Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Oktoberstarter-tråd?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-10-10, 13:24   #76
Klistine
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 215
Klistine er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarter-tråd?

Hei alle sammen! Det er litt sent i Oktober kanskje, men jeg startet idag! HAr vært innom her tidligere, men har skjedd mye i livet. MEN nå er jeg meget meget klar!!

Har vært å handlet inn litt saker og ting. Regner med det kommer mer i skaper, kjøleskap og fryser fortløpende Nå skal jeg lage meg en grønnsaksomelett med fløte i med brokkoli, squasj og bacon. Med cottege cheese ved siden av!! nammmm!! )

Vekten viste 83,0 idag tidlig. Noe som er skremmende mye. Jeg gleder meg til å gi fra meg kiloene mine med dere!!

Klistine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-10-10, 14:52   #77
LillT
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 4
LillT er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarter-tråd?

Hei alle sammen! Jeg hiver meg også med her hos dere i oktoberstarter-tråden Jeg begynte på ketolyse kuren Onsdag 06.10 men min opprinnelige veiedag er mandager. Idag viste vekten minus 3 kilo
Dette blir spennende fremmover! Jeg skal ned 25-30 kg, tror jeg
Jeg er veldig lat, så jeg har ikke trent.. det er vel anbefalt å trene 30 min hver dag så det er vel bare å hive seg rundt da
Det er uansett veldig motiverende å lese og høre fra alle som har vert så flinke å gå ned! keep up the good work ppl

LillT er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-10-10, 15:03   #78
aze
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 2
aze er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarter-tråd?

Hei Blir med her jeg å, veiedag fredag Vil ned 8 kg til sydentur før jul.. litt urealistisk, men skal forsøke!!

aze er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Alt som hjelper:) Svar med sitat
Gammel 11-10-10, 15:13   #79
aze
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 2
aze er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarter-tråd?


Endelig fikk e til å lage en sånn.. God middag alle sammen..


aze er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Alt som hjelper:) Svar med sitat
Gammel 11-10-10, 18:56   #80
AKR
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 16
AKR er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarter-tråd?

......


Sist redigert av AKR : 21-03-11 kl 11:57.
AKR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-10-10, 19:14   #81
Klistine
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 215
Klistine er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarter-tråd?

Nå har jeg vært på butikken å kjøpt med stix... Men når kan jeg teste egentlig? Må jeg vente i 3-4 dager eller noe, eller hvordan funker dette?

Klistine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-10-10, 19:26   #82
stinemora
Medlem
 
stinemora sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Bøfjorden
Alder: 40
Innlegg: 70
stinemora er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarter-tråd?

Opprinnelig lagt inn av Klistine, her.

Nå har jeg vært på butikken å kjøpt med stix... Men når kan jeg teste egentlig? Må jeg vente i 3-4 dager eller noe, eller hvordan funker dette?

Hei
Har du gått på kuren lenge? Det er ingenting i veien om du tester deg før du har kommet skikkelig igang med kuren heller, da får du i verste fall ikke utslag, og da vet du hva du har å jobbe mot
Blir det utslag på stixen har du kommet igang, og da er det bare å fortsette!
Lykke til!

__________________


stinemora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-10-10, 19:42   #83
Klistine
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 215
Klistine er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarter-tråd?

Opprinnelig lagt inn av stinemora, her.

Hei
Har du gått på kuren lenge? Det er ingenting i veien om du tester deg før du har kommet skikkelig igang med kuren heller, da får du i verste fall ikke utslag, og da vet du hva du har å jobbe mot
Blir det utslag på stixen har du kommet igang, og da er det bare å fortsette!
Lykke til!

Nei, jeg starta idag nemlig.. Derfor jeg lurte litt Kanskje greit å vente noen dager?

Klistine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-10-10, 19:56   #84
stinemora
Medlem
 
stinemora sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Bøfjorden
Alder: 40
Innlegg: 70
stinemora er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarter-tråd?

