Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Vi som starter i mai -14!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-05-14, 11:50   #101
lirumlei
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2014
Innlegg: 106
lirumlei er på en erverdig vei

Sv: Vi som starter i mai -14!

Opprinnelig lagt inn av JojoJulie, her.

Da har du vært flink!
Hvordan lager du pavlovaen? Har prøvd med sukrin et par ganger, men syns ikke det er godt...

Takk.
Jeg brukte denne oppskriften:

PAVLOVA
6eggehviter
30 g sukrinmelis og noen ss splenda
noen korn salt
1 ts JBK
1 ts eddik

Dette blir ei stor form. Bunnen blir ikke så veldig søt, men man slipper sukrinfølelsen....
Sett stekovnen på 120g.
Sørg for hel ren mixebolle og visp. Ha eggehviter og noen saltkorn i
bollen og visp stivt. Tilsett søtning og visp godt. Ha i salt,eddik og jbk og miks

Fordel massen på bakepapir i langpanne og lag en kake ca 3 cm høy.
Stek 50 min. Slå deretter av ovnen og sett en sleiv i ovnsdøren sånn at den står på en liten gløtt og la kaken stå til den er kald.

Ha på rikelig med søt pisket krem og masse bær.

lirumlei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg frem med lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-05-14, 13:06   #102
Mate
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 149
Mate er ny på veien

Sv: Vi som starter i mai -14!

Pavlova er kjempegodt; har aldri prøvd det på lavkarbo-vis, men nå skal jeg jammen prøve. Tror dere det er ok å bytte ut splenda med tagatesse (har ikke splenda i hus)?

Uansett, her går det litt sakte med vektnedgangen; 1,5 kg ned fra forrige tirsdag og ligger nå på 78,9 kg. Prøver å få opp motivasjonen for å trene igjen, har ikke trent skikkelig siden før påske og veit fra tidligere at jeg er avhengig av trening for å få fart på tingene (må jo trene for å øke forbrenningen også, den er rimelig lav fra naturens side for min del). Men, blir motivert av å lese andres innlegg; både de som sliter litt og de som får det til, kan kjenne meg igjen i de fleste. Og dersom jeg nå får til å lage pavlova med bringerbærkrem, ja da er ikke livet så ille!

Mate er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-05-14, 14:41   #103
Taklampe
Medlem
 
Taklampe sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2014
Innlegg: 133
Taklampe er ny på veien

Sv: Vi som starter i mai -14!

Jeg tror jeg spiser for mye, så jeg har redusert porsjonene. Får håpe det har innvirkning på vekta.

Taklampe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 20-05-14, 15:15   #104
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Vi som starter i mai -14!

Det ser ut som det allerede er tid for å ta seg en titt på denne: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=23811

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 20-05-14, 16:44   #105
Mate
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 149
Mate er ny på veien

Sv: Vi som starter i mai -14!

Hvorfor syns du det? Stresser du for å gå ned i vekt?

Mate er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-05-14, 17:04   #106
Taklampe
Medlem
 
Taklampe sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2014
Innlegg: 133
Taklampe er ny på veien

Sv: Vi som starter i mai -14!

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Det ser ut som det allerede er tid for å ta seg en titt på denne: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=23811

Med all respekt å melde så aner ikke du noen ting om hvordan porsjonene mine så ut før, så den var under beltestedet.

Taklampe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 20-05-14, 18:26   #107
lirumlei
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2014
Innlegg: 106
lirumlei er på en erverdig vei

Sv: Vi som starter i mai -14!

Det må sikkert gå å ytte ut splenda med tagatesse. Jeg hadde i splenda for litt mer søtning, siden jeg var redd for for mye sukrinsmak. Hele familien skulle spise kaken.

Jeg går mye mindre ned i vekt enn dere andre, men kroppen justerer seg her, så jeg lar meg ikke stresse. Om jeg spiser for mye eller for mye fett og for lite av andre ting, så får det være inntil videre. Jeg er på min fjerde uke og jeg har tenkt å holde meg med et slikt kosthold i laaaang tid fremover. For meg er dette en livsstilsendring, selv om jeg er svært overvektig, så velger jeg å IKKE kalle dette for en diett eller slankekur. DA sprekker jeg fort.

