Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Mareritt ...

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-10-09, 02:17   #1
Maika
Juniormedlem
 
Maika sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Utenfor Bergen
Innlegg: 35
Maika er på en erverdig vei

Mareritt ...

Jeg hadde et merkelig mareritt natt til i dag...drømte at jeg bare MÅTTE ha sjokolade! Gikk så langt at jeg til og med gikk inn i en kiosk lignende bygning og plukket masse sjokolade i en pose aka stjal den for jeg passet på at ingen så meg. Følte meg elendig og det var akkurat som jeg måtte spise det, våknet opp av at jeg var nesten på gråten. Var kjempeletta at det bare var en drøm.

Det som er rart er at jeg ikke har lyst på eller savner sjokolade. Har aldri *sprukket* på lavkarbo. Så merkelig hele greia

__________________


Maika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-10-09, 10:52   #2
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Mareritt ...

Kanskje sjokoladen er et symbol for noe annet du savner?

Fra drømmetydning.com:

Sitat:

Sjokolade er et symbol på god helse.

Og om å stjele:

Sitat:

Er du en tyv i en drøm så stjeler du andres ømhet eller ideer, noe du ikke bør gjøre.

Spise:

Sitat:

Her kommer det an på hva du spiser. Generelt kan man allikevel si at spiser du sammen med andre i fine omgivelser vil du få personlige seire. Å spise alene symboliserer tap av status eller venner. Blir maten ryddet av bordet før du er ferdig med å spise kan du få problemer. Først og fremst av økonomisk art, men det kan også være i hjemmet. Spiser du ved et bord uten duk er du misunnelig på andre. Spising kan også symbolisere økning av kunnskaper eller sensualitet. Du må i tillegg ta med hvordan du synes maten smaker når du skal tyde drømmen.

Vet ikke om du ble noe klokere nå, men man må se de forskjellige symbolene i sammenheng

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 31-10-09, 08:43   #3
Nuppe
Medlem
 
Nuppe sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Vestfold
Alder: 50
Innlegg: 99
Nuppe er på en erverdig vei

Sv: Mareritt ...

Tenkte faktisk det samme som Photobscura, drømmer har jo gjerne en mening.
He he drømmer mye rart jeg og, men jeg drømmer mest om lavkarbomat, ikke sprekker...
I natt drømte jeg om smulteringer som var lagd men en ukjent type melerstatning, altsa IKKE den ekle (syns jeg) bakemixen til Atkins.. He he merkelig det der

__________________

Utålmodige Nuppe


Nuppe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-11-09, 19:30   #4
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Mareritt ...

Hehe. Jeg har hatt veldig intense marerittaktige drømmer om både Ben&Jerrys-sjokoladeiskrem (phish food...) og drikkekakao siden jeg gikk i ketose - drikkekakao har jeg aldri likt, B&J's er jeg altfor glad i, men i begge tilfeller våkna jeg uhyre lettet over at det faktisk bare var en drøm og jeg kunne slutte å drømme masse skyldfølelse og anger over å ha satt til livs disse tingene også...

Men min teori er at drømmer stort sett bare er oppkok av ting man har tenkt på / vært oppmerksom på nylig, bevisst eller ubevisst - så for meg handler nok de drømmene mest om det "tomrommet" som nå har oppstått der jeg før ville både trøste- og kjede-spist iskrem og annet guff.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no