Ok, det gjør du som du vil med, men regner med at du vil se utslag på stixen innen 4-7 dager ihvertfall
Er i startfasen selv, og her tester jeg flere ganger om dagen, selv om jeg vet det ikke er nødvendig. Blir litt opphengt i det! Jeg hadde lilla stix etter 3 dager.

__________________


stinemora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-10-10, 21:19   #85
Anninemor
Juniormedlem
 
Anninemor sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 16
Anninemor er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarter-tråd?

Hei!
Henger meg på her jeg
Har gått på ketolysekuren en gang før, for ca 1 år siden. Da klarte jeg å gå ned 15 kg. Nå har en del av desse kiloene kommet tilbake, desverre
Har prøvd å spise et "normalt sunt koshold", men dette passer tydligvis ikke for kroppen min, så nå er det tilbake på ketolyse

__________________
Startdato 21.02.11



Anninemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-10-10, 21:20   #86
b0n
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Alta
Innlegg: 15
b0n er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarter-tråd?

Hei alle sammen!

Håper det er iorden at jeg får være med i denne gruppa!
Startet med ketolyse Torsdag 7.10-10.
Men helgen har vært litt vinglete pga nattevakt.

Men fra ogmed i dag er jeg klar for og kjempe mot vekten.
Personlig synes jeg ketolyse her helt fenomenal, for du går aldrig sulten!

Jeg har ikke bok, stix eller er den som veier mat.
Men derimot er jeg kjempe motivert!

Gikk opp 25-30 kg opp i mitt svangerskap.
Har klart og gå fra 80 til 67 bare ved og amme og gå turer,
men der stoppet det opp for ett halvt år siden, fødte 2.8-09.

Så nå håper jeg på og få resultater fram til 1. Januar.
Jeg skal ned til min orginal vekt før svangerskap som var 55 kg.


Sist redigert av b0n : 11-10-10 kl 21:32.
b0n er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-10-10, 21:33   #87
Klistine
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 215
Klistine er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarter-tråd?

Spiste sinnsykt god middag idag, og tenkte å dele med dere!

1 kyllingfilet
1 skive bacon
brokkoli
fløte
Masse krydder

Stekte kyllingfileten i passe store biter med masse krydder på (kyllingkrydder, chili, salt, pepper, hvitløk), kokte brokkolien. Stekte baconet lett, og hadde det sammen med kylling og brokkoli i stekepanna.
Helte fløte over alt smmen og lot det koke i noen minutter til krydderet hadde trekt seg godt inn i sausen.

Meget meget godt!!

Klistine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-10-10, 21:46   #88
Lindaplinda
Medlem
 
Lindaplinda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Mysen
Alder: 43
Innlegg: 270
Lindaplinda er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarter-tråd?

Jeg hører vekl hjemme her jeg også Jeg begynte med lavkarbo uten å ha noen spes retning, men gikk ordentlig inn for å prøve på ketolyse forrige uke

__________________


Lindaplinda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-10-10, 23:01   #89
LillT
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 4
LillT er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarter-tråd?

Jeg har heller ikke bok, stix osv.. Men jeg har lært veldig mye fra forumet her! Har bestillt meg en type kokebok med handlelister osv for jeg føler jeg trenger å ha noe annet enn bare internett for å finne oppskrifter og sånne ting Men for ett superbra forum! alt man lærer.. helt utrolig!

Jeg har leita litt etter etter svar på om man kan spise tyggis? Noen som vil kommentere det? Jeg er igrunn litt avhengig av tyggis eller lignende, siden jeg røyker og jobber i en klesbutikk så synes ikke jeg det er så veldig stas å lukte røyk når jeg prater med kunder noen tips der? bortsett fra å faktisk slutte å røyke Nå må jeg liksom ta en ting av gangen her, hihi!

LillT er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-10-10, 23:08   #90
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Oktoberstarter-tråd?

