Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Dr Lindbergs

Klarer ikke å bestemme meg! Ketolyse eller Lindberg?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-03-10, 20:08   #1
mjenta
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 3
mjenta er på en erverdig vei

Klarer ikke å bestemme meg! Ketolyse eller Lindberg?

Jeg prøvde Ketolysekuren i høst og gikk ned til 70 kg, men opplevde etterhvert at jeg syntes det var vansekelig å fortsette med kostholdet. Ble veldig lei egg etterhvert.

Nå lurer jeg på om jeg skal begynne med Dr. Lindberg. Har kokeboken hans, og synes oppskriftene ser gode ut. Imidlertid skal jeg holde meg helt unna brød, poteter, paste og ris (noe jeg gjør i dag også - bortsett fra at jeg hadde en brødsprekk i helga og gikk straks opp to kg!).

Er det noen som har prøvd begge deler og har erfaring med hva som funker over tid?

__________________


mjenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 23-03-10, 20:18   #2
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Klarer ikke å bestemme meg! Ketolyse eller Lindberg?

Det tror jeg er veeeeldig individuelt. Jeg klarer ikke Ketolyse over tid og trives bedre på Lindberg. Men det er meg

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-03-10, 21:10   #3
mjenta
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 3
mjenta er på en erverdig vei

Sv: Klarer ikke å bestemme meg! Ketolyse eller Lindberg?

Hva har du hatt best erfaringer med? Jeg gikk ned mye og fort med Ketolyse, men jeg ble så lei av fett!

__________________


mjenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 23-03-10, 21:45   #4
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Klarer ikke å bestemme meg! Ketolyse eller Lindberg?

har gått mye frem og tilbake egentlig.. Har nettopp vært gravid og da levde jeg jo etter Fedons prinsipper. Synes Ketolyse er veldig kjekt i en periode, men så mister jeg alt av matlyst osv og da skjærer det seg for meg. men er jo som sagt veldig mange som synes at det er en enklere diett å holde seg til og leve med

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Klarer ikke spise Elephanta Ketolysekuren 33 08-02-09 09:47
Hva skal jeg gjøre??? Klarer ikke ketolyse lenger Monen Lavkarbo generelt 12 04-07-07 22:41
Jeg klarer det ikke! villebill Ketolysekuren 7 02-05-07 15:33
Ketolyse eller Atkins? har lyst å prøve noe av dette, men vet ikke hva... Chumpsy Ketolysekuren 13 29-07-05 22:35
Klarer ikke søtningsmiddler LilNoor Lavkarbo generelt 3 23-02-05 11:12


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no