Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Slapp og løs hud

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-05-11, 15:20   #1
Anitave
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2004
Alder: 47
Innlegg: 144
Anitave er ny på veien

Slapp og løs hud

Jeg har merket stor forandring på kroppen etter jeg startet på lavkarbo, har gått ned 12 kg til sammen siden september i fjor.
Mest positive forandringer.

MEN, det som plager meg er at cellulittene har eksplodert de siste mnd ettersom jeg har krympet (som om jeg ikke hadde nok fra før) samt at jeg har fått skikkelig hengerumpe og disselår. Cellulittene er på lår og rumpe. Huden har ikke villet trukket seg sammen i takt med vektnedgang på rompe og lår på de siste kiloene tydligvis. Begrenset med hva jeg kan trene pga sykdom og smerter, men trener det jeg klarer, men det har jo ingen effekt tydligvis.

Noen andre som har opplevd det samme?
Var Spa avdelingen på treningstudioet her om dagen for å legge med i jaccuzien for å varme opp vonde muskler og så meg selv i helfigur i speilet i garderoben med badedrakt. Jeezez, badedrakten greide ikke å holde rumpen oppe og alle smilehullene gliste til meg... Prøvde å stappe deigklumpen inn i badedrakten igjen, men det skled rett ut igjen. Denne satt jo så fint på rumpen for et par mnd siden
Blir ikke bikini uten skjørt på meg i sommer i hvertfall, det var ikke noe problem i fjor

Noen som har erfaringer med kremer som strammer opp litt og får overflaten litt gjevnere?

Alltid hørt at cellulitter blir mindre synlige ved vektnedgang...HAH!....



Dagens utblåsning

Anitave er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg bare lukter litt rundt først... Svar med sitat
Gammel 14-05-11, 15:25   #2
Timiane
Seniormedlem
 
Timiane sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Lørenskog
Innlegg: 513
Timiane er en juvelTimiane er en juvelTimiane er en juvel

Sv: Slapp og løs hud-

Jeg kan trygt melde meg inn i denne klubben. Hos meg henger alt og slenger. Min plan er å stramme opp mage og lår ved kirurgi når jeg er ferdig slanket. Det jeg ikke får rettet opp, må jeg bare akseptere. Kroppen blir iallefall bedre enn hva den var. Bruker dette som en trøst....

__________________
Timiane er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse og redusert inntak av kunstige søtningsmidler og mere trim i hverdagen! Svar med sitat
Gammel 14-05-11, 17:55   #3
Bæret
Medlem
 
Bæret sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 308
Bæret har en fantastisk aura rundt segBæret har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Slapp og løs hud-

Det tar litt lengre tid for huden å komme etter, det lønner seg heller ikke å gå ned for fort!

Jeg har gått ned 33,7 kg på to år, og har ikke problem med mye løshud.

Jeg skal ikke klage på pupper og mage heller, selv om at det er litt heng og ekstra hud der.
Har tross alt fått og ammet fire barn...

Huden kommer etter, men det tar litt tid.

__________________


Bæret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-05-11, 21:14   #4
Anitave
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2004
Alder: 47
Innlegg: 144
Anitave er ny på veien

Sv: Slapp og løs hud-

Opprinnelig lagt inn av Bæret, her.

Det tar litt lengre tid for huden å komme etter, det lønner seg heller ikke å gå ned for fort!

Jeg har gått ned 33,7 kg på to år, og har ikke problem med mye løshud.

Jeg skal ikke klage på pupper og mage heller, selv om at det er litt heng og ekstra hud der.
Har tross alt fått og ammet fire barn...

Huden kommer etter, men det tar litt tid.

Synes ikke 1.5 kg pr mnd i snitt er mye. De første 4 kg gikk jo av fort de 3 første ukene, men så har det gått sakte men sikkert. Gikk greit inntil for et par mnd siden, cellulittene kom sagte men sikkert tydligere, men dette dissingen og deigete rumpe og lår har dukket opp de siste 2 mnd. Merkelig.

Jeg har hatt full bukplastikk samt sying av magemuskeler 4 år siden, hadde 7 cm glipe hele veien, derfor magen tøt ekstra ut. Samt brystløft for 3 år siden etter å ha gått ned 20 kg etter 3 svangerskap rimelig tette. Alt annet trakk seg fin sammen den gang unntatt magen, men det fikk jeg jo da hjelp til. Nå er Magen er fin og stram, samt brystene også. Kirurgen sa også at jeg hadde en "ung" fin og elastisk hud.
Så det er så merkelig at det plutselig ble slik nå de siste ca 2 mnd.
Får håpe det retter seg igjen. Flere inngrep skal jeg overhodet ikke ha.

Jajaja, skal vel alltid være noe.

Anitave er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg bare lukter litt rundt først... Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Slapp hud Nupsida Mer enn 30 kg overvekt 8 03-04-11 15:31
Slapp hud? Adeleide Mer enn 30 kg overvekt 13 23-02-11 19:23
Så slapp ... mari10 Lavkarbo generelt 15 12-04-10 20:47
Jeg er så slapp! Paris Generell diskusjon 30 23-09-09 09:30
Slapp Marte_mor Ketolysekuren 12 06-03-09 21:53


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no