Opprinnelig lagt inn av LillT, her.

Jeg har leita litt etter etter svar på om man kan spise tyggis? Noen som vil kommentere det? Jeg er igrunn litt avhengig av tyggis eller lignende, siden jeg røyker og jobber i en klesbutikk så synes ikke jeg det er så veldig stas å lukte røyk når jeg prater med kunder noen tips der? bortsett fra å faktisk slutte å røyke Nå må jeg liksom ta en ting av gangen her, hihi!

Hei,
Desverre ingen tyggis på ketolyse, med du kan spise store IFA, Fribol drops kjøpt på apoteket ellers er det endel som bruker munnskyllemiddelet SB12.
Vil bare minne om at mange regagerer på inntak av kunstige søtningsmidler som finnes i stor IFA og Fribol dropsen, alt fra mageondt til diare... Ellers så kan man jo f.eks. tygge på persille

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-10-10, 08:05   #91
snartslank?
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 174
snartslank? er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarter-tråd?

God morgen!
Ville bare ønske alle dere nye velkommen jeg! Koselig at vi er så mange her! Blir spennende å følge alle sammen!!

snartslank? er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-10-10, 08:34   #92
stinemora
Medlem
 
stinemora sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Bøfjorden
Alder: 40
Innlegg: 70
stinemora er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarter-tråd?

Ja, artig at vi er mange, blir spennende å følge med på!
Noen av dere nye som skal på ketolysekurs i trondheim idag da?
Vi er to som har meldt oss på Hurra!

__________________


stinemora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-10-10, 09:00   #93
only39
Medlem
 
only39 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Drøye hundre meter over havet, en drøy time fra Oslo.
Alder: 52
Innlegg: 101
only39 er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarter-tråd?

Opprinnelig lagt inn av Klistine, her.

Hei alle sammen! Det er litt sent i Oktober kanskje, men jeg startet idag! HAr vært innom her tidligere, men har skjedd mye i livet. MEN nå er jeg meget meget klar!!

Har vært å handlet inn litt saker og ting. Regner med det kommer mer i skaper, kjøleskap og fryser fortløpende Nå skal jeg lage meg en grønnsaksomelett med fløte i med brokkoli, squasj og bacon. Med cottege cheese ved siden av!! nammmm!! )

Vekten viste 83,0 idag tidlig. Noe som er skremmende mye. Jeg gleder meg til å gi fra meg kiloene mine med dere!!

Hei og velkommen!
Jeg vil ikke ta i mot kiloene dine men jeg kan hjelpe deg å kaste de langt f.. i vold! Sånn at du aldri kan få de igjen..

Jeg har veiedag i dag, det blir skikkelig spennende, har juksa litt og tittet på målbåndet i dag, dvs, det gjør jeg om morgenen,og det viser i alle fall at kroppen har blitt litt mindre!!

Håper jeg kan glede både meg og dere med en fin vektnedgang i kveld!!

__________________
only39
Journalen min! Eller du kan se bilder på www.lavkarbotest.blogg.no
Start:4okt.10 92.4, 92,91,90,89,88,87,86,85,84,83,82,
81,80,79,78,77,76,75,74,73,72
only39 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysestart med lavkarboliv som mål! Svar med sitat
Gammel 12-10-10, 09:01   #94
Fjasnissen
Supermoderator
 
Fjasnissen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 1.264
Fjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt likt

Sv: Oktoberstarter-tråd?

Opprinnelig lagt inn av Klistine, her.

Nei, jeg starta idag nemlig.. Derfor jeg lurte litt Kanskje greit å vente noen dager?

Ingen grunn til å vente. Noen kommer i ketose nesten umiddelbart. Jeg sjekka på kvelden første dagen min, og fikk utslag. Regelen er vel at du får det mest korrekte utslaget på kvelden, to timer etter siste måltid.