Jeg må bruke tid på å venne meg til nye måter å tenke matlaging på, innarbeide rutiner slik at ting går lettere og føle at jeg fungerer i hverdagen, sosialt, på arbeid og hjemme. Jeg skal også ut å reise litt i sommer, så lavkarbotips på reise må også innarbeides.

Tråden som ble linket til her har jeg faktisk lest tidligere i dag og den ga meg mange bekreftelser på at jeg tenker riktig. Hadde jeg "bare" hatt 20 kg som skulle av, så hadde jeg nok stresset mer. Disse kiloene har ikke kommet på i løpet av en måned og kommer helt sikkert ikke til å forsvinne på fire uker heller.

Jeg synes det er inspirerende å følge dere alle, spennende å lese oppskrifter og lese andres erfaringer. Og kjempebra at man kan få tips og råd fra de som er mer erfarne enn oss nybegynnere.
Lag en god dag.

lirumlei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg frem med lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-05-14, 19:29   #108
JojoJulie
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2014
Innlegg: 54
JojoJulie er på en erverdig vei

Sv: Vi som starter i mai -14!

Opprinnelig lagt inn av lirumlei, her.

Takk.
Jeg brukte denne oppskriften:

PAVLOVA
6eggehviter
30 g sukrinmelis og noen ss splenda
noen korn salt
1 ts JBK
1 ts eddik

Dette blir ei stor form. Bunnen blir ikke så veldig søt, men man slipper sukrinfølelsen....
Sett stekovnen på 120g.
Sørg for hel ren mixebolle og visp. Ha eggehviter og noen saltkorn i
bollen og visp stivt. Tilsett søtning og visp godt. Ha i salt,eddik og jbk og miks

Fordel massen på bakepapir i langpanne og lag en kake ca 3 cm høy.
Stek 50 min. Slå deretter av ovnen og sett en sleiv i ovnsdøren sånn at den står på en liten gløtt og la kaken stå til den er kald.

Ha på rikelig med søt pisket krem og masse bær.

Takk! Skal prøve den! Elsker pavlova!

JojoJulie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-05-14, 19:30   #109
JojoJulie
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2014
Innlegg: 54
JojoJulie er på en erverdig vei

Sv: Vi som starter i mai -14!

Opprinnelig lagt inn av ludviga, her.

Vel overstått til alle! Jeg er enig hubbabubba - SÅ mye fett blir jeg også uvel av.

Jeg raser ned i vekt, utskeielse i helgen til tross. Har vært superflink i dagene både før og etter 17.mai - det har lønt seg.

-1,5 kg på andre uken min. - 3,5 kg første uken. Dvs minus 5 kg på 2 uker! Lykkerus...

Veier 68,1 kg nå. Blir så motivert av alle dere her inne! Leser hver dag - hadde ikke klart det uten dere

Dæven! Så flink du er!

JojoJulie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-05-14, 19:33   #110
JojoJulie
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2014
Innlegg: 54
JojoJulie er på en erverdig vei

Sv: Vi som starter i mai -14!

Opprinnelig lagt inn av Mate, her.

Pavlova er kjempegodt; har aldri prøvd det på lavkarbo-vis, men nå skal jeg jammen prøve. Tror dere det er ok å bytte ut splenda med tagatesse (har ikke splenda i hus)?

Uansett, her går det litt sakte med vektnedgangen; 1,5 kg ned fra forrige tirsdag og ligger nå på 78,9 kg. Prøver å få opp motivasjonen for å trene igjen, har ikke trent skikkelig siden før påske og veit fra tidligere at jeg er avhengig av trening for å få fart på tingene (må jo trene for å øke forbrenningen også, den er rimelig lav fra naturens side for min del). Men, blir motivert av å lese andres innlegg; både de som sliter litt og de som får det til, kan kjenne meg igjen i de fleste. Og dersom jeg nå får til å lage pavlova med bringerbærkrem, ja da er ikke livet så ille!

