Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Jeg er i ketose, noen spørsmål

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-02-08, 21:00   #1
ratatouile
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 12
ratatouile er på en erverdig vei

Jeg er i ketose, noen spørsmål

Da er jeg i ketose Det tok meg 3 dager. Noen spørsmål. Til middag i dag hadde jeg ca en halv(kanskje litt under) med kjøttdeig, smeltet ost, halv tallerk med salat(2typer salat, paprika og agurk) dressing og rømme og noen terninger fetaost. Hvor mye karber kan det være i dette? Regner dere ut hvor mye karber det er i salaten dere spiser? Synes det er stess å veie alt.

I morgen er vi bedt i selskap, hvordan skal jeg vri meg unna å spise middag uten poteter og saus??(har ikke lyst å si til de folka at jeg er på kur) Etterpå er det antageligvis kaker Noen som har noe lurt å si??

__________________


ratatouile er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-02-08, 21:07   #2
nordlandsjenta
Medlem
 
nordlandsjenta sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 44
Innlegg: 303
nordlandsjenta er ny på veien

Sv: Jeg er i ketose, noen spørsmål.

jeg ville spist av det jeg kunne spise...

og når kakene kom på bordet ville jeg sagt at jeg var så mett etter middag at jeg ikke klarer på kake...

jeg har fortalt til "halve verden" at jeg går på kur, så nå har jeg ekstra press på meg for å ikke skeie ut! har ikkje møtt en eneste som ikke har hatt forståelse for d...

nordlandsjenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-02-08, 21:12   #3
JenJen
Seniormedlem
 
JenJen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 38
Innlegg: 2.608
JenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressurs

Sv: Jeg er i ketose, noen spørsmål.

Jeg sier at jeg blir syk av sånn mat, får vondt i magen og hodepine Det stemmer jo også, så jeg trenger ikke lyve om det heller

__________________


Rest if you must, but don't you quit.


JenJen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lytter til kroppen Svar med sitat
Gammel 17-02-08, 09:57   #4
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Jeg er i ketose, noen spørsmål

Jeg sier at jeg har fått påvist av legen at jeg tåler dårlig raske karbohydrater, det gir meg magebesvær og vektoppgang...

Når det kommer til maten du har spist kunne jeg fint regnet det ut for det, men da må du vite hvor mye du har spist av hva, litt for deg behøver ikke være litt for meg Vil råde deg til å veie grønnsakene du bruker i salaten, det drar seg fort opp. Husker første gangen jeg veide salat, var vel i uke 2 eller noe, da kom bare grønnsakene opp i 7 karber, så må man plusse på dressingen osv. Det ble litt mye til ett måltid
Etter noen uker med veiing har man det i fingrene og kan ta det litt på synsing og måfå

For å få utbytte av ketolysekuren kan du ikke skeie ut, du må stå i mot, det er ikke rom for utskeielser, i allefall ikke i starten...

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
99-tråden!!!!!!! nalana Livets lyse side 5 22-12-04 15:33


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no