__________________
I know that I'm born and I know that I'll die. The inbetween is mine.


Fjasnissen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag Svar med sitat
Gammel 12-10-10, 09:07   #95
only39
Medlem
 
only39 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Drøye hundre meter over havet, en drøy time fra Oslo.
Alder: 52
Innlegg: 101
only39 er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarter-tråd?

Opprinnelig lagt inn av LillT, her.

Jeg har heller ikke bok, stix osv.. Men jeg har lært veldig mye fra forumet her! Har bestillt meg en type kokebok med handlelister osv for jeg føler jeg trenger å ha noe annet enn bare internett for å finne oppskrifter og sånne ting Men for ett superbra forum! alt man lærer.. helt utrolig!

Jeg har leita litt etter etter svar på om man kan spise tyggis? Noen som vil kommentere det? Jeg er igrunn litt avhengig av tyggis eller lignende, siden jeg røyker og jobber i en klesbutikk så synes ikke jeg det er så veldig stas å lukte røyk når jeg prater med kunder noen tips der? bortsett fra å faktisk slutte å røyke Nå må jeg liksom ta en ting av gangen her, hihi!

Du har fått kommentar på tyggis over her.. men jeg ville bare gi deg et annet tips også.
Kjøp ei litt ok skriveblokk, gjerne sånn med ringpern i enden for de er så gode å bla i, og skriv opp hva du lager til lunsj,middag osv, for da har du noe å gå tilbake på om det skulle bli litt vanskelig. I tillegg kan du lage dine egne versjoner av en oppskrift feks fra dette forumet, og da kan du regne ut karbo i tillegg, sånn at du har det for senere.
Jeg anbefaler deg VELDIG å kjøpe boka til Torkil, den er rett og slett som en "bibel" å regne, for du trenger mye grunnleggende informasjon, som han skriver om på en enkel og forståelig måte. Boka får du kjøpt på nettet eller du kan klikke her og se om det er noen som forhandler produkter og bok i nærheten av der du bor.

Velkommen i gjengen forresten!!

__________________
only39
Journalen min! Eller du kan se bilder på www.lavkarbotest.blogg.no
Start:4okt.10 92.4, 92,91,90,89,88,87,86,85,84,83,82,
81,80,79,78,77,76,75,74,73,72
only39 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysestart med lavkarboliv som mål! Svar med sitat
Gammel 12-10-10, 09:16   #96
only39
Medlem
 
only39 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Drøye hundre meter over havet, en drøy time fra Oslo.
Alder: 52
Innlegg: 101
only39 er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarter-tråd?

Opprinnelig lagt inn av b0n, her.

Hei alle sammen!

Håper det er iorden at jeg får være med i denne gruppa!
Startet med ketolyse Torsdag 7.10-10.
Men helgen har vært litt vinglete pga nattevakt.

Men fra ogmed i dag er jeg klar for og kjempe mot vekten.
Personlig synes jeg ketolyse her helt fenomenal, for du går aldrig sulten!

Jeg har ikke bok, stix eller er den som veier mat.
Men derimot er jeg kjempe motivert!

Gikk opp 25-30 kg opp i mitt svangerskap.
Har klart og gå fra 80 til 67 bare ved og amme og gå turer,
men der stoppet det opp for ett halvt år siden, fødte 2.8-09.

Så nå håper jeg på og få resultater fram til 1. Januar.
Jeg skal ned til min orginal vekt før svangerskap som var 55 kg.

Velkommen hit! Klart du kan være med du også.
Jeg sier til deg som jeg har skrevet til Klistine: Tips fra meg:
Kjøp ei litt ok skriveblokk, gjerne sånn med ringpern i enden for de er så gode å bla i, og skriv opp hva du lager til lunsj,middag osv, for da har du noe å gå tilbake på om det skulle bli litt vanskelig. I tillegg kan du lage dine egne versjoner av en oppskrift feks fra dette forumet, og da kan du regne ut karbo i tillegg, sånn at du har det for senere.
Jeg anbefaler deg VELDIG å kjøpe boka til Torkil, den er rett og slett som en "bibel" å regne, for du trenger mye grunnleggende informasjon, som han skriver om på en enkel og forståelig måte. Boka får du kjøpt på nettet eller du kan klikke her og se om det er noen som forhandler produkter og bok i nærheten av der du bor.