1,5kg på en uke er jo kjempe bra!! Jeg trener faktisk hver dag, og det gir en god energi!

JojoJulie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-05-14, 19:36   #111
JojoJulie
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2014
Innlegg: 54
JojoJulie er på en erverdig vei

Sv: Vi som starter i mai -14!

I dag har jeg vært sååå sulten, selv om jeg har spist det samme hver dag til frokost og lunsj. Hadde ikke mer cocosa til kaffen min på jobb, men kan det ha så mye å si på sulten? Nå har jeg akkurat spist en stor entrecote med soppstuing til middag, så nå er jeg mett. Blir en løpetur når maten får sunket litt

JojoJulie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-05-14, 20:20   #112
Mate
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 149
Mate er ny på veien

Sv: Vi som starter i mai -14!

Opprinnelig lagt inn av JojoJulie, her.

1,5kg på en uke er jo kjempe bra!! Jeg trener faktisk hver dag, og det gir en god energi!

Ja, og hadde det ikke vært første uken hadde jeg vært strålende fornøyd! Tidligere har jeg mista mellom 2 og 3 kilo når jeg har startet på lavkarbo, var bare derfor jeg var sånn halvfornøyd. Jeg forventer ikke mer enn max 1 kilo i uken sånn til vanlig.

Jeg pleide å trene hver ukedag tidligere, men har mista rutinen. Skal prøve å komme i gang, og har trent i dag i allfall. Flott om du trener hver dag, det er deilig når man er ferdig, og man merker jo rett og slett at man blir i bedre form.

Pavlovaen blei mer som en krysning mellom sukkerbrød og svamp, men den smaker sikkert helt ok. Skal teste den i morgen.

Mate er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-05-14, 20:41   #113
scnuppa80
Medlem
 
Medlem siden: May 2014
Hvor: Røros
Innlegg: 191
scnuppa80 er ny på veien

Sv: Vi som starter i mai -14!

Oioi røk på en kyllingkebabtallerken nettopp, var så sulten og på jobb så eneste alternativ var fastfoodsjappa. men jeg tok uten chips og brød og bestilte heller mere salat uten mais og dressing. Er det ok lavkarbo middag tro, med kylling og hvitløkssaus eller har jeg gått på en blemme?

scnuppa80 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse og lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-05-14, 21:15   #114
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Vi som starter i mai -14!

Opprinnelig lagt inn av Mate, her.

Hvorfor syns du det? Stresser du for å gå ned i vekt?

Nei, jeg gjør ikke det for jeg vet at det ikke fungerer. Jeg har tross alt hold på med slanking i 30 år, og lavkarbo i 10 år. Men når noen sier bare 1,5 kg på en uke så får det noen bjeller til å ringe.

Opprinnelig lagt inn av Taklampe, her.

Med all respekt å melde så aner ikke du noen ting om hvordan porsjonene mine så ut før, så den var under beltestedet.

Det var ikke til deg, det var generelt. Tråden har jo allerede mange oj, er Xkg for lite første uka, jeg har bare mistet x,x kg på uke 2 osv.

Forøvrig er ikke porsjonsstr viktig de første ukene, det viktige er rett sammensetning. Da blir porsjonene automatisk riktige.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 20-05-14, 21:38   #115
Mate
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 149
Mate er ny på veien

Sv: Vi som starter i mai -14!

Som jeg presiserte i mitt forrige innlegg var dette min startuke (det ville du visst dersom du også leste mitt første innlegg). Som du har jeg erfaring med lavkarbo fra tidligere, og kjenner meg sjøl godt nok til å vite hva JEG kan forvente den første uken. Jeg snakker for meg sjøl og veit hva som er sakte vektnedgang for meg i den første perioden. Jeg er faktisk den eneste som kan mene noe om akkurat det. Og det ringer noen bjeller her også når noen føler de sitter med fasiten når det gjelder alle andre.

Mate er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-05-14, 22:28   #116
JojoJulie
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2014
Innlegg: 54
JojoJulie er på en erverdig vei

Sv: Vi som starter i mai -14!

