og begynner på nytt .
Brev nr 2 :
"Kjære Gud, dette er din kompis Jens. Jeg har vært en ganske snill gutt dette
året og ønsker meg en rød sykkel til bursdagen min.
Takk.
Din kompis, Jens".
Jens vet at heller ikke dette er riktig. Han river brevet i stykker og
begynner på nytt.
Brev nr 3 : " Kjære Gud, jeg har vært OK i år. Jeg skulle gjerne ønske meg en rød sykkel til bursdagen min. Jens".
Jens visste at dette brevet heller ikke var helt sant. Han skriver
derfor enda et nytt brev.
Brev nr 4 :
" Kjære Gud, jeg vet at jeg ikke har vært snill i år. Jeg er lei meg for det. Jeg lover å være snill dersom jeg får en rød sykkel til bursdagen min.
Takk. Jens."
Jens visste at selv om dette var sant, ville han ikke få noen
sykkel. Dermed hadde ikke Jens flere argumenter og han gikk til moren og sa
at han ville gå en tur i kirken. Moren tenkte at planen hennes hadde lyktes
og at gutten nå angret på hva han har gjort. "Vær hjemme til middag" sa
moren blidt til ham.
Jens gikk nedover gaten til kirken .Han gikk inn i kirken og så seg rundt for å sjekke at det ikke er
noen der.
Deretter tok han en statuett av Jomfru Maria. Han stakk statuetten
innenfor genseren og løp hjem og opp på rommet sitt. Han lukket døren og
satte seg
ned med et stykke papir og begynte å skrive.
Brev nr 5 :
" Jesus ,
JEG HAR MORA DI. SEND MEG EN RØD SYKKEL OM DU ØNSKER Å SE HENNE
IGJEN!!

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt Svar med sitat
Gammel 28-03-06, 12:29   #191
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Den store vitsetråden!

...du sier noe, Guro...

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 28-03-06, 19:31   #192
Siljevanilje
Seniormedlem
 
Siljevanilje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 38
Innlegg: 3.156
Siljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt likt

Sv: Den store vitsetråden!

Siljevanilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-03-06, 20:30   #193
Hvitveis
Medlem
 
Hvitveis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Innlegg: 67
Hvitveis er på en erverdig vei

Sv: Den store vitsetråden!

7 reasons not to mess with children.

A little girl was talking to her teacher about whales.
The teacher said it was physically impossible for a whale to swallow a
human because even though it was a very large mammal its throat was very small.
The little girl stated that Jonah was swallowed by a whale.
Irritated, the teacher reiterated that a whale could not swallow a
human; it was physically impossible.
The little girl said, "When I get to heaven I will ask Jonah".
The teacher asked, "What if Jonah went to hell?"
The little girl replied, "Then you ask him ".



A Kindergarten teacher was observing her classroom of children while
they were drawing. She would occasionally walk around to see each child's work. As she got to one little girl who was working diligently, she asked what the drawing was.
The girl replied, "I'm drawing God."
The teacher paused and said, "But no one knows what God looks like."
Without missing a beat, or looking up from her drawing, the girl
replied, "They will in a minute."



A Sunday school teacher was discussing the Ten Commandments with her five and six year olds.
After explaining the commandment to "honor" thy Father and thy Mother,
she asked, "Is there a commandment that teaches us how to treat our
brothers and sisters?" Without missing a beat one little boy (the oldest of a family)
answered, "Thou shall not kill."



One day a little girl was sitting and watching her mother do the dishes
at the kitchen sink. She suddenly noticed that her mother had several
strands of white hair sticking out in contrast on her brunette head.
She looked at her mother and inquisitively asked! , "Why are some of
your hairs white, Mom?" Her mother replied, "Well, every time that you do something wrong and make me cry or unhappy, one of my hairs turns white." The little girl thought about this revelation for a while and then
said, "Momma, how come ALL of grandma's hairs are white?"



The children had all been photographed, and the teacher was trying to
persuade them each to buy a copy of the group picture.
"Just think how nice it will be to look at it when you are all grown up
and say,'There's Jennifer, she's a lawyer,' or 'That's Michael, He's a
doctor.' A small voice at the! back of the room rang out, "And there's the teacher, she's dead."


A teacher was giving a lesson on the circulation of the blood. Trying
to make the matter clearer, she said, "Now, class, if I stood on my head,
the blood, as you know, would run into it, and I would turn red in the
face." "Yes," the class said.
"Then why is it that while I am standing upright in the ordinary
position the blood doesn't run into my feet?"
A little fellow shouted, "Cause your feet ain't empty."



