Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Vikingfjord icebreaker lavkarbo

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-08-07, 20:22   #1
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Vikingfjord icebreaker lavkarbo

Lavkarbo rusbrus noen som vet karbeinnholdet i den??

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 14-08-07, 20:29   #2
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: vikingfjord icebreaker lavkarbo

http://forum.lavkarbo.no/showthread....ht=vikingfjord

her finner du svar

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 14-08-07, 20:29   #3
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: vikingfjord icebreaker lavkarbo

Den har ingen karber!


(http://forum.lavkarbo.no/showthread....ht=vikingfjord)

__________________



Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-08-07, 11:24   #4
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Vikingfjord icebreaker lavkarbo

thanx folkens utrolig hva man vet her inne og nå vet i allefall jeg hva jeg skal drikke på neste fest

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 15-08-07, 12:12   #5
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Vikingfjord icebreaker lavkarbo

Bare pass på at det ikke blir for mange

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 15-08-07, 12:14   #6
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Vikingfjord icebreaker lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

Bare pass på at det ikke blir for mange

straffer seg vel dagen derpå ja

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 15-08-07, 12:15   #7
LilleRosin
Seniormedlem
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 58
Innlegg: 1.244
LilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlys

Sv: Vikingfjord icebreaker lavkarbo

Den er veldig god!

__________________


LilleRosin sin journal
LilleRosin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-08-07, 12:41   #8
Robyn
Seniormedlem
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 49
Innlegg: 805
Robyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snill

Sv: Vikingfjord icebreaker lavkarbo

Syns den var alt for søt jeg...

__________________
Endelig i mål.
Robyn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett fase 2 Svar med sitat
Gammel 15-08-07, 19:18   #9
reidun50
Medlem
 
reidun50 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Alta
Alder: 66
Innlegg: 215
reidun50 er en juvelreidun50 er en juvelreidun50 er en juvel

Sv: Vikingfjord icebreaker lavkarbo

Mmmm..

__________________


Mål: Midje???
1.delmål: Kanskje 85 kg (minus 20 kilo)
Men viktigst for meg at det går litt innover i midja!
reidun50 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-08-07, 19:30   #10
Bell
Medlem
 
Bell sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 51
Innlegg: 65
Bell er på en erverdig vei

Sv: Vikingfjord icebreaker lavkarbo

Hvor får man kjøpt denne?? Skal på festival i helga,og dette er noe jeg kunne tenkt meg å ta med! (i tillegg til regntøy..... )

__________________


Bell er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ?? Svar med sitat
Gammel 15-08-07, 19:48   #11
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Vikingfjord icebreaker lavkarbo

matbutikken enklere kan det jo ikke bli

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 15-08-07, 20:30   #12
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Vikingfjord icebreaker lavkarbo

Heromkring så selges det ikke rusbrus i matbutikkene, så det er ikke like enkelt for alle å få tak i.

__________________



Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-08-07, 20:31   #13
moinx
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Vikingfjord icebreaker lavkarbo

Polet har vel?

  Svar med sitat
Gammel 15-08-07, 20:43   #14
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Vikingfjord icebreaker lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av moinx, her.

Polet har vel?

Nei, på polet her har de ikke det. (Trodde det generelt ikke er rusbrus på polet lenger siden alkoholprosenten har gått ned, og rusbrusen derfor selges i butikkene.)
Vi hadde tidligere ølutsalg som solgte rusbrus, men så ble det nedlagt fordi vi fikk ølsalg i butikkene for ca 3-4 år siden. Frp innførte ølsalg, og KrF kjøpslo med å lage en avtale om at rusbrus ikke skulle selges... Så her må vi kjøre en time-halvannen for å kjøpe rusbrus.

__________________



Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-08-07, 20:45   #15
moinx
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Vikingfjord icebreaker lavkarbo

Men da kan du vel be butikken bestille til deg? De har det i sortimentet sitt, og dermed tilgang...Bør ikke være noe problem.

  Svar med sitat
Gammel 15-08-07, 20:49   #16
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Vikingfjord icebreaker lavkarbo

Moinx: Nå må du fortelle hva som kan skje dersom en inntar Vikingfjord, i ketose, når det er lenge siden en har drukket....

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 15-08-07, 20:51   #17
Tusta85
Seniormedlem
 
Tusta85 sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 38
Innlegg: 2.811
Tusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastisk

Sv: Vikingfjord icebreaker lavkarbo

Kiwi har det hvertfall i sortemanget sitt.

__________________
Jornalen min
I første omgang...


Tusta85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-08-07, 20:54   #18
moinx
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Vikingfjord icebreaker lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av lokkebiff, her.

Moinx: Nå må du fortelle hva som kan skje dersom en inntar Vikingfjord, i ketose, når det er lenge siden en har drukket....

ingenting vel........

  Svar med sitat
Gammel 15-08-07, 20:56   #19
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Vikingfjord icebreaker lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av moinx, her.

Men da kan du vel be butikken bestille til deg? De har det i sortimentet sitt, og dermed tilgang...Bør ikke være noe problem.

Takk for tips, det har jeg ikke tenkt på går an.

