Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

World of Warcraft

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-09-07, 10:48   #1
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

World of Warcraft

Mulig dette er et skudd i mørket, men jeg lurer på om det er noen her som spiller World of Warcraft?
Jeg har en level 35 human rogue, og en level 12 gnome warlock på Hellscream realm (allience), og en troll shaman level 21 på Quel 'Thalas realm, samt en undead warrior som jeg ikke spiller særlig med, level 15 på Auchindoun realm.

Hadde vært artig om noen her spilte, om de var på samme server som noen av mine karakterer, så kunne vi tatt en instance sammen

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 20:02   #2
Alfamann74
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Alder: 50
Innlegg: 31
Alfamann74 er ny på veien

Sv: World of Warcraft

Spilte det en stund, men det tok for mye tid, så jeg kuttet det ut.

__________________


Alfamann74 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 20:26   #3
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: World of Warcraft

Opprinnelig lagt inn av Alfamann74, her.

Spilte det en stund, men det tok for mye tid, så jeg kuttet det ut.

Nei, tar det mye tid sier du?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 18:20   #4
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve
 
donjuanwannabe sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.342
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sv: World of Warcraft

Jeg tenkte å prøve det men har hørt om flere som ble avhengige av det og det styrer livene deres og tar opp all tid så de får ikke gjort annet enn å spille WOW, så jeg har ikke giddet å prøve det engang og jeg skal ikke prøve det heller. Høres ut som narkotika. Farlig farlig!

__________________
Mvh donjuanwannabe
Faglig tyngde, det er meg det! Hilsen Christian A. Drevon
donjuanwannabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 18:33   #5
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: World of Warcraft

Opprinnelig lagt inn av donjuanwannabe, her.

Jeg tenkte å prøve det men har hørt om flere som ble avhengige av det og det styrer livene deres og tar opp all tid så de får ikke gjort annet enn å spille WOW, så jeg har ikke giddet å prøve det engang og jeg skal ikke prøve det heller. Høres ut som narkotika. Farlig farlig!

Ja, huff!!

Jeg startet altså ikke denne tråden for å få høre at andre har fortalt dere at det er avhengighetsdannende, men fordi jeg tenkte at noen kanskje hadde lyst til å spille sammen med meg

Please, ikke gidd å legg inn ett innlegg her om at der synes WoW er farlig og teit. Jeg er i grunn ikke så interessert.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 21:48   #6
Simple
Nytt Medlem
 
Simple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kongsvinger
Alder: 46
Innlegg: 5
Simple er på en erverdig vei

Sv: World of Warcraft

Jeg spiller world of warcraft, gjort det siden release og raidet i et års tid men tok for mye tid. spiller nå kun et par timer omdagen maks.

Har endel chars på wildhammer, neptulon, og burning steppes.

Instancer er gøy ja, synd jeg ikke har noen chars på en av dine servere. Skulle gjerne gjort noen instancer med deg

__________________


Simple er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 22:06   #7
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: World of Warcraft

Opprinnelig lagt inn av Simple, her.

Jeg spiller world of warcraft, gjort det siden release og raidet i et års tid men tok for mye tid. spiller nå kun et par timer omdagen maks.

Har endel chars på wildhammer, neptulon, og burning steppes.

Instancer er gøy ja, synd jeg ikke har noen chars på en av dine servere. Skulle gjerne gjort noen instancer med deg

Så hyggelig med et positivt svar
Jeg spiller en del sammen med samboer og noen kompiser da, men de er stort sett en del større level enn meg, og gidder ikke alltid å spille med småripsen

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Beat for Beat Summer Generell diskusjon 433 24-01-06 21:27
Seven wonders of the world Summer Livets lyse side 7 18-06-05 11:34
Vi trenger ikke folk som kan spytte ut fakta. Vi har Google! HP Generell diskusjon 1 13-10-04 12:05


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no