I tillegg, jeg tør å være så ærlig at når jeg ser at du skal ned til 55 kg,så vil jeg tro at du ikke er så høy, som feks meg som er 172?
Vi som er overvektige kan ofte syns at det virker rart med en så lav ønskevekt som 55kg, men det er viktig å huske på at den det gjelder uansett skal føle seg vel, og ok, så jeg mener ikke dette som noe kritikk eller noe. Men jeg er helt sikker på at jeg ikke er alene om å ha tanken...
Uansett, velkommen i oktobertråden og lykke til!!

__________________
only39
Journalen min! Eller du kan se bilder på www.lavkarbotest.blogg.no
Start:4okt.10 92.4, 92,91,90,89,88,87,86,85,84,83,82,
81,80,79,78,77,76,75,74,73,72
only39 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysestart med lavkarboliv som mål! Svar med sitat
Gammel 12-10-10, 09:20   #97
only39
Medlem
 
only39 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Drøye hundre meter over havet, en drøy time fra Oslo.
Alder: 52
Innlegg: 101
only39 er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarter-tråd?

Opprinnelig lagt inn av Anninemor, her.

Hei!
Henger meg på her jeg
Har gått på ketolysekuren en gang før, for ca 1 år siden. Da klarte jeg å gå ned 15 kg. Nå har en del av desse kiloene kommet tilbake, desverre
Har prøvd å spise et "normalt sunt koshold", men dette passer tydligvis ikke for kroppen min, så nå er det tilbake på ketolyse

Velkommen i gjengen!
Nei, dessverre er det ikke alle et "normalt sunt kosthold" funker for, og jeg har innsett at jeg må, etter endt ketolysekur, over på lavkarboliv, for alltid! Men det er jo sååå mye godt man kan spise, egentlig er det nesten alt, bare droppe ut potet, ris, sukker, pasta, hvetemel og litt, men fyy så mye vi KAN spise på lavkarbo, som smaker nyydelig!!

... lykke til!

__________________
only39
Journalen min! Eller du kan se bilder på www.lavkarbotest.blogg.no
Start:4okt.10 92.4, 92,91,90,89,88,87,86,85,84,83,82,
81,80,79,78,77,76,75,74,73,72
only39 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysestart med lavkarboliv som mål! Svar med sitat
Gammel 12-10-10, 11:34   #98
Klistine
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 215
Klistine er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarter-tråd?

Jeg måtte en liten sniktur på vekta idag morres jeg.. Den viste -1,1 fra jeg STARTA IGÅR :O Er det fysisk mulig? Det må være noe feil...

Klistine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-10-10, 19:11   #99
bjorg
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 52
Innlegg: 31
bjorg er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarter-tråd?

Sliter litt for tiden. Vekta står stille, eller heller litt opp Testet i går, og dagen før det og var ikke i ketose lenger. Spiste et eple søndag og mandag, kan det virkelig gi slike utslag? Er det noen som har erfaring med hormonspiral( har ikke menstrasjon, men regner med at syklusen er der likevel), og at dette kan ha innvirkning? Trenger all hjelp og oppmuntring jeg kan få, men gir selvsagt ikke opp

__________________


bjorg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Frisk med lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-10-10, 19:22   #100
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Oktoberstarter-tråd?

Hei,
Frukt hører ikke hjemme på ketogene dietter, så ja det er nok årsaken til at du ikke er i ketose.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
En kreativ tråd? Princez Generell ernæringsdebatt 13 10-03-08 09:14
MCT tråd? Distrea Spørsmål og svar 2 30-05-07 18:21


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no