Opprinnelig lagt inn av Mate, her.

Ja, og hadde det ikke vært første uken hadde jeg vært strålende fornøyd! Tidligere har jeg mista mellom 2 og 3 kilo når jeg har startet på lavkarbo, var bare derfor jeg var sånn halvfornøyd. Jeg forventer ikke mer enn max 1 kilo i uken sånn til vanlig.

Jeg pleide å trene hver ukedag tidligere, men har mista rutinen. Skal prøve å komme i gang, og har trent i dag i allfall. Flott om du trener hver dag, det er deilig når man er ferdig, og man merker jo rett og slett at man blir i bedre form.

Pavlovaen blei mer som en krysning mellom sukkerbrød og svamp, men den smaker sikkert helt ok. Skal teste den i morgen.

Får håpe du tar like mye et par uker til da, så kompenseres det jeg er heller aldri sånn heeelt fornøyd.. Kunne alltids gått ned litt til liksom.. Skulle jo helst ha vært slank i går menmen, vi gir da ikke opp

Si fra hva du syns om pavlovaen da.. Sist jeg laget lavkarbo tok jeg 1 munnfull, spytta ut og kasta resten.. Men det var bare med sukrin da...

JojoJulie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-05-14, 22:30   #117
JojoJulie
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2014
Innlegg: 54
JojoJulie er på en erverdig vei

Sv: Vi som starter i mai -14!

Opprinnelig lagt inn av scnuppa80, her.

Oioi røk på en kyllingkebabtallerken nettopp, var så sulten og på jobb så eneste alternativ var fastfoodsjappa. men jeg tok uten chips og brød og bestilte heller mere salat uten mais og dressing. Er det ok lavkarbo middag tro, med kylling og hvitløkssaus eller har jeg gått på en blemme?

Hehe.. Det kan da ikke være så ille. Uten pitabrød og chips kan det da ikke være så mye karbohydrater.. Har du vært flink ellers i dag, går det nok bra

JojoJulie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-05-14, 22:39   #118
Mate
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 149
Mate er ny på veien

Sv: Vi som starter i mai -14!

Opprinnelig lagt inn av JojoJulie, her.

Si fra hva du syns om pavlovaen da.. Sist jeg laget lavkarbo tok jeg 1 munnfull, spytta ut og kasta resten.. Men det var bare med sukrin da...

Jeg skal si fra i morgen, fikk akkurat ingrediensene til bærkremen i hus, men ble ørlitt seint til at jeg gjør det klart i dag. Men, pavlova til frokost er heeelt ok

EDIT: Da har jeg spist pavlova til frokost. Smakene var der, men ikke konsistensen. Pavlovaen var helt myk og litt klissete inni, savna den harde marengsen.


Sist redigert av Mate : 21-05-14 kl 08:42.
Mate er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-05-14, 23:23   #119
Hubba Bubba
Medlem
 
Hubba Bubba sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Bergen
Innlegg: 239
Hubba Bubba har en fantastisk aura rundt segHubba Bubba har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vi som starter i mai -14!

Jeg kjenner at søtsuget forsvinner og godt er det. For det blir en del peanøtter eller mandler (tom nå) når jeg har lyst på noe. Det ble bare to håndfuller med peanøtter til Greys Anatomy

I fjor gikk jeg ned fra 88 kg 5. mars til 83,5 18. april. Holdt vekten til juli men da mistet jeg fokus. Var litt halvhjertet noen måneder før vekten "plutselig" var tilbake, pluss litt til.

Jeg startet 5. mai på 89,6 kg og er nede på 86,7 nå. Regner med at det meste er vann, med vekt ned er vekt ned

Håper det kan være hyggelig å lese og dele erfaringer med hverandre her og at en kan holde en god tone slik at en ikke blir frustrert over andre sine kommentarer.

Hubba Bubba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-05-14, 09:12   #120
lirumlei
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2014
Innlegg: 106
lirumlei er på en erverdig vei

Sv: Vi som starter i mai -14!

Opprinnelig lagt inn av Mate, her.


