Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Skal til Stockholm

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-02-08, 23:08   #1
sma
Seniormedlem
 
sma sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Sverige
Alder: 45
Innlegg: 949
sma er en juvelsma er en juvelsma er en juvel
Smile

Skal til Stockholm

Lurer på om det er noen som vet noen steder i Stockholm som er spesielt bra lavkarbo?
Holder på å søke og lete litt også, men om det er noen som har vært der og vet om noe greier så sleng inn en kommentar.

__________________
sma når målet......til slutt....
Min Journal

sma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: GBP-operert 08.02.2011 Svar med sitat
Gammel 07-02-08, 10:28   #2
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Skal til Stockholm

Det er ikke noen spesiell lavkarbo kafe så vidt jeg vet. TGI Fridays ved Stureplan hadde lavkarbo alternativ før, men vet ikke om de har det fremdeles.

Jeg spiste deilig middag på "Mårten Trotzig" i gamla stan i høst. Fisk og puy-linser. Deilig ! Min erfaring (etter opphold i Stocholm flere ganger i året de siste årene) er at de er veldig forståelsesfulle og ikke ser rart på deg om du ber om grønnsaker/salat isteden for poteter etc.

http://www.martentrotzig.se/

Om du liker fisk har de veldig god mat på "Pontus by the sea"
http://www.pontusfrithiof.com/index_2.php

Jeg er matsnobb, så jeg spiser aldri mat av type pizza/hamburger. Men jeg liker godt italiensk mat, (der kan mannen min få pizza også) og der får vi alltid masse valg.

Hvis du skal være i Stockhom noen dager vil jeg absolutt anbefale deg å skaffe Stockholms-kortet. Det gir rabatter på mange museer og all offentlig transport. Transport systemet er godt utbygget og funker veldig bra. Og HVIS du har tid, er er besøk på Junibacken (Astrid Lindgren museet) virkelig verdt et besøk.
I varme perioder er en båttur i Stockholsm skjærgård et must ! Får masse Saltkråkan følelse om sommeren !

Ellers er Stockholm sin taxfree butikk på flyplassen billigere enn de norske om dagen !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 11:04   #3
sma
Seniormedlem
 
sma sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Sverige
Alder: 45
Innlegg: 949
sma er en juvelsma er en juvelsma er en juvel

Sv: Skal til Stockholm

Tusen takk for svar Nille. Desverre så ble snuppa mi syk med feber så vi fikk ikke sett så masse. Men vi stakk i alle fall innom tekninsk museum. Det ble en stor slager for både store og små.

__________________
sma når målet......til slutt....
Min Journal

sma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: GBP-operert 08.02.2011 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
4x4 intervalltrening Begod Trening 75 03-05-10 17:53
Årstidsbunden viktminskning ssskaldeman Lavkarbo generelt 11 04-12-06 19:30


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no