__________________



Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-08-07, 13:16   #20
Tuppen
Seniormedlem
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: ut i bygda utenfor ålesund
Alder: 40
Innlegg: 5.910
Tuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastisk

Sv: Vikingfjord icebreaker lavkarbo

lemen : sliter du også med dette?? matbutikkene her heller har ikke... er dette noe sunnmøre har startet med eller?? Måtte til ølutsalget for å få tak i lavkarbo vikingfjord.. også denne cideren uten sukker... men finner ikke karbo innhold på den... for jeg spurte de på ølutsalget : har dere noe sånn lavkarbo rusbrus.. ( passet godt på at jeg var alene!!) Da hadde de tre forskjellige.. ene var vikingfjord, grevens ( svart og grønn rutete boks) pærecider, og en musserende vin ( liiiiten flaske med FÆL smak)..... kjøpte to av alt... cideren er brukbar... men klart og tydelig var det vikingfjorden som falt i smak her i huset

__________________
Tuppen er klar for 2008


- "målet er å være slank og fin til bryllupet sommeren 2009 "
Min Journal
Tuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo inntil videre Svar med sitat
Gammel 19-08-07, 13:50   #21
LilleRosin
Seniormedlem
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 58
Innlegg: 1.244
LilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlys

Sv: Vikingfjord icebreaker lavkarbo

Hei Tuppen! Jeg kommer også fra en liten bygd utenfor Ålesund, men har bodd på Østlandet siden 1986, men jeg er ofte på Sunnmøre. Og da jeg var der i sommer så hadde de det på noen butikker. F.eks. IcaMaxi på Moa, Meny på Gåseide hadde det også. Men i bygda jeg kommer fra hadde de den ikke.

__________________


LilleRosin sin journal
LilleRosin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-08-07, 14:31   #22
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Vikingfjord icebreaker lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Tuppen, her.

lemen : sliter du også med dette?? matbutikkene her heller har ikke... er dette noe sunnmøre har startet med eller?? Måtte til ølutsalget for å få tak i lavkarbo vikingfjord.. også denne cideren uten sukker... men finner ikke karbo innhold på den... for jeg spurte de på ølutsalget : har dere noe sånn lavkarbo rusbrus.. ( passet godt på at jeg var alene!!) Da hadde de tre forskjellige.. ene var vikingfjord, grevens ( svart og grønn rutete boks) pærecider, og en musserende vin ( liiiiten flaske med FÆL smak)..... kjøpte to av alt... cideren er brukbar... men klart og tydelig var det vikingfjorden som falt i smak her i huset

Sliter er vel å ta litt hardt i. Men, skal kanskje prøve å gjøre sånn som Monix foreslo, å få en butikk til å bestille inn bare til meg, eller huske på å kjøpe inn neste gang jeg er på Moa. (De har forresten også sukkerfri tonic på Ica Maxi på Stormoa Syd.)
Var i Oslo i går, og drakk bla noen Vikingfjord Lavkarbo, og de falt absolutt i smak.

__________________



Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-08-07, 00:33   #23
Viclin
Seniormedlem
 
Viclin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.407
Viclin er en juvelViclin er en juvelViclin er en juvel

Sv: Vikingfjord icebreaker lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Tuppen, her.

lemen : sliter du også med dette?? matbutikkene her heller har ikke... er dette noe sunnmøre har startet med eller?? Måtte til ølutsalget for å få tak i lavkarbo vikingfjord.. også denne cideren uten sukker... men finner ikke karbo innhold på den... for jeg spurte de på ølutsalget : har dere noe sånn lavkarbo rusbrus.. ( passet godt på at jeg var alene!!) Da hadde de tre forskjellige.. ene var vikingfjord, grevens ( svart og grønn rutete boks) pærecider, og en musserende vin ( liiiiten flaske med FÆL smak)..... kjøpte to av alt... cideren er brukbar... men klart og tydelig var det vikingfjorden som falt i smak her i huset

De har ikke rusbrus i butikkene i Ørsta heller. Kun cider. Jeg skulle ha Smirnoff Ice der for noen måneder siden og angret på at jeg ikke tok med hjemmefra. For man måtte visst til Ålesund for å få det. Heldigvis hadde jeg med meg en vin i alle fall.

Viclin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 20-08-07, 00:35   #24
Viclin
Seniormedlem
 
Viclin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.407
Viclin er en juvelViclin er en juvelViclin er en juvel

Sv: Vikingfjord icebreaker lavkarbo

Jeg så forresten disse Vikingfjordene på Meny i går. Der hadde de en grønn (tror jeg), en rød som het Bær og en blå det sto Lavkarbo på. Er det uten karber i alle tre, eller kun den blå?

Viclin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 20-08-07, 08:23   #25
LilleRosin
Seniormedlem
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 58
Innlegg: 1.244
LilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlys

Sv: Vikingfjord icebreaker lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Viclin, her.

Er det uten karber i alle tre, eller kun den blå?

Det er kun i den blå det er uten karber.

__________________


LilleRosin sin journal
LilleRosin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Atkins - selvpåført diabetes? Iset Generell ernæringsdebatt 45 12-06-09 21:12
Hvordan vet dere at Vikingfjord lavkarbo ikke har karber? Sugarpill Lavkarbo generelt 6 11-08-07 23:07
Festdrikke? sma Ketolysekuren 50 24-05-07 10:13


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no