EDIT: Da har jeg spist pavlova til frokost. Smakene var der, men ikke konsistensen. Pavlovaen var helt myk og litt klissete inni, savna den harde marengsen.

Min ble hard marens, men var helt myk da jeg tok den ut av ovnen.
Blir jo ikke det samme, men en grei erstatning. Neste gang det er kakeanledning, så tror jeg nok at jeg skal satse på lavkarbovarianten av suksessterte.

lirumlei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg frem med lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-05-14, 09:39   #121
Mate
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 149
Mate er ny på veien

Sv: Vi som starter i mai -14!

Oooo...suksessterte er snadder! Sleng med en oppskrift om du får tid, det må jo være en ganske lavkarbo-vennlig kake om man bruker sukkererstatninger.

Mate er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-05-14, 10:01   #122
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Vi som starter i mai -14!

Om dere bruker oppskriftsidene her inne er det mange oppskrifter både opp pavlova og suksesstrener osv. MEN, man bør ikke bruke allikevel erstatninger de første fire ukene. Husk at man skal spise ordentlig mat, proteiner, grønnsaker og rene naturlige ting.

Her er det en god nybegynneroversikt: http://forum.lavkarbo.no/showpost.ph...&postcount=158

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-05-14, 10:08   #123
lirumlei
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2014
Innlegg: 106
lirumlei er på en erverdig vei

Sv: Vi som starter i mai -14!

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Om dere bruker oppskriftsidene her inne er det mange oppskrifter både opp pavlova og suksesstrener osv. MEN, man bør ikke bruke allikevel erstatninger de første fire ukene. Husk at man skal spise ordentlig mat, proteiner, grønnsaker og rene naturlige ting.

Det er veldig mange fine oppskrifter her inne, samt på flere blogger. Bare å søke på retten du ønsker + lavkarbo, så kommer det opp masse deilige ting man kan spise.

Kjempeviktig poeng du har, Carisma. Nå kom jo 17. mai midt i oppstarten her, og jeg tenker at det er viktig å planlegge fremover, slik at man vet hva man kan gjøre neste gang. Sommertid, bursdager og kaker er viktig i den sosiale hverdagen, og da blir det viktig for meg å kunne bake en kake jeg har lyst å spise og KAN spise.

Jeg er bedt til en nabo i bursdag om noen uker og jeg var snar å tilby meg å bake en kake, slik at jeg vet hva jeg trygt kan spise. DA blir det suksessterte.

lirumlei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg frem med lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-05-14, 13:05   #124
Mi9en
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2013
Innlegg: 27
Mi9en er på en erverdig vei

Sv: Vi som starter i mai -14!

Hei.

Håper det er greit at jeg slenger meg på med dere. Startet på lavkarbo nå 20.mai. Har vært på ketolysekuren tidligere og synes det er utrolig effektivt. Har lagt på meg nesten 5kg i løpet av vinteren og trenger mer enn noen gang å ta av noen kilo.

Høyde 167 cm
Startvekt: 64,5 kilo - det høyeste jeg noen gang har vært uten å være gravid

Mål: 58-59 kg

Mi9en er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egen Svar med sitat
Gammel 21-05-14, 14:31   #125
Sorgfri
Medlem
 
Sorgfri sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 70
Sorgfri er på en erverdig vei

Sv: Vi som starter i mai -14!

Hei!

Jeg blir også med her! :-)

Jeg er 46 år og bor i Langesund, Telemark. Har to barn og samboer. :-)
Startvekt 90,4 kg, høyde 166 cm.

Startet med lavkarbo på mandag, og har nå gått ned 2 kg på to dager. Foreløpig bare vann da, har vekt som viser fett, vann og muskelmasse, og ser at vannprosenten har gått ned og fettet opp...

Er det vanlig at fettprosenten går opp i starten? Noen som vet?

Anja

__________________




I ferd med å bli lettere!
Sorgfri er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/ketolysekur :-) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Starter nå! Bli med? Karikatur Lavkarbo generelt 18 24-07-14 10:46
I dag starter jeg Tiilda 24 Ketolysekuren 10 11-02-10 13:49


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no