The children were lined up in the cafeteria of a Catholic elementary
school for lunch. At the head of the table was a large pile of apples. The nun made a note, and posted on the apple tray:
"Take only ONE. God is watching."
Moving further along the lunch line, at the other end of the table was
a large pile of chocolate chip cookies.
A child had written a note, "Take all you want. God is watching the
apples

__________________










Hvitveis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk iblandet tips fra blodtypediett Svar med sitat
Gammel 01-04-06, 01:08   #194
Karin
Seniormedlem
 
Karin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 68
Innlegg: 1.550
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Sv: Den store vitsetråden!

En lærer døde, og kom til helvete.

Det tok flere uker før hun skjønte at hun ikke var på jobb.

__________________
Karin

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-04-06, 01:16   #195
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Den store vitsetråden!

Jeg ler meg skakk... lenge siden jeg har lest i denne tråden...

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 07-04-06, 09:09   #196
Begod
Seniormedlem
 
Begod sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Nordland
Alder: 55
Innlegg: 1.900
Begod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastisk

Sv: Den store vitsetråden!

Noen er smartere enn andre....


Svein våkner opp hjemme med en utrolig bakrus. Han tvinger seg selv til å åpne øynene og det første han ser er et par Ibux og et glass vann på nattbordet. Han setter seg opp i sengen og ser dressen og skjorta pent hengt opp, ren og nystrøket. Svein ser seg rundt i rommet og ser at det er perfekt orden, rent og ryddig. Så viser det seg at hele huset er det samme.
Han tar Ibux'en og legger merke til en lapp på stuebordet; Kjæreste, frokosten står på kjøkkenet. Jeg gikk ut tidlig for å handle. Jeg elsker deg.
Han går ut på kjøkkenet, og ganske riktig finner han varm frokost og avisen der. Hans sønn sitter ved bordet og spiser frokost, så Svein spør; "Sønn, hva skjedde egentlig i går kveld?"
Sønnen svarer; "Jo du kom hjem etter klokken 03:00, fullstendig dritings.
Du tråkket på katta, veltet stuebordet, knuste krystallvasen etter mormor,
spydde i hallen og ga deg selv et blått øye da du gikk rett på kjøkkendøra."
Forvirret spør Svein; "Så hvorfor er alt ordnet her, og dessuten ferdig frokost som ventet på meg?"
Da Mamma slepte deg inn på soverommet, og forsøkte å ta av deg buksene sa du; "Nei, la meg være i fred, jeg er gift..."

__________________
Hvis du vet at noe ikke er bra for deg, så ikke spis det.
Begod er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eat + DVP og egne erfaringer Svar med sitat
Gammel 07-04-06, 09:16   #197
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Den store vitsetråden!

Begod og Karin: Knallgode!

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 07-04-06, 09:48   #198
Siljevanilje
Seniormedlem
 
Siljevanilje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 38
Innlegg: 3.156
Siljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt likt

Sv: Den store vitsetråden!

Siljevanilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-04-06, 09:59   #199
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Den store vitsetråden!

Takk Karin og begod, trengte den starten i dag Herlige....og videresendt til noen andre som også trengte dem.

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 20-04-06, 15:39   #200
Eva
Seniormedlem
 
Eva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Alder: 65
Innlegg: 769
Eva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt likt

Sv: Den store vitsetråden!

En turbuss kjører en haug med gamle damer på motorveien, på vei fra handletur.


Så blir busssjåføren prikket på skulderen av en liten, gammel dame som spør om han vil ha en håndfull peanøtter.
Sjåføren tar takknemlig imot og mumser i vei.
Etter omkring et kvarter prikker den lille, gamle damen han på skulderen igjen og spør om han vil ha en håndfull til med peanøtter.
Han tar imot igjen, og koser seg med nøttene.
Dette gjentar seg 5 ganger til før han spør den lille gamle damen om hun og de andre damene ikke heller vil ha peanøttene selv.
"Vi kan ikke spise dem, for vi har ikke tenner til det" svarer hun.
"Men hvorfor kjøper dere de da?" spør sjåføren.
"Jo du skjønner; vi bare elsker sjokoladen som er utenpå dem" svarer damen!


__________________
Eva

Minus 13 kg i 2010. Droppet melk, sukker og gluten, i tillegg til karber selvfølgelig!

www.livsmagasinet.no/13-kg-forsvant
Eva er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-veganer :D Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 16:56
Melk Kristian Generell ernæringsdebatt 39 06-06-05 04:52
En liten själ talar med Gud Fedonisten Livets lyse side 1 05-05-04 19:57


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no